8. 2. 2009.

Kerber - Sveti Nikola

PGP RTS - CD (7) 416019
2009



Sveti Nikola (4:35)


Goran Šepa-Gale - vokal
Tomislav Nikolić-Toma - gitare
Branislav Božinović-Bane - klavijature


muzika & aranžmani: Tomislav Nikolić
tekst: Dejan Perašević - Pera
producent: Dejan Ilić - Idekius
koproducent: Goran Šimpraga
mastering: Bob Ludwig
"Gatesway Mastering Studios", Portland U.S.A.



Sveti Nikola

Ja sam večni gubitnik, tako barem kažeš ti
hajde stavi upitnik i dobro razmisli
ko to crta granicu od pobede do poraza
gledam zadnju stanicu sa mutnog prozora

i na kraju čudni zmaju, ne plači
neko drugi konce povlači
umoran da glumim da sam umoran
kauboj na kraju filma odjaše sam

ja odavno nisam taj kakvog me poznaješ
ista kap zemlju nikad dva put ne kvasi
duša služi samo da, da je rasprodaješ
sve je lepše kada se svetlo ugasi

kad uspavaš grad
ti prođi pored ikone
prepoznaćeš me u liku svetog Nikole

znam još uvek me voliš

nisam ja za mirnu luku
pučine me sebi vuku

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma