10. 6. 1981.

Haustor - Haustor [~]

Jugoton LSY 61600
Datum rezanja vinila: 10.06.1981




1. Radio (2:53)
2. Mijenjam se (2:00)
3. Tko je to (2:08)
4. '60-'65 (3:15)
5. Moja prva ljubav (5:24)
6. Noć u gradu (3:20)
7. Crni žbir (3:35)
8. Duhovi (5:47)
9. Lice (3:42)



HAUSTOR su:
Srđan Gulić - bubnjevi
Srđan Sascher - bas gitara, prateći glas
Ozren Štiglić - ritam gitara, prateći glas
Zoran Vuletić - klavijature, prateći glas
Damir Prica - saksofoni
Nikola Santro - trombon
Darko Rundek - solo gitara, vodeći glas

Kao gosti su sudjelovali:
Boris Leiner - bubnjevi ("Moja prva ljubav")
Jura Novoselić - solo saksofon ("Moja prva ljubav")
Denis Konir - truba ("'60-'65")
Đurđa Otržan - prateći glas ("Crni žbir")
Husein Hasanefendić - gitara

Ploča je snimljena u studiju RTZ-a: R-4 (travanj, svibanj 1981.g.)
Ton majstor: Hrvoje Hegedušić
Producent: Husein Hasanefendić
Muzički urednik: Siniša Škarica
Pjesme "Lice" i "'60-'65" korištene u filmu "Nemir" Adija Imamovića
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Radio
S. Sacher - D. Rundek

Otvaram prozor za noćni zrak
Ulazi rasvjetljeni grad
Crni dječaci već su tu
Zovu me na obalu

Kroz nas protrče ulice
Vojna patrola crni slum
Antena hladna od mjeseca

Volim slušati radio

Lezim na pijesku u zvijezdama
Kraj mene krči New Orleans
Crveno sunce i ocean
Čekamo dan čekamo dan

Volim slušati radio


Mijenjam se
Srđan Cacher

Mijenjam mijenjam se
Skinuo sam bradu i brkove
Pokušat ću naći novi lik

Suvremen

I radim sada sve
Što nikad nisam volio prije
I ako pritom netko drag mi strada

Nisam kriv

Jer mijenjam se

Stare nazore
Odbacit ću, srušiti mostove
Pokušat ću naći dosta snage

Za ponovo

Jer mijenjam se

I kosu ću skratiti
Jer mozda bolje je to
(Nikad ne znaš, probati treba)
Na sasvim nova vrata izaći ću van
(Nikad ne znaš, probati treba)

Već se čude svi
Stari znanci i drugovi
I pitaju me: Stari kaj ti je?
Kaj si to ti?

Jer mijenjam se


Tko je to
S. Sacher - D. Rundek

Tko je pojeo Sijeme jutros
I popio Savu
Tko je brljao naše smeće

Tko je pao sa kruske jučer
I razbio glavu
Tko se boji da opet proba

Tko je to bio djeco

Tko vam se u čaše piša
I lupa čvrge u mraku
A tko se prepao moga oka

Tko je to bio djeco

Tko me dahom budi noću
U kutu sjedi i gleda
Tko to ostane sve do jutra

U čijem oku vidim tišinu
Gdje riječi mrznu ko inje
A tko to nestane kad krenem rukom

Tko je to bio djeco

Tko je smrdio po dimu i vinu
Dok mi je čupao glavu
Tko svuda viri i ne vidi ništa

Tko je to bio djeco


'60-'65
Srđan Cacher

Želio bih kupit' kuću
U Bosutskoj 27a, 2 i 7
Proljeće kad stigne 23. ožujak, travanj
Stolicu iznesem na verandu

Drvenu u tamnom laku, s naslonom i udubljenjem
Kakva se još uvijek nađe
U uredima, općinama
Proljeće kad stigne 23. ožujak, travanj
stolicu iznesem na verandu


Moja prva ljubav
Srđan Cacher

Djevojke u ljetnim haljinama volim
Ljubim ih u leđa
Mirišu na smolu
Moj je grad večeras dobio luku
Ulje je na vodi
To je to je to je moja prva ljubav


Noć u gradu
Srđan Cacher

Na grani sjedi jedan šišmiš vampir
Ko noge korijen pruža zeleni div

Noć u gradu

Kraj mene jure stabla lovi me grad

Iza sto se kućnih veža ruka pruža da me zgrabi
"Kuda ideš bludni sine?" on me gleda on me pazi
Skačem preko mokrih šina panika me dječja hvata
Već me love za rukave osjećam sve ruke grada
Netko brine se za nas, jos smo mladi

Noć u gradu

Po kmici pipa prstom plavi pajac
Na jedno oko žmiga tramvajski kraj

Gledam kako ispred mene skrivaju se bijele sjene
Šuškaju iz noćne tame bljesnu oči s druge strane
Tata brine se za nas, još smo mladi
Ne, nitko ne, pobjeći nitko neće

Noć u gradu

Hvataju me tople ruke moga dragog rodnog grada
"Kamo ideš bludni sine, nigdje nije bolje!"
Još smo mladi


Crni žbir
Darko Rundek

Bijele dane sve
Nedjelje
Kad je mir
Crni žbir
Zbira

Modre zavjese
Sutone
Kućni mir
Crni žbir
Zbira

Hude udese
Ljubavi
Prati on svoj rejon
Zbilja

Mokru šiju
Protegne u zrak
Masni prsti
Pipaju kroz mrak
On je svuda

Bijele dane
Progutat će mrak
Sitni prsti
Pipaju kroz zrak
On je svuda


Duhovi
S. Cacher/D. Rundek/O. Štiglić - D. Rundek/G. Labus

Pošli smo na izlet skupa
U subotu ja i Pišta
Srce nam od sreće lupa
Popili smo tri gemišta

Ostavili smo decu žene
Sobom zeli luk i jeger
Demižonke opletene
Sakrili u gepek-treger

"Divan dan"! zadere se Pišta
I pohotno stisne volan
Otvaram vrata od dvorišta
Na radiju "zeleni maligan"

Meknite se se gorje
Da se bu videlo Zagorje
Meknite se se gorje
Idemo v Zagorje

Crvena Škoda po bregima juri
Zavoji ko valcer bečki
Vino nam niz gubec curi
Pišta i ja smo opet dečki

Celi dan smo popevali
Vesele popevke stare
A navečer parkirali
Pri krčmi "Kod tužne bare"

Vani pala vlažna kmica
Nigde blizu nema hiže
Birtija ko žeravica
Sad nas vleče sebi bliže

Pišta me hudo pogleda
I njemu nekaj prejti ne da
I njega nekaj sebi vleče
Nekaj od birtije veče
Nekaj od pijače jače

Stanica s pogledom na kukuruze
Bicikl prislonjen na nabijeljenu topolu
U nekoj kancelariji zvoni telefon
Dijete bi napisallo
Nebo je nježno-plavo
Po njemu lete oblaci i ptice
Lišće mi se igra oko nogu
Dolazi jesen


Lice
D. Rundek/D. Prica - D. Rundek

Moje lice je kvalitetno
I nikad me ne oda
Moje lice je vrlo vrijedno
I ja mu poznam cijenu

Često mu se divim
Dok ispred mene hoda

Ovakvo se lice rijetko
Dobiva na dar
Ono je plod golemog truda
Mog i mojih roditelja

Teško se prlja
I nema skupih želja

Iza njega sjedim sam
U kutu
I kucam malim čekićem
Po zidu


Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma