11. 4. 1994.

Rambo Amadeus - Izabrana dela 1989-1994

PGP RTS – CD 410444
1994


1. Gongo (4:03)
2. Đede Niko (4:08)
3. Vanzemaljac (3:15)
4. Ja (3:58)
5. Čaše lomim (4:56)
6. Nagib (4:21)
7. Vrijeme teče (3:06)
8. Smrt popa Mila (4:26)
9. Intelektualac (3:14)
10. Glupi hit (4:18)

11. Jemo voli jem (4:38)
12. Žene (3:38)
13. Beton (3:54)
14. Oksymoron (4:04)
15. Loza konjak (4:33)


Urednik: Dragan Ilić
Direktor - glavni i odgovorni urednik: Đorđe Minkov

1,2,7,14,15: Prethodno neobjavljene pesme
3,12: sa albuma "O tugo jesenja" 1988
4,6,8,11: sa albuma "Psihološko propagandni komplet M-91" 1991
5,9,10,13: sa albuma "Hoćemo gusle!" 1989



Gongo

Gongo...
Gongo...

Marvo stoko odma' na koljena padaj
gledaj u nebo kak' brodovi jezde,
ježi se kičmo čudu se nadaj,
dobroj vili sa daleke zvijezde.

Gongo...
Gongo...

Slušajte Zemljani šta ću reći sada,
odaću vam tajnu čuvajte je strogo,
upravo sam došla iz kristalnog grada,
ja sam kraljica planete Gongo.

Gongo...
Gongo...

Na planeti Gongo nema rata ni gladi,
nema ljubomore jer svi se vole,
svak može što god oće da radi,
kristalnim ulicama devojke šetaju gole.

Gongo...
Gongo...

Ako budete pažljivo ovu pesmu slušali,
uneću malo radosti na vašu planetu,
al' ako se od straha budete usrali,
nikad neću napraviti Gongo planetu.

Gongo...

Ja sam kraljica
planete, što je zovete Gongo,
ovakvih ko ja, na našoj planeti,
ima veoma, jako mnogo.

Ja sam kraljica
planete, što je zovete Gongo,
odaću vam tajnu čuvajte je strogo,
pokazaću vam sprave,
sa kojima se na Gongu deca prave.


Đede Niko
(duet sa Knezom)

Podgorica toga jutra preko 35 u hladu,
djede Niku iz garaže šklapnuli smo Ladu.
kod Albanca dva bidona kupismo normala,
gore glavu, ključ u bravu, pravac Magistrala.

Kad u retrovizor viđesmo Cetinje,
šoferšajbna pruži pogled na debelo more sinje.
U Brajiće stadosmo te primismo ženu,
zlo ni jutro Crnogorci, čujete l' sirenu?

Kakva li su ono na nas plavo-bijela kola?
Da to nije kuku nama cetinjska patrola?
Prva, kuplung, druga, treća, ruski ti je mjenjač sila
gari Lada niza stranu kano da je gorska vila.

Strma džada, piči Lada, kano da je soko tica,
zakukala ona žena sa zadnjaga sica,
prepala se svojoj glavi, misli došli crni dani,
pa nas Ćetnom majkom kune: "Đeco, puštajte me vani!"

Đe si sada, kada treba, nesvrstani Gali Butros
Đetićima ljudska prava da zaštitiš jutros

Utekosmo Ladom lako, a Golf osta iza kamiona
Zavikasmo jedan drugom: "Nas i Rusa 300 miliona!"
(minimum...)

Jednosmernom do parkinga kod budvanskih vrata
Nabačismo mi Versace, kilo žutog oko vrata
Pa kad viđesmo mi u toples bijele cure beogradske
Reakcije naše bjehu spontane i automatske
(bre)

Privedosmo na brzinu neke od njih iza Mogren plaže
U po' posla, đede Niko, fatamorgan' se prikaže
Te nam reče: "Ža' mi nije, te ja Ladu dadoh vama
Žao mi je, đeco, te ne mogu u par s vama"

Ne kukaj nam đede Niko, vratićemo Ladu
Na Mogrenu nać' ćemo ti udovicu mladu

Nazad ladom vratismo se
Djizo, Saki, ja i Knez
Slušali smo usput neki
crnogorski džez
Knez like jazz
we like jazz

Ne kukaj nam đede Niko, vratićemo Ladu
Na Mogrenu nać' ćemo ti udovicu mladu


Vrijeme teče

Vrijeme teče
život je kratak
guska se peče
a meni će batak

Tvoje uklesano ime
u memoriji moga sjećanja
nikada neće izlizati zub vremena
jer to je vajarsko delo prirode,
kano klisurine...

Mahala si sa obale mosta
ispraćajuć' naše zajedničko zbogom
dok tužno jeca bubanj u noći
stajali smo kao vlak u snegu

Ja sam bio takoreći momak
bezbrižno se boreć za svoju budućnost
a sada sam samo Rambo Amadeus
što valove broji niz pučinu


Oksymoron

Hej dileja, zipa mamlaz
pardon papak, halo moron
priznaj lepo sebi da si šabanesku
i da apsolutno ne kapiraš šta je to oksymoron

Stvarno nemam pojma
da nije nešto za jelo
zvuči mi poznato
ko na primjer
neko špansko selo

Ruku na srce
kad bi čovjek logički analiziro
izgleda kao neki moron
koji je totalno oksidiro

Ma nije konjoslave
nemaš s mozgom blage veze
učlani se u biblioteku
nemoj da si papak moron
obavijesti se šta je zamjena teze
dramski obrt s logičkom greškom
to je ...

Oksymoron... sudbine klete
oksymoron... teško breme
oksymoron... to je kad dođe
oksymoron... poslednje vreme

Muž puca u ženu, al ipak se brine
da li je na samrti popila Bayer aspirine
pandur greškom pogodio babu i kolegu
a lopov s babinom tašnom u laganom begu

Sudija ko šećerleme deli smrtne kazne
advokat se sekira kako će samo pivo da mazne
a pop je za ispoved razradio tehniku
umesto bogoslovije završio elektrotehniku

Oksymoron... sudbine klete
oksymoron... teško breme
oksymoron... to je kad dođe
oksymoron... poslednje vreme

A glume sami bardovi pozorišnih scena
Nikolić Dragan - Prle i žena mu Dravić Milena
ne zna se ko je komediji više odan
Zarić Dragan, Lepi Cane ili Diklić Bogdan

Tu je Branko Cvejić, Branko što na bumbara liči
pa legenda Gutović Lane što privatni kabare piči
zatim mladi Nikola Đuričko
i nezaobilazni Goran Daničić - Žuća

Oksymoron... Basara napiso
oksymoron... Dejan Mijač režiro
oksymoron... Amadeus Rambo
oksymoron... muziku odsviro

Uostalom ko više informacija ište
nek' kupi kartu i dođe u pozorište
smesti svoje dupište na numerisano sedište
i nek te ne čudi što ljudi od podsmijeha vrište
jer to ti je moj brajko komedija i KUD pozorište

Oksimoron...


Loza konjak

Naša mila Boko, nevjesto Jadrana
što u tebi čak i zimi cvetaju mimoze,
a tokom potsezone kad furešti odu
počne prvenstvo za dobijanje ciroze.

Zborno mjesto Herceg Novi, kafe Citadela
tu se noću skuplja družba vrlo smjela.
U rodnome gradu svi smo kompanjoni,
al' najviše cjenim Milošević Mela:

"Što se Melo p'janiš? Što ne pušiš travu?
Manje je štetna - bolje udara u glavu!
Ovdje je za uzgoj idealna klima,
Poslaću ti sjeme, ti podjeli svima!"

"Rambo, na te priganice mnogo ti hvala.
Da me zbog tog dima hapse - nisam budala !
Isuviše sam star za takvu avanturu,
haj'mo mi na jednu legalizovanu turu:"

Kad si srećan ti popi' jedan štok!
Kad si srećan - konjak , loza - bilo što!
Kad si srećan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
Kad si srećan - konjak, lozu, pivo, štok!
Kad si srećan: konjak, lozu, pivo, štok!
Kad si srećan - rakiju il' bilo što.
Kad si srećan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
konjak, rakija il' pivo, viski, štok.

Bogami prijatelju bio si u pravu,
Hvala ti na novom revidiranom stavu:
Trava je za šminkere i homoseksualce
A loza za prave jebače i znalce!

A od probirača - nikada jebača!
Večeras su se vala napiti k'o krmača,
Grlo mi je suvo - mora da je pred buru,
Ajde Mićo ti presvuci još jednu turu:

Kad si srećan ti popi' jedan štok!
Kad si srećan - konjak , loza - bilo što!
Kad si srećan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
konjak, loza, rakija il' bilo što.
Kad si konjak - rakiju il' bilo što!
Viski, vino, vekija, rakija i štok,
Kad si sretan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
Kad si srećan ti ponovi ovo sve:

Loza, konjak, pivo, vekija, rakija il' šljiva,
viski, pelinkovac, žuta osa, musolini, bambus,
gemišt, ljuta il' pitrolon - burbon, ustanička,
hepok mostar, rubin, badel, zvečevo il' manastirka,
vinjak, votka, vlahov, gemišt, bevanda, petrolej il' kerozin sneni,
soda, VD40, malo belo presječeno,
daskovača, govnovača, kurvoazje, šeri-brendi,
domaća travarica, palincura il' pivo!

Kad si srećan ti popi' jedan štok!
Kad si srećan - konjak, loza - bilo što!
Kad si srećan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
Kad si srećan ti ponovi ovo sve!

Kad si srećan ti popi' jedan sok!
Kad si srećan - kavu, votku, vinjak, štok!
Kad si srećan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
Kad si srećan ti ponovi ovo sve!

Kad si srećan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
Kad si srećan ti ponovi ovo sve!

Kad si srećan i kad s drugim želiš delit' sreću tu,
Kad si srećan ti povrati ovo sve...



(uglavnom)
ramboamadeus.com

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma