19. 2. 1982.

Rokeri s Moravu - Ja Tarzan a ti Džejn [^]

Jugoton – LSY 61755
1982



Rokeri s Moravu javno saopštavu da su živi i zdravi koje i vama želu i da se osećaju ki na doljnju sliku

Čuveni Rokeri s Moravu pevu pesme napravljene u samostalnu izmišljadžisku radnju "Kod gazda Bocu" koju je pre pet godine protokoliso V.B. Užičanin, još odamno u narod omiljen ki Boris Bizetić.

U prvi izlog izlažemo robu u vidu poslednji ovozemaljski hitsovi:


1. Ja Tarzan a ti Džejn
2. Crna krava belo mleko
3. Big biznis
4. U našega Rajka golema svirajka
5. Daj ribu
(narodnu pesmu premundrio i sve reči napiso V.B. Užičanin)
6. Ajde mala pomogni kolezi


U drugi izlog izložeti su proizvodi nepostojeći u druge radnje i slične situacije:

7. Volem te Stanojka
8. Sisoje bidi veseo
9. Želje čestitke pozdravi EPP i mali oglasi
10. Senjorita porfavor
11. Eci peci pec


Pevadžije i skakadžije po koncerti i ostale televizije u celu državu i druge svecke zajednice: - "Rokeri s Moravu"

Anđelović Branislav - Bane
Milenković Zvonimir - Sisoje
Janković Branko - Jankula
Bizetić Boris - Boca

Muzikanti - stalni rokerski kooperanti:
Mitić Goran, Kosar Branimir, Bogdanović Velibor, Gluščević Branko

Muzikanti na privremenom radu kod "Rokeri s Moravu":
Dugić Bora, Živković Zoran, Doblekar Braco

Tonmagistar: Radojičić Aleksandar

Foto obojene slike kako na prednju tako i na zadnju stranu: Isailović Milorad lično

Snimljeno u Ljubljanski studio "Akademik" kod Ing Miru Bevca

Tonski asistenat: Ser All Stone (iz London u Englesku)

Urednik redakcije: Miroslav Gavrilović
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Ja Tarzan a ti Džejn

Ja Tarzan, a ti Džejn,
lele dunje ranke

Oj, Tarzane, moje lane,
šljive su mi neobrane
pretisak si mi podig’o
glej si pos’o, šušumigo
šu-šu-šu-šu-šušumigo

Ja Tarzan, a ti Džejn, lele dunje ranke,
od moravski krokodili ću pravim opanke
pletem, vezem i čarape šaram
sa svoju se Čitu razgovaram
predem vunu dragani za gunjče
preslicu mi okreće majmunče

Vinogradi već se beru
di se smucaš, moj dilberu,
ti se po lijane ljuljaš
mesto da mi grožđe muljaš
mu-mu-mu-mu-mu-mu-muljaš

Ja Tarzan, a ti Džejn, lele dunje ranke,
od moravski krokodili ću pravim opanke
pletem, vezem i čarape šaram
sa moju se Čitu razgovaram
predem vunu dragani za gunjče
preslicu mi okreće majmunče


Crna krava belo mleko

(Slušaj ovu pesmu, bato)

Kafanska ste pevačica
pevaš ki na granu ptica
kad promukneš ili slično
ja ću ve (te) izlečim lično

Crna krava, belo mleko
oj, Moravo, ’ladna reko
oj, pevaljko, lepa seko
što me gledaš popreko?

(Ajde društvo veselo, veselo tamo)

Na igranke ja ve viđam
pevaš s oni dilentanti
ako ti se malo (lečka) sviđam
svrnite u ambalanti

Ne znam zgodniju plavušu
s tako veliku potražnju
al’ kad ufitiljiš s gušu
ja ću ti posvetim pažnju

Što mi gledaš popreko?
jao


Big biznis

Stalno karkulišem
s pamet manevrišem
ću napravim nove bore
na moždane kore

Računjam na prsti
i sa digitroni
’oću da namlatim pare
sanjam milijoni

Big biznis
big biznis

Pužovi i žabe
sakupljam po bare
stranski kupci će da platu
sa devizne pare

Stalno karkulišem
s pamet manevrišem
pravu mi se grdne bore
na moždane kore


U našega Rajka golema svirajka

U našega Rajka
noge ki vrljike
a oči mu kao
punjene paprike

U našega Rajka
klempave su uši
redovno ih mrda
kad cigaru puši

U našega Rajka
golema svirajka
pa ga svaka cura dirka
da joj malo svirka

U našega Rajka
na razdeljak kosa
da ljubi devojke
ne može od nosa

U našega Rajka
zubi ki tarabe
i zbog tog ga čačku
seoske barabe


Daj ribu

Daj ribu ribu ribu
Daj ribu ribu ribu
Daj ribu ribu ribu
Ribu ribu daj

Ribu ribu daj
Ribu ribu ribu daj
Ribu ribu ribu daj
Ribu ribu ribu daj

- Pa, dobro, kakvu ribu bre?
- Kljukanu
- Ja vi preperučujem punjenu štuku u luku, ondak deveriku u kratke pantelonice
- Dalje
- i sladoled u fišek od čistu novinu. S kobaju na plotnu a la svastikin but, ondak dinstovana krkuša na starogradski način. Može, a?
- Dalje
- ... morske cokule, pisaći sto za tri osobe na žaru, lokacija na severnem ledenem polu, usijana plotna u frizu, dimljena somovina i dunje sa ormara, srdelice i pohaban kaubojski šešir, mrena na ražnju...
- Je l' imate goveđinu na alaski način?
- Imamo i to, samo to zavijemo da nosite kući.


Ajde mala pomogni kolezi

Dođi, mala, mora se
da krcamo orase
palačinjci bez orasi
jedu siromasi

’Ajde, mala, pomogni kolezi,
kad s’ umoriš slobodno prilezi.
’Ajde, mala, pomogni kolezi,
kad s’ umoriš slobodno prilegni.

Tucaćemo na tavan
beli lukac u avan,
ajvar će pripravljamo
nemo’ da raspravljamo

’Ajde, mala, bidni fer
kupiću ti šifonjer,
i u njega ganderobu
al’ dođi na probu


Volem te Stanojka

Vo-o-olem te Stanojka
retko lepa si devojka
bračnu vezu si želela
i na vernost se kunela
sad si Stojka zavolela

Zašto volem te Stanojka
kad si neverna devojka
ona' Stojko te folira
preko meru me nervira
moje srce će trokira

Oh baby, I love you
Baby, I need you

S ovaj moj mali izanđali motokultivator
bio sam u selo jedini drmator
a ona bitanga Stojko će mi dođe glave
z' inat kupio kombajn sa sve priključne sprave

(Volem te Stanojka)
(Izvin'te ako nešto nije bilo u redu)


Sisoje bidi veseo

Ispala mi u blato pereca
pcovala me brezobrazna deca
diram ćurke, ćurani me biju
celo jutro bežim po avliju

Sisoje, Sisoje
bidi veseo
jer da nisi veseo
život bi ti preseo

Onomad se skombrljado’ s krušku
zbog toga sam zaradio ćušku
roditelji ne znu s monom šta će
upala mi zunzara u gaće

Za vojsku sam već odavno stas’o
al’ mi pamet još nije poras’o
ću se ženim u prošli četvrtak
svatovi mi dolaze u petak


Želje čestitke pozdravi EPP i mali oglasi

Želje, čestitke, pozdravi, EPP
i mali oglasi

Prodajem polovne sveće i kurblu za Pežova

Mojoj dragoj komšinici Milevi čestitam srećno ukopavanje kamena temeljca za skeptičku jamu i da počupa, brate, one koprive pored puta da se ne žarim kad dolazim kod njojze!

- Dozvol'te da se nametnem s jednu recitaciju.
- Čekaj, bre!
Opravljam kišobrani za dve osobe.

Izdajem dvoipokrilni šifonjer, ogledalo zasebno, mlađem bračnem paru bez dece, šifra - devize unapred.

- Dozvol'te da vam se nametnem s jednu recitaciju.
Želje, čestitke i pozdravi!

Mojem debelem zetu Radoju predlažem da kitno omrša, jerbo za tri meseca ne verujem da će da ulegne u njegovoga Citrojena

Novo na tržište - "Grebon" džileti! Kad te žena ne bije s teflonem – obrijaj se džiletom "Grebonem". Kada stružeš bajati tapeti – pomogni se sa "Grebon" džileti!

Mojem bati Predragu želim sretno nasilno useljenje u vešernicu kućneg saveta i odlazak na kružno putovanje.

Mojoj miloj šurnjaji iz prvog braka koja je onomad svršila na veterinarski fakultetu preperučujem: Kremenka, molim ve, dođite da mi dresirate kokoške da nosu jaja.

- Dozvol'te da se nametnem s jednu recitaciju.
- Izvol'te, bre.
- Mito karo zucom, opalim te s mašicama. Nigde nema tak'i čvarci ko u Našicama… Fala!

Menjam moje mesečno sledovanje benzina od 40 litara za 400 grama vate.

Dobrodržeći osamdesetogodišnjak, siroče bez oca i majke, dobro situiran, traži srodnu dušu do 25 godina starosti radi sentimentalne veze i eventualnog braka. Šifra - Život je pred nama

Degustiram džvakaće gume po kućama, iznosim posteljine na luftiranje i pozajmljujem cigare do prvog.

Želje, čestitke, pozdravi, EPP i mali oglasi
fala


Senjorita porfavor

Svastika mi poludela
načisto će me sa’rani
Španiju je zavolela
preko paket-aranžmani

Senjorita, porfavor
plakni noge u lavor
nemaš pojma s kastanjete
mlatiš ki sa zvečku dete
senjorita, porfavor

'Aljina ti na cvetići
uvrnuta sa volani
al’ pronađo’ ti falinku
imaš noge ki dživdžani

Senjorita igra bosa
sve skakuće po prašinu
a kosa joj preko nosa
ulepljeta od vrućinu


Eci peci pec

’Ajmo deco - tri, četiri...

Eci peci pec
ja sam mali zec
ti si mala prepelica
eci peci pec

Dok daire zvecku zvec
kroz srce me štrecka štrec
testerica recka rec
u kolo sam kec

S telefonem zvrckaš zvrc
iz centralu krcka krc
i dok nokti grickam gric
slikam se sa blic

Tvoj me pogled pecka pec
kolena mi klecu klec
mašinica secka sec
u kolo sam kec

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma