20. 9. 1982.

Riblja čorba - Buvlja pijaca

PGP RTB 2520060
Datum rezanja vinila: 20.09.1982


1. Draga ne budi peder (3:31)
2. U dva će čistaci odneti đubre (3:12)
3. Baby, Baby I Don't Wanna Cry (3:45)
4. Slusaj sine, obriši sline (2:49)
5. Kad ti se na glavu sruši čitav svet (4:56)
6. Ja ratujem sam (2:38)
7. Pravila, pravila (6:19)
8. Kako je lepo biti glup (2:20)
9. Neću da živim u bloku 65 (3:51)
10. Dobro jutro (4:30)



Bora Đorđević, svi vokali
Miša Aleksić, bas gitara
Rajko Kojić, prva gitara
Momčilo Bajagić, druga gitara
Vicko Milatović, bubnjevi

Aranžmani: Riblja čorba

U snimanju učestvovali:
"Riblja čorba" u poznatom sastavu
Kornelija Kovač, klavijature
Gudači:
Miroljub Milošević, violina i aranžman za "Dobro jutro"
Stojan Grbić, violina
Miloš Lazarević, violina
Geza Balać, violina
Žarko Mićković, violina
Gordana Todorović, violina
Miomir Maksimčev, viola
Petar Mladenović, viola
Pešad jahja, violončelo
Petar Jovanović, violončelo
Duvači:
Miroslav Blažević, truba
Asan Selimović, tuba
Miroljub Anđelović, klarinet

Pomoć pri pevanju, izvikivanju. šaputanju i moralna podrška:
moja draga i Tamara, Jasna, Emilija i Nada, Dragan snimatelj, Rade čuvar, Kata čistačica, drugarica Barbara, Andrija novinar i Rade piljar.

Snimljeno u studiju V PGP RTB
Miksovano u Madison Rouge Studio, London
Producent: John McCoy
Snimatelj: Tony Taverner
Asistent snimatelja: Dave

Likovna obrada fotosa i grafički dizajn: Jugoslav Vlahović

Snimanje pomogli: Dragan Vukičević, Ing. Joša Višković, tehnički sektor Radio Beograda, radni ljudi i inokosni organi PGP RTB.

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Draga ne budi peder
muzika: Bora Đorđević/Miroslav Milatović
tekst: Bora Đorđević


Uzimaš svoju četkicu za zube
pomadu i kaladont
Odlaziš u sobu, ja sam u kujni
Predsoblje je front

Čujem kako tamo otvaraš ormare
Kupiš svoje prnje
Tešim se da sve to nije tako crno
A ne može biti crnje

Ooo... draga, ne budi peder
O, draga, ne budi peder
Ako još ima šta da se spašava
Nemoj da ideš, ne budi šašava

Polaziš ka vratima, ključ ti je u ruci
Neodlučan hod
Držim ti palčeve i navijam za tebe
Spuštaš torbu na pod

Uzimaš svoju četkicu za zube
pomadu i kaladont
Odlaziš u sobu, ja sam u kujni
Predsoblje je front

Ooo... draga, ne budi peder
O, draga, ne budi peder
Ako još ima šta da se spašava
Nemoj da ideš, ne budi šašava

Drag,a ne budi peder
Draga, ne budi peder
Ako još ima šta da se spašava
Nemoj da ideš, ne budi šašava


U dva će čistači odneti đubre
muzika: Bora Đorđević
tekst: Bora Đorđević


Noćni program na radiju
U kujni su bubašvabe
Voda kaplje u lavabo
Sve je ovo bilo džabe

Soba puna očajanja
Nemam kuda ni da bežim
Doživotno ista sranja
Pokraj tebe mrtav ležim

U dva će čistači odneti đubre
U tri će doneti jogurt i mleko
U šest ćeš krenuti na posao
U osam ću biti daleko

Gledaš osmeh na mom licu
Nemaš pojma šta on krije
Poslaću ti razglednicu
Pozdravi iz Tunguzije

Soba puna očajanja
Nemam kuda ni da bežim
Doživotno ista sranja
Pokraj tebe mrtav ležim

U dva će čistači odneti đubre
U tri će doneti jogurt i mleko
U šest ćeš krenuti na posao
U osam ću biti daleko


Baby, Baby I Don't Wanna Cry
muzika: Momčilo Bajagić
tekst: Momčilo Bajagić


Kada si otišla s njim
Bio je 13. mart
Taj dan će ostati
Forever in my heart

Moja soba je bila prazna
I ja sam uzalud skrivao bol
A na zidu su igrale senke
Like shadows on the wall

Mrzeo sam te danju
A želeo te u snu
Znao sam da nikad više
Again stop loving you

Hteo sam da budem hrabar
Muški da podnesem kraj
Ne, ja neću plakati
Oh baby, baby I don't wanna cry
Oh baby, baby I don't wanna cry
Oh baby, baby I don't wanna cry


Slušaj sine, obriši sline
muzika: Bora Đorđević
tekst: Bora Đorđević


Oni su ordenje zaslužili
Životnu školu izučili
Oni su nas nečim zadužili
I zbog toga su zaključili
Oni su nas nečim zadužili
I zbog toga su zaključili

Slušaj sine
obriši sline
Ne budi alav
još si balav

Oni su nas uspešno vodili
I sve što kažu uredu je
Mi smo se nezahvalni rodili
I zbog toga nam sleduje
Mi smo se nezahvalni rodili
I zbog toga nam sleduje

Slušaj sine
obriši sline
Ne budi alav
još si balav

Oni su doživotno u pravu
Bolju budućnost nam stvaraju
Na svako pametno pitanje
Spremno nam odgovaraju
Na svako pametno pitanje
Spremno nam odgovaraju

Slušaj sine
obriši sline
Ne budi alav
još si balav


Kad ti se na glavu sruši čitav svet
muzika: Rajko Kojić
tekst: Bora Đorđević


Kad ti se na glavu sruči čitav svet
Kad se sve što vredi u provaliju surva
Ostaneš kraj puta k'o popišan cvet
Sudbina je stara proverena kurva

Zbog čega od rđe tražiš milosrđe
A od idiota moliš dan života
Čuj, ispravi kičmu, u glavu ga drkni
Pokaži mu zube i ponosno crkni

Neka te pokradu, nek ti otmu ženu
Shvati da ti tako samo dižu cenu
Neka ti se krišom iza leđa smeju
Samo od baraba sačuvaj ideju


Ja ratujem sam
muzika: Bora Đorđević/Miša Aleksić
tekst: Bora Đorđević


Svake noći Brankovića pozivam na piće
Svuda oko sebe nalazim slabiće
Ko sa decom spava, popišan se budi
Tražio sam svećom, nigde nema ljudi
Kadija te tuži, kadija ti sudi
Upomoć!

Ja ratujem sam
Ja ratujem sam
Preveriće, slagaće me rođeni brat
Prodaće me, zabiće mi nož u vrat
Nemam poverenja, niti hoću da ga dam
Jer ja ratujem sam

Uplašeni prijatelji ni da mrdnu prst
Sledeći sam koga će da razapnu na krst
Savest mi je mirna, neću da se kajem
Dok me mozak služi, ja ću da ga dajem
Grlo mi je jako, zato glasno lajem
Upomoć!

Ja ratujem sam
Ja ratujem sam
Preveriće, slagaće me rođeni brat
Prodaće me, zabiće mi nož u vrat
Nemam poverenja, niti hoću da ga dam
Jer ja ratujem sam

Ja ratujem sam
Ja ratujem sam
Ja ratujem sam
Ja ratujem sam


Pravila, pravila
muzika: Bora Đorđević/Momčilo Bajagić
tekst: Bora Đorđević


Pravila, pravila
Da bi me udavila
Ili kičmu savila i skroz ošašavila
Neka glupa pravila u crno me zavila

'alo 'alo, jer čuješ
Nemoj da psuješ
Nemoj da pljuješ po podu
Kad okolinu zagađuješ i truješ
Obavezno povuci vodu

Postoje pravila, pravila
Da bi me udavila
Ili kičmu savila i skroz ošašavila
Neka glupa pravila u crno me zavila

Nezaposlenima strogo zabranjen pristup
na gradilište
Kažnjivo je pušenje u kretanju
Kažnjivo je pušenje u kretanju
Ne govori u stroju majmune

Zabranjeno za mladež ispod 18 godina
Ne parkiraj istovar uglja

Popuni formulare ako hoćeš pare
Popuni formulare ako hoćeš pare
Zabranjen razgovor sa vozačem
Čuvaj se pas ujeda
Provereno, min njet
Provereno, min njet
Mirno!!!

Pravila, pravila
Da bi me udavila
Ili kičmu savila i skroz ošašavila
Neka glupa pravila u crno me zavila

Pravila postoje kad se dvoje vole
Mama ti je rekla - ne daj prve noći
"Može do pojasa, ne diraj me dole"
A te druge noći možda neću moći

Ima pravila, pravila
Da bi me udavila
Ili kičmu savila i skroz ošašavila
Neka glupa pravila u crno me zavila

Svaka namerno razbijena čaša se plaća
Ne služimo pijane goste
Ne služimo pijane goste
Zabranjeno hraniti životinje
Zabranjeno hraniti životinje
Kažnjivo je igranje rukom u šesnaestercu

Čast... svakome
Čast... svakome
Čast... svakome
Veresija nikome
U ovoj prostoriji se ne puši

Provereno, min njet
Provereno, min njet
Mirno!!!

Pravila, pravila
Da bi me udavila
Ili kičmu savila i skroz ošašavila
Neka glupa pravila u crno me zavila

Suviše sam umoran da bi dalje pevao
Ja sam homo sapiens, ja sam biće svesno
Levi žmigavac, kad skrećeš u levo
Desni žmigavac, kad skrećeš u desno

Ima pravila, pravila
Da bi me udavila
Ili kičmu savila i skroz ošašavila
Neka glupa pravila u crno me zavila

Pravila, pravila
Da bi me udavila
Ili kičmu savila i skroz ošašavila
Neka glupa pravila u crno me zavila


Kako je lepo biti glup
muzika: Bora Đorđević
tekst: Bora Đorđević


Kako je lepo biti glup
O, kako je lepo biti glup
Stoka ume da nervira
Gutaj šta ti se servira
O, kako je lepo biti glup

O, kako je lepo biti glup
Kako je lepo biti glup
Bolje mozak sakrivati
Pa ćutati i plivati
Kako je lepo biti glup

Ne bavi se politikom
Spavaj, radi, ćuti, jedi
I ne veruj više nikom
Lezi, dig se, ustaj, sedi
Lezi, dig se, ustaj, sedi

Kosa gori ispod šlema
Valjamo se po prašini
Niko od nas pojma nema
Da smo 'davno u mašini
Da smo 'davno u mašini

O, kako je lepo biti glup
O, kako je lepo biti glup
Mani glavu, pasi travu
Glup si, nisi ti upravu
O, kako je lepo biti glup

Kako je lepo biti glup
Kako je lepo biti glup
Baš te boli šta ti rade
Ko te laže, ko te krade
O kako je lepo biti glup

Ne bavi se politikom
Spavaj, radi, ćuti, jedi
I ne veruj više nikom
Lezi, dig se, ustaj, sedi
Lezi, dig se, ustaj, sedi

Kosa gori ispod šlema
Valjamo se po prašini
Niko od nas pojma nema
Da smo 'davno u mašini
Da smo 'davno u mašini

O kako je lepo biti glup
O kako je lepo biti glup


Neću da živim u bloku 65
muzika: Miša Aleksić/Momčilo Bajagić
tekst: Bora Đorđević


Čuvar gradilišta prolaznike tera
Klinci po ulazima bombice piju
Košava brije oko solitera
Bande došljaka svaku noć se biju

Sivo, sivo, sivo, sve je sivo
Spavaju stanari, svak' u svom budžaku
U 9 uveče nema ništa živo
Samo se zgrade crne u mraku

Komarce na zidu pretvaram u fleke
Suviše asfalta da stignem do reke

Neću da živim u bloku 65
Mrzim ceo svet
Neću da živim u bloku 65
Mrzim ceo, mrzim ceo, mrzim ceo svet


Dobro jutro
muzika: Miša Aleksić/Momčilo Bajagić
tekst: Bora Đorđević


Svanulo je iznad crkve Svetog Marka
Čistači u žutom ulice su prali
Kući su se vukli parovi iz parka
Šta smo mogli, mi smo jedno drugom dali

Dobro jutro

Otresaš sa suknje lišće i prašinu
Stružem s pantalona ostatke od blata
Polako i sigurno bežiš u tišinu
Čekaju te dole taksisti kod JAT-a

Dobro jutro

Cele noći ti si forsirala konjak
Jutro kvari sinoć započete veze
Zorom si me šutnula k'o poslednji dronjak
Ja sam ti uz piće došao k'o meze

Dok veselo svrkuću ptičice sa grana
Sakrivaš rukama razmazano lice
U ustima vučem trulež od duvana
U daljini laju džukci lutalice

Dobro jutro

Cele noći ti si forsirala konjak
Jutro kvari sinoć započete veze
Zorom si me šutnula k'o poslednji dronjak
Ja sam ti uz piće došao k'o meze

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma