20. 2. 1985.

Rokeri s Moravu - Picerija [^]

Jugoton – LSY 62062
1985


1. Cico, veštico
2. Picerija
3. 4443-443 (taksista)
4. Odmor u Grčku
5. Čaše perem
6. Bocino kolo
7. Tufahija
8. Žika Kišobranac
9. Polka
10. Satić mali
11. Banana kubana
12. RTV-Moravski Plićak



Zvonimir Milenković - vokal
Aditer Bizetić - muzika, tekstovi, aranžmani i produkcija, prateći images i foto crno bele, vokal, klavijature, akustična gitara
Branislav Anđelović - vokal, električna gitara, Suzuki

Branimir Kosar - klavijature
Velibor Bogdanović - bubnjevi
Branko Gluščević - bas
Aleksandar Sarić - harmonika
Slobodan Voisavljević - harmonika
Marko Radosavljević - violina
Miroljub Milošević - violina
Nenad Petrović - violina
Nikola Stefanov - klarinet
Miroslav Blažević - truba

Snimljeno u studiju "Košutnjak" - Beograd
Ton majstor: Aleksandar Radojičić
Producent: Boris Bizetić
Foto: Milorad Isailović
Urednik: Dušan Šarac
Glavni i odgovorni urednik v.d. Siniša Škarica



Cico, veštico

Oj, Milice, domaćice
direktno ti ljubim lice
ću navučem neku klicu
od tu tvoju kijavicu

Oj, Milice, domaćice
uske su ti farmerice
obrve ti pijavice
i veštačke trepavice

Cico
veštico
Cico veštico
Božje stvorenje
više volim da te ljubim
no da jem pečenje

aj aj aj aj...


Picerija

Ja smo i žena zakupili
šupu pod kiriju
pa smo u nju napravili
malu piceriju

Pice su nam velike
oči da izbečiš
i mlogo su ukusne
bolesnog da lečiš

S maslinke i martadelu
teško će izedeš celu
krigla piva još ide uz to

Picerija, picerija
naša pica će vi prija
kuj je izbliza onjuši
u nesves’ će da se sruši
picerija, picerija

moja žena s osmehem na licu
svakem gostu s vrata nudi picu

Naša pica ne sadrži
origano začin
no slaninu i paprike
na moravski način

Žena mi je iz Kruševac
i zove se Mica
njojzina je specijalnost
čarapanska pica

Dve-tri trunke svinjske šunke
rotkvice i druge trice
krigla piva još ide uz to


4443-443 (taksista)

Stig’o sam u Beograd
iz rodnoga grada
i dve godine sam ček’o
na birovu rada

Polovna sam naš’o kola
sad se ne sekiram
položio sam vozački
eve već taksiram

4443-443
to je onaj važan broj
koji znaju svi

Znam da ima
zanimanja trista
al’ ja najradije
radim ki taksista


Odmor u Grčku

Žena mi napravi zvrčku
s ova’ odmor u Grčku
ja s ovu glavu ludu
ki uvek leg’o na rudu

Meni z’inat igra tablići
sa neki grčki mladići,
ene, u plićak se brčka
u pesak koske krčka

Trojica piju u tavernu
a ja sam sa nji’ četvrti
vrućina je, bre, ki u rernu
u glavu mi se vrti

Mog’o sam da sedim u travu
i pecam ribe u Moravu,
Mene je lično glupo
da sunce plaćam skupo

Dok čovek sa dlanem mahne
odoše, ljudi, sve drahne
buđelar prazan se zbrčka
propao sam ki Grčka


Čaše perem

Draga Kostadinka,
javljam ti se iz Šneveredingen gde crnčim danonoćno, tačka
ovod je stalno prevrtljivo vreme, voli vas vaš Boža
Pazi ’leba ti da mi neki ne i’cepa magistarski rad
što sam ga ostavio u natkazne.

Čaše perem
ruke mi prljave
oči mi suze
ovako buljave

Od ujutru radim
u servis za pranje
perem, podmazivam
i marke dobivam

Uveče popravljam
ekonomsko stanje
u krčmu za šankem
i čaše umivam

Često mi nadođe
kući da pobegnem
al’ se setim svega
i srce pritegnem

Noću kada legnem
sve sunđeri snivam
s gumenu kecelju
po šamponi plivam


Bocino kolo



Tufahija

Tufahija
poštenja ti tvog
da li voliš mene
il jarana mog

Malter ne može bež kreča
ti si dušo moja sreća
Ko što reče jarac kozi
volim te u svakoj pozi

Pušim Zetu noću u krevetu
zbog tebe mi skače pretisak mi moj
dušu cepam, načisto ću krepam
što mi ne okreneš telefonski broj

Klaker ladan, ćudo jedno
joj što se osećam bedno
oklagija stiska testo
a i ja bi tebe ćesto


Žika Kišobranac

Dušo, dušo, srce moje
di su sada oči tvoje
di si sada ti
pitaju me svi

Ja sam Žika Kišobranac
na leđa mi tešak ranac
sve popravljam, fala Bogu
ali život moj ne mogu

Dušo, dušo, željo pusta
di su sada tvoja usta
s koga živiš ti
moja ljubavi

Dušo, ti mi nade sruši
di su sada tvoje uši
i kopletno di si
sad kad s mene nisi


Polka

Tri drugara planinara
Lojzek, Ibro i Dragiša
služili su u armiju
negde pored Niša

Sad ih Lojzek okupio
u Šentjuru pored Celje
jer bez njih ne mož’ da prođe
svadbeno veselje

Jo-do-lei-hi, jo-do-lei-hi
sad složno pevu svi

Polku igra cela sala
piju cviček iz bokala
svakem bre ozari lice
miris kranjske kobasice


Satić mali

Moj sat ima veći pamet
no što imam ja
pametan je bre ki pčela
i datumi zna

Dihtuje i protiv vodu
držim ga u čašu
a zna tačno da odsvira
ovu pesmu našu

Satić mali od 16 kubina
prekjuče mi poklonila strina
digitralac, mlogo fin čukarac
kad me budi, zuji ki komarac

Drugovi, ajmo zajedno

E, fala

Kožica mu na kaišu
od zmiju zvečarku
ne od našu kamenjarku
već od stransku marku

Baterije ima male
s dugotrajan vek
takav sat ne mož da nađeš
ni za kakav lek


Banana kubana

Banana, Kubana
banana, Kubana
plantaže s banane
niču na sve strane
pa ću sadim i ja

Kad počupam trsku
sa Moravsku plažu
ima da zasadim
banansku plantažu

Ne mora se ore
ne mora se kopa
čekaš da iždžiklja
pa da se poklopa

Kubanska banana
ima miris fin
najbolje uspeva
u selo Kukljin


RTV-Moravski Plićak

Radio televizija „Moravski plićak“!
želje, čestitke, pozdravi, EPP i mali oglasi

Horoskop za ovu nedelju
Bik: ona volina moj komšija Prda u narednem periodu ima da bude biven s kaljavu tarabu
Divokoza: a ona koza njegova žena Elizabeta ako se budne bacala sa razni otpaci u moj bunar ima da svrši na opštinskem sudu

Nepremetno i bešumno besim roletne, premešćam ragastovi i jedem za dvojicu u vašem stanu

Tepisi perzijaneri, krpare i otisoni otresam s lični praher za male pare, odma. Šifra: „Dača Prakljača“ bato.

Meka, mirišljava i roze ratluk ratlukarne Velenje

Menjam poljski klozet za dva češka čučavca

Prodajem ukrasni telići i prasići u prirodnu velečinu, pogodni za čuvanje u trpezarije, predsoblja i garniture

Prodajem most za zubi, malo korišćen, duboke patike Najke, razgažene, bez pertle i telefonsku slušalicu bez mikrofon

Obaveštavam estradne koleginice da sam rešio: od Nove godine ću se ženim. Poslednji rok za prijave: ponedeonik. Audicija će se održi na pomoćnem terenu stadiona Crvene zvezde

Zvezda, zvezda, ...

Venčavam se draga popodne u sredu
Za taj slučaj šurim svinju od sto kila
Dvojica svedoci mene će privedu
Dođi da se venčaš i ti s mene mila

Pozdravljam mojeg opasnog prijatelja i njegovu ženu Macu i zamoljavam ih da mi telefonem čestitu novu ćerku
P.S. - prepremio sam pivo 'ladno ki zmija i pitu s meso puna tepsija

Stavljam čepovi u uši, grizem zanoktice i razređujem obrve u podrumu Koviljačke banje

Devojku kompletne lepote s telefonem tražim i ne pitam šta košta. Šifra: „Intelektualni šarm Pomoravlja“

Prodajem dvestalitražno flastično bure za kupus ili ga menjam za manju vetrinu i dve futelje s neispadnuti federi

Podučavam učenice i studentkinje

Nudim oformljene gliste i dresiranu kratkovidnu pantljičaru sa kontaktna sočiva

Radio televizija „Moravski plićak“! The end.

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma