17. 2. 1981.

Leb i sol - (∞) [~]

PGP RTB - 2320118
Datum rezanja vinila: 17.02.1981


1. Hars

(G. Tavitijan)
2. Skakavac
(B. Arsovski)
3. Živa rana
(V. Stefanovski-G. Stefanovski)
4. Ajde sonce zajde
("Leb i sol")
5. Beli mrak
(V. Stefanovski-G. Stefanovski)
6. Neplaćena struja
(G. Tavitijan)
7. U tom je stvar
(B. Arsovski)
8. Stomačne vijuge
(V. Stefanovski)
9. Kasno popodne
(G. Tavitijan)

Aranžmani: "Leb i sol"

bas: Bodan Arsovski
bubnjevi: Garo Tavitijan
gitare, vokali: Vlatko Stefanovski

flugel horna: Stjepko Gut

producent: Josip Boček
snimatelj: Tahir Durkalić
foto & dizajn: Grčev Miroslav, Lazo Plavevski, Ivo Veljanov
pomogli su: Makedonija Tabak, ICF klub Skopje, Dukle, Braco, Kljok

Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić

stihove napisao: Goran Stefanovski



Živa rana

Obukli su mi
smešno odelo
i poslali me na vašar daleki
s parom u znojavoj ruci

Dugačak put
kiša i blato
hladno je i plašim se
al' ne mari, idem u svet

Lepotica u zidu smrti
krokodili koji nisko lete
strašan starac plavu vatru bljuje
mečka kolo nevestinsko plete
otvorena živa rana

Rastrgla me
velika gužva
ništa nije ko što kažu u školi
pretukli su me ni krivog ni dužnog

Ružni pajac što u mutnom krade
crni pacov crnu sreću deli
nerođena deca ispod stakla
tombola se vrti, pakao celi
otvorena živa rana

Dosta mi je
beži mi se
al' ne mogu naći put
moram kući, svet je lud

Otvorena živa rana
otvorena živa rana
otvorena živa rana


Beli mrak

Drhe mi ruke
zurim u prazno
nikako ne ide dan

Dođi kad možeš
ako te puste
treba mi tvoj dodir za san

Zatvoren ovde
u četiri zida
i beli mrak

Budim se noću
u hladnom znoju
moram odavde što pre

Satima ćutim
sa mukom u grlu
zagledan dugo u samog sebe

A ja bih da letim
kroz brisani prostor
ka novim ja

Ljudi u belom
brinu o meni
kažu da biću uskoro bolje


U tome je stvar

Reci mi
šta misliš
pet minuta pre
nego zaspiš

Koja te muče
pitanja
kakvim te nose
vodama

Kako otkriti tajnu sveta
i prepoznati jedno u sto
kako spojiti nespojivo
naći odgovor zašto smo tu
u tome je stvar

Moramo
nekuda poći
gluvi mesec
tople noći

Budi nam sokove
u žilama
muti nam tokove
u mislima

Lebdim po dalekim
slutnjama
gonim po dubokim
čežnjama

Budi tu
uz mene
zajedno
lakše je

Baš ću otkriti tajnu sveta
i prepoznati jedno u sto
lakše spojiti nespojivo
naći odgovor zašto smo tu
u tome je stvar

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma