7. 2. 1999.

Električni orgazam - A um bum [~]

City Records CD 000 077
1999



1. A um bum
2. Hajde reci sada ti
3. I nikog nema da nas probudi
4. Sam sa tobom
5. Gde da nađem takvu devojku
6. Reči lete baš bez veze
7. Kakav je to svet
8. Neka vetar nosi
9. Suze nisu dovoljne (da te operu)
10. Danas je dan

11. Kad si sam
12. Ja nisam znao neke stvari
13. Više nikad kao nekad
14. Nemoć, bes i očaj
15. Princeza


Zoran Radomirović - Švaba
Miloš Velimir - Buca
Branislav Petrović - Banana
Srđan Gojković - Gile

muzika, reči, aranžman: Gile/Banana

Album je sniman od 5. novembra do 1. decembra 1999.
prva faza (bubnjevi, bas, akustične gitare kao i svi instrumenti za 14 sem glasova i mini moog-a) snimana je u Novom Sadu u studiju "M"
ton majstor - Jan Šaš
druga faza (sve ostalo) i mix rađeni su u Zemunu - studio "Pink"
ton majstor bio i remix radio Goran Živković-Žika
post produkcija - Ivan Vlatković i pro tools super sonic - Novi Sad
producent: Gile
koproducent: Banana
slikao, pisao i omot dizajnirao - Gile
fotografije - Peđa Milosavljević



A um bum

I da skupim sav novac koji mogu
I da klečiš sad pored mojih nogu
Ne mogu da shvatim šta ti hoćeš od mene
Bolje da ne stojiš pored moje žene

A um bum...

Svi pištolji a i puške na planeti
Nisu dosta sad da mi neko preti
Bolje je da shvatim šta ti hoćeš od mene
Ne možeš da stojiš pored moje žene

A um bum...


Hajde reci sada ti

Hajde reci sada ti
Da li vidiš kraj
Previše već sve to traje
Da li shvataš to

A ja sad želim tebi znaj
Isto što želim sebi sad
Da budeš uvek sretna s njim
Da možeš sve što hoćeš ti

Hajde reci sada ti
Gde smo sada mi
Ovo više nema smisla
Sve je prestalo

A ja sad želim tebi znaj
Isto što želim sebi sad
Da budeš uvek sretna s njim
Da možeš sve što hoćeš ti

Hajde reci sada ti
Kad je nestao sjaj
Ovo stvarno nema smisla
Sve je nestalo

A ja sad želim tebi znaj
Isto što želim sebi sad
Da budeš uvek sretna s njim
Da možeš sve što hoćeš ti


I nikog nema da nas probudi

Koliko još do svitanja
Koliko još spavanja
Koji je sat, koji je dan
Gde sam ja, gde je moj grad

I nikog nema da nas probudi
I niko ne zna ko smo mi
I nikog nema da nas probudi
I niko ne zna gde smo mi

Spavamo predugo
Sanjamo uzalud
Kada će da svane dan
Kada će da prođe san

I nikog nema da nas probudi
I niko ne zna ko smo mi
I nikog nema da nas probudi
I niko ne zna gde smo mi


Sam sa tobom

deset dugih godina ja hodam kroz noć
ništa ne osećam
opet sam tu
ipak sam tvoj

kad je ljubav nestala, kad je prestalo sve
nisam ni primetio
da nisam tvoj
da ne volim te

sam sa tobom
sam bez tebe
kao drvo bez lišća
sam sa tobom
sam bez tebe
kao dete bez smeha

više nemam razloga da ostanem tu
ništa ne osećam
nisam tvoj
ne volim te

sa srcem od kamena uzimam dah
sve se samo srušilo
ne znam što
ne znam kad

sam sa tobom
sam bez tebe
kao drvo bez lišća
sam sa tobom
sam bez tebe
kao dete bez smeha


Gde da nađem takvu devojku

Da li tebi treba
ista žena kao meni
Da je mlada, da je jaka
a da nije puno teška

I da ima mnogo para
i da ima puno dara
Da se samo meni smeška
a da nije puno teška

da... o-o-o da

Gde da nađem sada ja
sebi takvu devojku

koja ima mnogo para
koja ima puno dara
Da se samo meni smeška
a da nije puno teška


Reči lete baš bez veze

Da će doći sutra
To je sve što znaš
Kako će da bude
Stalno razmišljaš

Predugi su dani
Noći prekratke
Leto se kotrlja
Gledam oblake

Reči lete baš bez veze oko nas
Kuće plove preko reke na sav glas
Flaše rone u dubini, nema nas
Gledamo se po sredini, gubiš vlast

Zašto sada ćute
Dani odluke
Opet su pred njima
Kuke, motike

Nepregledna kiša
Sve je prekrila
Kiselina njena
Drvo nagriza

Reči lete baš bez veze oko nas
Kuće plove preko reke na sav glas
Flaše rone u dubini, nema nas
Gledamo se po sredini, gubiš vlast


Kakav je to svet

Kakav je to svet
Koji ništa ne razume
Kakav je to svet
Kada sve baš svako ume

Kakvi su to ljudi
Koji mrze braću svoju
Kakvi su to ljudi
(ovde su svi ludi)
Niko nema veru svoju

A ja se pitam
Gde sam sad u svemu tome
Zašto mene
Više niko ne razume

Kakav je to svet
Koji ništa ne razume
Kakav je to svet
Kada sve baš svako ume

Kakvi su to ljudi
Koji mrze braću svoju
Ovde su svi ludi
Niko nema veru svoju

A ja se pitam
Gde sam sad u svemu tome
Zašto mene
Više niko ne razume


Neka vetar nosi

Zašto si mi rekla da ostanem
Zašto si mi rekla da čekam te
Nikad nisi znala da osetiš
Nikad nisi mogla da shvatiš me

Neka vetar nosi svaku tvoju reč
Neka vetar nosi svaki uzdah moj
Neka reka sakrije sve naše godine
Neka reka obriše sve naše pobede

Zašto sada ćutiš zašto nema te
Zašto sada vidim ispred sebe sve
Više nemam snage da te potražim
Ne znam šta bih s tobom i da te pronađem

Neka vetar nosi svaku tvoju reč
Neka vetar nosi svaki uzdah moj
Neka reka sakrije sve naše godine
Neka reka obriše sve naše pobede


Suze nisu dovoljne (da te operu)

Suze nisu dovoljne
da te operu
Reči nisu potrebne
da bi saznala
Da si sve izgubila
što si imala
Da l' si sada shvatila
kog si volela

Ne ja nemam, ne ja nemam
više nikoga
Ne ja neću, ne ja neću
da te čekam sad
Samo idi svojim putem
ne okreći se
Dovoljno je to što vidim
u tvom pogledu

Sve što sada osećaš
si zaslužila
Ti si htela naivno
da samo odšetaš
Kad si sama zaspala
setila si se
Da si sve izgubila
što si imala

Ne ja nemam, ne ja nemam
više nikoga
Ne ja neću, ne ja neću
da te čekam sad
Samo idi svojim putem
ne okreći se
Dovoljno je to što vidim
u tvom pogledu


Danas je dan

Tako je to
Kada ti voliš me
A oko nas
Ruši se sve

Danas je dan
Kad sam ti rekao ne
Danas je dan
Kada sam shvatio sve

Ovo je put
Kojim smo hodali pre
Gde je tvoj glas
Ne čujem ne vidim te

Zatvori krug
Digni se isto za sve
Tu pored mene
Nema te više zar ne


Kad si sam

Spremi se da budeš opet sam
Gotovo završio se san
Sediš tu sasvim umoran
Zagledan u neki novi dan

Spremi se da opet pokušaš
Vreme je da sebe oprobaš
Gde si sad u toku vremena
Daleko od svoga semena

Kad si sam
Kad vidiš zrak
Kad možeš još
Kad želiš sve


Ja nisam znao neke stvari

Sve dok hodam gradom noću sam
čudnu moć u sebi osećam
ovo je magična noć, energija struji
stvara moć, treba da zuji

Ja odlazim i dolazim
i silazim i prolazim
ako nekad pogledaš kroz prozor svoj
ugledaćeš ispred sebe odsjaj moj

Svetla grada sad se pale samo za nas
zato sada siđi dole bar na čas
imam nešto važno da ti dam
ove noći niko ne sme biti sam

Al' ja nisam znao neke stvari
nisam znao da je tako teško
da veruješ u svaku moju reč
nisam znao da je tako teško


Više nikad kao nekad

Sad znam da tvoj pogled
Leti preko visokih zgrada
Negde tamo daleko
Negde sasvim visoko

Sad znam da tvoj dodir
Nije mek kao nekad
Nikad neće ni biti
Više nikad kao nekad

Ja više nemam
šta da ti dam
Za tebe sve je
sad samo san


Nemoć, bes i očaj

Neka stane sad
Neka prestane sve
Da li možeš još
Previše je


Princeza

Princeza ne govori
Sve skriva iza očiju
Dani samo dolaze
Dani samo odlaze

Ona nikog ne gleda
Niko je ne zanima
Uvek sama protiv svih
Bori se i veruje

Neću sada drugu devojku
Pored sebe želim nju
Ona više nije tu
A ja sam čekam je

Druži se sa snovima
Osamnaest godina
Da li vreme donosi
Da li vreme odnosi

Uvek sama protiv svih
Bori se i veruje
Princeze se ne diraju
Princeze se sanjaju

Neću sada drugu devojku
Pored sebe želim nju
Ona više nije tu
A ja sam čekam je

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma