29. 8. 1983.

Prljavo kazalište - Korak od sna [^]

Suzy - CBS 25679
Datum rezanja vinila: 29.08.1983


1. Sve je lako kad si mlad (3:00)
2. Dobar vjetar u leđa (3:49)
3. Stajao sam (3:03)
4. Buntovnik bez razloga (5:11)
5. Korak od sna (3:12)
6. Loš dan (4:01)
7. Čini mi se (5:35)
8. Milioner * (3:11)



Autor: Jasenko Houra osim * prema tekstu Drage Britvića "Milioner"

Jasenko Houra - gitare, vokal
Davorin Bogović - vokal
Marijan Brkić - gitare
Ninoslav Hrastek - bas
Tihomir Fileš - bubnjevi

Zdenka Kovačićek - prateći vokal
Rajko Dujmić - klavijature
Miroslav Sedak - sax
Mladen Bodalec - prateći vokal
Vatroslav Markušić - violina

Producent: Prljavo kazalište
Snimatelj i koproducent: Nenad Zubak
Snimano: lipnja i srpnja 1983. u Zagrebu JMS
Fotografija i design: Dražen Kalenić

Izvršni producent: Milan Škrnjug

Muzički urednik: Ranko Antonić
Gl. i odgovorni urednik: Blaško Novak



Sve je lako kad si mlad

Sve je lako kad si mlad
svako odjelo dobro ti stoji
ma svaka rana manje boli
O da, o da, o da

Sve je lako kad si mlad
lakše okrećeš leđa sreći
baš te briga s' kim ćeš leći
krv i suze mogu teći

Sve je baš lako


Dobar vjetar u leđa

Ne brini za ono što govori svijet
izlaziti sa mangupom i nije neki grijeh
Dobar vjetar u leđa večeras nam treba
da nas odnese daleko od svega

I potpuno je jasno da si ti veliki pogodak za mene
večeras dolazim po tebe kao drugi čovjek
Bit' ću trijezan i obrijan, bit ću bogat i fin
ako treba bit' ću i sam, Montgomeri Klift

Dobar vjetar u leđa, večeras nam treba
dobar vjetar u leđa, nakon svega

Montgomeri Klift
Bit' ću kao Montgomeri Klift


Stajao sam

Stajao sam, na ulici
promatrao vjetar, što dolazi
donio je, djevojku
rekla je...

Ja nisam iz ovog grada
ali znam tvoju sudbinu
svoju cijenu platio si svima
ulicama, misijama, domovima

Zagrli me, odvedi me
daleko od ovog grada
zagrli me, odvedi me
izgubio sam baš sve


Buntovnik bez razloga

Dozvolite mi da se, da se predstavim
nije važno odakle, odakle dolazim
nisam prorok, nisam, nisam ni mesija
jednostavno zovu me buntovnik bez razloga

Svi topovi dobro kani, svi topovi rata-ta
ne mijenjaju bitno moj plan
jer sutra će biti još jedan običan dan

Ples, ples, ples iznad svega

Ako uđem u dućan, ja sam samo, samo kupac
ako uđem u tramvaj, ja sam samo, samo putnik
ako uzmem novine, jedan sam od miliona
ako poželim biti bar malo ono što jesam

I okrenem svemu, svemu, svemu baš leđa
bit' ću buntovnik bez razloga
zato okrećem novi list u životu


Korak od sna

Jedan tako običan dan
jedna djevojka, koju jedva da znam
i jedan prazan stan
dovoljan razlog, za još jednu laž

Ti i ja
mi smo korak sad od sna

Ne želim da mi kazeš o sebi sve
jer ovo nije vrijeme, Romea i Julije
moje namjere nisu loše, o ne
ja ne ostavljam, nikakve tragove


Loš dan

Ja, ja bit' ću kralj
ti budi kraljica, mog propalog kraljevstva
Rekla si: "Skupi stvari i odlazi."
Rekla si: "Od tvojih snova ne mogu živjeti."

I sada dobro znam
kad nije bilo društva
kad propao je svaki plan
ti si bila sklonište za svaki loš dan

I sada dobro znam
dok ulicama skitam
i nevjeran je san
ti si bila sklonište za svaki loš dan

Ja, ja bit' ću kralj

Ne, ti nisi htjela kralja, zar ne?


Čini mi se

Sedam je sati, ja ustajem
palim cigaretu, lagano udišem
nešto nije u redu, ja to dobro znam
očekivano, sam rob bez želja svaki dan

Čini mi se da, promjenila bi sve
čini mi se da, a možda i varam se

Danima ne odlazim na treninge
noćima kao lopov klizim kroz grad
osjećam se kao divlja zvijer
progonjen od mnogih lovaca


Milioner

U teška vremena
treba imati noge za plesanje
U teška vremena
treba imati srce za prevare

Džepova praznih
meni baš ništa ne fali
Slijedite mene
ja znam životu da podvalim

Jer dolar i lira su hrpa papira
(jer ti si Davore milioner)
Moja moneta je šira od cvijeta
jer ja sam milioner

Milioner

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma