24. 2. 1991.

Rokeri s Moravu - Nindže kornjače [^]

Jugodisk – CD 001
1991


1. Rep-repa
2. Nindže kornjače
3. Raste korov oko plota
4. Deso, imaš dobro meso
5. Stojadinka, Ljubiše, Milka
6. Ne čačkaj Mečku
7. Mali Miloica
8. Švarceneger
9. Milojko
10. Marketing kolo/I

11. Čorbas pasulj
12. Marketing kolo/II
13. Dve gajbe piva
14. Bosiljka


Muzika, tekstovi, aranžmani, klavijature, žičani instrumenti: BORIS BIZETIĆ
Vokal: BORIS BIZETIĆ i ZVONKO MILENKOVIĆ
Programiranje i bas-gitara: ŽELJKO MITROVIĆ
Harmonika: DRAGAN JANKOVIĆ
Violina: PERICA VASIĆ
Dečji vokali: DORIS BIZETIĆ
Snimljeno u "PINK" - studiju, ton-majstor: ŽELJKO MITROVIĆ
Remiks: BORIS BIZETIĆ
Muzički producent: MAGDALENA TASIĆ BIZETIĆ
Fotografija: ZORAN KUZMANOVIĆ
Dizajn: BORIS BIZETIĆ



Rep-repa

Porasla dedi velika repa
najveća u selo a i šire
kad pozva babu de se pofali
a baba počne da premire

ju mene grdna

Gleda je deda, krsti se samo
de pomogni baba da je isčupamo
oću more da pomognem deda
kako da je poduvatim straga ili spreda

Deda za repu, baba za dedu
taki redosljed nije u redu
nego baba za repu, deda za babu
povuci potegni, sobališe tarabu

sad ću celu da je iščupam

Čupaše, čupaše, al ne isčupaše
kad se umoriše oni prestaše
ostalo građastvo u ovem selu
dođoše da vuču repu debelu

kuku majko kolika je

Čeda za Đoku, Ruža za Stanka
Stanka odzada vuče Jovanka
sve se oznojiše od muke grdne
a repa brale ni da mrdne

Ene celo selo oće se zgrbavi
ali repa ič da olabavi
upregoše konji, volovi i krave
sve u nameru da istu izglave

Snajka je lično dovela kuče
pa i mačora da povuče
al dok si reko eci-peci-pec
repu izvadi i izede zec


Nindže kornjače

Nindže, nindže, nindže kornjače

U krajine naše kruže
probisveti i lopuže, oj (oj, Lale)
kornjače nas naše paze
teško onem kog nagaze, oj (oj, Lale)

'Ajde nindže kornjače
vi ste zverke najjače
'ajde, sad je zadnji čas
spašavajte (nindže, nindže)
spašavajte lično nas

Po ambari i po njive
štetočine razne žive, oj (oj, Lale)
pa kad počnu da ne plaše
mi pozovemo kornjače, oj (oj, Lale)

Rafaela zovu Rale
Mikelanđelo je Mika, oj (oj, Lale)
Leonardo s' Donatela
lep ki slika, naša dika, oj (oj, Lale)


Raste korov oko plota

Raste korov oko plota
jedan mi se miso mota
na srcu mi tešak kamen
jer me mori čežnje plamen

Zarezujem plajvajz
da ti čitko pišem
ki pupoljak uz tarabu
bez sunce uzdišem

Staklići su sitni
a zovu ih srča
zbog teb pijem vino
iz zemljaneg vrča

Kad se vratim iz tuđinu
s privremeneg rada
ja ću da budnem mladoženja
a ti moja mlada

Vido sam te osmog marta
ispala vi lična karta
ja se sago van kolone
pukoše mi pantalone

Radisave, ajd narani krave
eve sad ću, sam da progunem kupus


Deso, imaš dobro meso

Gazdarice, jel imate mozga

Kada se zaželim mesa
tu pomaže lepa Desa
kasapnicu drži svoju
u ulicu moju (jeste)

Deso, Deso,
imaš (imam) dobro meso
Deso, pile,
zapakuj mi pola kile

Jedino ti nije dobro,
luče moje slatko
(luče moje slatko)
što ti tvoja kasapnica
radi jako kratko
(jeste, radi kratko)

Deso, kako stojiš bre, sa svinjske noge

Deder, daj mi butke mala
i tri i po kile sala
iznutrice, džigerice
i dva para kobasice (hoću)

Jedino ti nije dobro,
pile moje slatko
(pile moje slatko)
što ti tvoja kasapnica
radi jako kratko
(jeste, radi kratko)

Ajde begaj, zatvaramo


Stojadinka, Ljubiše, Milka

A sada monumentalni Rokeri s Moravu

Stojka, na teb mislim
i danju i noću
kad god imam, imam, imam
vreme za samoću

Dok radim po štale
bockau komarci
a tebe kad čujem, čujem
spopadnu me džmarci

Stojadinka ovce šiša
pripomaže ju Radiša
ovce strižu, u džak vune meću
janjci bleju, makaze zvekeću
zvec, zvec

Onomad Ljubiša
kosio livadu
pa prilego da odmori
u debelem ladu

Što baš tu

Dok potok žubori
i cvrkuću pticle
svrnula Darinka
da sumije lice

I šta onda bi?

I taman se nagla
vode da zavati
kad li joj se zabezeknut
pogled sunovrati

Turio Ljubiša
pivo da se ladi
pa zaboravio flašu
da izvadi

Evribadi

Milka jednu manu
iz detinjstvo nosi
ovaj joj se moral
s ličan moral kosi

U Kukljin je znaju
zbog nju će izginu
kad dođe na plaži
sasvim bez aljinu

Nemo da lažeš

Ponekad mi cedi
dušu na cediljku
al ja ipak mlogo
mlogo volem Milku

Milka nosi čarapu
od svilenu bubu
a na lebac maže
majonez iz tubu


Ne čačkaj Mečku

Ti me voleš, al' ne traži
da te pazim u garaži
u garaže nije mesto
za to što ti 'oćeš često

Ne čačkaj mečku
sa prstem u oko
jer ću da ti kad ne paziš
uzvratim žestoko

Ne prčkaj mi po intimu
i ne 'vataj me na snagu
dok ti nisam iz zatrku
zviznuo učiteljsku šljaku

Čekaj lečka da se smrači
do noćas me ne merači
ondak dođi tvojem bati
da te ki črešnju omlati


Mali Miloica

Nemo da si taki tato
nemo da si taka mamo
ne grdite svog jedinca
svog mezimca

Naš mali Miloica
nemiran ki čigra
mlogo vole, mlogo vole
s prasci da se sigra

Op, cvrc, grok
šumadijski rok
od đuskanje Miloicu
strefio je šok

Ajde dete

Nemo da ste taki roditelji
ne grešajte dušu
pa zar niki ne da shvati
da vi dete pati

Ajde dete, rekni to da ne zaboraviš

Ti se nano bakćeš
s pernatu živinu
al ne posvećuješ pažnju
svom jedinom sinu

Ja sam mali Miloica
nemiran ki čigra
mlogo vole, mlogo vole
s prasci da se sigra


Švarceneger

Ti si žena mog života
al' zahtevna ubi Bože
da ispuni tvoje želje
samo Švarceneger može

Za tebe je Švarceneger taman
mišićava masa čvrsta,
da u zubi nosi ceger, aman,
namirnice razni ni vrsta

Za tebe je Švarceneger taman
mišićava masa čvrsta
gajbe, korpe i zembilji taman
da okači na vr' prsta

Uz tebe ću bre da skapam,
guram, teglim, tresem, perem,
zakucavam i rasklapam
pa ne stižem ni da žderem

Uz tebe ću bre da vrisnem,
mesim, štirkam, farbam kosu,
ti mi ne daš ni da pisnem,
a duša mi već u nosu


Milojko

Dok na nebo
čavke nisko lete
naš Milojko
sam čarape plete, plete, plete, joj!

Slaninicu
i mlad lukac vole
kad ih spazi
ne mož da odole, da odole, joj!

Milojko, Milojko
s opanci si šik, idi
svi te volu kad na sliki
prikažeš svoj lik

U Milojka
opanak ki čamac
a za Milku
to je pravi mamac, mamac, mamac, joj!

Cveće bere
i napasa koze
i sve gleda
u suknjice rozle, rozle, rozle, joj!

Boga mi kad devojka
napadne mojega Milojka
on izvrši žestoku paljbu po njojze
da joj bidne lepo
i da ga zapamti ki što ja pamtim Dragicu Čvrgu
pevačicu iz Prolom banju

Jesi video, Boga ti?

I ko što reko, lik


Marketing kolo/I

Radio televizija Moravski plićak
marketing EPP kolo

Agencija za zbližavanje, upoznavanje, spajanje "selotejp"
organizuje tradicionalni novogodišnji doček
uz internacionalni menu!

Imeperativ - oberštrumbarfirerova isperfonglovana štucmudovača
kao ladno meze, nasecane suve šimšarke
i nogavice od barmuda za plažu
ondak toplo predjelo pohovane šmirgle
i teleće dokolenice vunene sa štrumplama
ondak vruće piktije i džigerica od kornjaču

A specijalitet kuće punjene jastučnice sa perje od kinestu patku!
i negotinske koklice u karamel sosu i plambirane kravate u šatoru!

U četiri ujutro ima da bidne servirana zornjak kisela čorba ako se neki opijanio!

U program učestvuju:
Stevo Krkota sa njegove ličke pesme.
Trajče Šitanovski – šit sa ciganski hitevi
i Suzana Grdibabić - kraljica tuge!
A posebno će da useveljava..uveseljava
Madžionicar Gile makarona sa njegove klovnovske tačke i..
svadbarski kupus!

Pažnja, pažnja!
Hemijska industrija modernih egzotičnih nijansi, skraceno HIMEN, obaveštava vas:
kad vam dođe vreme za farbanje jaja, za odgovarajuće namene, obratite pažnju na naše kesice sa sledećim natpisima:
Jajoplav – za modra jaja
Jajožut – za žućkasta
Jajoriđ – za vaša riđa jaja
Jajobež – za digitalna, bežična jaja

Stilo milence – salon za ulepšavanje
cedim nitiseri, vršim deratizaciju bubuljica, očupavam, ispumpavam, stružem i zamazujem problematičnu kožu, presađujem višak obrve na manjak trepavice, stimulišem rastanje noktiju, te stilski obrađujem čukljeve i kurije oči

Obaveštavam da moju svastiku Rafetu Đeđeku, da sam joj ga nabavio kosiljicu za šišanje brkova, a potenciram, da kad ti ga ošiša, da dođe da mi ga poćeša donju ljeđu, i... nema ništa više

Nastavak sledi na drugu stranu
ajd bre, doviđenja!


Čorbas pasulj

Da prepostavimo stvar
ova će pesma da bidne čuvena
jer s filozofski konopac šivena

U nedelju gozbu priredili
i na njojzi svašta pripremili
pa me nudu s pilećinu
ćurećinu, goveđinu
a men od ta fina jela večera presela

Čorbas pasulj volem
sa rebarca suva
Stamena ga kuva
da te Bog sačuva

Aj, čići, opančići
sa dva prsta kaiščići

Lepa, lepa pesma
al još lepši pasulj
snajka, turi još

Ču upamtim tu nedelju dobro
jer na nju sam zelen bostan obro
od paprike i čkembići
mlade rotkve i prasići
želudac me zaboleo, život mi preseo

I šta je onda bilo, leba ti?

Sad se lečim s bikarbonu sodu
s aspirini i kiselu vodu (pa jel pomaže?)
kuvaju mi ki detetu
strogo živim na dijetu
a pasulj mi ne da mira, sve me provocira


Marketing kolo/II

Marketing EPP kolo
nastavak sa prvu stranu

Samostalni medecinski zubar Anđelko Duspara to jest ja izlečujem vaš bolesan zub, dolazim na poziv jerbo vadim to po kućama. To mogu da bi uradim kako sa anstaziju, tako i bez njojze. Javite se molim ve na šifru - za vaš svež zadah

Ako se češete, drapate i perutate, ima da mi pomogne biljna apateka - Stojka vrši bodlje za njegov melem, vršibodljim koji će natraljate na perutavo mesto. Protiv znojavljanje ispod mišku i na tabani
opet će vi priteknu u pomoć Stojko s njegovem tonikem "znojko". Ako ve muče stidni žuljevi Stojko Vršibodlja preperečuje antišuljinj, preperat na bazi svinjske masti s alevu papriku. Stojkov je dobar za sve, a za ćelavci? E, tu ništa ne pomaže

Ždrljekovačke svakodnevne novine Ždrljetika, organizuju takmičenje u trčanje u vis s kladivo pod mišku, a sve to za veliki pehar koji će da preda Dara Lecederka, konobarica u kafani kod trticu

SIS, za prijatne trenuke sa voljenom osobom
SIS, senzualni ispodstomačni stimulator
SIS, kratka reč - veliki užitak, SIS

Izdajem garažu površine dva i po ektera, prodajem staklenu vunu za pletenje poulovera i ženske skejtbord daske za izolaciju čajne kuhinje od šipka

Bilo vi je ovo maketing kolo


Dve gajbe piva

Vrćem se s' pos'o
na biciklu moju
opet mi nisu
sve koze na broju

I jedva čekam
da se izujem
samo da stignem
tu gde stanujem

Dve gajbe piva
lukac i 'leba
al' mene više
mlogo više za sreću treba

U novčaniku
držim ti sliku
usamljen ja sam
ki čačkalica u slaniku

Ovo vi je moja tužna priča koju sam ispevao u samačkem hotelu

Nove čarape
šarena mašna
i prava gradska
poslovna tašna

Ali mi duša
crče za selo
tamo mi osta
osta srce celo

Jes, što jes-jes, mlogo sam usamljen
tis... fala


Bosiljka

Dok zrikavci zriču
i goveda riču
ja šećkam uz prugu
gacam po kaljugu

Kukuruzi berem
na šljivu se verem
sve ću je oberem
zbog Bosiljku

Bosiljka, Bosiljka
što idete bosa
stan bre malo
zar ne vidiš da je pala rosa

Dok kučići laju
u mom rodnem kraju
strefila me briga
u srce me žiga

Kad je vido s obranicu
lepu ki na sliku
sapleto se o strnjiku
ispusti motiku

Bosiljka, oj Lale
silazi s tu šljivu da se lečka volimo
joj, joj, nemoj me Lale
pa dobro, siđi, ne da se volimo
pa što da silazim ondak, Lale

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma