11. 4. 1994.

Galija - Karavan [^] [~]

PGP RTS - 310058
Datum rezanja vinila: 11.04.1994


1. Petlovi (2:54)
2. Ja sam sam (3:57)
3. Dodirni me (5:52)
4. Ne mogu da tebe ne poželim (4:08)
5. Ja nisam odavde (4:50)
6. Pevajmo (3:15)
7. Život je lep (3:32)
8. Nedelja (3:51)
9. Mlada, lepa i pametna (4:52)
10. Karavan (4:07)
11. Narode moj (4:26)

12. Moj brat i ja (4:57)
13. Otkad te nema (3:49)
14. Ne idi (4:00)
15. Okreni Beograd (2:40)
16. Veruj mi (3:09)
17. Uzalud se trudiš (5:41)
18. Šta ću ti sad (2:48)


Pesme nastale u periodu 91-93 snimljene i producirane u Music Work Studio - Nkosia, Cyprus, februar-mart 1994
Aranžmani: Saša Habić
Programiranje: Oliver Jezdić
Vokali snimani ekskluzivno sa "JD Audio" predpojačalom
Ton majstor: Ivan Vlatković
Digitalni pre-mastering: Vlatković - Habić
Dizajn: Oki
Producent: Saša Habić

Galija:
Nenad Milosavljević - vokal, harmonike, akustična gitara
Predrag Milosavljević - vokal
Boban Pavlović - bubanj
Bratislav Milošević - bas
Dragutin Jakovljević - gitara
Oliver Jezdić - klavijature

akustične gitare: Krle



Petlovi
(N. Milosavljević-trad)

Petlovi more poje
morava dzmni
puštaj me zlato moje
da idem

ma to su mori petlovi
petlovi lžovi
legaj mi zlato moje
kraj mene


Ja sam sam
(N. Milosavljević-P. Milosavljević/R. Kanjevac)

Budi jaka sada kad su stvari teške
Ne okrivljuj druge ljude za sopstvene greške
Ne pali se na jeftine potrošene žvake
Ne uzdaj se u rokere ili narodnjake

Ne gledaj u kutije što emituju slike
Ne gledaj u žene koje ne vole vojnike
Nemoj da te čudi ovaj osmeh na mom licu
što u meni niko nije otkrio ubicu

Ja sam sam i dobro znam
Da svaka stvar na svoje dođe
Ja umirem kad ne pevam
Radio svira i kad život prođe

Ja sam sam i dobro znam
Da nikome ne pripadam
Ja nemam ništa novo da ti dam
Ja hoću samo da te zabavljam

čujem psi odnekud laju idu karavani
Mnogi bi me sutra rado videli na grani
Ali ja se ne povijam kako vetar duva
Onaj ko te voli taj te od vetrova čuva

Ja sam sam i dobro znam
Da svaka stvar na svoje dođe
Ja umirem kad ne pevam
Radio svira i kad život prođe

Ja sam sam i dobro znam
Da nikome ne pripadam
Ja nemam ništa novo da ti dam
Ja hoću samo da te zabavljam


Dodirni me
(N. Milosavljević-P. Milosavljević/R. Kanjevac)

Gledam te nekim drugim očima
upravo onako kako ne treba
U tebi je Vojvodina zaspala
Sto izvora nigde obala

I ne shvatam šta mi se dešava
Nedostaje mi reč koja rešava
U tebi je neka tajna ostala
Ko muzika starih majstora

Dodirni me sasvim slučajno
poljubi me filmski nestvarno
I najlepše kad je prestani
Okreni se i nestani

Osećam nešto čudno u vazduhu
Ceo svet na jednom jastuku
Na postelji od punog meseca
Nikom se ovde ne spava

Dodirni me sasvim slučajno
poljubi me filmski nestvarno
I najlepše kad je prestani
Okreni se i nestani


Ne mogu da tebe ne poželim
(N. Milosavljević-P. Milosavljević/R. Kanjevac)

Meni je lako da se ponovo zaljubim
tako je prosto da neku drugu zavolim

kad me neka dobra pesma razbije
kad zbog nečije blizine zadrhtim
od svega toga kad se razbolim

Kako je lako da se bez razloga napijem
samo zažmurim i od sveta se sakrijem

kad zbog nečeg lepog sasvim otkačim
pa sve ružne stvari zaboravim
i neku tuđu kad zagrlim

Ne mogu da tebe ne poželim
i pomislim kako da te nađem

ne mogu da tebe ne poželim
da te zovem, moram da ti kažem
i da te probudim


Ja nisam odavde
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Ne znam zašto volim ovaj grad
Ova lica uvela od bola
Ja sam stvarno jako dugo mlad
Ja sam zadnji vojnik rokenrola

Veliki sam obišao svet
I shvatio logiku ludaka
Da je život samo jedan let
Od svitanja do potpunog mraka

Vreme teče sporije od vode
I sve ređe ovamo dolazim
Zapuštenom ulicom slobode
Godinama više ne prolazim
Ja nisam odavde
Ja nisam odavde
Ja nisam odavde


Pevajmo
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Pevao sam pesme razne
A samo sam jednu stvarno voleo
Druge su mi kao kazne
Ali šta ću nisam im odoleo

One će ti doći glave
Rekla mi je moja baba rođena
Te su reči bile prave
Uzalud je ova bitka vođena

U ime susreta zaraznih pogleda
U ime datuma velikih pobeda
U ime ljubavi koje ponestaje
U ime zavisti koja ne prestaje

Pevajmo
kao da ništa nije bilo
Pevajmo
kao da ovo tek predstoji
Pevajmo
ni zlo nas nije rastavilo
Pevajmo
nek ćuti onaj ko se boji

Da li je to moglo bolje
Pitam sebe kad ostanem sasvim sam
Da l još uvek imam volje
Da sve ovo još jedanput pokušam

U ime susreta zaraznih pogleda
U ime datuma velikih pobeda
U ime ljubavi koje ponestaje
U ime zavisti koja ne prestaje

Pevajmo


Život je lep
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Ovo je grad daleko od nas
Do tvoje ulice ne putuje glas
Ovo je zemlja duboka ko vir
Dobra za svakoga ko ne traži mir

život je lep život je lep
Uskoro će dvadeset prvi vek

Ne budi ljut kad kreneš na put
Nebo je zvezdano a mesec je žut
Ovo je zemlja široka ko most
Ovde je svako i domaćin i gost

život je lep život je lep
Uskoro će dvadeset prvi vek
Uskoro će dvadeset prvi vek

Ja volim sva ta naša mesta
Sve te naše stanice
Golube ovde nikad nisu
Postojale granice
Jer život je lep

Uskoro će dvadeset prvi vek
Uskoro će dvadeset prvi vek


Nedelja
(O. Jezdić-P. Milosavljević)

Dolaziš, odlaziš
šta želim nećeš znati
Prestaješ, počinješ
ne možeš sada stati

Dolazi, odlazi, prestaje, počinje, počinje
Rađa se, umire, plače i smeje se, smeje se

život je jedan dan
šta hoću a šta neću
Voleti čekati
na tugu i na sreću

Dolazi, odlazi, prestaje, počinje, počinje

čija si
reci mi

Nedelja s puno rizika
malo hemija malo fizika


Mlada, lepa i pametna
(B. Milošević-R. Kanjevac)

Mlada, lepa i pametna
a opet pomalo nesretna
Izgledaš mi kao slika
omiljenoga pesnika
Savršena kao svemir
neshvatljivo jednostavan
Nadrealna kao život
beskonačno kratkotrajan

Govoriš mi
osećajno kao zemlja
Sugestivno kao vatra
muzikalno kao voda

Hej
ti imaš tako puno razloga
Da budeš prva ljubav nečija
ili da budeš sama
Hej
a ja sam nervozan i boli me
Stotinu besmislenih pitanja
boli me ova tama

Mlada, lepa i pametna
a opet pomalo nesretna
Izgledaš mi kao neko
ko odlazi predaleko
Izazovna kao žena
rođena za zla vremena
Zatvorena kao knjiga
sama sebi večna briga

Govoriš mi
osećajno kao zemlja
Sugestivno kao vatra
muzikalno kao voda

Hej
ti imaš tako puno razloga
Da budeš prva ljubav nečija
ili da budeš sama
Hej
a ja sam nervozan i boli me
Stotinu besmislenih pitanja
boli me ova tama


Karavan
(N. Milosavljević)

(instrumental)


Narode moj
(N. Milosavljević-P. Milosavljević/R. Kanjevac)
Gde ste se sakrili
gde li ste nestali
Da li ste se ovde stvarno rodili
Srce moje je u plamenu
nosim jastreba na ramenu
Konje teram drumove da preorem

Prešo sam granicu
našao obalu
Tamo je sve samo nebo i pučina
Glavu više ja ne okrećem
gledam osluškujem
Ime moje neko će da dozove

Zašto je prestalo
tako brzo sve je propalo
Sve to što smo tako mnogo voleli
Slike u vremenu
vođje u plemenu
Ne kuju se konji po mesecu

Nek ne zaborave
pesmu sa Morave
Sagradiće bele kule i gradove
Nemoj sada moja voljena
lomiti preko kolena
Ko će znati šta je prava istina

U daljini čuju se svatovi
Zveri u ranama igraju sa nama
Oj narode moj


Moj brat i ja
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Moj brat i ja smo bili mali
on mi je bio ko drug
Oko nas veliki ideali
i zamišljeni krug
Leti smo putovali na more
sakrivali se na tuđe lađe
A otac pođe da nas traži
ne može da nas nađe

Koliko godina a kao da je juče bilo
Kad sam se prvi put zaljubio
i jednu malu poljubio

(She was a woman, she was a woman)

Našli smo pticu na velikom bregu
I čuvali je za drugu decu
Posle smo išli bosi po snegu
Kao Neil Armstrong po mesecu
Bilo je svega što sada nema
I svi smo imali nekakav plan
Sad niko ne zna šta se sprema
Kakav je sutra dan

Koliko godina a kao da je juče bilo
Tad sam se prvi put zaljubio
i jednu malu poljubio

(She was a woman, she was a woman)


Otkad te nema
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Bolje da te nisam ni ljubio
Bolje da te nisam ni ljubio
Jer uvek kad te neko spomene
Pomislim da si opet kraj mene
Bolje da te nisam ni ljubio

Sanjao sam kako dolaziš
Sa nekim meni dragim čovekom
Sanjao sam kako dolaziš
Sa osmehom i suzom ponekom

Otkad te nema
zmije me truju noćima
Ko da se sprema
otrov u mojim očima
Bolje da te nisam ni ljubio
Bolje da te nisam ni ljubio


Ne idi
(N. Milosavljević-P. Milosavljević)

Sanjaš li finu prašinu Berlina
Tamo daleko šareni vazduh zapada
Gde je sve luđe ali tuđe
Ne idi ostani sa mnom
Moja Nišava mirno spava
Lako umire dvadeseti vek

Nose te oblaci ko beli slonovi
Igra London odlaze brodovi
Zove te Mlečni put večni
Ne idi, ostani sa mnom
Ovde i ptice imaju lice
Tamo te ne čeka niko tvoj, niko tvoj

Samoća je tužna i jako ružna
Ne idi, ostani sa mnom
Iz mog stana se lepo sanja
Tamo te ne čeka niko tvoj, niko tvoj


Okreni Beograd
(N. Milosavljević-R. Kanjevac)

Novo leto je u gradu pogubili smo trag
Daj javi se da proverim koliko sam drag
I nemoj da se pitaš u čudu šta ti bi
Kada čuješ kako govorim nedostaješ ti

Okreni beograd i moj broj
U glavi da napravimo spoj
Izvini ja više nisam tvoj
Ali to se može jako lako rešiti
Kad me vidiš ti ćeš se nasmešiti

Novo leto je u gradu svi furaju na jug
Daj javi se da proverim koliko sam drug
I svi su tako veseli na ulicama vri
A meni tako dosadno nedostaješ ti

Okreni beograd i moj broj
U glavi da napravimo spoj
Izvini ja više nisam tvoj
Ali to se može jako lako rešiti
Kad me vidiš ti ćeš se nasmešiti


Veruj mi
(N. Milosavljević-P. Milosavljević/R. Kanjevac)

Ja nemam srce imam prozor u očima
Uvek sam daleko od nečega
Ja sam jutro noć sreća pa nesreća
I vatra i poplava

Gde sam ja, gde sam ja
nema svetlosti
Gde sam ja, gde sam ja
zvuci prošlosti

Veruj mi, veruj mi
ti si samo moja kopija
Veruj mi, veruj mi
ti si ono što sam ja

Svaki novi put imam neki drugi lik
Deo si mojih tragova
Ja sam otac mnogih naroda
Početak mnogih ratova

Gde sam ja, gde sam ja
nema svetlosti
Gde sam ja, gde sam ja
zvuci prošlosti

Veruj mi, veruj mi
ti si samo moja kopija
Veruj mi, veruj mi
ti si ono što sam ja


Uzalud se trudiš
(N. Milosavljević-P. Milosavljević/R. Kanjevac)

Zaigrajmo igru lepu okićenu
Kolo kolo naokolo
široka nam pesma
mangupska nam priča
U džepovima šljive i tišina

U tebi
u tebi duša i divljina
U meni tuga i toplina
U nama ljubav i taština
U nama ljubav i...

U svakom novom snu ja gubim deo sebe
I dobijam izgled nepoznat i tuđ
Tako blizu svemu a tamo daleko
Naše reke ne idu do mora

U tebi
u tebi duša i divljina
U meni tuga i toplina
U nama ljubav i taština
U nama ljubav i...

Uzalud se trudiš iz ovog da se budiš
Ti moraš da poludiš
Rođena bez srama u srcu ovog šljama
Ti ostala si sama

Hej pričaj mi
pričaj nešto lepo
Pričaj mi kao malom detetu
I ne pitaj
ne pitaj za razloge
Onoga ko odlazi u svitanje
Teško je objasniti
Najlakše je postaviti pitanje

Uzalud se trudiš iz ovog da se budiš
Ti moraš da poludiš
Rođena bez srama u srcu ovog šljama
Ti ostala si sama

U tebi
u tebi duša i divljina
U meni tuga i toplina
U nama ljubav i taština
U nama ljubav i...
U nama ljubav i...
U nama ljubav i...
U nama ljubav i...
U nama ljubav i...


Šta ću ti sad
(N. Milosavljević/R. Kanjevac)

Bili smo jutro i dan
Bili smo snaga i moć
A sad je kraj, pala je noć
I molim te ne ljubi me

Bili smo leptir i cvet
Spremni za daleki svet
A sad je kraj, gotov je let
i molim te ne ljubi me
I molim te ne zovi me

šta ću ti sad
šta ću ti sad
šta ću ti sad
kad stvarno više nisam mlad
šta ću ti sad
šta ću ti sad
Sta ću ti sad
kad više nisi moja
I kada pišem ove reči
Poslednje



Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma