8. 2. 2010.

Osmi putnik - Tajna

One Records
2010


1. In Nomine... Arcanum preludij (Kristian Barišić) 1:26
2. Tajna (Bojan Antolić - Ivana Antolić) 5:10
3. Nije me strah (Kristian Barišić - Ivana Antolić) 4:58
4. Zajedno (Bojan  Antolić - Ivana Antolić) 3:53
5. N.I.N. (Nebo iznad Nas) (Bojan Antolić - Dean Clea) 4:35
6. Glavo luda (Ranko Boban - Duško Trifunović) 4:08
7. Prevaren (Bojan Antolić / Alen Koljanin - Ivana Antolić)  feat. "Alogia" & "Mary Rose" 5:51

8. Putnik (Bojan Antolić - Ivana Antolić) 4:37
9. Nema dalje (Bojan Antolić - Ivana Antolić / Dean Clea) 4:03
10. Heavy Blues (Bojan Antolić / Dean Clea / Kristian Barišić - Boris Hrepić / Dean Clea) 6:12
11. Mi smo svijet (Ivana Antolić / Bojan Antolić - Ivana Antolić) 5:07


Osmi Putnik:
Dean Clea Brkić - Vokal, klavijature
Bojan Božo Antolić - Gitare
Davor Dado Gradinski - Bass
Kristian Barišić Krista - Gitare
Danijel Stojan Stoja - Bubnjevi

Aranžmani: OSMI PUTNIK

Gost vokal na pjesmi br.2 "Tajna": Iva Ivković
Gost vokali na pjesmi br.7 "Prevaren": Nikola Mijić ("Alogia") i Žanil Žak Tataj ("Mary Rose")

Prateći "ghost" vokal na pjesmi br.2 "Tajna": Marija Maya Gajić

Flamenco gitara na pjesmi br.4 “Zajedno”: Ante Pupačić Pupi

Solo gitare na pjesmi br.7 "Prevaren":  Eki Alilovski ("Mary Rose"), Srđan Branković i Miroslav Branković ("Alogia")

Prateći vokali: Siniša Jakelić, Dean Clea Brkić, Vojan Koceić, Ante Pupačić Pupi i Ivana Bakić

Aranžmani pratećih vokala: Siniša Jakelić i Dean Clea Brkić

Orkestracija pjesme br.1 "In Nomine... Arcanum Preludij": Dean Clea Brkić

Snimano u: Studio Pupi, Split, Studio Deva, Split, Studio Paradox, Smederevo, Studio Toni Ton, Postojna

Miksano u: Studio Pandora Box, Split

Snimanje, mix i produkcija: Dean Clea Brkić

Snimatelji: Dean Clea Brkić, Siniša Jakelić, Ante Pupačić Pupi i Goran Radan

Mastering: Dado Marušić, Studio Deva, Split



TAJNA

Moje je ime tajna
Na usnama tvojim muk
Misao koja stvara zvuk

Tvoje je ime ljubav
Donosiš sreću i sjaj
Ti tvrdiš da postoji raj

Otvori mi, jer dolazim ja

Ne vjerujem u tebe
Da jednom doći ćeš
Da uspjet ćeš ući mi u trag

Otvori mi jer dolazim...

Ne znaš tko sam ja (sve o tebi znam)
Zar te nije strah (otvori vrata)
(Došla sam da budem tvoja draga) Da se domogneš blaga

Ne znaš tko sam ja (sve o tebi znam)
Budiš me iz sna (daj mi ruku)
Ako ućeš sad
Nismo više tajna


NIJE ME STRAH

Sve dok je moja rana duboka
Na nju stavljam sol
Sve dok ne postanem imun na bol

Ne bojim se zvijeri na prstima kročim
Kroz najgušći mrak
Ne trebam svijetlo jer jača me strah

U očima dim, u ustima prah
Ko vojnik pred borbu što čeka na znak

Dolazi, osjećam joj dah
Vidim je jasno i gubim joj trag
Skriven u tami shvaćam da
Zove se ljubav al` nije me strah

Dozivam svoje misli
Da prevladam umor i san
Ne trebam svijetlo jer jača me strah
U očima dim, u ustima prah
Ko vojnik pred borbu što čeka na znak

Dolazi, osjećam joj dah
Vidim je jasno i gubim joj trag
Skriven u tami shvaćam da
Zove se ljubav al` nije me strah


ZAJEDNO

Uzmi sve što ti treba
U pismu za kraj
Pozdravi koga moraš
I siđi u grad

Ulice nek nas kriju
Ne pomišljaj da
Kažes nekome riječ
Da naslute nas

Idemo do kraja
Gdje jos nismo bili zajedno...

Ne, ne boj se
Nije kraj, ostavi sve
i ne pitaj
gdje smo sad
sve prošlost je
sve je trag
što gubi se
i ne gledaj iza nas

Oni prate nas znam
Sa psima kroz mrak
Oni čuju naš hod
I na prstima

Ulice nek nas kriju
Ne pomišljaj da
Kažes nekome riječ
Da naslute nas

Idemo do kraja
Gdje jos nismo bili zajedno...


NEBO IZNAD NAS

Sam na putu, nigdje nikog
Na horizontu blijedi trag
Svijetla grada sve su bliže
Slutim strah

Čudan grimiz nebo nudi
Varljivo lice sudbine
Nova era opet stiže
Vidim znak

Samo naprijed mirno kroz noć
Preko polja od snova
Do pobjede mi ćemo doć'

Novi dan mi nosi novu nadu
Tu nema mjesta suzama
Nemam straha, znam da svi smo isti
Tu pod ovim Nebom iznad nas

Stoljeća su iza mene
Skrivena velom nemira
Lažni idoli nose teret
Vremena

Samo naprijed mirno kroz noć
Preko polja od snova
Do pobjede mi ćemo doć'

Novi dan mi nosi novu nadu
Tu nema mjesta suzama
Nemam straha, znam da svi smo isti
Tu pod ovim Nebom iznad nas

Uvijek spremni da nam san ukradu
Priče šire, nude lažni sjaj
Vjerujem u ovo malo dobra
Što leži negdje duboko u nama

Novi dan mi nosi novu nadu
Tu nema mjesta suzama
Vjerujem u ovo malo dobra
I u ovo Nebo visoko iznad nas


PREVAREN

Ja sam tu na nagovor boli
Da dođem sam da uvjerim oči
Da nije ona došla od Boga
Slijedim je, laže
Šta ima od toga

Ja pratim trag njezine sjene
Sumnjam u ljubav visosti njene
Mislim da nije poštenog roda
Netko ko' tako besramno hoda

Ona nešto smjera
Ona dobra nije
Ona mene tjera
Da puno pijem (više se ne smijem)

Hej zar nije tako kako govore
Nije Nebo jače od moje ljubomore
Ni sebi nisam nešto omiljen
Otkako sam od nje prevaren

Vjeran pas što ide uz nogu
Postao sam valjda u hodu
Prestao odavno da laje
Ne uzima ništa, samo daje

Još pratim trag njezine sjene
Sumnjam u ljubav visosti njene
Mislim da nije poštenog roda
Netko ko' tako besramno hoda

Ona nešto smjera
Ona dobra nije
Ona mene tjera
Da puno pijem (više se ne smijem)

Hej zar nije tako kako govore
Nije Nebo jače od moje ljubomore
Ni sebi nisam nešto omiljen
Otkako sam od nje prevaren


GLAVO LUDA

Glavo luda sve se mijenja
Šta će nama izmirenja
Ako nije srce vruće
Sve je nemoguće

Ko ne želi da se mijenja
Vole ga iz sažaljenja
Pamti to za ubuduće
Jer sad je nemoguće

Promijenila riba more
Rob čuvara, zvijerka gore
Kožu zmija, duga boje
A ti samo tjeraš svoje
I zavede me u bespuće
Živjeti je nemoguće
Nemoguće znaj


PUTNIK

Cesta je pusta vidim dobro je
Noćas krenuti na put
Nemam kofere ni plan
Ne znam gdje će biti kraj
Baš dobar osjećaj

Nemam granice za snove
Gazim samo ceste nove
Jedan Putnik sad je sam
Nema ime, nema klan
Baš dobar osjećaj

Sloboda je jedan tren
Pred tobom put
A ti u nikog zaljubljen
Sloboda je jedan dan
Kad si sam

Trebam skrenuti u grad
U kojem nikad nisam bio
Opet osjetiti glad
Na cesti opet ja sam mlad
Baš dobar osjećaj

Sloboda je jedan tren
Pred tobom put
A ti u nikog zaljubljen
Sloboda je jedan dan
Kad si sam


NEMA DALJE

Probudio me je taj čudan san
Napola strah napola nada
Da u dobre namjere u slučaju nas
Nisam siguran

Ti ne vidiš da nopas plapamo dug
Nema više vremena
I to što stalno govorim u snu

Ne čujem riječi
Koje bi mogle
Navesti tebe
Od mene da odeš
Nema dalje
Jer nas ne vidim

Uz tebe meni svaki novi je dan
Uvijek iste boje
Ti, samo ti, samo ti

Ne čujem riječi
Koje bi mogle
Navesti tebe
Od mene da odeš
Nema dalje
Jer nas ne vidim

Ne, ne čujem riječi
Ni moje ni tvoje
Nekada jedno
Od sada smo dvoje
Nema dalje
Jer nas ne vidim


HEAVY BLUES

Ležim budan u tami svoje sobe
Misli mi ne daju u san
Tako mi fališ
Tako mi noćas trebaš ti

Vrtim u glavi stotinu stvari
Na svakoj od njih tvoj je trag
Sa zrakom se borim
A iznutra gorim, gorim ja...

Korak do kraja
Jutro bez sjaja

Zauvijek zarobljen u snu
Ja nemam izlaz, nemam kud
Ko lutak na žici, ne znam razlog, ne znam put
Trunem i pjevam heavy blues...

Tako mi treba odgovor s` Neba
Bar malo nade ovaj tren
Da rastjera sjene
Taj bluz oko mene

Korak do kraja
Jutro bez sjaja

Zauvijek zarobljen u snu
Ja nemam izlaz, nemam kud
Ko lutak na žici, nemam razlog, ne znam put
Trunem i pjevam ...

Zauvijek zarobljen u snu
Ja nemam izlaz, nemam kud
Ko lutak na žici, nemam razlog, ne znam put
Ja trunem i pjevam heavy blues...


MI SMO SVIJET

Tko kaže da je dom
Tu gdje sam rođen ja
Moj dom je u jednom trenu
Kad sam ja sa njom
Ja i budan sanjam
Kroz noć kao usred dana
Bez nas ko u gradu gdje po kazni živim sam

Mi smo svijet
Ti i ja
Oko nas u trenu niče raj
Sa tobom
Jedan dan
Vrijedi više nego trista godina
Bez ovog sna
Ja nisam ja
U tvom sjaju želim dočekati kraj

To bit će dan
Kad će sve
Oko nas
Izgubiti svoj sjaj
Sa tobom jedina
Ja putujem za kraj

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma