12. 2. 1991.

Riblja čorba - rariteti [^]

Galilej, Kolumbo i Hrist
Hronična dosada
Kada budem umro
Džo Banana
Orao
Siroti mali hrčki
Zbogom, pameti








Iz TV emisije "Neven" 1982.
Spot izdat na DVD-u "Sabrana nedela 1"
Galilej, Kolumbo i Hrist

Galilej je umr'o
od velike sreće
zato što je rekao
- e, ipak se kreće
e, ipak se kreće

Glupavi Kolumbo
imao je sreće
naš'o je Ameriku
ne znajući gde će
ne znajući gde će

Isus Hrist je bio
pravo dete sreće
jer hiljade vernika
ljube mu razpeće
ljube mu razpeće



Hronična dosada

Opširne su knjige
očajni su stripovi
oko mene komšije
sve dosadni tipovi

Ne mogu da spavam
ali ipak zevam
ne znam šta da radim
iz dosade pevam

Hronična dosada
Užasno me pogađa
Hronična dosada
ništa se ne događa

Dosadan je fudbal
dosadan je šah
jurio bih ženske
da me nije strah

Filmovi su grozomorni
na programu samo vesti
ubiću se tek onako
iz dosade i obesti

Hronična dosada
Užasno me pogađa
Hronična dosada
ništa se ne događa



Kada budem umro

Kada budem umro
imaću tu sreću
da mi bude toplo
kad zapale sveću



Kolibri
PGP RTB - 2340070
Datum rezanja vinila: 13.10.1982
Džo Banana

Džo Banana
Džo Banana
Džo Banana
Džo Banana
strah i trepet sa Balkana

Ima tako groznu njušku
srce ti od od straha stane
ne treba da nosi pušku
čovek s' licem Džo Banane

Džo banana beše strašan
čupav i jak ko gorila
u tučnjavi nenadmašan
tri ga ne bi oborila

Džo Banana, Džo Banana
šaptali su sa svih strana
drhtali su svakog dana
kad se ljuti Džo Banana

Džo banana
od tog Ðoke sa Balkana
drhtali su svakog dana
a on tobož Džo Banana

Mogli su ga zvati Džoni
Džo, Džonatan, Džordž il Ðoka
ko da nisu znali oni
što Džo gleda ispod oka

Džo je im'o jednu manu
za koju su drugi znali
nos dugačak ko bananu
pa su ga Banana zvali

Džo Banana, Džo Banana
šaptali su sa svih strana
drhtali su svakog dana
kad se ljuti Džo Banana



Orao
Pesma snimljena za vreme snimanja albuma "Osmi nervni slom" 1986, prvi put objavljena u sklopu Box Set-a 2011.

Ko kurve se podali
sve moje tajne su odali
mene su jeftino prodali
ljudi, ljudi, ko ja i ti

Vatrom se grejali
meni se glasno smejali
i mržnju okolo sejali
ljudi, ljudi, dovoljno zli

Orao svaki dan
kopa po mojim grudima
ukrao sam vatru
i dao ljudima

Orao svaki dan
kopa po mojim grudima
ukrao sam vatru
i dao ljudima, i dao ljudima

Ko kurve se podali
sve moje tajne su odali
mene su jeftino prodali
ljudi, ljudi, dovoljno zli

Orao svaki dan
kopa po mojim grudima
ukrao sam vatru
i dao ljudima

Orao svaki dan
kopa po mojim grudima
ukrao sam vatru
i dao ljudima, i dao ljudima



Siroti mali hrčki
Muzika iz istoimene predstave 1987
Osim Bore pevaju i glumci: Branimir Brstina, Mladen Andrejević, Milutin Karadžić, Milutin Butković i Branko Vujović


Moj drug ratni, vojni kuvar
u kazanu supu krčka
a supa je napravljena
od sirotog malog hrčka
o-je

Besposleni zajebanti
izmišljaju zvrčke
svu krivicu bacili su
na sirote male hrčke

Vidi danas, ko bi reko
desilo se iznenada
glavonje su zabrljale
tek onako, pala vlada
ha, ha ha ha

Besposleni zajebanti
izmišljaju zvrčke
svu krivicu bacili su
na sirote male hrčke

Otkada sam njega sreo
Bogumila, Nahtigala
o'tad više živce nemam
ponašam se ko budala
ko budala
ko budala

Besposleni zajebanti
izmišljaju zvrčke
svu krivicu bacili su
na sirote male hrčke

Ja zbog tog vojnika čeka
psujem Boga i sve svece
zbog njegove udovice
i petoro male dece
ja sam reko male, sitne, sitne dece
sitne dece

Besposleni zajebanti
izmišljaju zvrčke
svu krivicu bacili su
na sirote male hrčke

Ja ne spavam noću
jer sam izgubio mir
jer državnu džigericu
jede mačak Ibomir
Ibomir, Ibomir

Besposleni zajebanti
izmišljaju zvrčke
svu krivicu bacili su
na sirote male hrčke

đes' ti Brzi

Hrčke



Zbogom, pameti
Jedna od pesama snimljenih za potrebe albuma "Labudova pesma" krajem 1991, ali nikad zvanično objavljenih

Dunav je veliki i plav
Na njemu ima jedan splav
Na splavu pun pića je postavljen sto
naš sto

Za stolom samo ja i drug
imamo oba dobar cug
pa čače praznimo do dna moj drug i ja
i ja

Život mi izgleda lep
Kada se zaljulja šlep
Odmah podrhtava pod
Prolazi još jedan brod

Uzvodno ja i moj brat
Vodimo rat
Piši mi
Zbogom, pameti

Ja i moj brat
Vodimo rat
Piši mi
Zbogom, pameti

Uzvodno Dunav nije plav
Uzvodno nema takav splav
Crven je kao da ga je stid
Baš stid

Tamo ti sudi oštri mač
Tamo je kuknjava i plač
Uzvodno dunav stvarno nije plav
Nije plav

Život mi izgleda lep
Kada se zaljulja šlep
Odmah podrhtava pod
Prolazi još jedan brod

Uzvodno ja i moj brat
Vodimo rat
Piši mi
Zbogom, pameti

Ja i moj brat
Vodimo rat
Piši mi
Zbogom, pameti

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma