27. 2. 2010.

TetraPank - Instant revolt [*] [~]

Studentski Kulturni Centar Novi Sad – skcd049
2010


1. Argument kalibra 45
2. Molimo, stanite u red
3. Čovek bez ukusa, mirisa i boje
4. Rupe
5. Ona je ta
6. Cenzurisan
7. Dok vijore zastave
8. Dva i dva
9. Kakav je to način?
10. Kišobranska renesansa

11. Vašarska romansa
12. Nemoj da ideš prljav kroz grad
13. Reaguj sirotinjo!


TetraPank:
Boris Radulović - vokal
Ranko Miletić - solo gitara, vokali
Oliver Popovski - ritam gitara
Marko Vulinović - bas gitara, vokali
Vladimir Aj - bubanj

Tekstovi: Boris Radulović
Muzika i aranžmani: TetraPank
Tonski snimatelj i producent: Miroslav Majkić
Snimljeno u studiju Piknik - septembar 2010. Novi Sad

VELIKO hvala: Prošketu, Nenadu Kojiću, Držaji, Andrei, Ljubici, Strahinji, Dragani, Jeleni, Ivanu i Gabi, Headmade.rs-ima, Bandaru, ZBL-u, Rockulice.com, svim bivšim članovima benda, majci prirodi i ocu haosu



Argument kalibra 45

Kauboji novog vremena
kao u boji divljeg istoka
imaju ti ljudi beli balkanski san
argument u vidu cevi
krivo stoji stvar

Ratni profiteri sede u foteljama
intelektualci spavaju na klupama
poštovani gledaoci, vi ste deo programa
gledaoci, vi ste
deo programa...

Argument kalibra 45


Molimo, stanite u red

Dvadeset i prvi je vek
stanite u red, stanite u red
ko će koga, kada i gde
stanite u red, stanite u red
banka mi je najbolji friend
stanite u red, stanite u red
superhipermega market
stanite u red, stanite u red

U red za novo vreme, nove vrednosti
i tehnološke mogućnosti
u redu sve je vredno, sve je uredno
sve je redovno, izvanredno

U red, u red, u red!
u red

U red za novi glamur i sjaj
vreme teče sad, vreme teče sad
da nam živi neplaćeni rad
vreme teče sad, vreme teče sad
politički korektan je svet
radi reda red, radi reda red
parole nude ljubav za sve
stanite u red, stanite u red

U red za novo vreme, novo nevreme
promene radi promene
u redu je sve u redu, sve je uredno
sve je redovno, izvanredno

U red, u red, u red!
u red

Binarna konstrukcija svetla i mraka
prostranstva od betona i stakla
i jedna večna ljubav sa mehaničkom brinetom
U red, u red, u red! U red, u red, u red!
idemo u korak sa vremenom i svetom

A pokretne trake vode me
U red, u red, u red! U red, u red, u red!
do voljene drage
kontrarevolucije

Mi stojimo dok prolaze svi
čekamo da prođeš i ti...

U red, u red!


Čovek bez ukusa, mirisa i boje

Prezivam se vetar
prezime me nosi
po kiši u noći
preko polja kući

Prodajem po svetu
deliće svojih snova
beskorisnih snova
bez mirisa, ukusa i boja

Nemam ukusa (ja nemam ukusa)
nemam mirisa (ja nemam mirisa)
nemam boje (ja nemam boje)
nemam ništa svoje

Čovek bez ukusa, mirisa i boje
čovek što nema, nema, nema ništa svoje
čovek bez ukusa, mirisa i boje
čovek što nema, nema, nema, nema, nema, ne

Ja sam skup, skup, skup
i najskuplji čovek na planeti
čekam krug, krug, krug
da se zatvori...
...da budem jedini


Rupe

Rupe u džepovima
rupe u želucima
rupe u kutnjacima
rupe u sećanjima
rupe na putevima
rupe na mostovima
rupe u mozgovima
rupe u izlozima!
rupe u zidovima
rupe u oblacima
rupe na krovovima
rupe u gradovima
rupe na leševima
rupe u sistemu
rupe u refrenu
rupe

Specijalno skupe
ekskluzivno glupe
komercijalne rupe
rupe

Socijalne rupe
emotivne rupe
kolektivne rupe
rupe


Ona je ta

Ona je ta koju imam ja
njen me dodir brzo uspravlja
od zore do sna, ona zna
šta mi treba, šta ja želim i šta mi se dopada

Ona nema nežno lice
ona nema bujnu kosu
ona nema vitko telo
ali ona je ta
ona koja zna!

Možda ružno piše i ne miriše
ali često me inspiriše
ona je taj čarobni štap
1001 slatku želju mi ispunjava

Ona nema nežno lice
ona nema bujnu kosu
ona nema vitko telo
ali ona je ta
ona tajnu zna!

Nema tu šta, ona je ta
ona je doktor za nervozan dan
ona i ja, i Palma u dva
bira kanal, ja se smešim jer počinje predstava
ponekad mazi moje devojke
ali uglavnom tu je za mene
i kad sam sam ona je tu
uvek happy pružiće mi pažnju svu!

Ona nema nežno lice
ona nema bujnu kosu
ona nema vitko telo
ali ona je ta
ona moja crvena rukavica


Cenzurisan

Ispravi se, radi kao ostali svet
ošišaj se, ispeglaj se, budi lep
mašina je spremna, gledaj na sat
ispravljen si, nisi više zarđali šraf

Cenzurisan!
premalo mogu, previše znam...
...ta mašina ne ispira laž

Ćuti, budi dobar, nemoj da odgovaraš
jedan! sedi! tako ne piše u knjigama
reci kako sam ti rekla, reci kako kažem ja
na svetu ne živiš sam, budi pristojan!

Radi kako kažem ja
tako mi se dopada...
radi kako kažem ja
reci kako sam ti rekla ja


Dok vijore zastave

Kad hiljade aplauza odjekne kroz noć
budni glasovi na žrtvu nagone kad osete moć

Neznani junaci odlaze
za slobodu daju sve
napuštaju tople domove
silaze u hladne rovove

Ceste crvene junake odvode u prah
bez reči na usnama, ostaje im samo sećanje i strah

Nikad više neće videti
njegove oči i njegov lik
spomenik na kiši govori
bio je jedan od njih

Vatre gore, zastave vijore
pesme se ore, o slobodi govore

Oživele senke otimaju san
ožiljak na duši zauvek urezan

Neznani junaci odlaze
za slobodu daju sve
napuštaju tople domove
silaze u hladne rovove

Vatre gore, zastave vijore
pesme se ore, o slobodi govore

Sloboda umire
dok vijore zastave
sloboda umire
umire

Neznani junaci rekom vraćaju se hladni
smrznute ruke, lica, pogledi

Nikad više neće videti
njegove oči i njegov lik
spomenik na kiši govori
bio je jedan od njih

Da li znaš koliko dolara
o slobodi se pregovara

Sloboda umire
dok vijore zastave
sloboda umire
umire


Dva i dva

Ja nisam bistar kao suvi genije
ja nisam mudar kao onaj s planine
ja nisam revolucionar kao Che
ja nisam supermen

Ljubav je kao letnji sneg
seks je snežna pahulja koja se istopila
ljubav je matematika
seks je prost kao dva i dva
on i ona, ti i ja

Znam sabrati dva i dva
i vidim se u tvojim očima
ja sam slika i prilika
tvog izmišljenog lika

Ponekad treba mi
ponekad smeta mi
treba mi slobodan dan
umoran sam kao i ti
čuvaj svog ludaka
drži ga pod ključem
i katancem
dok ne odem!


Kakav je to način?

Vaše visočanstvo, gospodine ceo
sviđa nam se vaše novo odelo
tako je sjajno, tako je belo
tako je skupo, tako je celo
novo odelo čini vas boljim čovekom

Kakav je to način?
Kakav je to način?
Kakav je to način?
dragi gospodine
Kakav je to način?
Kakav je to način?
Kakav je to način?
da radimo iz ljubavi

Ne samo odelo, gospodine ceo
obožavamo vas, lik i vaše delo
nema plate, mrš u kurac
nema plate, mrš u kurac
radimo iz ljubavi, mi smo vaši ljudi


Kišobranska renesansa

Niko ne zna kad i gde
niko ne zna kad i gde
sitne kiše padaju
niko ne zna kad i gde
kada gradom šetaju neobične devojke
kada svetla sijaju
sunce kaže ne ne ne

Sunce kaže: lep je dan

Dobar dan
lep je dan

Ona nije neko ko ulicom vodi psa
ona nije neko ko govori dobar dan
ona ne voli nekog ko nije zabavan
sunce još reče: dobar dan
mlada damo, sa starim kišobranom!

Kišobrani, čemu to?

Čemu to, lep je dan
čemu to, dobar dan!

A ona voli, ona voli
lepe stare kišobrane

Dobar dan
lep je dan
čemu taj kišobran

Njene trepavice duge
njena odeća šarena
njene čarape na pruge
ravna kosa njena
neki ulicom vode psa
ona vodi kišobran
ona voli da se igra, volim i ja da se igram

Prvi igram X
ona igra Ox
drugi igram X
ona igra Ox
treći igram X
ona igra Ox
četvrti igram X
ona igra Ox
igram X, a ona Ox...



Vašarska romansa

Ja
uvek kad sam sam
ti si honey znaj
u mojim mislima
u mojim venama
i želim naći trag od tvojih usana

Kao kao kao od kretoša
kao kao vuna šećerna
kao kao kao ukusna vašarska alva
tvoje slatke medne usne idu kao alva

Ja
noću spavam sam
i tražim te pored sebe
dodir mi treba, znam
i tvoja zadnjica
tako mekana
poput usana

Ti
si kao sličica
samolepljiva
dugim prstima
ispod gaćica
tražim put
do tvojih usana

Kao od kretoša
tvoje divne medne usne
u tvome grudnom košu
kuca licidersko srce
a tvoje divne medne usne
tvoje divne medne usne
idu kao alva


Nemoj da ideš prljav kroz grad

Nemoj da ideš prljav kroz grad
misliće da nisi sasvim čist
misliće da imaš prljave misli
misliće da misliš

Nemoj da ideš prljav kroz grad
misliće da nisi sasvim čist
okupaće te hladan, ledeni znoj
jer prljav veš je tvoj

Nemoj, nemoj da
ideš prljav kroz grad
nemoj da ideš prljav kroz grad
misliće da nisi sasvim čist

Nemoj da ideš prljav kroz grad
misliće da nisi sasvim čist
upiraće prst da prljaš ostale ljude
gadno će da bude

Nemoj da ideš prljav kroz grad
misliće da nisi sasvim čist
slediće ti prljave misli
da bi bio isti


Reaguj sirotinjo!

Zamišljen prelazim ulicu
i dekintiran
alkohol, poslednju utehu
sada ispijam

Moj realni košmar je ubila škripa kočnica
a matora slanina psuje iz Mercedesa
iznerviran ga pogledam
i kažem mu da je pravi gad!
moderna inkvizicija u odelima!

I nastavim da lutam gradom besciljno
na istočnoj strani zgrade slučajno
primetim da natpis stoji na kom piše:
korumpirani su svi oni, ne daj se, reaguj sirotinjo!

I zašto se smrzavam napolju
praznih džepova?
dok lopovi s kravatama sede
u foteljama!
ja neću da budem samo pijum
koji nastrada
i hoću da stignem do kraja
i da dam šah-mat!
reaguj sirotinjo

Reaguj sirotinjo...
...još uvek nije gotovo!

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma