4. 2. 1984.

Haustor - Treći svijet [~]

Jugoton LSY-63193
Datum rezanja vinila: 04.02.1984


1. Neobičan dan (3:53)
2. Zadnji pogled na Jeršaleim (5:57)
3. Babilonske baklje (5:03)
4. Patuljci u vrtu (5:02)
5. Radnička klasa odlazi u raj (3:08)
6. Donje strane munje (3:59)
7. Skriven iza lažnih imena (5:02)
8. Treći svijet (5:44)



Srđan Gulić - bubnjevi, udaraljke
Srđan Sacher - bas gitara
Zoran Zajec - gitara
Darko Rundek - glas, gitara
Damir Prica - tenor saksofon, klavir

autori pjesama - Sacher i Rundek
aranžmani: HAUSTOR

gosti:
Robert Lovrić - zam,pona (7,8)
Stanko Juzbašić - quica (5)
Jappa - talking drum (2,3), konga (7)
Jurij Novoselić - alt saksofon (5)
Siniša Kovačić - alt saksofon (3)
Ivica Lozić - truba (3)
Ivo Lesić - synthesizer (2), orgulje (6)

snimano u studiju "TETRAPAK", Split
snimanje i mix - Ivica Čović-Pipo
producent - Željko Brodarić-Jappa
muzički urednik - Siniša Škarica
glavni i odgovorni urednik: D. Majnarić

zahvaljujemo se: Stanku Juzbašiću, obitelji Tasovac, Branku Kolaru i SKUC-u, Zagreb

design - D. Ridički
fotografije - Ridički, Ruljančić, Krstulović



Neobičan dan

Na biciklu vozim Nenu
Ulice pune se rupama
Preživjelih nema druže
Ulice pune su žrtava

Ooo tko će shvatiti to
Ljevica desnica centralno

Muškarci se slabo peru
Ti ja i baraba
U zvijezdu me vuku sluge
Begemot Ašmedaj Abadona

Ooo tko ce shvatiti to
Gledam te zelenim očima

Neobican dan...

Začuđeni dječaci šapću
Gore je dolje je nema ga
Nema ga

Neobičan dan...


Zadnji pogled na Jeršaleim

Danas je taj dan
Ej zlatno nebo iznad grada
Danas je taj dan
Danas je parada

Niz ulice lete njena crna kola
Duga noć je spremna za nas
Pali i vuci
Nestat ćemo brzo
Kao suze na suncu

Zadnji pogled na Jeršaleim
Na djevojke u luci pale za stvar
Zadnji pogled na Jeršaleim
Jer dolari su vrući i miriše dim

Osjecam je iza leđa
Ispred mene veliki brod
I besmrtna djeca
I sunce koje tone

A onda mi njena ruka takne rame
Buka luke pada na nas
U oku vidim plamen
I tiho je
Ko kad mašina stane

Zadnji pogled na Jeršaleim...


Babilonske baklje

Pošlo je tristo godina
Opet sarn tu na tvom pragu
Zagledan u oči tvoje
Bistre tvoje crne iskre
Prezrene

Uzmi me
Sve me moje bijele dame varaju
Uzmi me
Tvoj me tamni bubanj mami

Jer kud ti prođeš
Babilonske baklje tek tinjaju
A za tobom samo zvijezde jezde
I igraju

Uzmi me
Tvoje crno sjeme to sam ja
Uzmi me
Tvoj me tamni bubanj mami

Jer kud ti prođeš
Babilonske baklje tek tinjaju
A za tobom samo zvijezde jezde
I igraju

I utrni Babilonske baklje
Nek tinjaju
Nek za nama samo zvijezde
Jezde i igraju


Patuljci u vrtu

Na tvojim vratima ne stoji ime
A momci sa automatima,
Glume patuljke u vrtu
Još si budan
Sjediš uz prozor i promatraš
Grad u dolini

Dolje je mirno i bezbjedno
Stari moj
Još uvijek satovi zvone

S Remize su krenule
Jutarnje tihe kolone
Izlaze novi
Izlaze naivni lakomi
Njima se više ne gine
Čuče u sjeni i čekaju sunce da sine

Mali su stali i stisnuli zube
Pa ne čuju trube i ne vide
Sijede što vode
Iz crvenih magli ih mame fantomi slobode

Junaci što lete u kljunu gavranu
Više ne prijete
Gavran je ptica slobode
A puku što ostane
Znalci su poslali rode


Radnička klasa odlazi u raj

U čekaonu na prvom peronu
Gdje crni đavo toči prvi konjak
Iznad mračnih pogleda trulih lica
Kroz prozor prhne crna tica
I veli tada veli grdi crni stvor
Never more

Bolje je da odete prilike su nove
Ulozi u povjesti dosao je kraj
U pola četiri ujutro sa perona pet
Radnička klasa odlazi u raj

Pa pa proleteri
Pa pa

A crni đavo rukavice skida
On pruža ruke grli se sa svima
Poljubi ružu baci je u rulju
I vikne ah ta nesretna sudbina
Plaćam piće svakome ko ostane
Never more

Bolje je da odemo prilike su nove
Ulozi u povjesti došao je kraj
U pola četiri ujutro sa perona pet
Radnička klasa odlazi u raj

Momci u plavim kapicama
Krenuli su na put
Oni vodiju svoje klince mandolince
Oni vodiju svoje debele žene
Oni vlečeju ruksake i prtiju kofere
Oni sedneju u kupe z debele
Demižonke navlačiju
Oni ideju na najvekši weekend vu
Živlenju
Oni ideju na najlepši weekend vu
Živlenju
Sebe buju našli tam se buju našli
Tam


Donje strane munje

Izmišljene misli
Stražari dolaze i odlaze
Na stolu izlizane karte i miris dosade

Mi smo uvijek isti
Luđake dovoze i odvoze
Pod klupom sličice iz mašte za ratne godine
Ostani u sjeni

Donje strane munje
Nad nama nemiri i svemiri
Još sviću rujna radna jutra
I strme večeri
Zubi su u čaši

Donje strane munje
Stražari dolaze i odlaze...

Donje strane munje
Luđake dovoze i odvoze...


Skriven iza lažnih imena

Brodovi u prašnjavoj luci
Crnoj od znoja robova
Spustili su jedra

Bose žene na glavama nose
Tajni teret metaka
U korpama sa paprom

Skriven iza lažnih imena
Gledam kako prolaze
Oči su im sjajne
Daju mi znak

Crni dječak sa puškom u ruci
Vodi me do logora
Žene čiste ribu
Skoro će mrak

U vrtu je sjekira
Na krovovima dimnjaci
Zima zaobilazi moj dio grada

Pred kolibama gase se vatre
Žuti bubanj zamire
Ostali smo sami

Njena koža slana i zlatna
Kao jutro miriše
Slušam kako diše
Čujem joj sne

Čujem i zoru sa rafalima garde
I duge sušne godine
I zelen miris kiše

U vrtu je sjekira
Na krovovima dimnjaci
Zima zaobilazi moj dio grada


Treći svijet

Ustani i kreni
Stražari su otrovani
Konji su spremni

Ustani i kreni
Magla se digla
Vani zora rumeni

Još samo jednom pogledaj taj zid
Još jednom pogledaj

Ustani i kreni
Stražari su otrovani
Konji su spremni

Ustani i kreni
Magla se digla
Vani zora rumeni.

Glasovi iz tame
Su prestali davno
Još su samo u pjesmi

Oko tebe diše treći svijet
I mi te čekamo
Oko tebe diše treći svijet
Izbriši tragove
I digni visoko ruke

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma