18. 10. 1990.

Kerber - Peta strana sveta [~]

PGP RTB 211001
Datum rezanja vinila: 08.10.1990


1. Mama - tata (3:44)
2. Ana-A (3:33)
3. Sam (4:54)
4. Od kad te ne volim (3:51)
5. Nema ničega iznad oblaka (3:40)
6. Igraj sad (4:52)
7. Nažalost (3:40)
8. Kod amerikanca (4:04)
9. Ljubav je (4:56)
10. Nikad ponovo (3:50)



Goran Šepa - vokal
Tomislav Nikolić - gitare
Branislav Božinović - klavijature
Dragoljub Đuručić - bubnjevi
Branko Isaković - bas gitara

dečiji hor u 1: "družionica-maštaonica" Pinki Zemun
sax: Neša Petrović
prateći vokali: Marijana i Vesna Popović i "Bečki dečki": Bora Al Kapone, Sale, Toma, Gale, Bane i Branko
Muzika i aranžmani: Kerber, osim 9 Dragan Ilić - Kerber
Pesme pisali Duško Arsenijević i Bora Đorđević 7 i 8, a pesmu 10 Bora i Duško
Producent: Saša Habić
Tonski snimatelji: Saša Habić i Zoran Vukčević
Snimano i miksano u studiju V PGP RTB
Koncept i design omota: Zoran Stamenković Zoka



Mama - Tata

Na vrh brda vrba mrda, riba ribi grize rep
Vuci siti, ovce bleje, al je ovaj život lep
Volim pesmu na bla, bla, bla, koja nikog ne dira
Najlepše je kad smo sami - sve ti dam i sve mi daš

A kao kocka od šećera
Slatka lutka jutros otišla

I sve mi ovih dana kao bajka izgleda
Ko voz bez voznog reda i bez putnika
Pomera se zemlja, gubim tlo pod nogama
Kupio sam jednu kartu do meseca

Preko reke pa u šumu, a u šumi leži zec
Ti si mala prepelica, eci peci peci pec
Snežana je jedna bila, a patuljka je šest
Svako svoju gumu žvaće, mama padam u nesvest

Mama, tata, vratiću se ja...
...kad sve ovo prođe...


Ana-A

Ti si Ana Bogom dana
Devojka za... ružan dan
Ana A

Nikad sretna, uvek sama
Ti nikog nisi volela
Ana A

I baš me briga kad ćeš poći
Ako želiš, vrati se
Ne volim ništa tvoje
Samo na grlu jagode

Ana A, Ana A

Ti si Ana iznad svega
Nekad je to bolelo
Ana A

Došla si dok Gospod spava
Kad nikog nisam imao
Ana A


Sam

Sam sam, sam, od zemlje do neba
Sam sam, sam, posle nje niko ne treba

Želja je, bude pa prestane
Kraj je kraj, zauvek ostane

I ne treba plakati, stara pesma govori
I ne treba ljubiti onog ko te ne voli

A gde je tu, a gde je tu
Gde je tu, gde je tu sreca?
Evo je tu, evo je tu je
U meni, tu je, za njom tuguje

Kraj je kraj, niko ga ne voli
Lažu svi da nisu voleli


Otkad te ne volim

Od kad te ne volim meni sve jedno je
Ko stare farmerke izblede godine
Kad bolje razmislim i glavu izbistrim
Bolje da izađem i vetar uzjašem

Nenormalno-normalan
Normalno-nenormalan

Na petoj strani svet još nije zauzet
Ima mesta za sve što više ne vole

Nenormalno-normalan
Normalno-nenormalan
Nenormalno-normalan

Kada sanjam da tebe ganjam
Sutra letim ceo dan
Kada poletim tebe se setim
Padam a nemam padobran


Nema ničega iznad oblaka

Ništa ne dodirujem
Ležim iznad kreveta
Nekoliko hiljada metara
Nikoga ne poznajem
Probudi me panika
Nekoliko hiljada urlika

Tu, na kraju puta, u mom odelu
Stoji neko sasvim lud
Tu, gde ljubav staje, u mome liku
Plače neko zadnji put

Nema ničega iznad oblaka
Kad ljubav postane navika
Uvek postavljam jedno pitanje:
"Gde si u ovo svitanje?"

Tu, na kraju puta, u mom odelu
Stoji neko sasvim lud
Tu, gde ljubav staje, u mome liku
Sasvim lud, plače neko zadnji put


Igraj sad

Lutaš sam po gradu
Ne znaš na koju stranu, razmisli
Zvezde se noćas roje, bilo bi bolje da je tu

Napolju trube trube
U glavi zuje bube, razmisli
Stvarno bi šteta bilo, što bi zato manje ljubio

Igraj sad, bubanj ubija
Samo on tugu razbija
Igraj sad jednom ti si mlad
I vise nikada, i više nikad nikada

Valjaju se dani
Teže je nego lani, razmisli
Zvezde se noćas roje, bilo bi bolje da je tu


Nažalost

One noći kada si nestala
Tvoja ljubav naglo je prestala
A možda si me povredila
A sigurno si me pobedila

Nisam znao, sa drugim si hodala
Nisam znao da si me prodala
Jedno za drugim smo ginuli
I ne znam što smo prekinuli

Nažalost, nažalost
Život je ponekad grub
Nažalost, nažalost
Evo ti moj rukoljub


Kod Amerikanca

Bili smo na Nišavi, lepi i golišavi
Na nas gleda tvrđava, ti si bila rđava
Zašto si me zeznula, kuda si iščeznula

Kod amerikanca
Go stranac do stranca
Ko pušteni s lanca
Da li si tu...? Reci mi

Nisi po kafićima
Sa drugim mladićima

Jesi li u Kairu? Ili si u Zairu?
Kad nisi na Čairu, praviš mi pizdariju
Ja sam za Topolnicu - za duševnu bolnicu

Da li si tu...? Nema te

Tebe nema...
...nema te


Ljubav je

Trebaju mi vremena romantična
Poneka iskra između trepavica
Trebaš mi ti, trebaš mi uvek pre spavanja
Da idemo tamo, gde ljubav je samo ko svetlost nebeska

Trebaju mi reči što govore sve
Da dozovem sve želje odletele
Treba mi dan pomalo sanjiv neispavan
Od jutra do mraka ko najlepsa bajka sa tvojih usana

Ljubav je jedina
Daje mi sve i sve mi uzima
Ljubav mi ne treba kada boli što tebe nema...
...kada boli što nisi tu


Nikad ponovo

Naše reči - prazne priče, ninašta ne liče
I suze kaplju uzalud
Život je drama i teška uloga
U nama mnogo truloga

Na tvome dlanu, ljubav kratka linija
Mogla si biti finija
Još malo pića i zlo se nanese
Onda kad padnu zavese

Ne vredi, nikad ponovo
Ne traži, ništa od nas nije ostalo

Ne vredi, nikad ponovo
Ne traži, sve je gotovo
I šta nam je preostalo
Ne žali, ništa od nas nije ostalo

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma