22. 12. 2005.

Riblja čorba - Trilogija 1: Nevinost bez zaštite [~]

M Factory 0001 ADD
2005


1. Sponzori (3:11)

(Bora Đorđević)
2. Jedini način (3:32)
(Bora Đorđević)
3. Dijabola (3:28)
(Bora Đorđević)
4. Pomalo tužno (4:37)
(Vidoja Božinović)

Vidoja Džindžer Božinović, gitare
Nikola Zorić, klavijature

Bora Đorđević, vokal
Vicko Milatović, bubnjevi
Miša Aleksić, bas

Svi tekstovi: Bora Đorđević
Aranžmani: Riblja čorba
Snimano u "Studiju O" 7-27.11.2005.
Ton majstor: Oliver Jovanović
Asistent snimatelja: Nikola Zorić
Muzički producent: Milan Popović
Koproducent: Miša Aleksić
Miks i mastering: Oliver Jovanović
Izvršni producent: Dragoslav Gane Pecikoza
Gosti na snimanju: Marija Mihajlović, vokal
Marija Dokmanović (Abonos), vokal
Dizajn omota i fotografije: Jugoslav i Jakša Vlahović
Stalna tour ekipa: Miša Amadeus, Miško Zorić, Bagzi



Sponzori

Playboy otvorim na pola
a u njemu riba gola
Pa se pitam, bre, k'o metne
u te ribe kvalitetne

Kada dobru uočim
i ja bi da umočim
Trebalo bi neko da upozori
danas krešu samo sponzori

Danas krešu sponzori
Danas krešu sponzori
Sirotinja uboga
opet osta suvoga

Kad pitaju prosečni
odgovori odrečni
Prosečni se zlopate
drndajući lopate

Lep si kao sam Apolon
mudar kao car Solomon
Ako nisi ti solventan
kao da si impotentan

Danas krešu sponzori
(mi krešemo)
Danas krešu sponzori
(mi plešemo)
Sirotinja uboga
opet osta suvoga

Ni ti, ni ja nećemo
moći da ga mećemo
Tragični su ishodi
kad su slabi prihodi

Danas krešu tajkuni
njima rade majmuni
Danas krešu Soroši
i ostali ološi

Danas krešu sponzori
(da nas krešu sponzori)
Danas krešu sponzori
(da nas krešu sponzori)
Sirotinja uboga
opet osta suvoga

Sirotinja uvek suva
Ona može da ga duva

Danas krešu sponzori
(da nas krešu sponzori)
Danas krešu sponzori
(da nas krešu sponzori)
Sirotinja uboga
opet osta suvoga

Danas krešu sponzori
(avioni, kamioni, šleperi)
Danas krešu sponzori
(da da da da)
Sirotinja uboga
opet osta suvoga


Jedini način

Jedini način da se bol prevaziđe
Prevrneš prvu koja naiđe
I kada ljubav s nogu otaljaš
Ubediš sebe da nešto valjaš

Primio si infuziju
veruješ u iluziju
O kada bi tuga
trajala ko duga

I pričaš da ona nije
ni prva, ni poslednja
Ni najbolja, ni najgora
tek onako osrednja

Jedini način da se bol prevaziđe
Prevrneš prvu koja naiđe
I kada ljubav s nogu otaljaš
Ubediš sebe da nešto valjaš

Znaš da nije ona prava
pola sata zaborava
Pokušaj da boli manje
vraća samopouzdanje

I onda se zahvališ
i gledaš da zapališ
A pred svetom se ponosiš
kako bol dobro podnosiš

Jedini način da se bol prevaziđe
Prevrneš prvu koja naiđe
I kada ljubav s nogu otaljaš
Ubediš sebe da nešto valjaš


Dijabola

Ja sam dečko dijabola
izbačen iz obdaništa
Ulica je moja škola
od zvanične nemam ništa

Ja sam dečko dijabola
meni su u prvom planu
Šubare i brza kola
odlazak u teretanu

Ja sam dečko dijabola
ja sam Budalina Tale
Ja sam pametan do bola
ja sam primerak budale

Ja sam dečko dijabola
objavljujem da se sazna
Da sam pametan do bola
da je moja glava prazna

Ja sam dečko dijabola
i ličim na tetreba
Mozga imam samo pola
i više mi ne treba

Ja sam dečko dijabola
nemam pojma ni sa čim
Odma' da se skineš gola
pošto žene privlačim

Ja sam dečko dijabola
ja sam Budalina Tale
Ja sam pametan do bola
ja sam primerak budale

Ja sam dečko dijabola
objavljujem da se sazna
Da sam pametan do bola
da je moja glava prazna

Ja sam dečko dijabola
ja sam Budalina Tale
Ja sam pametan do bola
ja sam primerak budale

Voleću te dušo moja
dok nas smrt ne rastavi
A posle će naša ljubav
opet da se nastavi


Pomalo tužno

Dok lažemo i varamo
oboje se pretvaramo
Potreban nam je alibi
jer ja hoću, a i ti bi

Kad nađemo opravdanje
odglumimo osećanje
Pa spojimo naša tela
to sam hteo, to si htela

Ljubav ili jeftin skeč
Šta je prava reč

Pomalo tužno
pomalo smešno
Mi se volimo neuspešno

Pa rutinski odradimo
i gradivo obradimo
Ljubav cveta, a u stvari
mužjak se sa ženkom pari

Posle svega u krevetu
palimo po cigaretu
I dok izmišljamo snove
ne znamo kako se ko zove

Ljubav ili jeftin skeč
Šta je prava reč

Malo tužno, malo smešno
(pomalo tužno)
Malo tužno, malo smešno
(pomalo smešno)
Mi se volimo neuspešno

Pomalo tužno
pomalo smešno
Mi se volimo neuspešno

Izmenjamo kurtoazne
pozdrave i reči prazne
Pa svak' u svom taksiju
u svoju galaksiju

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma