8. 5. 1990.

Riblja čorba - Koza nostra [~]

PRP RTB 210935
Datum rezanja vinila: 08.05.1990



1. Al Kapone (3:55)
(muzika: B. Đorđević)
2. Ja je gledam kako spava (4:29)
(Z. Ilić)
3. Deca (3:16)
(B. Đorđević)
4. Bejbi (2:46)
(B. Đorđević)
5. Hej, kako ti je sad (3:37)
(B. Đorđević)
6. Tito je vaš (4:51)
(M. Milatović)
7. Gde si u ovom glupom hotelu (5:08)
(V. Božinović)
8. Milivoje vatrogasac (3:46)
(M. Aleksić)
9. Žikica Jovanovic Španac (3:41)
(V. Božinović)
10. Crna Gora, Bar (3:11)
(Chuck Berry)

Svi tekstovi: B. Đorđević

Riblja čorba:
Tvora Đorđević
Piša Aleksić
Picko Milatović
Sisoja Božinović
Zoran Kilić

Producent: Saša Džabić (radi za platu!)
Snimatelj: Vlada Negovnanović
Izvršni producent: Plitko Radomirović
Crtež na prvoj strani omota: Zoran Ilić - Zorule
Fotografije i dizajn: Srboslav Vlahović

U pesmi "Al Kapone" prateći vokali:
Branimir Džuna Štulić & Azra
U pesmi "Gde si u ovom glupom hotelu" i "Bejbi":
ženski deo grupe Suncokreteni: Gorica Popović, Snežana Jandrlić i Biljana Krstić
Klavijature: Aleksandar Lokica
Hor lenčuga u svim pesmama: svi koji su se zatekli u studiju V
Best boy: O' Miljko

Glavni i odgovorni urednik: Stanko Trzić
Recenzent: Dragan Pilić



Al Kapone

Prema njemu Idi Amin
lekovit je ko vitamin
Al Kapone

Prema njemu je Bokasa
human kao vojska spasa
Al Kapone

I hitlere i staljine
zavio je u haljine
Al Kapone

To majka više ne porađa
to se više ne događa
Al Kapone

Svet se deli na pione
pione i šampione
Vidi kako tvoj brod tone
mafijašu, razbojniče
Al Kapone
Al Kapone

Svet se deli na pione
pione i na masone
Vidi kako tvoj brod tone
lopovčino i zlikovče
Al Kapone
Al Kapone

Građanine celog sveta
pojava mi tvoja smeta
Al Kapone

Ti si bio kralj zločina
i velika štetočina
Al Kapone

Vuko si na svoju stranu
negde prema Vatikanu
Al Kapone

Prijatelje si za džabe
ubio ko bubašvabe
Al Kapone

Svet se deli na pione
pione i šampione
Vidi kako tvoj brod tone
mafijašu, razbojniče
Al Kapone
Al Kapone

Svet se deli na pione
pione i na masone
Vidi kako tvoj brod tone
lopovčino i zlikovče
Al Kapone
Al Kapone

Al Kapone
Al Kapone
Al Kapone
Al Kapone


Ja je gledam kako spava

Mesec sija, iluzija
ona spava na kauču
Uskoro ću leći i ja
dok napolju psi jauču
Uskoro ću leći i ja
dok napolju psi jauču

Svi spavaju, niko budan
a ja sedim uzaludan
I gledam je hipnotisan
sav zaljubljen i otpisan
I gledam je hipnotisan
sav zaljubljen i otpisan

Ja je gledam kako spava
I lepa je boli glava

Ona diše, sve miriše
ne treba mi niko više
Po njoj samo mesečina
prosula se ko istina
Po njoj samo mesečina
prosula se ko istina

Mesec sija, iluzija
ona spava na kauču
Uskoro ću leći i ja
dok napolju psi jauču
Uskoro ću leći i ja
dok napolju psi jauču

Ja je gledam kako spava
I lepa je boli glava


Deca

Gledam slike kad sam bio deca
Nikad više nećem biti mali
Pa me nešto u srcetu štreca
Biti mali, to mi mnogo fali

Nosio sam kratke pantalone
Mnogo lepo stajale mi one
Nisam imo bore, bio dlakav
Naivan i dobar, skroz sam takav

Ako može hteo bih da platim
Da se samo malo tamo vratim
Nije red da budem sed
Ja sam rad da budem mlad
ja sam rad da budem mlad

A ja mali, Boki su me zvali
Svoga tate omiljeni sinac
Bombon i čokoladu dali
Mnogo lepo kad sam bio klinac

Čvrgove mi lupali u šali
To je zato što sam bio mali
Sad sam zašo u godine pozne
Pa ne mogu da nosim špilhozne

Ako može hteo bih da platim
Da se samo malo tamo vratim
Nije red da budem sed
Ja sam rad da budem mlad
Ja sam rad da budem mlad

Sad matoro, mada jošte živo
Smrducam na rakiju i pivo
Zbog čega su mene zajebali
Pa ja više nikad nisam mali

Ako može hteo bih da platim
Da se samo malo tamo vratim
Nije red da budem sed
Ja sam rad da budem mlad

Ako može hteo bih da platim
Da se samo malo tamo vratim
Nije red da budem sed
Ja sam rad da budem mlad
Ja sam rad da budem mlad
Ja sam rad da budem mlad
Ja sam rad da budem mlad


Bejbi

In this day when you tell me goodbye
I went home and begun to cry
I went home and begun to cry
Without you baby, I am die

Baby (oh yeah), what can I do?
Oh baby (oh yeah), tell me the truth

In this day when you kiss my face
I was sure that I lost that race
Everything what you said was lie
And I was completely die

Baby (oh yeah), what can I do?
Baby (oh yeah), tell me the truth

Take me back, and give me a kiss
You remember what we miss

Oh baby (oh yeah), what can I do?
Please tell me baby (oh yeah), tell me the truth

Take me back baby
Please take me back to the mountain top
There's free shop, it works non-stop
And we work in there


Hej, kako ti je sad

Jao!!!
Sad ga lomi!

Hej kako ti je
Hej kako ti je
Hej kako ti je sad
Hej kako ti je sad
Ja sam mršav, ti debela
Da li si me tako htela
Hej kako ti je sad
Hej kako ti je sad

Ima sećanja
i osećanja
Kada te se setim
ja neću da se svetim
Kada te se setim
ja neću da se svetim

Hej kako ti je
Hej kako ti je
Hej kako ti je sad
Hej kako ti je sad
Ti si me se uplašila
Pa si zato promašila
Hej kako ti je sad
Hej kako ti je sad

Ima sećanja
i osećanja
Kada te se setim
ja neću da se svetim
Kada te se setim
ja neću da se svetim

Obori!
Jao!
Duša boli!

Hej kako ti je
Hej kako ti je
Hej kako ti je sad
Hej kako ti je sad
Svako svoju muku vuče
Pusti šta je bilo juče
Hej kako ti je sad
Hej kako ti je sad

Ima sećanja
i osećanja
Kada te se setim
ja neću da se svetim
Kada te se setim
ja neću da se svetim

Sad ga lomi, sad ga lomi
Dodaj dodaj dodaj do
to to to to!

'ajmo svi zajedno
Hej kako ti je
Hej kako ti je
Hej kako ti je sad



Tito je vaš

Drug Tito je bio svetli lik
Drug Tito je post'o spomenik
Drug Tito nije bio ljudski stvor
Drug Tito je im'o Beli dvor

Drug Tito je bio dobar drug
I nije on napravio dug
Drug Tito je im'o Plavi voz
Drug Tito se zove Josip Broz

On je bio lovac
lovac, ribolovac
Pijanista, humanista
i nikada onanista
Splavar, travar, kravar
Tito mašinbravar
Ranar, lekar, vidar
i slobodni zidar

Tito je vaš
Tito je vaš
Tito je vaš
A vi ste Titovi
i ja vam nisam zato kriv
A vi ste Titovi
i ja vam nisam zato kriv

Idemo drugovi!

I ja znam u kom grmu leži zec
Pa idem u mali Kumrovec
Jer druga Tita i ostalu decu
Rađaju u tom Kumrovecu

Drug Tito je naš najveći sin
I nije on bio dušmanin
Na Neretvi bio diverzant
Na prstu je imao brilijant

Jer on je bio lovac
lovac, ribolovac
Pijanista, humanista
i nikada onanista
Splavar, travar, kravar
Tito mašinbravar
Ranar, lekar, vidar
i slobodni zidar

Tito je vaš
Tito je vaš
Tito je vaš
A vi ste Titovi
i ja vam nisam zato kriv

Tito je vaš
Tito je vaš
Tito je vaš
A vi ste Titovi
i ja vam nisam zato kriv
A vi ste Titovi
i ja vam nisam zato kriv


Gde si u ovom glupom hotelu

Ko dim, ko papirni zmajevi
Misli mi ka tebi lete
Ovde su pasivni krajevi
I plačem ko malo dete

Možda je glupo što ovo pišem
Ali bez tebe ne mogu da dišem

Gde si u ovom glupom hotelu
Gde si u ovom dalekom selu
Zbog tebe vene ja bih seko
A ti si negde tamo daleko


Milivoje vatrogasac

Ovo je priča o Milivoju vatrogascu
jednom izuzetnom čoveku
heroju socijalističkog rata
koji je zadužen za neke važne stvari
A te važne stvari
to su ustvari DSZ i ONO
I pošto je ONO veoma važno
Jer kad nebi bilo ONO
pa šta bismo jebali, Boga ti
Milivoje vatrogasac!

Milivoje vatrogasac
Ponaša se kao prasac
Drži neke seminare
Zarađuje sitne pare

Napred Milivoje, napred
Da li nešto gori?
Da li neko puši u studiju, Milivoje

Milivoje vatrogasac
Raste važan kao kvasac
Službenike da bi zezno
Dođe mu pod obavezno

Milivoje, Milivoje
Dežurni si, sve je tvoje
Na uzbunu zvoni zvono
Ti si DSZ i ONO

Milivoje, Milivoje
Dušmani se tebe boje
Milivoje, grizi gono
Ti si DSZ i ONO

Da da da da
vredni Milivoje vreba na spoljnog
i isto kao i na unutrašnjeg neprijatelja
A oni vrebaju na nas
Vrebaju, vrebaju da nas jebaju

Milivoje - sitna duša
Sanja neko da ga sluša
Čemu ćeš da učiš đake
Milivoje, brabonjake

Milivoje, Milivoje
Dežurni si, sve je tvoje
Na uzbunu zvoni zvono
Ti si DSZ i ONO

Milivoje, Milivoje
Dušmani se tebe boje
Milivoje, grizi gono
Ti si DSZ i ONO

Naša doktrina će pobediti
Naša samozaštita sigurno pobeđuje
Jedino ako se ne kaže i ne nađe neka budala
Pritisne dugme i svi odemo u ...
odemo negde i nema nas


Žikica Jovanović Španac

Jad i beda u vremena krizna
Ko je krivac nije lud da prizna
Sigurno su krivi stihoklepci

Idu ljudi bosi, goli
Sa zida se kezeću idoli
Čitao sam da su vođe slepci

Opaliću kad mi pukne živac
To je prosto ko pasulj prebranac
Potreban je neki novi
Žikica Jovanović Španac

Kad u glavi bude čisto
Pusti nek te nosi voda
Vidiš valjda da je isto
I ropstvo i sloboda

Jad i beda u vremena krizna
Ko je krivac nije lud da prizna
Sigurno su krivi stihoklepci

Idu ljudi bosi, goli
Sa zida se kezeću idoli
Čitao sam da su vođe slepci

Opaliću kad mi pukne živac
To je prosto ko pasulj prebranac
Potreban je neki novi
Žikica Jovanović Španac

Kad u glavi bude čisto
Pusti nek te nosi voda
Vidiš valjda da je isto
I ropstvo i sloboda

Kad je jednom u Afriku svrno
On je crnce zavio u crno
Sigurno su krivi stihoklepci

Ljudoždere iz Azije
Doveo je na Terazije
Čitao sam da su vođe slepci

Opaliću kad mi pukne živac
To je prosto ko pasulj prebranac
Potreban je neki novi
Žikica Jovanović Španac

Kad u glavi bude čisto
Pusti nek te nosi voda
Vidiš valjda da je isto
I ropstvo i sloboda
I ropstvo i sloboda
I ropstvo i sloboda
I ropstvo i sloboda


Crna Gora, Bar

Alo pošta, javi jel to Crna Gora - Bar
Sada ću vi da objasnim u čemu je stvar
Ođe je Beograd, zove Boro - Đokov sin
U narodu poznat kao ženski dušmanin

O-je

Na lokomotivi, neđe desio se kvar
U tunelu, na liniji Beograd za Bar
Neznam dal je Mojkovac ili Kolašin
Al stići će na vrijeme Boro, ženski dušmanin

O-je
ajmo čiča sviraj malo

ojha

U tunelu, fala Bogu desio se mrak
Ona mršava i slaba, a ja mnogo jak
Osobito mrzijelo me da se pravim fin
Jer za džabe me ne zovu ženski dušmanin

Alo pošta, kolko košta ovaj razgovor
Noge su mi smrdijele kano da sam tvor
U nesvijest je pala, pa je onda ležala
A ja sam je zaskočio da nebi biježala

Ojha
idemo sad
Ajmo čiča
tako je čiča
idemo
oćemo gusle

Alo pošta, javi jel to Crna Gora - Bar
Gaće sam zaboravio, u tome je stvar
To je tužna pijesma koju crnci zovu bluz
Ali ja ne mogu da se šetam gologuz

Jeee
ojha
jeeee
jeee

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma