7. 2. 1984.

Katarina II - Katarina II

ZKP RTVL - LD 0954
1984



Aut
Vrt
Platforme
Radostan dan
Geto
Treba da se čisti 1
Ja znam
Kad krenem ka
Treba da se čisti 2
Jesen



Bojan Pečar - bas gitara
Dragomir Mihailović - gitara
Milan Mladenović - gitara, glas
Ivan Vdović - bubnjevi, udaraljke
Margita Stefanović - klavijature, glas

Mario Čelik - konge
Đorđe P. - sint. solo (Radostan dan)
Kuzma - saks (Kad krenem ka)
Zoran - truba (Jesen)

muzika i aranžmani: Katarina II
snimatelj i producent: Đorđe Petrović
fotografije: Ivan Pešić, Srđan Vejvoda, Aleksandar Knežević
omot: Margita
snimano u studiju "Akvarius" Beograd krajem decembra 1983.
urednik: Ivo Umek
glavni i odgovorni urednik: Jure Rabežnik



Aut
(tekst: M. Mladenović)

Aut, aut aut!
Aut, aut aut!

Ona hoda sama kroz grad,
misli sve, sve što misli da zna
to je samo down
to je ono što se zove aut

Aut, aut aut aut!
Aut, aut aut!

Ona hoda sama kroz mrak
misli sve, sve što misli da zna
to je samo down
to je ono što se zove aut

Aut, aut aut aut!
Aut, aut aut!


Vrt
(tekst: D. Mihailović)

Pobegli su svi u grad
ulice su pune, autobusi
a telefon zvoni, zvoni, zvoni, zvoni, zvoni...
samo traže
samo beže

    Sve im je teže,
    Sve im je teže...

Pobegli su svi u sobe
kupili po jedan loz
čekaju, pitaju, čini se gube, gube, gube, gube...
samo traže
samo beže

Nauči me kako da uredim vrt
ja moram da imam svoj sopstveni vrt
Nauči me kako da uredim vrt
ja moram da imam svoj sopstveni vrt!

Odmori se
odmori se
odmori se
odmori se...


Platforme
(tekst: D. Mihailović)

Večeras u devet,
u ulici kod mosta
taksi tu ne prolazi
niko nas ne vidi...
Poverljiva skripta
treba ih predati...

Ne osećam se dobro...
Novine na asfaltu
tvoje mokro lice
njihova suva skripta
mi pravimo film...
I sutradan ujutro
bunilo u glavi,
danas je utorak
ja nemam više truda...

Betonski pastir,
čuva svoju ogradu
a velegrad te zove
na svoje visoke platforme....


Radostan dan
(tekst: M. Mladenović)

Kakav radostan dan!
Crnci pevaju alelujah!
Kakav radostan dan,
Ptice pevaju alelujah!

Ti imaš svoj strah,
Ti imaš svoj strah od sebe
Ti imaš svoj struk
poignee d'amour...

Ti si volela moj Weltschmertz...
Ti si volela moj Weltschmertz...

Kakav radostan dan!
Ti imaš svoj strah od sebe
Kakav radostan dan!
poignee d'amour...


Geto
(tekst: M. Mladenović)

Vidim, kakva predivna zgrada
Balkon, zid sa divljim ružama...
Atlas nosi kuglu iznad glave,
Grci, mit i legenda...

Magla češlja pramen na ulici,
Hladan dah sa zapada,
Gar se crni svuda po snegu,
Plava bluza i kifla pred čas...

Rođen sam u getu,
Rođen sam, tačno u čas...
...da vidim


Treba da se čisti 1
(tekst: M. Mladenović / D. Mihailović)

Treba da se radi u fabrikama
treba da se hoda ulicama
treba da se trči parkovima
treba da se spava u krevetima

treba da se čisti
treba da se čisti
treba da se čisti...


Ja znam
(tekst: M. Mladenović)

Ja imam, dobre uslove za život
toplu sobu, supu i toplu odeću za zimu;
Ja imam sve pogodnosti za procvat
u renesansu mog duha su bačena prevelika sredstva.

Ja znam, ima malo ljudi koje
Ja znam, ima malo ljudi koje
Ja znam, ima malo ljudi koje
Ja znam, ima malo ljudi koje ...

Ja imam vrlo zdrave prednje zube,
svaki dan sam pozvan da snimam za poneku reklamu;
Ja znam sve što boli druge ljude,
Ja razumem svaki trepet gradskog napaćenog bića...


Kad krenem ka
(tekst: M. Mladenović / B. Pečar / M. Stefanović)

Kad krenem ka
da idem na
ja pitam za
da se vidim sa
pa čekam da u
i mislim da je.
kažu da
ne prepoznaju me


Treba da se čisti 2

(instrumental)


Jesen
(tekst: M. Mladenović)

Jesen, u koži, dolazi mi jesen...
Jesen, u krznu, dolazi mi jesen...
Mislim na voće i mislim na nju
Mislim na žuto, na hranu i buđ...

Vidi da nije možda stigla jesen...
Traži, i naći ćeš u sebi truo hrast;
Gore u nama je bujica reči,
Dole u nama je jesenji strah...

Jesen, u koži, dolazi mi jesen...
Jesen, u krznu, dolazi mi jesen...
Gore u nama je bujica reči,
Dole u nama, je jesenji strah....

Jesen, u koži, dolazi mi...
Jesen, u krznu, dolazi mi...
Jesen, u krznu, dolazi mi...
Jesen, u koži, dolazi mi... strah...

Нема коментара:

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma