13. 2. 1995.

Yu grupa - Rim 1994

PGP RTS CD 410703
1995


1. Odlazim

(D. Jelić B. Telalović D. Jelić)
2. Oluja
(D. Jelić I. Ristić D. Jelić)
3. Dunav
(D. Jelić Z. Stanković-V. Andrevski D. Jelić)
4. Gledaj samo pravo
(D. Jelić Z. Stanković D. Jelić)
5. Ruža vetrova
(D. Jelić Z. Stanković D. Jelić)
6. Duša peva
(P. Jelić Z. Stanković - I. Ristić P. Jelić)
7. Blok
(D. Jelić I. Ristić P. Jelić)
8. Hoće, neće
(D. Jelić I. Ristić D. Jelić)
9. Rock'n'roll
(D. Jelić I. Ristić P. Jelić)
10. Reka
(D. Jelić Z. Stanković D. Jelić)
11. Buđenje
(P. Jelić)

Projekat urađen od 17.11. do 27.12.1994. u Rimu (Lead Studio)
Producent: Dragi Jelić
Producent za Italiju: Mario Zannini Quirini
Snimatelj: Ratko Kušić
Tekstovi: Zvezdana Stanković, Ivan Ristić, Boris Telalović
Tonski snimatelj: Roberto Mezzeti

YU GRUPA
Dragi Jelić (gitara, vokal)
Žika Jelić (bas gitara, vokal)
Raša Đelmaš (bubnjevi)
Petar Jelić (gitara, vokal)

Gost na ploči:
Mario Zannini Quirini (klavijature)

Hvala: Stefani, Moniki, Orneli, Alesji, Mariu Boreliju, Robertu Dani, Miodragu Paskuciju
Design: UltraArt
Make up & Styling: Ana Jelić
Photo: Bata Patrnogić



ODLAZIM

Probudi me sunce kroz prozore prljave, musave
oblačim se žurno, kafu pijem, nestajem
Trljam oči sanjive da mi ne bi zaspale
vrata guram nervozno, ptice gledam slobodne

Odlazim, dok još drugi spavaju
koraci, pločnikom odzvanjaju

Osvrćem se okolo, gledam puste ulice
krećem stazom poznatom, puštam misli slobodne

Na obali začaran ja sanjarim
kao lađe velike tad otplovim


OLUJA

Noćas sam hteo da budem senka, tih i proziran
da me ne vidiš ali da čuješ, kad te dozivam
Noćas sam hteo da budem svetlo, obojeno ljubavlju
da te obasjam i da se smestim na tvom ramenu

Noćas sam hteo da budem vazduh, da me udahneš
da ti svežinom izmamim osmeh kada ustaneš
Noćas bih da budem san, da me zapamtiš
i da ti se ostvarim kad se probudiš

Kada srce izbor napravi kaže glasno, jasno
tada ne postoji popravni, sve je gotovo i konačno

Noćas nudiš burno more, noćas nudiš se
čekaću da jutro svane, da se misli promene


DUNAV

Dunave, moj Dunave
kakve mi, vesti vode donose
jesam li, jesam li još uvek
sam bez ikoga, pusta obala (napuštena)

Dunave, moj Dunave
pratiš li, moje čudne puteve
tu gde ja, gledam jato ptica
nema obala, nema nikoga, samo ja

Nek nas sada ptice povedu
svojim letom pesmom uzdignu
Svetli nebo iznad nas
ova duša sreće glas
ljubav to je sve, ljubav nam je sve


GLEDAJ SAMO PRAVO

Gledaj samo pravo, čuvaj častan kraj
gledaj samo pravo, srce ne menjaj
Kroz opasno doba prolaze
ljude ko travke pregaze

Pevaj samo pravo, mesecina je
Prati me stalno, traži me
ako je gledaš i tebe će...

Gledaj samo pravo, imam poznat lik
... samo pravo, ništa ne misli

Na ljutu ranu te podseti
osvetli lice pa udari...


RUŽA VETROVA

Znaš li da sam ja, ružu vetrova
tražio za tebe danima
Snagu pesnika, među ljudima
da napravim pesmu od javora

Sva je moja vedra muzika
odmah posle tebe presahla
Anđeli su moji otišli
uplakani, tužni, nesrećni

Znaš li da sam ja, ružu vetrova
tražio za tebe danima
Tugu ne skidam, ni kad odmaram
bluz po sobi svuda rasipam

Sav se život moj razlio
ko iz čaše vino prosuto
Sad vladaju dani utehe
da se mora biti bez tebe


DUŠA PEVA

Kao mesec kad u zoru gubi sjaj
kao verno pseto kad oseti kraj
ko bez slike stari polomljeni ram
već se dugo, dugo tako osećam

Kao dan kad sunce istera tri
kao pesma koju niko ne shvati
kao mali dečak kad ostane sam
već se dugo tako i ja osećam

Duša peva duboko široko
duša peva od jutra do mraka
i kad peva čuda priziva
ne bi li se nama ipak desila

Kud je pošla moja istina bez stida
kud je pošlo moje plakanje od besa
ja sam davno svoje otpevao tužno
kao pesnik koji živi negde južno


BLOK

Ona prođe brzo najbrže
a noge strašno duge one najduže
Vešto se igra ljudima
i napravi lako lom u grudima

Pitam se, gde je granica
kad iz moga srca kresne varnica
Kad se pali duša plamena
nisam ja od kamena

Oko njeno kao zaseda
upadam u zamku kad me pogleda
Krene zemljotres kad se pojavi
i dlanovi postanu brzo znojavi

Kad se sve na mesto postavi
slatka bista smela moraš biti ti
Neko bi ti dobro došao
ali ja sam to davno prošao


HOĆE, NEĆE

Svi su ljudi izašli na ulice, semafori sudnice
nikako da izađem iz ludnice, stani, kreni
Stvaraoci nešto čudno stvaraju, varalice varaju
svi su isti, samo se pretvaraju, jesu, nisu

Kažu vreme je opasno, nestvarno i nejasno
prvo ću da opsujem pa ću da se spakujem

Nema vatre da okupi plemena, nestalo je kremena
biće bolje ali treba vremena, hoće, neće
Ne treba se igrati rečima, čekaju te sečiva
a onda je rana neizlečiva, kaži, ćuti

Kada se zemlja okrene i noć i dan se promene
ja često ne znam šta mi je i gde bih bio radije


ROCK'N'ROLL

Nije duga kosa ljudi potrebna da bi se shvatilo
nije ni gitara pravljena da bi se sa njom mlatilo

Potrebno je samo srce, predano i veliko

Nisu skupi instrumenti potrebni za dobro sviranje
kožna jakna, flaša piva, kratak fitilj, jaka trava
svo to foliranje

Na kraju uvek samo jedno ostaje
ili živiš r'n'r, ili ne znaš šta je to

Sve je to malo želja, malo sudbina
i mala doza ludila
Pronađi svoje mesto među ljudima
mesto gde je istina


REKA

Reka nosi moju tugu prema tebi
nosi je ko neku izgubljenu stvar
Ja sam tajnu dugo čuvao u sebi
al' neko zna zašto sad, reka otvara i zna

Reka nosi moju tugu prema
nosi je ko neku izgubljenu stvar
Dok prašina pada preko mojih snova
ti si svetla sva, uznesena

Reka nosi moju tugu prema tebi
nosi je ko neki otkinuti cvet
Niko ne zna da si postojala davno
samo reka zna, tajnu sakriva

Tu gde sada neznan vetar svira
tu je pala moja muzika
Tu gde sada samo neznan vetar svira
tu smo bili bela breza, ti i ja

Reka nosi moju tugu prema tebi
nosi je ko neku ostavljenu stvar
Ja sam tajnu dugo čuvao u sebi
reka tajnu zna, reka jedina


BUĐENJE

/instrumental/



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma