24. 8. 1983.

Idoli - Čokolada

Jugoton - LSY-63171
Datum rezanja vinila: 24.08.1983


1. Čokolada (3:33)
2. Radostan dan (2:53)
3. Tiho, tiho (4:23)
4. Bambina (3:05)
5. Ja sam tu (2:46)
6. Soda boj (4:28)
7. Vetar i zastave (5:01)
8. Stranac u noći (4:28)
9. U gradu bez sna (3:56)
10. Udri bogataša (7:48)



Ploča je snimana juna 1983. u Londonu, u studijima Atmosphere i Eden
Produkcija: Bob Painter i vis Idoli
Snimatelj: Bob Painter
Omot: Vladimir Galić i vis Idoli
Fotografija na omotu: Goranka Matić
Muzički urednik: Siniša Škarica
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić

U stvaralačkom procesu na pesmi "Bambina" učestvovao je i Dušan Gerzić
U pesmi "Ja sam tu", korišćeni su neki delovi teksta Drage Britvića za pesmu "Proplakat će zora", koja je izvedena na festivalu SPLIT 71, u izvođenju Miše Kovača
Lik devojčice koja jede čokoladu, preuzet je sa čokolade SEKA, proizvodnja ZVEČEVO, Slavonska Požega.

Vladimir Divljan, gitare i glas
Branko Isaković, bas gitara
Kokan Fontana, bubnjevi i udaraljke
Nebojša Krstić, udaraljke i glas
Srđan Šaper, sintisajzer i glas

Gosti na ploči bili su: Bob Painter, klavir i sintisajzer, i Vivian Goldman, glas

Hvala: Petru Lukoviću, Bobu i Džejn, Ivani, Irirni, Neveni, Petru i Lukoviću, Suzani, Simoni, Juko, Vivian, Luizi, Ajrini, zlatnom Peri, Rodžeru Murui, naravno, Branislavu Rašiću-Raši

Vaš san je čuvao Zdenko Kolar



ČOKOLADA

Ti si moja čokolada
ja sam tvoja čokolada
i da nisi tako mlada
(i da nema onog gada)
ja bih te ljubio

Ja bih te ljubio...


RADOSTAN DAN


Ja volim jednu malu devojku
i svake noći mislim ja na nju
Ja volim jednu malu devojku
i često, često mislim ja na nju

Kakav radostan dan...

Sinoć mi je srce ukrala
ukrala i negde sakrila
Gde da nađem malu devojku?
Kako da joj kažem tajnu tu?


TIHO, TIHO

Čudno je što te znam
čudno je što si tu
Al' kad te zamislim znam
da moram k' tebi poć'
randevu kroz noć...

Ove noći zvezde spuštaju
pogled na čas
Senke drhte
dvoje mladih što liče na nas

Ove noći ne znam šta će
s’ nama biti
nebo je gore

Tiho, tiho, tiho
ali jako, jako...

Ove noći zvezde spuštaju
pogled na čas
Ti mi kažeš:
‘‘Govori tiše, slušaju nas’’

One su tamo, mi smo dole
to ti je sve
Ti mi kažeš:
‘’Govori tiše, razumeće te’’

Neću da mislim šta će
sa nama biti
Zvezde su gore
tragovi neba rasuti

Moram sad tebi poć'
randevu kroz noć...


BAMBINA

Svejedno mi je dal' me voliš il' ne
al' ipak čini mi se da si kriva za sve

Svejedno mi je dal' si ista kao pre
svejedno mi je dal' si sama il' ne
Možda grešim, a možda i ne
ipak čini mi se kriva si za sve

Bambina, Bambina
dal' se osećaš kriva?

Koliko juče dao bih ti sve
i sve, sve što znaš naučio sam te
Koliko novca otišlo je, o ne
al' izdala si, izdala si me

Kad bili smo na plaži
govorila si laži
Kad bili smo u krevetu
ti rekla si mi klevetu
Kriva si za sve


JA SAM TU

Ja sam tu da ti priznam sve
ja sam tu da ti pomognem da shvatiš
On može da te voli, i zamak da ti kupi
al' faliću ti, faliću ti ja

Ja sam tu da se pokaješ
ja sam tu da ti pomognem da shvatiš
jer on nije s’ tobom bio, nije slušao gitaru
i neće moći da ljubi kao ja

Dosta je sa lažima
ostali smo sami
Ti si kao mala kutija
otvaram te danima

Ja sam tu da ti oprostim
ja sam tu da zaboravim
i uzmem te za ruku, jer hoću da te vodim
i poklonim ti čitav svet


SODA BOJ

Kao mačka neka stara
svud’ se vučem ja bez para
Soda boj

I dok misli nekud lete
otpadaju mi tapete
Soda boj, Soda boj

Ponekad se noću budim
srce kuca, ja se čudim
šta je to, zašto to?

Već je dugo nisam sreo
ne znam kuda bih se deo
noćima, danima

Svaki kamen koji šutnem - kotrlja se
Svaki vetar koji duva - ponese me
Svaki put kad kiša padne - mokar je
Soda boj

Pakujem se celog veka
napolju me život čeka
Šta je to?

Sve dok misli nekud lete
pa do njenih ne dolete
biću tu, biću tu...


VETAR I ZASTAVE

Kad te vidim
kad te... volim tvoj glas
Kad te vidim (slušam)
mislim na nas

Ovaj dan, radostan
donosi na ponude

Ti si tu i tu sam ja
Hajde da, probamo sve

Verujem da ćeš moći sve da mi dokažeš
samo prvo budi uz mene
Ti si sve što preostaje
kao vetar...

Zavisim od zaborava u tvom pogledu
pamtim stvari koje nisi rekla
K’o da znam šta nedostaje
ti i ja, i vetar i zastave...


STRANAC U NOĆI

Kad sećanja prestanu da dolaze
neću ti se javiti
da l' ćeš me razumeti

Kad sećanja prestanu da dolaze
reči će me odneti
koje smo prećutali

Stranac, bio sam stranac
Stranac, stranac u noći...

Juče još, ljubav nas je zbunila
sad smo se umorili
ostala su sećanja

Kad sećanja prestanu da dolaze
ja ti neću otkriti
da još ne znam ko si ti...


U GRADU BEZ SNA

Ona ne zna da živi u gradu bez sna

A ja ne znam šta da radim
a ja ne znam šta - u gradu bez sna


UDRI BOGATAŠA

Laž
sve je bilo laž
Svaka tvoja reč
svaki tvoj osmeh

Paž
bio sam ti paž
Paž u dvorcu tvom
dvorcu raskošnom

Udri bogatasa
I uzmi mu sve pare...

Glad
ti si moja glad
Zadaješ mi bol
paraš mi srce

Daj
Daj mi opet laž
Hoću miris tvoj
hoću tvoje telo...



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma