7. 2. 1982.

Generacija 5 - Dubler [^]

PGP RTB 2120674
1982



1. Dubler (3:50)
2. Ne pravi galamu (3:27)
3. Šta ćemo sad nas dvoje (5:53)
4. Praktična žena (3:36)
5. Javi se (4:11)
6. Naporan dan (4:12)
7. Hitno je (3:56)
8. Kraj detinjstva (5:56)



Dragan Ilić - klavijature
Goran Milosević - vokal
Boban Đorđević - bubnjevi
Dragan Jovanović - gitare
Dušan Petrović - bas gitara

Muzika: Dragan Ilić, osim 8 (Dragan Jovanović)
Tekstovi: Dragan Ilić, osim 7 (Jovan Nikolić-Jaf)
Aranžmani "Generacija 5"
Snimano u Studiju V RTB RTB u Beogradu od 27.10-06.11.1981. godine
Snimatelj i producent: Ing. Peter I.Mac Taggart
Ploču rezali: Ing. Peter I.Mac Taggart i Rico Sonderegger u "Sounderegger Studiju", St. Gallen, Švajcarska
Izvršni producent: Oliver Mandić
Grafički dizajn: Jugoslav Vlahović
Fotografije: Mića Isailović i Ivan Doroški



Dubler
(D. Ilić)

Baš te briga, živiš od strasti
drugi ti je u glavi
Ja sam ti šetač, momak bez vlasti
nisam onaj pravi

Mene zoveš samo kad je frka
da se s tobom družim
Mene zoveš samo da te tešim
samo za to služim

Dubler
bio sam dubler
uvek samo dubler
uz osmeh što gubi

dubler
bio sam dubler
uvek samo dubler
večito drugi


Ne pravi galamu
(D. Ilić)

Da li si dobro spavala noćas
dok sam sa drugom bio
malo smo pili, bilo je lepo
ništa joj nisam krio

Da li si lepo sanjala noćas
dok sam je vodio kući
za jednu noć koja se briše
i ništa, ništa više

Sutra ćeš me odmah zvati
čula si da nisam sam
nemoj, rano je za scenu
pokvarićeš mi dan

Ne pravi galamu, nije ništa bilo
ne pravi galamu, slučajno se zbilo
ne pravi galamu, problem biće veći
pusti me da spavam, sutra ću ti reći


Šta ćemo sad nas dvoje
(D. Ilić)

I šta ćemo sad nas dvoje
u sobi sasvim sami
kad tela nam se boje
strasti što nas mami

I šta ćemo pored čaše
što um će da nam satre
kad prsti nam se plaše
od dodira ko od vatre

I svako pita sebe
ko prvi treba da krene
ja gledam i čekam tebe
ti ćutiš i čekaš mene

I šta bi mi, šta bi drugo
u osećanju i u stidu
daj da se ljubimo dugo, dugo
ne skreći pogled ka zidu


Praktična žena
(D. Ilić)

od kada te znam imala si stila
moderna ženska sa visokog sprata
da poznate lovuš nikad nisi krila
njima su uvek otvorena vrata

a svakom nudiš isto
da, svakom isto

tvoja ekipa sedi u maderi
zgodni klinci, matori švaleri
viđene face, umetnici lažni
svako ti treba i svi su ti važni

nekad si bila prva šizika
a sada igraš bez rizika
tebi prija ova promena
postaješ prava praktična žena...


Javi se
(D. Ilić)

U svet si otišla juče
na cedulji nečitko piše
lukavo svela račune
šta je bilo sad se briše

Tačku si stavila, više ni slovo
izbrisala staro, pronašla novo

Šaljes mi kartu sa mora
žene što mašu za brodom
pišes da ti je fino
kad nisam ja sa tobom

Javi se
makar na dva minuta Javi se
ako si preko puta Zovi me
makar i greškom
sa lažnim smeškom
Samo javi se


Naporan dan
(D. Ilić)

vraćam se kući
umoran
danas je opet bio
naporan dan

i sve se gubi
u nepovrat
ona još nije došla
gledam na sat

bez nje vreme ko da stoji
kad nije tu pomalo se bojim

bez tebe mrzim samog sebe
nema kuda da se pođe
bez tebe je uzalud, bez tebe
vreme nikako da prođe

gledam kroz prozor
uzalud
u sobi je nered
hladno je svud


Hitno je
(D. Ilić-J. Nikolić-Jaf)

neću više prazne zabave
neću više pesme labave

neću više iste krugove
tuđe žene, lažne drugove

nova naći ću rešenja
nešto treba da se menja

hitno je - moram sad il nikad
hitno je - više nego ikad
krećem ispočetka
ponovo mogu...
...menjam sve


Kraj detinjstva
(D. Jovanović)

(instrumental)

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma