28. 8. 1986.

Kerber - Seobe [~]

PGP RTB 2320428
Datum rezanja vinila: 28.08.1986


1. Bolje da sam druge ljubio (3:48)
2. Blagi Bože podigni me (3:49)
3. Kad ljubav izda (4:19)
4. Ne igram ruski rulet (3:54)
5. Jos samo ovu noć mi daj (5:21)
6. Hajde da se volimo (3:39)
7. Čovek od meda (4:50)
8. Sa tobom ne mogu dalje (4:45)
9. Beli tragovi (3:18)
10. Seobe (3:51)



Muzika: Kerber
Tekstovi: D. Arsenijević, osim: 2,5 (N. Čuturilo), 8 (B. Đorđević)
Aranžmani: Kerber, osim 10: Kornelije Kovač

Članovi grupe:
Goran Šepa Gale - vokal
Tomislav Nikolić Toma - gitare
Zoran Žikić Sosa - bas
Branislav Božinović Bane - klavijature
Dragoljub Đurišić Đura - bubanj

Bora Đorđević - vokal (7)

Snimljeno u Studiju V PGP RTB, juna 1986.
Tonski snimatelj: Tahir Durkalić
Foto & design: Gordan Škondrić
Muzička produkcija: Kornelije Kovač

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Bolje da sam druge ljubio

U tvojoj kosi sam sakrio zvezde
Mesec u kući od dlanova
Ispod kaputa sve ranjene ptice
I dugu iz moga jastuka

Na tvome vratu mi ostale usne
U džepu plava marama
Brodovi neki, daleki u oku
Poslednja tramvajska stanica

Jeftina noć za sve
Neverne drugove
I ceo svet nek sagori
Samo da tebe prebolim

Bolje da sam druge ljubio
Radosti moja, moja nevero
Ko besan pas lajem noćima
Na tvoje prozore


Blagi Bože podigni me

Loš znak iznad kreveta
Ceo plafon se raspao
Sanjam miševe, a nisam zaspao

Ja znam da sam prežaljen
I da brzo ću nestati
A ipak govorim da ću prestati

Ne! Ne! Ne! Kad bi barem oka sklopio
Ne! Ne! Ne! Dal bi se ko led istopio
Ne! Ne! Ne! Kad bi barem oka sklopio
Ne! Ne! Ne! Dal bi zadnju nadu propio!?

Blagi bože podigni me
Ja bi ponovo hodao
Ja bi život otkupio
Jer sam ga đavolu prodao

Loš znak, kazna božija
Zmije vise ko lusteri
Po mojim grudima gmižu gušteri


Kad ljubav izda

Kad ljubav izda sva vrata se zatvore
Proleće kasni a oči ne govore
Jednom se ljubi, a ti razvenčavaš se
Prsten od želja bacaš u oblake

Neću te kleti, vesela budi mi
Nek ti od sunca budu svi putevi
Neka ti ljubav moja nad snovima bdi
Neka ti od ptica budu prozori

Mirišu aprilske noći na tvoja nedra medena
Ko li ih sada ljubi, ne bi mu zubi...
...ne bi mu zubi... Svetlana...


Ne igram ruski rulet

Uzalud noć ti šapuće ime
I još te ima na krevetu
Hladnija ti si od svake zime
Misli mi gradom vrludaju

Parfemske priče ne podnosim
Čaše sa zvezdama ispijam sam
Od naše vatre samo dim
Pobego mesec sa prozora

Beduin tvoje duše bio sam
Svetovi svi se ruše, sanjam sam
Ja sebe nikad neću da ti dam!
Ne igram ruski rulet... Ne igram ruski rulet...

Jutro je moje prepuno rose
Tvoje me mrze godine
Mene još uvek vetrovi nose
A tebi se davno desilo sve


Još samo ovu noć mi daj

Odlazi noć
Voze tramvaji poslednju partiju
Nestajem
Nosi me vetar ko zgaženu hartiju

Odlazi noć
Plašljive oči, sanjivo pitanje
Sačekaj
Da razjasnim reči, sačekaj svitanje

Jednom kad noć probudi te
Kad ne bude važno ko pre
Priseti se barem na tren
Jednom kad ne bude me

Hej, još samo ovu noć mi daj
Ne trebam više
Hej, i biće dovoljno za kraj...

Umire noć
Poslednju zvezdu skrivaju oblaci
Ne plaši se
Jednom kad snove probude koraci


Hajde da se volimo

Moja curica izgubila san
Ja ga našo pa ne dam
Sanja ona čak o Holivudu
I šta se sad zbiva!

Glavna zvezda je, potpisuje se
Nekom tipu iz Rima
Luduju za njom u podmoskovlju
I šta se sad zbiva!

Oduvek htela je da svet se vrti oko nje
Noćas se probudi kraljice

Pusti to, hajde da se volimo
Prebolećeš svoje sne
Kad te ruke zagrle i odnesu...


Čovek od meda

Od žurbe tvojih zuba tragovi
Ti ljuboš uvek tako da boli
Za tebe nikad nema granice
Ja nisam pastuv crna ždrebice

Ti voliš divlje guske
Ti voliš divlje ševe
Ja vodim mrtvu trku
Ulazim u tebe kao u crkvu

Ne! Ne! Ne! Ja ne mogu više
Ne! Ne! Ne! Loše mi se piše
Kazanova, to tebi treba
Ja sam samo čovek od meda...


Sa tobom ne mogu dalje

Ja sam slobodan kao rajska ptica
I od otrova tvoga ja sam imun
Al zbog nekih tvojih besmislica
Ja sam isceđen, žut sam kao limun

Ne valjam bogu ni ljudima
Ti nemaš srce u grudima
Ti si mi noćna mora
Nekome najbolja, za mene najgora

Na žalost s tobom ne mogu dalje
I više nemam šta da ti dam
Na drugu stranu život me šalje
Na kraju uvek ostanem sam


Beli znakovi

O... Beli znakovi
O... Na tvojoj suknjici

Priča je tvoja bez predaha
Laž viri iz tvog osmeha
Kriješ od mene stare razloge
U oku bele zastave

O-O-O Misliš, imam živce kao slon
Kad nisi s drugim bila
A šta ti je to?

Tvoje suze bez očiju
Ne mogu da te sakriju
Noćni znak se jutrom otkrio
Gledaš me tupo, sanjivo


Seobe

Ptice lete na jug
I vraćaju se
Ljudi ognjišta gase
Zauvek odlaze
Zemljina nedra su velika ko bog
Sa mlekom za sve
Najveći jad je ostaviti dom
Od nemila do nedraga pred sudbinom zlom

Ne ostaju tragovi
Pesme grobovi ne pevaju

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma