16. 4. 1980.

Galija - Druga plovidba [^]

PGP RTB 2120089
Datum rezanja vinila: 16.04.1980



1. Oni bi baš hteli da ja stanem (3:56)
2. Moj deda je bio roker (4:17)
3. Bilo je to jednom (6:25)
4. Zar moram baš nešto mudro da kažem (3:17)
5. Nije ti otac kriv (3:52)
6. Neka bude sve tebi u čast (5:53)
7. U suton * (5:30)



Nenad Milosavljević - vokal, akustična gitara, usna harmonika
Bratislav Stamenković - električna solo gitara
Zoran Radosavljević - bas gitara
Nebojša Marković - klavijature
Boban Pavlović - bubnjevi
Predrag Milosavljević - drugi vokal

Muzika: Nenad Milosavljević
Aranžmani: Grupa "Galija"
Tekstovi: Predrag Milosavljević i Dobriša Cesarić *
Muzička režija: Zlatko Manojlović
Tonska režija: Dragan Vukičević
Dizajn: Ivan Ćulum
Recenuent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić


Oni bi baš hteli da ja stanem

na dalek put u kišni dan
i nemam s kim pa poram sam
promukli glas i nove vesti
prognoza kaže - odložite put

ja vozim levo
ja vozim levo
ja vozim levo
taj glas, taj ludi glas

ja gazim put u loše vreme
ja nemam s kim pa poram sam
promukli glas savete deli
prognoza preti - odložite put

ja vozim levo
ja vozim levo
ja vozim levo
taj glas, taj ludi glas

taj ludi spiker, taj ludi spiker
taj ludi spiker, govori taj glas
i uvek isto, i uvek isto
i uvek isto, njegov promukli glas

al spazih nekog kraj puta, stoji sam
vidim je opasno smrzlu, i šta sad
da vozim dalje sam il s njom...

ja vozim levo
ja vozim levo
ja vozim levo
taj glas, taj ludi glas

taj ludi spiker, taj ludi spiker
taj ludi spiker, govori glas
i uvek isto, i uvek isto
i uvek isto, njegov promukli glas

stoperka drema, spava, taj glas
dosada čini svoje, opet on!
ludi spiker
ludi spiker
ludi spiker...



Moj deda je bio roker

taj davni dan o njemu iz priča znam
kad neko mi drag, bio je  lep i plav
jer u to vreme moj deda stolar je dobar bio
jer u to vreme on i šajkače dobre je šio

ponosan na zanat svoj, radom steko je dućan i glas
dobar kalfa i majstor vidi kad je značilo ugled i čast
al do časti mu malo stalo, jer beše lep i mlad
a komšija ima šećer što baba mi je sad

taj davni dan o njemu iz priča znam
kad neko mi drag, bio je  lep i plav

u podne dosada kad zavlada
pred dućanom bi sedeo sam
od meraka bi svoju kafu pio
svakoj curi u gradu već znan

a zlatan je zanat im'o, što znači ime i čast
al ćalko žene polude, ti kradeš šljivovice slast
do časti mu malo stalo, jer beše lep i mlad
a komšija ima šećer što baba mi je sad


Bilo je to jednom

"slušaj, imam jednu dobru priču za tebe..."

bilo je to jednom
ko zna kad
u nekoj zemlji
ko zna gde
više i ne znam
uglednog oca beše sin
mladić lep i jako fin
uz malo sreće
sve je to on mog'o i sam

nasledio je alat i očev sto
mali lokal i ime uz to
nasledio je i to
i šta bi još
pita se on
imam očevu radnju i dom
i očev dom...
i ne znam šta bi mog'o još

a onda
rešio je da proda sve
očev alat i očev sto
uz malo sreće
sve bi mog'o i sam

i već je znao
šta će i gde
uzeo je novac
rešen da menja sve
da menja sve

od svakog imetka
kupio je farbu i još
i jednu četku
izleteo na ulicu
i šta
i šta mu bi
viknu na sav glas
na sav glas

obojiću taj svet
četkom ću ih sve
taj svet
taj bivši svet
i zavrnuću im prst
i palac gurnuti u nos
taj svet
taj bivši svet

sad ne znam šta je s njim
ja stvarno ne znam šta je bilo s njim
al' znam da je bilo jednom
ko zna kad
u nekoj zemlji
više i ne znam gde


Zar moram baš nešto mudro da kažem

hteli bi pričom da promenim svet i mudrosti neke da prosipam svud
ko cilj priča i predloga boli me glava i sve više sam glup
ti možeš i bolje, al nešto te neće, nije tvoj dan
zar moram baš nešto mudro da kažem, zar moram i to

idam sam
idem u neki drugi grad
nije važno gde, al idem sam
odbaciću sve, al idem sam
stani mi na put ako smeš

pričaju mudre glave, već slušam ih dugo
probaću sve što daju, a kupiću drugo
pričaju mudre glave, pričaju već dugo
probaću sve što daju, a kupiću drugo

da, kupiću drugo (ne mogu sam)
i kupiću drugo (ne mogu sam)...


Nije ti otac kriv

ne s njom, ima čudan stil
ne ceniš to, ne nisi, već podigni rep
dobra šminka i miris nje
svilen veš i tako to
...digni svoj rep

ne s njom
kad tražiš tako malo, izgubićeš sve
njen ti osmeh čitav svet
njhena suza i kokos
...digni svoj rep

ne s njom, ja znam da ne ceniš to
ona bi cele noći da budeš njen džokej
nema ljubav, šta bi još
nema nešto i tako to
...digni svoj rep

nije ti otac kriv
niti je njemu neko kriv
a nešto mi poznat njegov stari refren
...ne, ne, ne čuj to


Neka bude sve tebi u čast

Nikad nisam bio s tobom
Nikad tako grub
Tako grub k'o sad
I to znaš
Nikad ja nisam kao ti
Nikad partner tako loš
a više znaš
Nikad nisam znao mnogo
Nikad, k'o ni sad, nikad sve
To znaš
Nisam taj, niti maštam Svet da menjam
i tebe nisam, To znaš

Pusti sve, sad sami smo
Pusti sve, ma priđi bliže
Nek ide sve, a šta te briga
Nek ide sve, pusti sve, pusti sve
Baš sve, baš sve, baš sve
I ne pitaj da li smeš
Da li možeš, da li možeš sve

Sanjaš samo jedan dan
Kad ćeš sva u belom biti, Znam
Ali znam i to, da u času tom, Ko zna gde ću ja
Biće puno sveta, Znam
Biće puno cveća, sve to tebi u čast
Ko kraljica bićeš, Oduvek si želela to
A ko zna šta ću ja


U suton

U suton
kada prve zvezde
i prve gradske lampe sinu
kad ljubavnik sanja o dragoj, sanja
a pijanac o svom dimu

ja tiho hodam pored kuća
kojima, kojima se svetla pale
sva zla i nevolje i sumnje
najedno budu posve mane
i smeši im se u meki suton
od zapaljenih zvezda svečan
i osećam dubinu svega
i da je život širok, večan
život večan

i smeši im se u meki suton
od zapaljenih zvezda svečan
i osećam dubinu svega
i da je život
život večan

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma