8. 2. 1985.

Kerber - Ratne igre

RTV Ljubljana - LD 1346
1985



1. Ratne igre
2. Babaroga
3. Mesečar
4. Zauvek slobodna
5. Dođi
6. Hteo bih...
7. Šta ostaje
8. Vreme za uspomene
9. Get me out (Mezimac Live)



Muzika, tekstovi i aranžmani - KERBER
Tekstovi za "Babaroga" i "Hteo bih..." Duško Arsenijević
Prva strofa za "Šta ostaje" Jacques Prevert

Snimano decembra '84. u "Studio One", Saughall, Chester, England
Snimatelj i producent: Gordon Rowley
Asistenti: Tony Walsh, Paul Winstone

Mezimac (Get me out) snimljen uživo 13. decembra u "Warehouse", Liverpool, England
Snimatelji: Tonz Walsh, Paul Winstone
Remiks: Gordon Rowley

Mastering: Malcolm Davies, "PRT Studios", London, England

Crtež Glynn Porrino

Izvršni producent: S. Stojanović

Gale - glasovi
Toma - gitare
Zoka - bubnjevi
Bane - klavijature
Sosa - basovi

Miša - sound & oprema
Bugi - light & pirotehnika




Ratne igre

Kad srušimo mostove
I kada spustimo mačeve
Poželim da su naše igre
Ratne igre bar malo nežnije

Nije važno ko počinje
Uvek na kraju ćutimo
Kad mnogo toga treba reći
A nema reči, reči za istinu

Nek sada ratne igre prestanu
Jer više ničeg nema u tebi, u meni
U mome srcu kiše padaju
U duši veju crni snegovi

Ti uvek odviše ponosna
Ja tvrdoglav kao noć
I ko će koga prvi zvati
Ko kome dati ruke za godine

I opet loše se osećam
Kružim kao zao duh
Jer mnogo toga treba reći
A nema reči, reči za istinu


Babaroga

Baš ti, uvek samo ti
Kada prođeš pored nas, svi gubimo dah
Za nas ti si daleka
Mada tako blizu da izazivaš strah

Nemoguće je da tako lepa
Babaroga kao ti
Ulicama sama šeta
Postajemo suncokreti

Pa šta - kažem ponekad
Nije nešto bog zna šta da trčim za njom
Prava veštica
Sve se vrti oko nje i ona to zna

Babarogo molim te
Hajde sad ukradi me...


Mesečar

Ponoć je mrakom došla na moje prozore
Osećam naša igra opet počinje
Telefon, poznat glas, već žurim ulicom
Srce mi divlje tuče u ritmu tvom

Od samo jednog dodira
Od samo jednog jedinog pogleda
Da li si trn u žilama
I ledi dah u grudima sve do dna

Kao mesečar
Ja idem za tobom po oštrici stakla
Mesečar
Na kapiji raja u igri bez kraja

Osećam tvoju snagu crni anđele
I svuda slutim tvoje korake
I bilo gde da pođem sa mnom ideš ti
Ne mogu pobeći tvojoj magiji


Zauvek slobodna

Postojiš li negde ili ne?
Hoću li naći tvoje tragove?
Da li te znaju ulice, ili si tajna za sve?

Pomislim nekad - to si ti
Al uvek je druga u mojoj postelji
Svirepo jutro otkriva dvojnicu tvoju, zaspalu

Bežiš bosonoga na rubu svitanja
Preko svih krovova večito lovljena
Bežiš bosonoga zauvek slobodna
Nisi me budila, tiho si nestala...
...zauvek slobodna


Dođi

Na nebu siva boja curi
Košava žuri mojom ulicom
Hteo bih da je opet juli
A januar tera svoje i ne mari za to

A gde lutaš ti, hajde reci mi
I snagu ljubavi sada pokaži mi

Ko prva pahulja na dlanu
Latica trešnje nežno se spušta u stih
I sve se promeni kad se tope snegovi
A u mojim mislima zasija biser istoka

Dođi, dođi
Dođi kada dan pokori se noći
Dođi jer sam sam, a sam neću moći


Hteo bih...

Hteo bih da budem pesma
Pesma na tvojim usnama
Vojnik u tvome ratu, čovek od kamena
Hteo bih da budem reka
Izvor u tvojim očima
Čuvar zvezda u tvojim besanim noćima

Nek traje dok traje
A posle nek zvona zvone tužnima...

Pokloni moje želje
Mesecu mladom zadnji put
I vrati prah prahu, pepeo pepelu
Kada noć sklopi krila
I magle padnu srebrne
Naći ćeš put do druge obale


Šta ostaje

Jedna narandža na stolu
Tvoja haljina na podu
Ti u mojoj postelji

Dodirni moje usne mrakom
Snagom leptirovih krila
Za laku noć

A kada ova priča prođe
Zauvek prođe
Šta je ostalo od nje?

Ne ostaje trag
Ne ostaje ništa od tebe i mene
Ne ostaje trag
Hladne su ulice i prazno je srce

Na čaši tragovi karmina
Kraj telefona malo vina
To je sve što ostaje


Vreme za uspomene

U tvojoj ruci parče neba
Komad papira i srca mog
Crna je ptica samo slutnja
Sve manje ja sam samo tvoj

Sve su karte odigrane
Sad je vreme, vreme za uspomene
(vreme za uspomene...)

Zatvori vrata za sobom
I pođi sama u hladnu noć
U mome oku led i magla
Ja više nisam, nisam tvoj


Get me out (mezimac live)

They can ask me what I'll be tomorrow
But who am I, I don't know even now
When I was younger i thought it was easy
But now I see life if not what it seems

I need my mirrors for fairy tales
To save me from this world
To get me out
To get me out

I need my wizards and flying horse
To use the magic and spell there is
To get me out
To get me out

I hold on dreams like anyone else
It's only nightmares coming on all the time
When I was younger i thought it was easy
But now I see life is not what it seems

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma