28. 2. 1995.

Pero Defformero - Pero Defformero

Music Yuser – MY 020
1995


1. Gajbe Oro (0:38)
2. Srca tvoga plam (3:41)
3. Tužna je jesen (3:57)
4. Purpur (5:11)
5. Veče na plaži (3:17)
6. Drugog joj slika viri iz novčanika (4:34)
7. Stara majka za zdravlje me pita (4:05)
8. Ubila si sve u meni (5:23)
9. Alaj mi je nije (3:53)



Snimano i miksano u "Pro-Sound" studiju, Novi Sad
Producent: Jovanić Dragan-Sneki
Co-producent: Friš Saša
Tekstovi i muzika: Friš Saša
osim: 1 (Milovanović/Friš), 4 (Jojkić/Friš) i 9 (Jovančić/Friš)
Photo: Strajnić "A, pališ se na drumove!" Natali
Svi aranžmani (pa čak i za doček Nove godine): "Pero Defformero"

Grupu sačinjavaju:
Biševac Goran-Biške: domaćin pesme
Friš Saša-Skylab: tambura i orgulje
Mijatović Miroslav-Mire: begeš
Milovanović Srđan-Điđa: doboš i orgulje

Važno saopštenje!
Na ovome istorijskome albumu pesme je ukrasio:
Jojkić Željko-Sin
a, begešom ga u stopu pratio: Lakatoš Tibor
puno fala, volimo vas i želimo sve najbolje!



Gajbe Oro

instrumental


Srca tvoga plam

Na stolu je prazna čaša,
u kafani dim,
vino pijem, tugu krijem,
ti si opet s njim.

Došli smo do kraja puta
naše ljubavi
srušila si moje snove
što me ostavi?

Tamburaši, svirajte mi
da zaboravim
vino pijem, tugu krijem
ti si opet s njim.


Tužna je jesen

Ona me je ostavila,
drugoga je usrećila.
drugog sada ona ljubi,
šta će na to reći ljudi?

U kafani bol ja lečim,
vinom tugu ću da sprečim.
pesmom mijem ljute rane,
zaboravljam prošle dane.

Odlaziš, odlaziš iz života mog
to što si me prevarila, kazniće te Bog.
odlaziš, odlaziš, to je istina
nije nama dušo bila sudbina.


Purpur

Pusti oči da kažu sve
ne daj da suze lažu
u kafani za praznim stolom
šta će ljudi da kažu?

Ti si jedan majski cvet,
tvoja slika me prati
i dok u čaši ja tražim lek,
jednom za svagda shvati...

Mogu vinom da ugušim bol
mogu čežnju skriti
al' ne mogu, al' ne mogu
tebe zaboraviti.


Veče na plaži

Kišno jutro,
još je mrak.
proleteće rana zora,
jer to tako biti mora.

Kišno jutro

Ostavljen sam ja,
nemam nikoga.
gde si sada ti
moja ljubavi?

Zimsko jutro,
još je mrak,
proleteće rana zora,
jer to tako biti mora.


Drugog joj slika viri iz novčanika

Kraj kamina tvoja slika
sa nje zračiš vedra lika
al' u srcu kriješ tugu
jer ja sada volim drugu.

Nisam te smeo ostaviti ja
jer ta druga, to je žena zla.

Silvana, ljubavi jedina
Silvana, bil' mi oprostila?

Sad je kasno da se kajem
sve što imam, njoj ja dajem
njoj ću dati i dušu i telo
ludo srce zlu je ženu htelo


Stara majka za zdravlje me pita

Samo noćas tugu da smirim
samo noćas da preživim.
njen odlazak i poruku što piše
"odlazim i ne vraćam se više!"

Na ljubav ona mi se klela,
al' drugog slučajno je srela.
s' njim je pošla poljupce da broji,
šta će na to reći moji?

Oka tvoga plam,
zapalio me je,
al' su reči te,
ugasile sve,
sve što imam sad,
jeste samo dim
da l' si pravu sreću,
pronašla sa njim?


Ubila si sve u meni

Ponovo noćas ostajem sam,
možda zauvek, to dobro znam.
zbog nekog drugog ja gubim te,
"kriva sam, znam" kažeš
"al' volim te!"

I sve sam spreman da ti oprostim
ali ne mogu da zaboravim.

Tužno gledam
kako ljubite se.
u njegovom zagrljaju,
ti smešiš se.

Kažu ljudi "Vreme leči sve"
al' na srcu rane, ne može.

Jedino veće zlo od
petka trinaestog je ponedeljak šesnaesti.


Alaj mi je nije

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma