7. 2. 1986.

Električni orgazam - Distorzija [~]

Jugoton - LSY 63246
1986



1 Vudu bluz
2 Lui Lui
3 Svaka nova noć
4 Ša la la
5 Debela devojka
6 Ja sam težak kao konj
7 Vidim svoj lik
8 Ne postojim
9 Horor bugi
10 Hej ti
11 Kapetan Esid



Gile: vokal, gitara
Banana: gitara, usna harmonika
Čavke: bubnjevi, klavir
Švaba: bas, klavir

prateći vokali: Banana i Čavke
tekstovi i muzika: Gile, osim "Lui Lui" - muzika Richard Berry i "Horor bugi" - Čavke i Švaba
svi aranžmani: Električni orgazam
ton majstor: Miljenko Grasso
producenti: Piko Stančić i Srđan Gojković
ploča je snimana od novembra 1985. godine do marta 1986. godine u studiju "Jadran filma"
muzički urednik: Siniša Škarica
glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica
fotografije: Branislav Pašić
slikao, pisao i crtao: Radovan Hiršl
tekst na francuskom u "Lui Lui" govori Ivana Korolija



Vudu bluz

Sedimo na obali
moj pas i ja
gledam ga u oči
i vidim on zna

Sve ono što kažu
sve ono što je istina
tak sada ja znam
moj pas to sam ja

Igraj vudu sada
igraj vudu, vudu bluz
igraj vudu još samo večeras
igraj vudu, vudu bluz

Mesec je na nebu
gleda mene i kaže
predaj se, predaj se
sad si moj

Bežim u noć
i drhtim ko prut
al' negde iza sebe opet čujem
čujem glas

Igraj vudu sada
igraj vudu, vudu bluz
igraj vudu još samo večeras
igraj vudu, vudu bluz


Lui Lui

Lui, Lui
o bejbe gde si ti
Lui, Lui
hej, tražim te

Zovem ceo dan
nikad nema nikoga
pitam gde si ti
niko ništa ne zna
odlazim u grad
tebe tamo nema
gledam oko sebe
pitam šta se sprema

Lui, Lui
o bejbe gde si ti
Lui, Lui
hej, tražim te

Devojka je otišla
nestala bez traga
hodam praznom ulicom
tražim njeno lice
nikoga ne poznajem
niko me ne zanima
kad ona nije tu
sve je pusto, sve je prazno

Lui, Lui
o bejbe gde si ti
Lui, Lui
hej, tražim te


Svaka nova noć

Svaka nova noć
i svaki novi dan
nosi u sebi
jedan moj san
svaka devojka
što gleda oko sebe
i traži ono što nema
kaže samo tebi

Daj, daj, daj...
daj, daj, daj...

Možda i boje
što dolaze svakog jutra
u moje snove
donose nešto novo

Svaka moja reč
nosi istu poruku
u svim mojim mislima
postoji jedno ime
kada nisi tu
želim da si sa mnom
jo, jo, Jovana
jo, jo, Jovana

Daj, daj, daj...
daj, daj, daj...

Možda i boje
što dolaze svakog jutra
u moje snove
donose nešto novo


Ša la la

Šećerno brdo
ja mislim tvrdo
ne mislim možda
ja mislim stvarno

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...

Ležim na podu
zakucan čvrsto
bubnjar je nestao
a neko se izgubio

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...

Nikad ne odustajem
idem do kraja
moram da dobijem
ono što želim

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...

Bubnjar je nestao
a neko se izgubio
ko je koga slagao
ko je sebe izdao

Ša la la, la la la la la...
Ša la la, la la la la la...


Debela devojka

Moja je ishrana pomalo preterana
Moja je košulja sasvim izgužvana
Moje se nogavice kreću ka zvonima
Mene ne zanima kako izgledam

Debela devojka
ja sam debela devojka...

Moje je vreme sasvim ispunjeno
Moje su oči staklene i crvene
Moje su misli ponekad zbrkane
Mene ne zanima kako izgledam

Mene spavanje strašno iscrpljuje
Mene spavanje strašno inspiriše
Molim te oprosti mi, hej, oprosti mi
Ipak me zanima kako izgledam

Debela devojka
ja sam debela devojka...


Ja sam težak kao konj

Ja sam težak kao konj
Ja nisam svestan, ja ne znam
Za mnom ostaju tragovi
Za mnom ostaje sve

Ja sam prav kao Lenjin
Ja gledam napred, ja verujem
Oko mene je ništa, hej
Oko mene si ti

Ja imam dve hiljade tona
Ja imam petsto miliona
Ja trebam čet'ri kamiona
I osam vagona
I zato osedlaj me bebo
osedlaj me odmah
Jer ja sam težak kao konj
Jer ja sam snažan kao konj

Ja sam velik ko kuća
Ja gutam sve ispred sebe
Moj apetit je ogroman
Moj apetit si ti

Ja sam oštar ko žilet
Ja sečem desno i levo
Moje ruke su čelične
Moje ruke su sve

Ja imam dve hiljade tona
Ja imam petsto miliona
Ja trebam čet'ri kamiona
I osam vagona
I zato osedlaj me bebo
osedlaj me odmah
Jer ja sam težak kao konj
Jer ja sam snažan kao konj


Vidim svoj lik

Vidim, vidim, vidim, vidim
vidim svoj lik
u tvojim lepim očima
lepim plavim očima
Vidim, vidim, vidim, vidim
vidim svoj lik

Ništa nema
ništa nema

Ali, ali, ali
ali ne vidim
ništa više iza njih
ne, ne, ne
ja ne vidim
iza plavih očiju

Ništa nema
ništa nema

Hajde bejbe, hajde bejbe
speri moj lik
sa svojih plavih očiju
neka više nema me
neka me zaborave


Ne postojim

Ja ne postojim
Jer mene nema
Ja samo želim
Da budem negde

A kada misliš da je kraj
Ja kažem, daj, bejbi, daj
A kada misliš da sam tvoj
Ja kažem ne, ne, ne

A onda kad sam sasvim sam
Ja onda moram da budem tvoj

Ja ne postojim
Jer mene nema
Ja samo želim
Da budem negde

A onda kad sam sasvim sam
Ja onda moram da budem tvoj


Horor bugi

/instrumental/


Hej ti

Gde god da krenem nikako da stignem
u mojoj glavi savršena zbrka
ja znam sve, ja ne znam ništa
vrtim se u krug, nemam gde da krenem

Hej ti
kako da stignem tamo
hej ti
kako da dođem do tebe
hej ti
hoću da budeš samo moja
hej ti
reci mi sada gde se kriješ

Suviše daleko da bi bila sa mnom
u mom gradu pada sneg
pored telefona čekam da me zoveš
gledam oko sebe vidim samo tebe

Hej ti
kako da stignem tamo
hej ti
kako da dođem do tebe
hej ti
hoću da budeš samo moja
hej ti
reci mi sada gde se kriješ


Kapetan Esid

Danju plovim kroz oblake
Kapetan Esid kaže maloj Lini
Noću plovim kroz nečije snove
Sa kolima je sve u redu
Osećam da nisam odavde
Povuci svoj sledeći potez
Vreme je da shvatiš o čemu ja pričam
Kapetan Esid kaže maloj Lini

Kapetan Esid kaže maloj Lini
Kapetan Esid kaže maloj Lini

Gospodin mekani je već daleko
Budi sada moja žena Lina
Ja ću biti gospodin tvrdi
Maloj Lini teku suze niz lice

Kapetan Esid kaže maloj Lini...
Kapetan Esid kaže maloj Lini...

Sve moje više nije moje
Sve moje sad je tvoje
Moje lice i moje suze
Sada neko drugi uze

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma