17. 1. 1989.

Gile - Evo sada vidiš da može [^] [~]

PGP RTB - RTB 210544
Datum rezanja vinila: 17.01.1989

1. Mladi luk
2. Hteo bih da znam
3. Ti radiš sve
4. Zagreb
5. Da ili ne
6. Mislim da sam lud
7. Ne vidim put
8. Sasvim sam
9. Sada svaka majka zna
10. Više nisam tvoj
11. Pobuna

12. Pet je šest
13. Ovde je podzemlje
14. Evo sada vidiš da može
15. Ovo je za kraj


snimano oktobra i novembra 1988 u studiju "Druga Maca"
snimatelji - aleksandar Lukić i aleksandar Vasiljević
mix - Enco Lesić
izvršni producent - Nebojša Grgić
producent - Gile
osim 14 - Gile+Koja
fotografije: Dragan Papić
design & lettering - Jovan Stojanović
koncept omota, crteži, unutrašnji omot, tekstovi i muzika (osim 1 i 14) - Gile
1 - Jones/Jackson/Steinberg/Cropper
14 - Gile/Koja



Mladi luk

Gile - gitara
Banana - gitara
Čavke - bubnjevi
Švaba - bas



Hteo bih da znam

Da li čuješ šum
kada hodaš sam
iza tebe zvuk
iza tebe muk

Da li želiš još
kada dođe kraj
da li sećaš se
šta je bilo pre

Hteo bih da znam
da li svaki dan
Hteo bih da znam
Hteo bih da znam

Gile - akustična gitara + vokal
Bajaga - akustična gitara solo



Ti radiš sve

Da li stvarno misliš sve ono što kažeš da znaš
da li stvarno želiš sve ono što kažeš da možeš
ja dobro vidim sve, sve oko sebe
ti stalno radiš ono što traže od tebe

Ti radiš sve
da zaboraviš
da zaboraviš ko si ti
da zaboraviš gde si sad

Nebo je danas plavo, ja tonem u san
sasvim savršen dan da počneš ponovo
zaboravi sada na sve, sve ono što znaš
prošetaj opet kroz mene, reci šta osećaš

Ti radiš sve
da zaboraviš
da zaboraviš ko si ti
da zaboraviš gde si sad

Gile - akustična i električna gitara + vokal
Čavke - konge
Anton - solo gitara
Cane - vokal u refrenu



Zagreb

Sanjam Zagreb grad
celu noć i ceo dan
sećam se, razmišljam
sve je bio jedan dan

Čavke i Massimo
forte fortisimo
ja i Piko hodamo
hodamo jer moramo
tramvaji su zaspali
bele snove sanjaju

Brije Zagreb grad
zima osamdeset šest
zauvek ostaje

Gile - akustična gitara + vokal


Da ili ne

ja ne mogu ništa
a ti možeš sve
ja kažem moje su
ruke vezane

da ili ne
reci kao pre

ja hoću sad i odmah
a ti nisi tu
ovo čekanje ne prestaje
ceo dan

da ili ne
reci kao pre

Gile - akustična gitara + prateći vokal
Čavke - udaraljke
Ljuba Đukić - vokal
Vlada Divljan - solo gitara + električna gitara



Mislim da sam lud

Kada hodam preko polja
vidim guske vidim patke
hoću tebe mislim tebe
želim tebe a vidim sebe

Mislim da sam lud

Stojiš tu gledaš me
stojiš tu ne govoriš

Moji prsti tvoja kosa
tvoje noge moje ruke
hoću tebe mislim tebe
želim tebe a vidim sebe

Mislim da sam lud

Stojiš tu gledaš me
stojiš tu ne govoriš

Gile - akustična gitara + vokal + čudni glasovi
Čavke - obruč doboša + bas bubanj
Anton - solo gitara



Ne vidim put

kada krenem
ne vidim kraj

ja kada krenem
ne vidim put

ja kada krenem
ne vidim kraj

Gile - akustična gitara + vokal
Anton - solo gitara
Švaba - bas
Čavke - bubnjevi



Sasvim sam

Sasvim sam posle svega
sasvim sam bez tebe
ti dobro znaš čekam te

Sada znam...

Sad je san iza mene
sad je san ispred mene
ovo sad nije to

Sada znam...

Gile - akustična gitara + vokal
Čavke - timpani + kontra činela



Sada svaka majka zna

Sada svaka majka zna
da su deca nestala
sada svaki otac zna

Nema više sećanja
skoro su se prosula
a da li ima nadanja

Opet sam prespavao
opet sam posmatrao
i ništa nisam shvatio

Gde si sada sakrio
ono što sam tražio
opet sam izgubio

Gile - električne i akustične gitare + vokal
Anton - solo gitara
Čavke - udaraljke



Više nisam tvoj

Svi su tvoji dodiri
Svi tvoji pokreti
Svi su tvoji osmesi
I svi tvoji razlozi
Lažni
Smišljeni

Sve mi nešto govori
Sve mi nešto dolazi
Ti se nećeš javiti
Ti se nećeš vratiti

Sada je kraj
Više nisam tvoj

Svi moji drugovi
Kažu opet tražiš me
Svi su tvoji pozivi
I svi tvoji pogledi
Lažni
Smišljeni

Ostajem na ulici
A tebi stiže poruka
Tebe više ne gledam
O tebi ni ne razmišljam

Sada je kraj...
Više nisam tvoj...

Gile - akustična i električna gitara + vokal
Čavke - udaraljke
Ljuba Đukić - vokal



Pobuna

Srebrni dan je tu
Crveni zrak je tvoj
Oči su spremne na sve
Kažeš mi ne znam gde

Pobuna
Agresija
Pobuna
Anarhija

Dobijam srebrni glas
I bela krila su tu
Pitam se gde mi je mač
Pitam se gde li si ti

Pobuna
Agresija
Pobuna
Anarhija

Gile - akustična gitara + vokal
Vlada Divljan - akustične i električne gitare + vokal
Čavke - udaraljke



Pet je šest

Dan kroz noć
i zvuk kroz san
ja tražim glas
a on je tvoj
pre i sad
a sad je sve

Ti si tu
a ja, ja sam kraj
i pet je šest
a dva dva su tri

Gile - akustične gitare + vokal
Banana - gitara unazad
Čavke - udaraljke



Ovde je podzemlje

Ovde je podzemlje
crno podzemlje
nema svetlosti
nema milosti
ovde je podzemlje

Gile - akustične gitare + vokal + činela
Anton - solo gitara
Čavke - bas bubanj (palicama)
Cane - vokal



Evo sada vidiš da može

Evo sada vidiš da može
evo sada vidiš da sme
svi zajedno mogu isto
svi zajedno bolje je

Gile - wah-wah gitara + vokal
Koja - bas + solo gitara
Vlada Divljan - vokal + solo gitara
Ljuba Đukić - vokal
VD - ritam mašina solo (RX 5)
Čavke - bubnjevi



Ovo je za kraj

ovo je za kraj
ovo je za kraj
ovo je za sve
ovo je za mene
ovo si ti
ovo sam ja
ovo je za kraj
ovo je za kraj

Gile - gitara + vokal

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma