20. 2. 1984.

Rokeri s Moravu - Jaja, jaja [^]

Jugoton – LSY 61915
1984


1. Pomoravac
2. Radio Moravski plićak
3. Ćela rok
4. Daj mi majko milionče
5. Jaja, jaja
6. Tepsija
7. Srča do kolena
8. Ladne sarme
9. Kuj živi od muziku
10. Laza i Sima



Rokeri s Moravu sa svoj taze, lični svecki hitsovi razmršavu mlogo zamumuljenu i zakukuljenu ekonomsku stabilizaciju
Sve pesme đuture sklepao Dr Veljko B. Užičanin poznat u celi pošteni pipl ki Boris Bizetić

ton hauzmajstor: primarijus Aca Radojičić
Rokeri portretisao kolorno: profesor Mića Isailović
kokošku i jaje usliko: Boris Bizetić
hitsovi snimljeni u Akademik studijo - Ljubljana, travanj 1984.
urednik: M. Gavrilović
glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Pomoravac

Pomoravac kada voli
tu direktno srce boli
Šumadinac kada ljubi
cura pamet gubi

Kad sam na Olimpijade
prodav’o opanke
u društvo su sa mnom bile
dve lepe Bosanke

Pričale mi o sportisti
udvarači razni
svi su spolja zanimljivi
al’ unutra prazni

Ja preperučujem

Užičanin kada mazi
dobro se pripazi
Dragačevac kad zatrubi
svaka se zaljubi

Jednu vol’o Indijanac
a drugu Japanac
al’ ostade pusta duša
ki prazan prebranac

Skijadžije, slalomisti
a i hokejaši
svi ste dobri ali ništa
bez muškarci naši

Kao na primer


Radio Moravski plićak

Radio televizija Moravski plićak
želje, čestitke, pozdravi, EPP i mali oglasi

Jeli dečko, bre, šta radiš ti to, a?
Parketiram, lakiram i stružem dok spavam!
Dobro dečko, ajde struži, struži

Ajde Dzvonimire rekni to da ne zaboraviš
Zamoljavam mo'u baba Velu da ne je mlogo slano, masno i slasno jerbo ne stoji dobro sa pretiskem

Radio „Moravski plićak“!

Druže recite apri-li-li-li
Čuj stari, trava-nj-nj-nj

Daklen EPP

Trikotažla „Klot frket“ iz Donje Brijanje nudi vi modeli iz kolekciju jesen-zima-leto '83 na '82-gu, koji su, a to su: duboke patike „Besna Jerina“ sa hozn tregeri, ondak bermude sa rol-kragnu nagrađeni sa „Zlatnu pršutu“ i dokolenice sa kratki rukavi i dvotarifno brojilo

Di si pošla
s krmeljive oči
joj kad te vidim
pretisak mi skoči

Joj stari kaj je ovo? Bemus?
Je, je bemus, stari.
Aaa, umjetnička muzika, ne?

Srećno kako sklapanje tako i rasklapanje braka i uselenje u montažnoj kući šurnjari Veselki želi Dača iz Bubušnicu

TV „Moravski plićak“ noćas vrši direktan prenos uglja sa železničku stanicu po kućama. Sem toga radio „Moravski plićak“ za sledeću Evrozviziju preperučuje mešoviti par Sisolda Badavadžija i Dado Kalambur i njihov hits:

Kra, kra, krastavčići
kiseli pa mali
jutros su mi teško
na želudac pali

Kupujem radnu knjižicu sa upisanih 25 godina radnog staža

Doktor magistar Draželjka Bukovac - Ležibara sa privremeneg rada u Garnišparterkiflenu, bre, želi sretan put do kasarne „Lepi vojnički dani“ njojzinu suprugu Bokčetu

Zbog radi odlaska na medeni mesec prodajem dvanaes' komata betonskih ploča od po 600 kila, ondak električnu šamlicu i japanski agregat „Bušimicu“, nove 4 i po kW, ondak rende za tirolsku salamu i dve ženke od bizonski pacov kvalitetne i skotne, bre

Radio „Moravski plićak“!

Putnička agencija „Sedi di si, ni za di nisi“ pozivlje ve lično na vikend u Egipat. Tamo ve očekuje Tucankamenova grobnica i ostali njini svrakofazi
Piroćanci upoznajte, bre Egipćanci
A đe ćeš tamo Jadomire avetinjo?
Radio „Moravski plićak“!

Čestitka sa telopsa radio „Moravskeg plićaka“:
Dragi tata Borko čestitam ti kupovinu traktora „Frgusona“ i želim ti da konačno zaoreš duboko. Stop. Mama Olga javi mi, Boga ti, dal' si mi prepremila novu teglu sa malolučane paprike. Stop. Pazi, leba ti, da se moj debeli zet Radoje ne privuče pa da mi ih ize

Učitelj Gile Hadžikarabiberović iz Žavlaku kod Krupanj želi srećan veliki odmor njegovim đacima: Kići, Mići, Tići, a svastiki Draginji vesele momačke dane

A mi preporučujemo novi hits: „Svaka šerpa ima svoj zaklopac“

Di si pošla
s krmeljive oči
kad te vidim
pretisak mi skoči

Eve vi ga direktno uključenje u Zagrebački bienale gde prisustvujemo umetničkoj muziki....

Radio „Moravski plićak“! Pozdravljamo ve sa još jednim oglasem
Kaži dečko koji je to oglas, kaži kaži...
Iznajmljujem večernje odelo sastavljeno od sledeći sastojci: light zelene pantalone, svetloplavi sako, zagasito tamnacrvena košulja na žute štrafte, roza leptir-mašna, bele čarape, crne cokule sa teget pertle, beretka sa erkondišen rupe, dva kila bele boce, frtalj kile koprive, onda, bato mogu da ti turim i jedan patišpanj a la Lukrecija Bordžija u unutrašnji dzep, onda imamo, imali smo još ...


Ćela rok

A, pai sad ovako
uno due tri četiri

Nekad sam se mučio
sa kovrdže ’rpu
a sada se češljam
sa jelensku krpu
ooo, o, je
ooo, o, ćut’ bre

Nije važna kosa
već je važna glava
kuj zbog ćelu kuka
baš me zasmejava

Nije samo kosa
važna na muškarcu
ki što nisu uši
glavne na magarcu

Uši nisu glavne na magarcu!

Jes’ da imam kosu
za još jedno pranje
ali se ne žalim
na ovak’o stanje
ooo, o, je
ooo, o, je

Glava mi se cakli
ki čisto tanjirče
kada je izglancam
s frotirsko peškirče
ooo, o, je
daklen, ooo, o, ćut’ bre


Daj mi majko milionče

Daj mi, majko, milionče
da ja kupim kamionče
da prevozim stočnu ’ranu
za ovcu Božanu

Daj mi, majko, testericu
da napravim podmornicu
da u njojze vozam krave
po plićak Morave

Daj mi, majko, sekiricu
da napravim tarabicu
da n’ulazi kuj god ’oće
da ni krade voće


Jaja, jaja

Jaja, jaja
jaja, jaja, jaja

Svud se čuje graja
poskupela jaja
a ja džumbus stvaram
jer cenu obaram

Šta čekate žene
svrnite kod mene
kod prodavca Laze
jaja uvek taze

Jedno jaje snagu daje
a kamoli dva
trebaju vi jaja
to bar svako zna


Tepsija

Tebi moje srce peva
bez tebe mi krču creva
jedina ljubavi
zašto me zaboravi

Tepsija, tepsija
ljubim te, želim te
idi mi, dođi mi
vrati se, molim te

Za tvoju bravu
ja imam ključ
mnogo mi značiš
ko burek vruć

Ni po danu, i po noći
da ti nađem bugi moći
dođi mi u moje ruke
da prestanu tvoje muke

Tepsija, tepsija
ljubim te, želim te
idi mi, dođi mi
molim te, vrati se


Srča do kolena

Da sam tovio pilići
inkubir'o jaja
odavno bi mojoj majki
ti postala snaja

jen dva
jen dva tri sad

U kafanu srča do kolena
Ja te volem curice malena
Dim od cigaretle u oči ulazi
Sve mi curu suze niz obrazi

Umesto šećernu repu
da sam sej'o soju
ti bi curo već obukla
venčanicu tvoju

Da sam se preorentis'o
na krave muzare
ranije bi bili srećni
sa dotične pare


Ladne sarme

Tango
moliću lepo, dame biraju

Sa tebe sam se upoznao u večernju smenu
zapala si mi za oko kao Ekstra Nenu
postao sam glavni kuvar jer si tako ’tela
gled’o sam te non-stop-stalno između dva jela

Kao ’ladne sarme na plitkem tanjiru
’ladna je i ljubav naša
razbila se čaša
ostala je srča
sad te ljubi moj kolega Mrča

Voleo sam južno voće, a najviše urme,
a ti pasulj i čkembići, švargle i kavurme
uz pogledi tvoji beli još zvecku tanjiri
al’ ne kuvam više s tebe pire od krompiri


Kuj živi od muziku

Otac mi je govorio
dok sam onolički bio
drž' se čkole i zanata
i nemo' begaš od alata

Kuj živi od muziku
je' lebac bez motiku
poslovica to je stara
ali to ne može svako
bez talenat nije lako
za to treba dara

Nosim belo džez odelo
pokazujem se kroz selo
postig'o sam slavu brzu
mogu samo da me mrzu

Ćale što te vata muka
neće sin da te obruka
dok se s ova' poso bavim
prezime ću ti proslavim

Mislim da je dobro


Laza i Sima

Brodadžije rečne
i čuvari plaže
kad su pesme željni
njih dvojicu traže

U brodarsku kasinu
poznati su svima
melanholi Laza
i sentimental Sima

Uz alasku čorbu
i uz flašu vina
ribarima treba
još i pesma fina

Majstori su za to
poznato je svima
melanholi Laza
i sentimental Sima

Plovi brod
škripi šlep
sa Simu i Lazu
baš je život lep

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma