13. 2. 1995.

Haustor - Ulje je na vodi

Dallas Records / Blind Dog Records CD 124
1995



1. Uvod (2:33)
(D. Rundek)
2. Pali i vuci (1:49) *
(S. Sacher)
3. Mijenjam se (1:43)
(S. Sacher)
4. Majmuni i mjesec (2:35)
(S. Sacher)
5. Tko je to bio djeco? (1:59)
(S. Sacher/D. Rundek)
6. Radio (2:28)
(S. Sacher/D. Rundek)
7. Podne (3:24) *
(D. Rundek)
8. Cijeli svijet je bolestan (2:02) *
(S. Sacher)
9. Kad mi pukne film (4:20) *
(S. Sacher)
10. Pogled u BB (1:42)
(S. Sacher)
11. Crni žbir (4:06)
(S. Sacher)
12. Capri (2:06)
(S. Sacher)
13. Lice (4:03)
(D. Rundek)
14. Duhovi (5:25)
(S. Sacher/D. Rundek/O. Štiglić)
15. '60. - '65. (3:30)
(S. Sacher)
16. Da je s čisteg vina morje (0:50) *
(N. Pavić/D. Rundek/Đ. Rapaić)
17. Radnička klasa odlazi u raj (4:17)
(S. Sacher/D. Rundek)
18. Sve znam (4:07) *
(S. Sacher)
19. Ne-običan dan (3:20)
(S. Sacher)
20. Tko je to bio djeco? (2:01)
(S. Sacher/D. Rundek)
21. Moja prva ljubav (5:49)
(S. Sacher)
22. Duhovi (5:36)
(S. Sacher/D. Rundek/O. Štiglić)
23. Radnička klasa odlazi u raj (3:10)
(S. Sacher/D. Rundek)
24. Izvod (0:51)
(D. Rundek)

* dosad neobjavljena pjesma

Koncert je snimljen 6. siječnja 1982. godine u GSC Kulušić, Zagreb
Slušate originalnu snimku bez naknadnih intervencija

HAUSTOR:
Srđan Sacher (bas gitara, vokal)
Darko Rundek (vokal, gitara, usna harmonika)
Ozren Štiglić (gitara, vokal)
Damir Prica (tenor & sopran saksofon, klavijature)
Srđan Gulić (bubnjevi)
Igor Pavlica (truba)
Nikola Santro (trombon)

GOSTI:
Jura Novoselić (alt saksofon)
Stanko Juzbašić (udaraljke)

aranžmani: Haustor
ton majstor: Željko Radočaj

produkcija: Željko Jerbić za BDR & Siniša Bizović za Dallas

design: Ivan Kraljević
fotografija: Željko Jelenski

hvala: Željka Šćetinec, Krunoslav Jajetić, Željko Brišar, Igor Kreč, Tomislav Štengl, Romana Jagić



UVOD

Dobar večer, koristim ovu priliku
da vam čestitam, novu 2082 godinu
Sastali smo se ovdje, da bi obilježili jednu godišnjicu

Prije tačno 100 godina, na ovom istom mjestu
održan je bio, posljednji koncert, grupe Haustor
Mi smo kao što znate svake godine odlučili
obilježiti taj datum.

A ja, šta mislite kol'ko imam godina
šta mislite kol'ko godina imam
imam 114 godina

Ja sam posljednji preživjeli čovjek
koji je bio na tom prvom koncertu
davne 1982 godine
To vam je bilo ovako:


PODNE

Podne u mojoj glavi
kuca sedam puta
Seljaci, bruse kose
u hladu starih vrba

Oblačim crne hlače na crtu
i bijelu košulju na znojni vrat
Tako sam danas mlad

Cure žanju o oceane
topole, u stroju zdravo generale
Iza brda čuči grad

Ja na asvalt idem đonom
pogled mi je, crn ko trn

Tu sam, evo me


CIJELI SVIJET JE BOLESTAN

Ne dam da me vide kako se smijem!!!

Muška ja sam svinja
pljujem ja na žene
Ljubav je za mulce
ne jebe to mene

Skužio sam foru
ne pušim je više
Ničem se ne nadam
nemam utočište

Cijeli svijet je bolestan
Cijeli svijet je pokvaren
Cijeli svijet je za kurac

Stari stalno šljaka
stara pere suđe
Vikendicu grade
karcinom ih glođe

U se na se i poda se
glavne su im fore
Ne jebem ih više
ne jebem ih više


KAD MI PUKNE FILM

U svakom gradu su, najbolje su stvari za njih
klinci im f-furaju Kawasaki
čitaju strane revije, misle po modi
često im veli mama Cecilija
mi smo ti, dete bolja familija

Na moru sjete, u super hotelu
kukaj, ostavljaj drugu, bijelu i služe

U mračnoj noći se šunjam i ne krijem da sam pijan
u mračnoj noći kada me niko ne poznaje
ja imam stotinu lica i ko bi ih sve znao
moje lice je puna dvojka
moje lice miriše, jak je dan popodne u 3

U kišno jutro, rano u 5
ostavljam ženu i topli krevet pospano

Industrijalci svi, poslovni partneri
šepavi direktori i službeni mercedesi
kravate, karice i mačke sekretarice
hoteli luksuzni, bankovni svi prostori
sve crne taške i pametne glave
dok ptice leteće u nebeske plave visine
u visine

Kad mi pukne film


DA JE S’ ČISTEG VINA MORJE

Da je s' čisteg vina morje
pa da je kak' međumorje
lahko bi ga stig
ali ipak za njom plakal
sivim sozom mrklem mraka, žalosti

Ma da ja imam črne kojne
ovčas bi se vozil dojne
in tav bi zastavil zmokom
brh potegnul gore iz rukom
jabuku joj dal

Je, svega toga nema
ih gleč bri daš mi stolas spremav
noć moram it
Ma želimovov joj kavalera
poleg kog me otec teral
pa pendelen pit


IZVOD


Sa mnogo zvižduka i povika
eto, tako je završio posljednji koncert grupe ''Haustor''
prije točno 100 godina
u ovom dobro rekonstruiranom prostoru
sa spremnom publikom
a mi nismo uspjeli pokazati barem djelomično
kako je to izgledalo
 kad sam ja bio u vašim godinama
Laka noć!



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma