20. 2. 1984.

Rokeri s Moravu - Dinastija [^]

Jugoton – LSY-61953
1984


1. Travijata
2. U tri i deset za Rumu
3. Drk, drk
4. Si, senjor
5. Darinka carinka
6. Dinastija
7. RTV Moravski plićak
8. Štriken driken
9. Kelneri
10. Puš, puš



Sve ove pesme sklepao je Veljko B. Užičanin (oklevetan ki Boris Bizetić) - koji nema dlaku na lični jezik, pa se iz ti razlozi izvinjava ako je nekem s oproštenje, stao na rep, bre!
Daklem, pevali su: Zvonko Milenković, Bane Anđelović i Boris Bizetić
...a svirači su: Saša Sarić - armonika i frula, Marko Radosavljević - violina i gudalo, Boka Bogdanović - doboši i talambasi, Bane Anđelović - gitara na elektriku i šerpa, Branko Glušević - kontrabas na struju, Boris Bizetić - klavir sa elektronski mozak i normalna gitara
Tonski snimadžija: Aca Radojičić
Foto slikadžija: Mića Isailović
na veliko zadovoljstvo a uz dosta natezanja, ova poso je obavljen u studijo "Akademik" - Ljubljana i to oktombra meseca 1984. god.
Producent: Boris Bizetić
Urednik: M. Gavrilović
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Travijata

Travijata, travijata
dođi oko 4 sata
svrni kada sunce smrkne
da mi srce ne pandrkne

Daklem, rekao sam Travijati
dođi mi u 16 sati
dođi oko 16 ha
čekaću te ja

Traki, Trale
iz Milanske Skale
što ti mladost vene
udaj se za mene

Trale, Traki
tebe vole svaki
bez pamet sam ost'o
ljubim te sto posto

Travijata, Travijata
jes' da mi je mala plata
al' ću kredit da podignem
tvoje želje da dostignem

Molio sam Travijatu
ajd' da sejemo salatu
lepu baštu imam ja
od dva 'ektara

Trale, Traki
tebe vole svaki
bez pamet sam ost'o
ljubim te šezdeset osam posto

Traki, more Trale
iz Milanske Skale
što ti mladost vene
udaj se za mene

Trale, Traki
tebe vole svaki
bez pamet sam ost'o
ljubim te tri posto


U tri i deset za Rumu

U 3 i 10 za Rumu polazi voz
idem u gosti kod kumu što radi u doz
u kupeju klupa trvda
svud prerija, nigde brda
u 3 i 10 za Rumu polazi voz

Čekaj me mala kod okej korala
nemo' da zadocniš, unapred ti fala
niki nema ovakvog kuma
će ti zavidi cela Ruma
u 3 i 10 za Rumu polazi voz

Idem kod kumu u rumu, žurim na voz
nosim joj krzno od pumu, će šizne skroz
i da joj bidne sve po volji
ću opašem i pištolji
u 3 i 10 za Rumu polazi voz


Drk, drk

Sa venčanje stoji naša slika
u dvorište svira ’armonika
lepa pesma, pesnikova dika
dođi draga kod tvog pesnika

Srce drkće, drk, drk, drk
mačak frkće, frk, frk, frk (mjau!)
uspomene mile nikad se ne gubu
osobito kad se muž i žena ljubu

U naš bunar gazirana voda
a na odžak stalno čuči roda
što da pričam, što da trošim reči
i kod nas će skoro da zakmeči


Si, senjor

Slušaj savet prijatelje
udri brigu na veselje
srcu tvom ispuni želje
navali ki zec na zelje

Senjorite šumadinke (si senjor, si senjor)
sve napredne omladinke (si senjor, si senjor)
garave i plavooke (si senjor, si senjor)
i malečke i visoke (si senjor, si senjor)

Nemo' da tražiš dlaku u jaje
uzmi šta ti život daje
ljubi svako lepo lice
službenice, domaćice

Ništa lepše od mladosti
čupaj redom sve radosti
možeš dvesta da promeniš
samo nemo' da se ženiš

Vi ste bre šumadinke (si senjor, si senjor)
sve napredne omladinke (si senjor, si senjor)
garave i plavooke (si senjor, si senjor)
i malečke i visoke (si senjor, si senjor)

Evo na primer ja ne tražim dlaku u jaje
uzimam sve šta mi život daje
ljubim svako lepo lice
službenice, domaćice


Darinka carinka

Sa carinsku službenicu
nemo’ se venčavaš
depoziti će da plaćaš
i kad sa nju spavaš
sa carinsku službenicu
nemo’ se venčavaš

Darinka carinka,
s oči prostreljuje
jedino kad zaspe
ne ocarinjuje,
ne ženi se, crni Lazo
lepo sam ti kaz’o

Darinka carinka,
s oči prestravljuje
jedino kad zaspe
ne ocarinjuje,
ne ženi se, crni Lazo
lepo sam ti kaz’o

Ne ženi se, crni Lazo
sa carinski propis
njeno je ljubavno pismo
ki službeni dopis,
ne ženi se, crni Lazo
sa carinski propis

Neće, bre, da s’ odvikne
od carinsku praksu
i za bračni ljubav noću
naplaćuje taksu
ona neće, bre, da s’ odvikne
od carinsku praksu


Dinastija

Saće Mića Puzigaća iz Les Anđolesa da mi objasni šta je, bre, ovo u Dinastiju

Well,
Karnington je sjuper čiča
oko njeg’ se vrti priča
i za njega nema zime
hepi end je tek pred njime

Gle Kristalku bjuti damu
vazda mlati praznu slamu
pastorčići svoji vole
i zbog nji’ ju duša bole (aman!)

Din-din-dinastija
serija mi najmilija
din-din-dinastija
to je složna familija
svakem tuđa žena prija
din-din-dinastija

Obori!

Felon ljubi svog šofera
i sa njega tera kera
Džef Kolbija ne miriše
sa drugi se švaleriše

Stivena spopadnu džmarci
čim se nađe uz muškarci
al’ za jednu bejbi plavu
ima da o’ladi glavu (aman!)

Super
Opa bato

Dokle Metju naftu buši
Steva će mu brak razruši
Klaudija se posmatra
sa svog ličneg psihijatra

Aleksis je prava zmija
da tračari to ju prija
veri najs je kao žena
al’ je kvarna duša njena (aman!)

Poterao ih bed lak
opanjkava ih sokak!

More, niki ne da drži motiku
svaki vodi svoju politiku

Tenk ju


RTV Moravski plićak

Radio televizija Moravski plićak
želje, čestitke i pozdravi

Prodajem garnituru Loto tiketi koji su pogodili… zamalo. Ovo je šesto dopunjeno i okoričeno izdanje sa mojim predgovorem

Dopunjavam televizori sa boju, čekam da se osuši pa lakiram, teram antifriz u frižideri i podgrevam flastični termosi na bubnjare, artifabulacione

Gazda Borko, ala ti je ljuta. Sipni lečka vodu, će pregoritim ki licna

E, leba vi nemo da se ujedamo na službenom putu

Je li bre dečko bre, šta je, bre dečko, ovom dečku, bre?
Ma, pusti me prijatelju
Šta je bre dečko bre
More, napio se ki šumska inspekcija od tri člana

Prodajem plac za parkiranje i iznajmljujem natpis "Ugalj stiže"
Ispirem kante za lož-ulje a još mogu da vi uvučem lastiš u unterciger. Dabome.

Š'a je, bre, dečko, bre?
A?
Može neki drugi datum, bre?
Može, bato, koji 'oćeš! Četvrtog oktombra u šahovskem klubu "Šah-mat-šuh-šeh-pat" otvaramo izložbu "Krompirova zlatica" u borbi protiv sušu. Ulaz besplatan, a izlaz kroz kujnu

Šleps služba "Pupak i prpak" od vaše putničko vozilo aranžira ikebanu po japanski sistem "Kukumiki". Po želju, u manje saksije

Leba ti, nemo da se ujedamo sas japanci

Visoki stomatolog, 180cm Smotislav Vrtikapa ondulira zubi i restaurira mostovi. Vrši kontrolisanje čuvara postavljenih ispod mosta, bre, i struže plažu od kamenac

Strasno rasturam veš-mašine na prosti činioci, sa garanciju i ugrađujem mine u hemijske olovke. Telefon: 211-443

Moj debeli zete Radoje, moram da ti se izvinem lično što na ove ploče ne da te pominjem. Međutim, koristim se ovom prilikom da pozdravim tetka Lepu i teča Raku i njiovi vrapčići: Lolu, Tomu, Milu, Zoku, Idu i maloga Milančeta; mojeg poštara Žolu iz Bele Vode, prodavce široke potrošnje Voju, Miju, Žarka i Živka; ondak popa Miću, a ujedno zamoljavam aerodrom Skoplje da vrne ona kufer da ja ne dolazim po njega!

Gleda me ki zmija žabu
a ja nju ki june
jer iz oči joj se vidi
oće me progune

A ja
vežbam bilding bodi
ne može da škodi
ima da se suprtstavim
sve će je oplavim

Prijatelje, ako ste usamljen, ako oćeš pravoga partnera, ako je vaš brak u krizu, obrati se, bre, bračnem savetovalištu i salonu za masažu "Budisavka"

Odričem se mojih dugova, a ni ženu ne priznajem

Leba vi, nemo da se ujedamo po tem pitanju

Znamenita putnička agencija "Sedi di si, ni za di si nisi" koja je čuvena po tome što je poznata, organizuje odlazak na kolektivno bolovanje

Radio televizija Moravski plićak

Rokeri s Moravu ve pozdravlju sve đuture totalno
bidite veseli u srećna vi nova godina


Štriken driken

Joj štriken drinken paradajz čorba
joj čorba fina puna vitamina
čorba fina puna vitamina
joj štriken drinken paradajz čorba
jedan, dva, (eve ti ga na)

Štrik štrik štriken drinken
paradajz i papriken
Štrikam celu noć
joj tandara broć

Joj dinstam, kuvam, uz šporet se muvam
joj stalno probam, sav ću se naduvam
stalno probam, sav ću se naduvam
joj dinstam, kuvam, uz šporet se muvam
jedan, dva, (eve ti ga na)

Štrik štrik štriken drinken
paradajz i papriken
kuvam celu noć
joj tintara broć

Joj štriken drinken i šarena torba
joj torba puna toalet sapuna
torba puna toaletneg sapuna
joj štriken drinken paradajez čorba
jedan, dva, moraćemo ponovo to

Štrik strik štriken drinken
paradajez i papriken
berem celu noć
joj tandara broć

Joj šta se smelješ kao lud na brašno
joj neću da ti radim ništa strašno
neću da ti radim ništa strašno
joj šta se smelješ kao lud na brašno
jedan, dva, (eve ti ga na)

U kućicu


Kelneri

Ke-ke-kelneri su lju-lju-ljudi fini
pa-pa-pa smo zato gosti njini

Konobari
konobari
prijatelji naši stari

Deset s lukom molim

Šankerica Mica iz maleg bufeta
dokle naručuješ s oči te rešeta

Taman, orman, ogroman

Ali kelner Džama iz Vrbačku banju
ima te dovede u veselem stanju

Taman, orman, otoman
taman, orman, otoman
kišobran

Konobarka Darka štrkljasta ki roda
Sa gosti je ladna ki kisela voda

A konobar Sima daje primer svima
Iz principi neće bakšiš da uzima


Puš, puš

Jel bre Jezdimire
dokle će da purnjaš po kuću

Kol’ko pušiš crni Jezdo,
pustinjaro pusta
ima lično da ti turim
dinamit u usta

Na nozdrve dim ispušćaš
i kružići praviš
s asepsolem prskam vazduh
sve će me podaviš

Ćut’ ženo
i izvadi iz fioku pare
pa otrči u zadrugu
kupi mi cigare

Stalno puš, puš...
more kuš, kuš...

Duvanski štapići pušiš
s upaljač se dičiš
totalno si požuteo
na pikavac ličiš

Ki dimljena vešalica
smrdiš na cigaru
jel’ sam pošla za čoveka
il’ za pepeljaru?

Ćut’ ženo
i izvadi iz fioku pare
pa otrči u zadruzi
kupi mi cigare

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma