21. 2. 1987.

Rokeri s Moravu - Patak Dača [^]

Jugoton – LSY 62204
1987


1. Patak Dača
2. Čupavočka
3. Šatobrian
4. Kura
5. Peruanska
6. Metak
7. Drakula
8. Dodži mače
9. Majstor Žika
10. Festival



Rokeri s Moravu pevu u glas i 10 godine zabavlju vas

Muzika i tekst: Boris Bizetić
Producent i aranžer: Magdalena Tasić Bizetić
Foto: Zoran Kuzmanović
Design: Boris Bizetić

Pevali i svirali: Bane Anđelović, Zvonko Milenković, Branko Gluščević, Saša Sarić, Branimir Kosar, Goran Janjić, Slobodan Voisavljević, Jasna Hadžić i Nikola Stefanov

Snimljeno u studiju "EMA" - Beograd
Ton majstor: Aca Radojičić
Urednik: Dušan Šarac
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Patak Dača

U betonsku džunglu
zvanu Njujork Siti
živim s moga patka
komšinice slatka

Kad odem zbog biznis
iz mog apartmana
kuj će da ga pazi
preko celeg dana?

Ček, ček
čeka te moj Patak Dača
ključ, ključ
ključ je ispod otirača
ključ je ispod ponjavice
dođi, draga komšinice

Čekaću te, dušo, ja
oko pola jedan

Komšinicu molim
mladu stuardesu
hamburger mi kupi
sa promfrit u kesu

Pa se s liftem popni
na sto peti sprat
probudi me lično
ne radi mi sat

Dođi oko pola tri
čekamo te mi


Čupavočka

Čarapanski jem vječera
vječna astaljis u mnja
majo sjerce ustrepjajet
i kad se toga prisećajet

S dva šilabajfera ja siđel
kad ga kelner čvarke prinjel
od čorna vina mi oždraljis
i pad astalam papadaljis

Maja čupavočka
nječe šljamučka
ti nama rasolj prinjesi

Maja slinavučka
maja šmokljanučka
ti maju glavu razbujstri

I jagadinskje vječera
tože astaljis u mnja
vino skandarliju ja pil
a utram votku zatražil

S tri šilabajzera ja siđel
kad ga kelner sarmu prinjel
od bjelag vina mi oždraljis
pad astalam papadaljis

Maja čupavočka
nječe šljamučka
skuvaj nam kafu na rješo

Maja slinavučka
maja šmokljanučka
i sto će biti karašov


Šatobrian

Zbog zdravlje moram da šljokam konjak
sve dok mi na oči ne padne mrak
jer imam strašno nizak pritisak
i to baš ja sorbonski đak

Šatobrian u dve osobe
konzumiram i znam bojim se
ne želim da umrem od nejede
u frci sam i brinem se

Dvadeseti vek
to je pravi trend
bez problemi ići moderan

Treba biti zdrav
vitak i plus prav
predlažem da igramo kan kan

Cigare pušim ja i noć i dan
a ne treba jer sam alergičan
štapići duvanski popušim bohs
o la la la se paradoks


Kura

Od hranu se čuvam
lako se naduvam
ručkovi preskačem
za večeru plačem

Nemam više želju
da idem u štetu
sav sam zanemoć’o
izem ti dijetu!

Ova moja kura
ova moja kura
sa koju mršavim

Doći će mi glave
ove moje glave
sve ću se zgrbavim!

Poj’o bi’ i masno ćebe
oj, dijeto, kuj te tebe!
Ova moja kura
Ova moja kura
Ova moja kura

Ja se stalno boijm
da ti se ne ugojim
i za WC-šolju
nemam više volju

Dijetalne kure
zdravlju samo štete
zar odras’o čovek
da jê kao dete?


Peruanska

Svaki pravi peruanac
jede čvarci i prebranac
a sve prave peruanke
jedu kruške karamanke

Glavni grad im dođe Lima
redak vazduh, zdrava klima
kuj se na nju ne navikne
lako može i da skvikne

Njina stoka zvana lama
po kamenjar pase sama
žene na leđa prte ranci
sa malečki perunaci

Svi visoki perunaci
nose gumeni opanci
a i oni omaleni
nose opanci gumeni


Metak

Važni su nam fudbal i košarka
svi pratimo kako skače marka
nismo svesni koliko smo besni
’ajde već jedared sa pesnicu tresni

To je metak koji nas ubija
nekom kuća a nekom kapija
reci, druže, gde tu ima pravde?
Zašto baš ja, ja nisam odavde?

To je sablja koja nas raseca
šiljiš ražanj a još nemaš zeca
dokle, druže, sa prazan prebranac?
Ma, ništa ne znam, ja sam ovde stranac...

Važno nam je šta u štampu piše
kuj se s koga više ne miriše
nikog ne zanimaš sa novčanik prazan
i dobro prolazi samo bezobrazan

To je metak koji nas ubija
nekom kuća a nekom kapija
reci, druže, gde tu ima pravde?
Izvinite, drugovi, ja nisam odavde

To je sablja koja nas raseca
šiljiš ražanj a još nemaš zeca
dokle, druže, sa prazan prebranac?
Nemam pojma, ja sam ovde stranac!

To je metak koji nas ubija
nekom kuća a nekom kapija
reci, druže, gde tu ima pravde?
Molim vas, vaše podatke...

To je sablja koja nas raseca
šiljiš ražanj a još nemaš zeca
dokle, druže, sa prazan prebranac?
Nemam pojma, ja sam ovde stranac!

Ma, ne smem da lajem, staviće mi lanac!


Drakula

Uvek posle dvajes’ čet’ri ha
po selo se smuca Drakula
mršav, visok ki čiviluk
vija žene po komšiluk
preko plota očas skoči
iskolači svoje oči

Drakula,
Dragiša Drakula,
Dragiša Drakula,
Drakula...

Dragiša nije vampir pravi
žene baš vole da ih davi
i znajte, ako niste znali
da se ni jedna na njeg’ ne žali

Uvek posle dvajes’ čet’ri ha
po selo se smuca Drakula
socijalni ima zubi
manje glođe, više ljubi
falile se snaše
da ga se ne plaše

Drugarice, priđi bliže,
bata-Drakče tebi stiže!

Uvek posle dvajes’ čet’ri ha
po selo se smuca Drakula
kažu da je iz Kostolac
prebiće ga s glogov kolac
sad čeka da nema struje
pa svi redom zaplašuje


Dodži mače

Usmerena škola baš mi kod kafiča
gde čoškarim svaki dan
idealno mesto za prava otkriča
tražim društvo da potrošim stan

Tu Bajaga svrača
i svako je neko
tu sam sreo tebe
i odma ti reko

Dodži, dodži mače
zagrli me jače
dvostruki moral zar da te muči
kada u tebi džavo čuči

Dodži, dodži mače
da ti vidim hlače
pridži mi, pridži malo bliže
uzbudženje tebi stiže
o, dodži, dodži mače


Majstor Žika

Majstor Žika vole žene
bledolike i rumene
na nivou i' šarmira
stare, mlade on ne bira

Idi more begaj bre
majstor Žika može sve
narod pita - kako ćemo
Žika kaže - lako ćemo
tebi Žiko nije ravan niko

Majstor Žika lep ko slika
oko njega frka, cika
glavni reč on uvek vodi
na nivou se ophodi

Majstor Žika rado pije
osobinu tu ne krije
na nivou se ušika
taki vi je majstor Žika

e, ljubi vas deda


Festival

Tri, četiri
Radio televizija Moravski plićak
muzičarsko umetnički sabor estradnika Morave
M-U-S-E-M, MUSEM
saće vršimo direktan prenos uglja, drva sa završno veče, gde će se dodeljuju nagrade bre
povelju "najmasnija mašna" dobija privatni kantautor Živoslav Varvarinović Kostarikanac
za pesmu - zašto Korčnoj ne tapira kosu

Ja razmišljam
dok ležim u kadu
zašto Karpov
napravi rokadu

Ja se pitam
sa prstem u nosu
zašto Korčnoj
ne tapira kosu

Mene majka
šalje u kafanu
jer nas ima
previše u stanu

A sada statuetu «Najkraće pertle» uzima Srbislav Mojtejašić Makadamac koji peva «Čackalice šiljate a kratke»!

Bači ruže ratni druže
nemo' bacaš pare
više će je obraduješ
s kutiju cigare

Čačkalice šiljate a kratke
pravim lično s domaće alatke
moja draga skuvala mi čorbu
slojani' se dok sam čito Borbu

Zahvalnicu «Najdublji dekolte» dobila je tekstopiskinja Slaviteljka Butina udata Puzavac za hit «Na saksiju rupa mala» koju će otpeva u interpretaciji Totivoje Zakucanović – Nitna iz Sremčicu

Na saksiju rupa mala
znaj da ljubav nije šala
ja kad volim, ja volim do daske
zato dođi odma' večeraske

Na biciklu točak se ispuv'o
hladnokrvnost ipak sam sačuv'o
pumpam gumu na ustima s penom
dođi mala da pumpaš sa menom

Diplomu «Sedmodnevne bušne čarape» osvojio je na prepad Huad Osmanefengadžispahić Hujo sa pesmu «Ljubio sam - ništa nisam»!

Periku sam na glavu natak'o
da sam ćelav što da vidi svako

Turio sam socijalni zubi
kuj će krezav devojke da ljubi

Ja sam mladić od pedeset leta
što sam mator ništa mi ne smeta

Sve me cure oko kuće jure
jer me volu zbog moje frizure

još još

I na kraju plaketu «Dupli trkački untrcg... utr... unterciger na trista metara leđno s prepone u prazan bazen» dobili su Hasan Šabanović Ćemanac i Buljubaša Tamanović Prkno za, za hit «Klagenfurte mili grade Celovec te krasi»!

Oj kelneru što donese
ražnjići bez luka
pono sam ga, al se proso
trese mi se ruka

Oj kelneru, jedan salfet
daj tako ti svega
imaš čaršav, pa se kume
obriši sa njega

Radio televizija Moravski plićak
Muzičarsko umetnički sabor estradnika Morave
M-U-S-EM-MS – USEM! MUSEM...
Ćuti!
Dobro.

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma