12. 2. 2009.

Riblja čorba - Minut sa njom [~]

City Records CD 000 672
2009


1. Radiću šta god hoću (2:27)

/Muzika: B. Đorđević/
2. Gde li je ljubav (3:47)
/B. Đorđević/
3. Bože, koliko je volim (3:38)
/V. Božinović-B. Đorđević/
4. Krilati Pegazi (4:32)
/M. Milatović/
5. Odlazim (3:40)
/B. Đorđević/
6. Minut sa njom (4:11)
/B. Đorđević/
7. Uspomene (4:25)
/V. Božinović/
8. Moj Jenki going hom (prokleta je Amerika) (4:01)
/B. Đorđević/
9. Muško od plastelina (4:02)
/B. Đorđević/
10. Orfej (4:23)
/B. Đorđević-M. Aleksić/
11. Razmažena devojčica (3:33)
/M. Aleksić/
12. Dan zaljubljenih (4:20)
/N. Zorić-B. Đorđević/
13. Ja se zaista ne sećam (3:18)
/B. Đorđević/

Tekstovi: Bora Đorđević
Aranžmani: Riblja čorba
Snimano u SSL STUDIJU PINK od 7.11. do 27.12.2008.
Muzički producent: Milan popović
Inžinjer zvuka: Goran "To se posebno plaća" Šimpraga - Šime
Asistent: Bojana Tomašević
Tehnička podrška: Nenad Dragićević - Cile
Izvršni producent i menadžer: Dragoslav Gane Pecikoza
Ilustracija, fotografije i dizajn: Jugoslav i Jakša Vlahović

RIBLJA ČORBA: Bora Đorđević - vokal, Miša Aleksić - bas, Vidoja Džindžer Božinović - gitare, Vicko Milatović - bubnjevi, Nikola Zorić - klavijature

Gost na snimanju: Đorđe David, prateći vokali u pesmi "Krilati pegazi"
Hvala priajteljima koji su nas podržali instrumentima, opremom i dobrim vibracijama: Goran Guitars, MIX MUSIC, Miša Amadeus, Marko Vesković, Miljko Radonjić, Saša Raičević, Slobodan Rastovac SZR Raki, Darko Jureša, Pera Milojević, Miško Zorić, Skvo, Bagzy, Boris Đorđević



RADIĆU ŠTA GOD HOĆU

Radiću šta god hoću
ko će da mi zabrani
napiću se i pevaću
na sopstvenoj sahrani

Ma, radiću šta god hoću
ko će da mi zabrani
napiću se i pevaću
na sopstvenoj sahrani

Ovaj život ima
krupan nedostatak
kol'ko god da traje
uvek bude kratak

Za život je kasno
za smrt mi je rano
a sve što je ljudsko
još mi nije strano

Ma, radiću šta god hoću
ko će da mi zabrani
napiću se i pevaću
na sopstvenoj sahrani

Ovaj život ima
krupan nedostatak
kol'ko god da traje
uvek bude kratak

Za život je kasno
za smrt mi je rano
a sve što je ljudsko
još mi nije strano

Ma, radiću šta god hoću
ko će da mi zabrani
napiću se i pevaću
na sopstvenoj sahrani


GDE LI JE LJUBAV

Ja sam odrešio Gordijev čvor
i još sijaset čvorova
ne mogu da nađem odgovor
ljubavi nema ni od korova

Gde li je ljubav?

Ja, koji hijeroglife čitam
i pišem na ćirilici
čudom se čudim, pitam se pitam
svuda i u svakoj prilici

Gde li je ljubav?

Bio sam pravedni osvetnik Zoro
poznati pevač velikog benda
a ti si rekla - ne seri Boro
ovo je priča bez hepienda

Gde li je ljubav?
Gde li je ljubav?

Pronađem iglu u plastu sena
svetlost u tamnom vilajetu
ne pitam nikada koja je cena
ti onda tražiš dlaku u jajetu

Gde li je ljubav?

Ja sam izvadio mač iz kamena
i usput točak izmislio
bez opekotina izaš'o iz plamena
ali sam kod tebe izvisio

Gde li je ljubav?

Bio sam pravedni osvetnik Zoro
poznati pevač velikog benda
a ti si rekla - ne seri Boro
ovo je priča bez hepienda

Gde li je ljubav?
Gde li je ljubav?
Gde li je ljubav?
Gde li je ljubav?


BOŽE, KOLIKO JE VOLIM

Ponedeljak je pred vratima
al' niko ne sme ni da ga pomene
i ljubimo se, ljubimo se satima
sve dok nas jutro ne opomene
Bože, koliko je volim

Spavaš na mome ramenu
umesto jastuka sam ti ga ponudio
ja se ne usuđujem da dišem
da te slučajno nebi probudio
Bože, koliko je volim

I dok se borim da ne izgorim
jer kao šumski požar plamtim
gledam te dugo, o moja tugo
svaku sitnicu želim da pamtim
Bože, koliko je volim

Ponedeljak je pred vratima
al' niko ne sme ni da ga pomene
i ljubimo se, ljubimo se satima
sve dok nas jutro ne opomene
Bože, koliko je volim

Bože
koliko je volim


KRILATI PEGAZI

Život je bio teška boljka
bio sam zatvoren kao školjka
propast je bila pitanje časa
onda si došla k'o slamka spasa

Kad više nizašta nisam mario
nisam živeo već životario
ti si me trgla iz ravnodušnosti
trošio sam vreme po dužnosti

Uprežem krilate Pegaze
sedam u nebesku kočiju
zvezdane staze nek pregaze
da stignem do tvojih očiju

Galopom neka me premeste
prašinu zvezdanu podignu
do srca moje neveste
mlečnim putem što pre nek' stignu

što pre nek' stignu
krilati Pegazi


ODLAZIM

Prećuti istinu, može da naudi
nasmej me, nisam raspoložen
drži me barem još malo u zabludi
i kraj za sutra nek bude odložen

Pravi se da ti je do mene stalo
danas mi laži prijaju
i budi strpljiva, sačekaj malo
da kažeš reči koje ubijaju:

Odlazim
Odlazim
Odlazim
Odlazim

Ne želim da shvatim poruku
sve se u prah i pepeo pretvara
znam da si već donela odluku
al' neka potraje prevara

Pravi se da nam dobro ide
treba mi snage da očaj ponesem
istinu oči neće da vide
samo polako, da lakše podnesem:

Odlazim
Odlazim
Odlazim
Odlazim

Ne ne ne ne ne
Odlazim
Odlazim
Odlazim, odlazim, odlazim
Odlazim


MINUT SA NJOM

Kraj decembra dve hiljade neke
hladan, iznajmljen stan
ja čekam da se ona probudi
pa onda može da počne dan

Ljudi se raduju u vreme praznika
borim se s' tugom kako znam
mene ubija vremenska razlika
hiljade ljudi, ja sasvim sam

Kako je sve to počelo?
Kao iz vedra neba grom
kada bi bila kraj mene sada
godinu dajem za minut sa njom
godinu dajem za minut sa njom
godinu dajem za minut sa njom

Prošlost ko gumicom izbrisana
nek me se odrekne najbliža rodbina
svakoga dana, preko okeana
vuku se reči k'o gladna godina

Kako je sve to počelo?
Kao iz vedra neba grom
kada bi bila kraj mene sada
godinu dajem za minut sa njom
godinu dajem za minut sa njom
godinu dajem za minut sa njom

godinu dajem za minut sa njom
godinu dajem za minut sa njom
za minut sa njom


USPOMENE

Kažeš da umiru uspomene
i čaršija te ogovara
pa tražiš nekog umesto mene
koji ti malo više odgovara

Shvatam da lažeš sve što kažeš
da vatra nije ugašena
da pomoć tražiš, da zapomažeš
i da si samo uplašena

A ja te volim i znam šta smeraš
i samo jedno imam na umu
da me iz svog života teraš
pogrešnim rečima, uz lošu glumu

Kažeš da blede uspomene
i nestaju u bledilu
reci mi ljubavi zašto si mene
ostavila na cedilu


MOJ JENKI GOING HOM (PROKLETA JE AMERIKA)

Nikad te neće niko
voleti ovoliko
znaš zašto moći neće
moje je srce veće

Kada se vratiš u eSADe
neka ti srce presade
ovome tvome od kamena
hitno je potrebna zamena

Moj Jenki going hom
u mojoj duši lom
prokleta je Amerika
za putnika namernika
moj Jenki going hom

Tamo su samo stranci
uglavnom Amerikanci
tamo su samo tuđi
od mene niko luđi

Tamo žive bez veze
sve same obaveze
tamo uopšte ne znaš
kako ćeš da se zezaš

Moj Jenki going hom
totalni brodolom
prokleta je Amerika
bez sanjara i pesnika
moj Jenki going hom

Nikad te neće niko
voleti ovoliko
znaš zašto moći neće
moje je srce veće

Kada se vratiš u eSADe
neka ti srce presade
ovome tvome od kamena
hitno je potrebna zamena

Moj Jenki going hom
ja umirem za njom
prokleta je Amerika
ona traži zamenika
moj Jenki going hom

Moj Jenki going hom
ja umirem za njom
prokleta je Amerika
bez sanjara i pesnika
moj Jenki going hom


MUŠKO OD PLASTELINA

Napravi muško od plastelina
i oblikuj ga po svojoj volji
jedino tako naći ćeš nekog
koji će biti od mene bolji

Kada se vratiš iz ovog mraka
naći ćeš nekog beskičmenjaka
kome ćeš srce slomiti
i sa lakoćom pripitomiti

A poverovao sam na par trenutaka
da se jeftine predstave ne izvode
da nisi od onih veštačkih lutaka
koje se tamo serijski proizvode
koje se tamo serijski proizvode

Biće to zvekan, ko pamuk mekan
da sluša komande, dresiraj štene
ti okom, on će iz cuga skokom
al' neće te voleti više od mene

A poverovao sam na par trenutaka
da se jeftine predstave ne izvode
da nisi od onih veštačkih lutaka
koje se tamo serijski proizvode
koje se tamo serijski proizvode

Napravi muško od plastelina
i oblikuj ga po svojoj volji
jedino tako naći ćeš nekog
koji će biti od mene bolji


ORFEJ

Bolje da pričamo o vremenu
ima li tamo kod tebe snega?
Ne možemo da ostanemo prijatelji
kad sam te voleo više od svega

Uzmi komade slomljenog srca
na zid okači trofej
bogata zbirka, u njoj je sada
i zanemeli Orfej

Ma kakvi crni prijatelji
u samrtnom ropcu ljubav se koprca
za tebe je važilo, za mene nije
daleko od očiju, daleko od srca

Lako se preboli prva ljubav
ima vremena da se ispravi greška
ne možemo da ostanemo prijatelji
poslednja ljubav je suviše teška

poslednja ljubav je suviše teška

Uzmi komade slomljenog srca
na zid okači trofej
bogata zbirka, u njoj je sada
i zanemeli Orfej


RAZMAŽENA DEVOJČICA

Razmažena devojčica
sve što poželi dobija
ćutim, ne mogu da prihvatim
da si me volela iz hobija

Ti ne znaš šta ćeš sa sobom
ni sa mnom šta bi radila
znam da sam bio igračka
koja ti je dosadila

Ipak sam par meseci
živeo punim životom
ono pre toga ne vredi
ni ono što bude potom

Ima na vašaru budala
novi se lako nabave
ja sam sve shvatao ozbiljno
tebi je bilo do zabave

Razmažena devojčica
sve što poželi dobija
ćutim, ne mogu da prihvatim
da si me volela iz hobija

Ipak sam par meseci
živeo punim životom
ono pre toga ne vredi
ni ono što bude potom


DAN ZALJUBLJENIH

Jednu sam poznavao, ista ti
tada sam verovao u čuda
i bio ubeđen da će pristati
da se za mene uda

Izgledom tvoja verna kopija
kažem ti, potpuno ista
ona je osmehom znala da opija
i da od sreće blista

Srećan ti Dan zaljubljenih
kaži zašto me ostavi
pa nisam jedan od zastupljenih
na tvojoj privatnoj proslavi?
Srećan ti dan,
srećan ti praznik zaljubljenih
Srećan ti dan,
srećan ti praznik zaljubljenih

Naravno da je slučajna sličnost
znala je da voli za razliku od tebe
bila je potpuno druga ličnost
koju sam voleo više od sebe

Kada je bilo sve kako treba
ti si se, kao i uvek, izmakla
onda sam pao sa sedmog neba
pravo, u deveti krug pakla

Srećan ti Dan zaljubljenih
kaži zašto me ostavi
pa nisam jedan od zastupljenih
na tvojoj privatnoj proslavi?
Srećan ti dan,
srećan ti praznik zaljubljenih
Srećan ti dan,
srećan ti praznik zaljubljenih


JA SE ZAISTA NE SEĆAM

Znamo da kraj ovo je
to više ničemu ne vodi
pričamo srpski oboje
a trebaju nam prevodi

Od tebe ništa ne očekujem
zaboravio sam da se osmehujem
trudim se da izgledam bezbrižan
ali taj kadar je loše režiran

Ja se zaista ne sećam
kada sam bio ovako nesrećan

Poželi mi svu sreću junačku
i probaj snagu da mi daš
da izbegnem košulju ludačku
ili ne odlazi, ako Boga znaš
ako Boga znaš

Ja se zaista ne sećam
kada sam bio ovako nesrećan

Da, ja sam magarac zaljubljen do guše
opterećujuće i preteško breme
i nisam ti dao ništa osim duše
ja sam samo tvoje izgubljeno vreme
izgubljeno vreme

Ja se zaista ne sećam
kada sam bio ovako nesrećan



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma