21. 2. 1987.

Rokeri s Moravu - Pevu po kućama [^]

Jugodisk – LPD-0405
1987


1. Ću se kačim (samo lepu Brenu da izljubim prvi)
2. Žalostan sam, zato pijem
3. Ne ženi se, jarane
4. Moj fantič
5. Svi smo dužni
6. Lepa seka
7. Mali oglasi i TV skotovi
8. Visok datum, a ja cura mala



Rokeri s Moravu pevu po kućama najsvežiji hitovi najsmešniji u ovu zemlju

Sve gore naređane pesme mož da slušate u gotovo il na kredit bez žiranti a idu na dušu njinom tvorcu, V.B. Užičaninu kojeg su u školi prezivali Boris Bizetić
Pevu iz gušu: Zvonko Milenković, Boris Bizetić i Bane Anđelović
Sviru iz dušu: Saša Sarić, Goran Janjić, Bane Anđelović, Boris Bizetić, Branko Gluščević, Branimir Kosar i Marko Radosavljević
Tonski i rendgenski snimci: tonmagistar Aca Radojičić
Producent i deranžer: M.T. Bizetić
Kolorno obojene slike kako spreda tako i odpozadi: Đani Gol
Kesu izmislio: V.B. Užičanin
Snimanje vršeno u studijo EMA - Beograd 1987.
Direktor - urednik programa: Ž. Jovanović
Recenzent: S. Vuković



Ću se kačim (samo lepu Brenu da izljubim prvi)

Joj, drž’, ne daj, ajde

Mogu me zadrže
samo s gvozden lanac
kad ugledam
Vesnicu Zmijanac

Ne vaćam se
ni žestokog pića
dok ne pustim ploču
Šaban Šaulića

Ću se kačim
more, ću se kačim
na najvišlje drvo
samo Brenu
džanum Lepu Brenu
da izljubim prvo

Joj pasuje mi
kao ćeli kapa
Mišo Kovač
i Šibenska klapa

Iskočim kroz prozor
iz mojega stana
čim Topčagić Nada
namigne s ekrana


Žalostan sam, zato pijem

Žalos’an sam
što da krijem
moram nekog
da prebijem

Da se ne bi džaba mot’o
idem da uplatim loto
žalos’an sam
zato pijem

Politika
stalno piše
inflancija
sve urniše

A radio objavljuje
hoću da poskupu struje
žalos’an sam
zato pijem

Kilo ’leba
od dva kila
jutros rulja
razgrabila

Dupla vekna sto 'iljade
Bože mili, šta nam rade
žalos’an sam
zato pijem

Dve patike
obe leve
dobio sam
od Mileve

Nije znala šta je krala
slučajno se zajebala
žalos’an sam
zato pijem
očajan sam

Nije znala šta je krala
slučajno se zajebala
žalos’an sam
ću je ubijem


Ne ženi se, jarane

Volio sam Vrpić Fatu
curu l’jepu, umiljatu
matičara čim spomenu
ja potražih drugu ženu

Ne ženi se, jarane
sve su cure karane
karale ih babe
što daju za džabe
ne ženi se, jarane

Šemsa b’ješe cura l’jepa
htede bračno da me šćepa
rek’o sam joj da sam ženjen
al’ sam odma’ sm’jenjen

Najjača je Azemina
jedna konobar’ca fina
njoj ne mereš pobjeć’, brate
jer vježba karate

Nemoj se bolan, slušaj, nikako ženit moj jarane


Moj fantič

Tam dol na ravnem polju
stoji stoji en beli grad
to nije sonce nadljubljansko
već to je novi Beograd

Po savi plove čamci
i pivo na svaki splav
moj fantič pridi k meni
posadji bušna triglav

Ja mam žiro računček
Ljubljansko banko ga držim
i da ga s teboj delim
od sva tri srca ja želim

Moj fantič pridi k meni
jer tu te čeka život zdrav
moj zmajčeku zeleni
s menoj provedi život sav

Moj fantič pridi k meni
jer nikog nema mi doma
i sa mnoj se oženi
znaj, verna ću ti biti ja

Ja samo tebe ljubim
slovenski učim dan i noć
sad toplo hiti k meni
inče ja ću tebi doć

A ja ako ti dođem na vrata s moji roditelji
obrao si zelen bostan
moj ćale puni sačmaru
a braća Dragutin i Milutin razapeli šatori na granični pelazi
Šentin i Gorič
evo majka baš puni termos sa kamenu sodu
a i ja već drpijem jer so odocneo sa slanje krštenice
ne mož bre to tako
u Ljubljani si bio ofanzivak ki Zlatko Vujović u šesnaesterac
a sad me eskiviraš ki vojnu vežbu
more koske ću ti izlomim ako se ne javiš slučajno možda

Svi smo dužni

Maznuo si direktore
iz fondovi lovu
razvodim se, pa se spremam
za ženidbu novu

Svi smo dužni dužni dužni
do gušu i šire
dugovi su mnogo ružni
kad se ne podmire

Kuj će da nas kreditira
kuj će da da pare
ne vraćamo pozajmice
ni nove ni stare

Sa menice bez pokriće
društvu plaćaš piće
sudžuk, alva i baklava
šta te bole glava


Lepa seka

Ova mala do meneka
nije znala sta je čeka

Aj, neka, neka, neka
to je lepa seka

I opet bi’ al’ se plašim
da ću malu da promašim

Mojoj maloj babo poštar
triput sam joj bio oštar

Ja sam malu nasekir’o
triput sam je iznervir’o


Mali oglasi i TV skotovi

Radio televizija Moravski plićak
želje, čestitke, pozdravi, mali oglasi i TV skotovi

Skraćujem klupe, varim napuknute cigare i tovim mladi nosorozi, pogodni za železničke stanice i čekaonice kod sudiju za prekršaji

Pevam na svadbe do tri dana, uzimam pola kapare unapred i garantujem - dok sam ja prisutan, mlada neće da pobegne

Slušaj da ti kažem ja tebe - vršim bespravno, ovaj, vršim useljavanje sa moju šljep službu. Dolazim tačno, ne odlazim uopšte

Obaveštavam novoprobijene ekstradne pevačice da sam srećno oženjen čovek, te da je konkurs završen

Ič ič ič ič
joj joj joj joj joj

Stomakološke usluge:
Privatan zuban lekar dolazi u vašem stanu sa nužnu stomakološku opremu. Sem toga, nameštam viseći mostovi, armirane blombe i proteze totalke zvane kastanjete

Čestitke:
Čestitam mojem debelem zetu Radoju što je lično navijao na utakmicu Patizan-Fljamurtari, i sa njega sažaljevam slučaj, kao što mu i čestitam nove otkupne cene prasića i podržavam njegovo kandidovanje u mesnu zajednicu

Narodna medecina:
S pomoću gipsani radovi sprečavam opadanje kose, uništavam perut sa gvozdeni tučak i turam svrbeći prašak u intimni veši

Nastavljamo s želje i čestitke

Srećan odlazak u penziju tastu Milanu i ocu Borivoju želi nji'ov Zvonimir sa pemu "Sad mi prođe snaga i lepota, osta samo kusur od života"

Bračna ponuda:
Atestirani gasni zavarivač nenametljive unutrašnje spoljašnjosti želi poznanstvo sa osobu ženskog izgleda, radi suzbijanja šumskih požara, jao...

Prodaja:
Prodajem ringišpil kapaciteta 645 ipo kila i 750 grama s automatsko izbacivanje na obližnje drveće

Slušaj, nemo neko da misli da vršim pritisak, samo da poonovim, ja sam pošteno plat'o:
Vršim besplatno iseljavanje sa moju šljep službu. Dolazim tačno, ne odlazim uopšte

Ispomoć u kući:
Tražim mlađu ženu za čuvanje 18-ogodišnjeg muškog deteta, brzu na ruke, i da nije alapača bre

'Ranim domaće životinje i kućni ljubimci, na kašičicu ili cuclu, zamajavam koke nosilje i oralno vežbam raspareni papagaji

Prodaja:
Prodajem civilnu štrikaću mašinu i razvlačim kore do 2 kilometra, razmnožavam pedikirani šarplaninci i izdirem se na šalterske službenice

Sa moju ličnu šlep službu vršim seljenje, dolazim tačno, ne odlazim uopšte, nikada više

Radio televizija Moravski plićak
the end


Visok datum, a ja cura mala

Visok datum, a ja cura mala
a ja cura mala
češkam uši s dršku od penkala

Češkam uši s dršku od penkala
s dršku od penkala
i iznosim piksle iz lokala

oj kolo kolo kolo kolo
igra kolo naokolo
oj kolo kolo kolo kolo
rsaj rsaj digi-digi-daj

Kuku majko ide veto taca
ide veto taca
s kim je moje luče kraj ovaca

Moje luče - svileno jastuče
svileno jastuče
i sa noge u bušne papuče

Komšija mi čuči na balkonu
čuči na balkonu
a ja pržim jaja u teflonu

U lavoru maramicu kvasi
maramicu kvasi
osvežavlje ćelu na terasi

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma