7. 2. 1982.

Električni orgazam - Lišće prekriva Lisabon [~]

Jugoton - LSY 63127
1982


1. Pođimo
2. Alabama
3. Žuto
4. Sam
5. Glave
6. Devojke
7. Afrika
8. Podstanar
9. Leptir
10. Bomba

11. Nezgodno
12. Razgovori
13. Ona
14. Znam
15. Četvoro
16. Odelo
17. Dokolica


Električni orgazam su:
Srđan Gojković - gitara, vokal
Ljubomir Đukić - klavijature, vokal
Goran Čavajda - bubnjevi, udaraljke
Ljubomir Jovanović - gitara
Grof - bas

ploča je snimljena u studiju Tivoli - Ljubljana
snimatelji: Aco Razbornik i Toni Jurij
miks: Aco Razbornik
produkcija: Električni orgazam i Toni Jurij
Muzički urednik: Siniša Škarica
art & craft works: Nitola & Papp
glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Pođimo

Pođimo u mala
Mesta naše domovine
Da vidimo
Dunje na ormarima

Pođimo na korzo
da vidimo, da vidimo
Bucmaste devojke
Rumene lepotice


Alabama

Show me the way
to the next whisky bar

oh don't ask why
oh don't ask why

alabama, alabama
alabama, alabama

a... la... ba... ma...
a... la... ba... ma...

oh don't ask why
oh don't ask why

it's time to say hello
it's time to say goodbye
we have lost the good old mama
the whisky is on the way


Žuto

Izgledaš mi nestvarno
Mirišeš drugačije
Usne su ti meke
Teško te razumem
Pažljivo te posmatram
Lice ti je žuto


Sam

volim
kad sam
sasvim
sam


Glave

Tvoja glava bolje misli nego moja
Moja glava bolje misli nego za druge
Koliko glava tebi treba brate moj
Ja imam osam glava umesto jedne


Devojke

Znaš da ja ne volim devojke
S dugim kosama, s dugim nogama
što imaju boju na usnama
što imaju dvadeset godina

Više volim neke druge devojke
Fine male nežne devojčice
što imaju trinaest godina
što im grudi tek sad rastu

Volim i one malo starije
što imaju prve bore na licu
što imaju trideset godina
One mi se mnogo sviđaju


Afrika

Crni kontinet jako me privlači
Kairo, Alžir, Adis Abeba
još uvek hoću da idem u Maroko
u Sahari stvarno ima puno peska

Afrika...


Podstanar

Sa svojim podstanarom imam problema
On živi tu u mojoj glavi
U beloj sobi sa zelenim vratima
Skriven od pogleda mojih roditelja

Svake večeri dugo pričamo
On mi predlaže čudne stvari
To se ne bi dopalo mojoj majci
Ona brine za moju budućnost


Leptir

želim da se prekine
to stanje
hoću da izađem
da gurnem glavu napolje
u stomaku moje majke
tako je dosadno

da što pre prebrinem
svoju ljutu brigu
želim da odrastem što je brže moguće

da se lepo zaposlim
i dobro oženim
da i ja sebi rodim neku žrtvu
da i ja sebi rodim neku žrtvu

da odem u penziju
da me lepo sahrane
samo neka brzo prođe
samo neka brzo prođe

i kad mi slika izađe
pri kraju nekih novina
ja ću početi bezbrižnu brigu
sa crvima crvima crvima


Bomba

is the a bomb
is the a bomb
is the a bomb
is the a bomb

je l' to bomba?


Nezgodno

Ja sam taj
što ima dve noge
Glavu na ramenima
Samo jedna usta

A koliko samo nogu
Imaju ti insekti
Čak i avioni
lete višlje od mene

Osećam se nezgodno...


Razgovori

Telefonski razgovori
U rane popodnevne
časove
časove

Mlade devojčice
Mlade devojčice
Hoće da, da ...
Hoće da, da ...
Pričaju sa mnom
Pričaju sa mnom

Hoće da, da ...
Hoće da, da ...
Pričaju sa mnom
Pričaju sa mnom


Ona

ona je
ona želi
ona ima
ona ne može
ona


Znam

ja znam
da mislim da znam

ja znam
da mislim da znam
koliko mogu
koliko smem

ja znam
ja mislim da znam
koliko mogu
koliko smem


Četvoro

ima vas previše
može samo četvoro
stojite u mestu
moraćeš da odeš


Odelo

Ja ne mogu da nađem odelo
mog broja nema u konfekciji
ja sam čovek sasvim bez sreće
kako da živim kad nemam odelo

Hoću odelo...

Moju veličinu niko ne planira
davno sam zaboravljen od proizvođača
teško je živeti kad nemaš odelo
kažu mi: "vi ste čovek za sebe"

Hoću odelo...

Zato odlazim iz tog sveta
za mene ovakvog mesta nema
ledena reka progutaće moj problem
odlazim zauvek prokleta konfekcijo

A hteo sam odelo...


Dokolica

Cvetaju izučavanja dokolice
čovek razmatra nove norme i vrednosti
jedinke se mirno prepuštaju
koriste svoje slobodno vreme

Dokolica...

Proizvodne aktivnosti stagniraju
činjenice govore o tom
Dokolica usrećuje pojedince
postaju ovisni o njoj

Dokolica...

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma