20. 2. 1986.

Rokeri s Moravu - Na lepu plavu Moravu [^]

Jugoton – LSY 62163
1986


1. Na lepu plavu Moravu
2. Jao druže milicioneru
3. Oklagija
4. Milanka
5. Dve debele vole mene
6. Sukijaki
7. Top lista
8. Diskusija
9. Devet sati udara
10. Šamšula



Međunarodni poljoprivredni ansambl Roker s Moravu:
Bane Ćora, Boris Brka, Zvonko Sisoje

Bajate i taze pesme skarabudžio na svoje i opšte zadovoljstvo V.B. Užičanin - čuveni veseljak i prigradski seljak Boris Bizetić
Sokalni volisti: Zvonko Milenković, Bane Anđelović i Boris Bizetić
Šibadžije, čukadžije, prčkadžije i drndadžije: Branko Gluščević, Bane Anđelović, Saša Sarić, Slobodan Voisavljević, Branimir Kosar, Boris Bizetić, Marko Radosavljević i Boka Bogdanović
Tonmagistar: Prof.Dr. Aca Radojičić
Kolor u boji, prducent i deranžer: Magdalena Tasić Bizetić
Omot-kesu za gornji sadržaj smandrljao: B. Bizetić

Snimljeno u studiju "EMA" - Beograd
Urednik: Dušan Šarac
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Na lepu plavu Moravu

Morava je reka
poznata u celem svetu
i njojzina riba prija
ki jastuk u krevetu

Jovan Štraus bi rek’o
kad bi se tu zatek’o
kaki bre Dunav crni,
narode, ovde nasvrni!

Na lepu plavu Moravu
brboćku talasi
na obalu igru valcer
moravski alasi

Komarci i muve zuje
kokoška glistu kljuje
krava preživlje travu
uz lepu plavu Moravu


Jao druže milicioneru

Vozačka mi dozvola
od letos ne važi, joj
a dežurni organ
na uvid je traži, joj

Saobraćajnu mi
sa sve ličnu kartu
oprala u veš mašinu
tašta još u martu, joj

Jao, druže milicioneru
zašto mi uzimaš meru, zašto mi uzimaš meru
što u’vati moja kola
radarska kontrola, radarska kontrola
Jao, druže u plavem odelu
ti mi uze platu celu, joj

Ne rade mi džmigavci
a brisači nemam, joj
da nabavim prvi pomoć
danima se spremam, joj

Sigurnosni pojas
neki mi ukrao
a rezervnu gumu
sinoć sam prodao, joj


Oklagija

Buregdži’ska radnja
život moj je celi,
brkovi i trepavice
od brašno mi beli,

Svake noći mesim
taj mi pos’o prija,
jedino mi društvo
moja oklagija

Oklagija, oklagija,
ostasmo sami ti i ja!
Oklagija, oklagija
od svih si mi najmilija!

Sa mene ni jedna
neće da se ženi
jer mi fali vreme
za život društveni,

I dok turam burek
u zgrejanu rernu
znam da imam moju
oklagiju vernu


Milanka

U armiju pratim dragu daleko
ima verno da je čekam, to sam rek’o
dok bidne na vojnem roku, kuku mene
naopačke sve će krene!

Oj, Milanka,
kad u vojsku pođeš
nemo’ natrag
bez činovi da dođeš

Javi vojnu poštu
da te obilazim
Milanka, al’ ne znam s vojnikem
kako ću se mazim

Eto, došla su i ta vremena
da u vojsku ide čak i žena
muškem rodu danas, ljudi, nije lako
a to ženske ’oće tako!

Paz’ ovamo Milanka, mora da zapamtiš jedno, a to su dve stvari: rad, red i di’ciplina. I ne pituj ništa!


Dve debele vole mene

Dve debele a ja mršav,
proćelave a ja tršav,
kratkonoge a ja krakat,
na teme im spušćam lakat

Dve debele vole mene
a ja volem tanke žene

Nek su crne, nek su plave
samo da su koštunjave,
dve debele vole mene
a ja volem tanke žene

Dve debele stalno jedu
mene jadnom ništa ne du,
po cigare dokle trknem
sve izedu, ja nek crknem


Sukijaki

Gledam TV dnevnik tek pri kraju
kada vremensku prognozu daju
al mi oni baš mnogo ne znaju
bolje loto da prognoziraju

Izveštaj o vodostaju
slušam noću, slušam danju
kad Morava nadolazi
mora dobro da se pazi

Sukijaki, Suzuki, Kavasaki
Micubiši jaši, kafana, Sonji
kad Morava nadolazi
mora dobro da se pazi

Ne pogreši nikada moj deda
a prognozu uopšte ne gleda
kada njega krsta probadaju
svrbe uši, kolena žigaju


Top lista

Radio televizija Moravski plićak
do kolena i top lista - osam veličanstvenih

Dragi slušaoci, to je top lista i osmo mesto
zamenik Šerifa Magarašević
sa pesmu - Ne plašim se mraka ni budžaka

Aj ne plašim se mraka ni budžaka
aj ni sokaka punog devojaka
nit se plašim da me strefi svašta
aman, već se plašim da mi dođe tašta

Da da, a sad nastavljamo sa našu top listu - osam veličanstvenih
i čuveno sedmo mesto, iz Dupče kod Ohrid stižu
duet Belka i Trpče Nanulovski s pesmu - Nema više dinastije naše

Nema više dinastije naše
da je daju na TV prestaše
sakam da je vidam barem eden pat
da mu se divam na Blejkot, ušteden sat

A sada sledeća pesma, nemo neki da se prevari da je ne sasluša
Da je naša ljubav dugotrajno mleko i duet Mile Rakočija Gumadžija i Mija Krntija Pumpadžija

Da je naša ljubav dugotrajno mleko
trajala bu dva meseca ili šeset dana
kad bi proverenje ja u tebe steko
dao bi ti ključevi od mojega stana
al naša je ljubav kora od banane
obara na leđa kad se na nju stane

Radio televizija Moravski plićak
nastavljamo našu listu, peto mesto, prva glasna žica Pomoravlja
Mile Crević Benzinac i Ja sam opak dasa

Klackalica, klac klac klac
šišaju me na lonac
uredan sam, s tim se dičim
iz profila strašno ličim

Ljuljaška se ljuljka ljulj
dakle benekir mi struže žulj
i uopšte iz anfasa
ja sam opak dasa

Bravo, bilo je to peto mesto Mile Crević Benzinac
a sada Sava Ljuštura i hit Dabogda ti gaćni lastiš puko

Tvoja majka mene opanjkava
a ne brine s kim joj ćerka spava
pred komšiluk sve sam se obruko
dabogda ti gaćni lastiš puko

Ovo vi je top lista - osam veličanstvenih
došli smo sada do treće mesto
i Renzo Glodanović Glođo sa pesmu Tužna mi je moja sudbina

Jen, dva, tri, jer može?
Može!
Jen, dva, tri, jen, dva

Tužna mi je moja sudbina
jer ja nemam nijednog jarana
svaku noć sam u kafani obilazim restorani
u fete i kafiće da mi neki plati piće

Radio televizija Moravski plićak, top lista osam veličanstvenih
drugo mesto, Proklet bio neverniče i Šuljsa Trbuh Špakić

Proklet bio, ostavi me mladu
ćetrdeset tri godine u velikem gradu
čim semafor spojim izmenjujem boje
pogledaj me neverniče, to je delo tvoje

I sada prvo mesto top liste osam veličanstvenih na radio stanicu radio televizije Moravski plićak
Resin Kokan Pumpadžija i Ne kuni me stara majko

Ne kuni me stara majko
što iz školu bežim
samo kad mi je pomenu
oću se naježim

Škola nam je lepa spolja
al grozna iznutra
sve što mož da uradiš danas
mož i prekosutra

To je bila top lista osam veličanstvenih i slušali ste čuvenu razglasnu stanicu
Radio Televizija Moravski Plićak
Bidite veseli, srećnu novu godinu želu vi Rokeri s Moravu


Diskusija

’Oće da poskupi ’leba
ako, ako, tako treba
nije zdravo belo brašno
od njega se goji strašno

Diskusija naša za’vata
široku lepezu problema
drugovi, mi ne smemo dozvoliti
da kisele vo-, da kisele vode nema

Kisela voda je zdrava
sa nju se sve lakše svari
i dok je pijemo lično
će rešimo mno-, će rešimo mnoge stvari

’Oće da poskupi voda
to zahteva nova moda
kanali nam žučni krečni
bolje spreči nego leči

’Oće benzin da poskupi
narod nek biciklu kupi
gasovi otrovni više
neće niki da udiše


Devet sati udara

Tri, četiri,
pet, šest, sedam, osam

Devet sati, devet sati, udara, udara
opština se, opština se, otvara, otvara

A mladenci nigde nema
matičar za stolem drema
pregladneli svatovi
iskriviše vratovi

Deset sati, deset sati, prošlo je, prošlo je
još svatovi s autobus došlo je, došlo je

Mladoženja nokti grize
već je ispred nervne krize
živčano propada
nema mu je mlada

Jedanes’ sati, jedanes’ sati, odzvanja, odzvanja
a još ništa od bračnoga sklapanja, sklapanja

Evo je i mlada stiže
konačno će se uknjiže
i dok burme meću
ljubu se za sreću

Izgore ti kume kesa
kum devize svud otresa
ja udaram žicu tanku
za deviznu banku

Izgore ti kume kesa
kum devize svud otresa
ja udaram žicu tanku
da je turim u deviznu banku


Šamšula

Sedam beli' anđela
sa starinsku sliku
nisu bre ni senka
njojzinome liku

Sedam beli' anđela
sa svoju dobrotu
mož da se ubrišu
kraj njenu lepotu

Lepša je od anđela
al je pravi đavo
ja to jadan nisam znavo
kad sam kraj nje spavo

Crveni karton mi dala
đavolica mala
dala ti je šamšulo
kada si budala

Sedam beli' anđela
i još sedam pride
pored nje da stanu
neće da se vide

Sedam beli' anđela
skroz će pozelene
kada i' preseče
s one oči njene

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma