19. 2. 1981.

Rokeri s Moravu - Keskese

Jugoton – LSY-66143
1981


1. Keskese
2. Dođi draga u Vrnjačku banju
3. Kraljević Marko
4. Kad se vrnem iz Frankfurt na Majnu
5. Sex na ex
6. Udao sam taštu u Bajinu Baštu
7. Šajkača mi preko oči pala
8. Kreketuše krekeću
9. Želje, čestitke i pozdravi
10. Mister drajver



Svoji najnoviji svecki hitsovi koji izmišljava Veljko B. Užičanin pevu zainat Rokeri s Moravu

Autor muzike, tekstova i aranžmana: Boris Bizetić

Rokeri što pevu:
Boris Bizetić, Zvonko Milenković, Bane Anđelović, Branko Janković

Rokeri što sviru:
Branko Gluščević, Velibor Bogdanović, Goran Mitić, Branimir Kosar, Slobodan Ristić, Zoran Bahucki

Tonmagister: Aca Radojičić
Fotoslike obojadisane: Branko Milenković
Snimljeno u studiju Akademik u Ljubljani po brs Bevc recording systemu
Zahvaljujemo se na pomoći koju su nam pružili prilikom snimanja Miro Bevc i Al Stone
Urednik: M. Gavrilović
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Keskese

Keskese, se la termofor
keskese, se la radijator
keskese, se la šifonjer
keskese, se la vulkanizer

Uz rečnici čučim
i francuski učim
čekam vizu
idem u Parizu
jes’ mlogo se mučim
al’ ću ga naučim (učim bre)
da iz blizu
vidim Mona Lizu

Keskese, se la krokodil
keskese, se la šećer vanil
keskese, se la mrkli mrak
keskese, se la ćorsokak

Keskese, se la išijas
keskese, se la Monparnas
keskese, se la kukuruz
keskese, se la gran mufljuz

Keskese, se la kombinezon
keskese, se la p’tit mezon
keskese, m’sje Milovan
keskese, se la buzdovan


Dođi draga u Vrnjačku banju


Zna se Banja Koviljača
izvesni organi jača
i u Nišku i u Vranjsku
brčkaš se u vodu banjsku

Dođi draga u Vrnjačku banju
pa da vidiš u kakem sam stanju,
a kad svršim s ovu banjsku kuru
ću produžim sa još jednu turu

Kur-Kur-Kuršumlija
Prolom banja svima prija.
Sve sam redom banje proš’o
al’ mi Vrnjci najmilija

Zna se, Mataruška banja
koje boljke sve otklanja,
Sokobanjska terapija
čak i zdravem će da prija


Kraljević Marko

Šta se smeješ?
Šta oćeš?
Na žiro račun
Jagnjeća crevca
Čekaj bre, kakva jagnjeća crevca?
Ma zapertlaj za mokasine
Ma guslar bre, naštimuj se bre, počinjemo
ajde, uan, tu, uan, tu, tri, četiri!

Kuj će, bre, da mi objasni šta se to događa
u šta se to izrodila omladina mlađa
strina mi se s čudo čudi a komšija krsti
neki đavo umešao prsti!

Šta je to? (Je, je!)
To je rokenrol! (Je, je!)
Šta reče, bre? (Je, je!)
Kuj će s’vati sve? (Je, je!)
Tako stoju stvari
al’ niki ne mari
sad za to

Drumove orao Marko da Turci nervira
danas niki nê da ore, lakši pos’o bira
čminkeri, pankeri, sunce li vi žarko,
di je da vas vidi Kraljeviću Marko?

Buzdovan je nekad Marko u desnicu stisk’o
a sad stiska kuj šta stigne u zamračen disko
nekad Marko jah’o Šarca sa mišići jaki
a sad svaki džgolja jaše Kavasaki


Kad se vrnem iz Frankfurt na Majnu

Kad se vrnem iz Frankfurt na Majnu
s dizel mečku metalize sjajnu
doneću ti venčanicu bajnu
otkriću ti svojeg srca tajnu

Na oko mi čmi-čmičak
u dušu mi či-čičak
bez poljupci tvoji Smiljka
venem ki različak

Kad se vrnem iz Frankfurt na Majnu
nameštićeš kod frizera trajnu
ću ispunim moju želju krajnu
da ti turim od zlato kolajnu


Sex na ex

Seks na eks
i sa sirem gibanica
seks na eks
to je prava poslastica
ojs, ojs

Seks na eks
upražnjavam svakog dana
seks na eks
to mi je duševna ’rana
ojs, ojs

Onomad na pregled sistemacki
doktor me posavetov’o bracki:
„Za tvoj problem nisu drugi krivci
opušti se, relaksiraj dživci!“

Vedžbam jogu kol’ko više mogu
a uz ratluk treniram karatluk
odričem se od ’ranu gurmansku
prelazim na vegetarijansku

Nema više da me ljubav steza
ljubimac sam kratkotrajni' veza
preko dana ošacujem metu
a u ponoć odlazim u štetu


Udao sam taštu u Bajinu Baštu

Svi mi kažu da sam cvećka
ki pamuk mi duša meka
na vreme sam primetio
šta me s taštu čeka

Morala je baš da bidne
zaprška u svaku čorbu
vodio sam sa nju tešku
nepoštednu borbu

Udao sam taštu u Bajinu Baštu
od kad mi je prazna kuća
dišem s puna pluća
svi od reda častim, a imam i zašta
ki što rđa jede gvojze
glockala me tašta

Dok je ovde sa nas bila
smršao sam petnaes’ kila
prolio sam mnogo suza
zbog taštu baksuza

Već se triput udavala
znaju i komšijski vrapci
ako se i sad razvede
ću otegnem papci


Šajkača mi preko oči pala

Paj' sad

Šajkača mi
preko oči pala jer mi glava
da izvineš mala

Primećavam
sve slabije čujem čim na glavu
šajkaču obujem

Poskakujem
sa cipele bušne dok odlazim
na klinike ušne

E, ajd sad zajedno

Na klinike
sestre onolike, a doktori
leču otprilike

Ajd trubač...
brže bre to

Doktor gleda
s oči ne veruje, tako klempav
a ništa ne čuje

Ajde đuture bre

A doktor mi kaže

Kad te džvajznem
sve će da se puši, zato miči
šajkaču sa uši

Ej bre, opet ništa ne čujem
dobro, drugi put ću dođem na kolsultanciju


Kreketuše krekeću

Kreketuše kre-ke-ke-ke-kre-ke-ke-ke-krekeću
a jarići me-ke-ke-ke-me-ke-ke-ke-mekeću
sedim u avlju
gledam u tepsiju
jao, nano moja,
izgore ti proja

Pljeksavica od tries’ komata
vrednija je od čistega zlata
od glad mi je mlogo muka
naseckaj mi sitno luka
ajd’ požuri, će da pukne bruka

Klepetuše klepe-klepe-klepe-klepeću
dukatići zveke-ke-ke-zveke-ke-ke-zvekeću
jao, kad moj deda
popreko pogleda
ki da mu ne prija
kuvana rakija


Želje, čestitke i pozdravi

Želje, čestitke i pozdravi

Sinovicama Caci i Daci srećno sklapanje braka sa Trifunom Trišom Triškovićem i Krstivojem Krkijem Čistonogićem iz Beograd, žele stric Luka i strina Milina iz Čačak
ujedno čestitu sinovcu Gvozdenu završen metalo-poslastičarski kurs i srećan 46. rođendan

Bliznacima Rolandu i Arnoldu Bećiforović iz Ljubobuljinu kod Natuševci, buket najlepših želja šalju njiovi kumovi Abdulah Karabehmedović zvani Zoki i Mulahasa Begibratimović Meho iz Čapljinu

S pesmu "Nemo' trepćeš ispod beleg vela" buduću snajku Velinku pozdravlja njojzina buduća svekrva Jelisavka iz Malu Vrbicu

Pozdravljam sestrića Radenka da mi vrne one pare

Svojoj unuki Kleopatri Đokić iz Zvečku sa malo odocnjenje, čestita polazak u obdanište baba Vuka
pozdravu se pridružuje njojzina babica Lepa

Za vašu dezinformaciju, temperatura u gradu, minus pet u ladu

Doktoru Ljubiši iz Dom zdravlja s Novi Beograd zafaljujemo na datem recepisu, što ni je preperučio da se mažemo s onim mašćom za ono

Želje, čestitke i pozdravi se nastavlju, mož' da pozdravi kuj koga 'oće

Noćnem lovočuvaru Gavrilu, lepem Gavri čestitu pogoci na sportsku prognozu i želu mu da njegova Crvena Zvezda bidne prvak, kako u naše, tako i u Jevropsko fuzbalsko takmičenje,
njegove istomišljadžije: Trimun i Raka iz Meljaka


Mister drajver

C’mon, mister driver, let’s go!

Ej, šoferi kamiona,
avtobusa i furgona
nemo’ da ve neki kudi,
vi ste svetski ljudi!

Zavidu vi traktoristi,
bageristi, kombajnisti
a malo su na vas kivni
i vozači njivni!

Od vrućinu stradu nervi
pa vam duša na rezervi
tankirajte jadne živce
nategnite pivce

Kad za’ladi a vi vruću
da kočnice ne škripuću
menjač će drhti u šaki
od mišići jaki!

Cisternista il’ taksista
sudbina im uvek ista
ne vrću se prazni’ ruku
sa sve svoju muku

Šofer ’oće da donese
svojoj deci pune kese
s igračke i čokoladu
a ženi pomadu

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma