2. 3. 1982.

III kanal - Crna kronika [*]

Jugoton – LSY-63125
1982


1. Crna kronika

(Ćuk-Pažen)
2. A-stroj
(Ćuk-Kantardžijev)
3. Dan
(Ćuk-Matica)
4. Hard Rock
(Ćuk-Delić-Kantardžijev)
5. Grad
(Ćuk-Lazović)
6. Šifra 295
(Ćuk-Matica)
7. Kit na kredit
(Ćuk-Delić-Kantardžijev)
8. Incident
(Ćuk-Pažen)
9. Cccc...
(Ćuk-Pažen)
10. Clown
(Ćuk-Pažen)

Vladimir Matica - glavni vokal
Vladimir Novoselac - električna gitara, prateći vokal
Miodrag Pažin - električna gitara, prateći vokal
Željko Ćuk - bas gitara, prateći vokal, piano, orgulje
Dragan Lazović - bubnjevi, prateći vokal

Snimljeno krajem 1981. u MM studiu
Producent: Petko Kantardžijev
Designe: Goran Delić Dela



Crna kronika


Danas sam ubio mir
čitajući crnu kroniku
mama, strah me je
lozu mi daj, lozu mi daj

Da li je moguće to
da postoji toliko zlo
mama, strah me je
lozu mi daj, lozu mi daj

Hej... hej...

Susjed ubio trudnicu
tramvaj zgazio staricu
razne prevare
lozu mi daj, lozu mi daj

Ja imam novu fobiju
kriminologiju
mama, strah me je
lozu mi daj, lozu mi daj


A-stroj

Mi smo srednja stručna sprema
koja ambicija nema
mi smo administrativni stroj

Naš je moto "tri na jednog"
samo jednog, ali vrijednog
mi smo administrativni stroj

Naše vrijeme zovu klizno
kad ples nam je dug
da se makne s takvog mjesta
nitko nije lud
nije lud

Mi smo administrativni stroj
mi smo administrativni stroj

Naš broj raste svakog dana
proizvodnja nam je hrana
mi smo administrativni stroj

Kud god pođeš, nama dođeš
nekad vrlo gadno prođeš
mi smo administrativni stroj


Dan

Dan
to je tek loš dan
tek jedan idiotski dan

San
sve je samo san
tek jedan mučan san

Pusti sve, ne misli na zlo
nije svemu kraj
vjeruj, sutra biće bolji i ljepši dan
shvati da i dobro i zlo
vrte se u krug
iza noći svane dan

Dan
proći će taj dan
taj sivi kišni dan

San
nestati će san
taj divlji mučan san

Zaborav će prekriti sve
ostat samo trag
bio jednom jedan dosta gadan dan
pusti sve, ne misli na zlo
nije svemu kraj
sutra biće bolji dan


Hard Rock

Došla je u srijedu, zbog čeg, to se zna
došla je popodne svoju ljubav da mi da
stigla je prekasno, bilo je već 5
a to je vrijeme kada trenira naš Hard Rock bend

Izašli smo oba skupa van
shvatila je da vremena nemam
obaveze krive su za sve
zbog njih neuroza hrpu imam

Cajpnot
mene cajpnot prati svud

Već i u snu u podne čujem telefonom
otkud sada otkucaji biju
jurim ko da progoni me mrak
al minute ko da mi se smiju

A kad bih imao i osmi dan
onaj slobodan u tjednu mom
raspored sati bi stvorio nov
po za ljubav, po za Hard Rock

Opi mi se vodom nebeskom
kupim, držim da će biti bolje
čekaću i nadati se tom
ako treba do penzije svoje

A kada dođe taj moj osmi dan
vrijeme će za mene stat
nek umuknu zvona i limeni ton
neka lakom svira Hard Rock bend


Grad

Gradski čovjek ima svoja 4 zida
gradski čovjek ima svoj balkon
gradski čovjek ima haustor mirišljav
(svi kad dolaze u njegov stan)
da l' nije pokvaren

Gradski čovjek ima dnevnu gradsku buku
gradski čovjek ima svježi smog
gradski čovjek ima i prometnu gužvu
(njega vozi tramvaj žut)
kad nema zastoja

Ikebana od betona
komad neba i asfalt
vrišti rublje sa balkona
jedan drugom sličan kvart
jer to je grad

Gradski čovjek ima prozorske roletne
gradski čovjek ima kućni red
u harmoniji sa susjedima živi
(kako sretno žive svi)
dok se ne potmane

Kad bi barem neki dipl arhitekta
hteo poslušat savjet moj
tad bi napravio čuda od projekta
(tad bi mogli stati svi)
u jedan neboder


Šifra 295

Oprez tu i oprez tamo
oprez svaki dan
nisam više siguran
ni kad sam posve sam

Ne vjerujem nikom
čak ni sebi koji put
jedino je sigurno
da sve je sumnjivo

Ja sam skeptičan
vrlo sumnjičav
kroz prizmu sumnje gledam sve
jer ja sam skeptik krajnji

Sve je sumnjivo
svi su sumnjivi
moj oprez nema granica
i progoni me glas

Pazi, budi oprezan
pazi, da nije neki trik
pazi, tu možeš loše proć
pazi, ne budi naivan

Psihijatar kaže
moj mu slučaj nije stran
više manje, dolaze mu
takvi svaki dan

Skeptika je, eto znači
prepun ovaj grad
ako se i izlječim
što će biti tad?

Gledam se u zrcalo
moj oprez znak mi da
da li je to netko drugi
il sam stvarno ja?

Oprez tu i oprez tamo
oprez svaki dan
sve je duga sumnja
u kojoj utapam se ja


Kit na kredit

Ja sam kit kaj živi na kredit
ja nemam keš
kad odlučim dignut standard svoj
dignem kredit nov

Plaća nije Bog zna šta
a mjesec je predug
da još od nje štedim nisam lud

Al ipak ja sam uvijek lijepo odjeven i sit
jer ja sam kit kaj živi na kredit

Ja sam kit kaj živi na kredit
tad mora bit
obiš'o sam skoro banke sve
više nemam gdje

Svakog prvog uplatnica šaljem čitav set
svi zanati, imam ih već pet

I mada neki kažu da se zavaravam s tim
izać na kraj mogi samo s njim


Incident

Bio je čudan toga dana
izgleda, opet ona stara frka s njom
ali ovaj put to nije bilo naivno

Pili smo pivo tu za stolom
a on je rekao da želi piti sam
mi smo pošli za njim, slutili smo incident

Incident, ispod neba od neona
incident, iza tvojih leđa zid
incident, gedaj oči, drži gan
incident

Znali smo, neće i ći glatko
o njenom kvartu već smo čuli dosta tog
a naš stari friend je srljao u incident


Cccc...

Ne paziš na sebe, to je svima jasno
ponašaš se kao imbecil
nemaš stila, a ti misliš da si frajer
što sebe radiš?
cccc...

Blamiraš se, iza leđa ti se smiju
fama kruži da si propao
sav po znoju smrdiš, kuži se na metar
što sebe radiš?
cccc...

Zar ti mrziš sebe, il ti nije jasno
ljudska zloba jedva čeka plijen
nismo više kompa, al mi te je žao
daj olabavi malo

Već si dosadan sa svojom starom pričom
svi su krivi, samo ti si prav
druge daviš sa problemima svojim
što sebe radiš?
cccc...

Kažu, viđaju te pijanog u gradu
već o tebi kruži ružan glas
čekaš da ti neko plati jedno piće
što sebe radiš?
cccc...


Clown

Vodio sam rat već skoro sat
da mi poda dušu, ali nije htjela
zašto daviš, slinio sam ja
kada nemaš razlog zbog kog nebi smjela

Rekla mi je - dušo,
strpi se još malo, nemoj sad
nemoj, budi dobar
daj se smiri, nemoj biti gad

Zar ja gad, e vidjećeš ti sad
nisam do sad htio, al sad ću na silu
kakav bejb ti nisam ja kastrat
nego skloni ruku, ruku li ti milu

Rekla mi je - dušo,
što ti je odjednom, ti si lud
daj se opameti
to što radiš može ić na sud

Odjednom mi sine ko u snu
zar imam pege il sreću zlu

Nije valjda metak luti cvijet
pa to je danas raritet

Pitao sam, jel joj prvi put
ona prasnu u smijeh, ja shvatim da nije
suhog glasa pustio sam krik
suza punih sjaja od od mejkapa njenog

Tu smo dakle dušo
mene dojiš, ja te fore znam
još popuši i idi
nađi drugog, nisam ja tvoj clown
nisam ja tvoj clown
nisam ja tvoj clown
nisam ja tvoj clown
nisam ja tvoj clown
nisam ja tvoj clown

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma