23. 2. 1990.

Rokeri s Moravu - Pomozi Bože [^]

Jugovideo – YVP-18044
1990



1. Skoči riba pusta pa kitu u usta
2. Rada Lambada
3. Ženo moja iz prvoga braka
4. Obožavam da se bakćem sa žene
5. Turšo, Turšija
6. Pomozi Bože
7. Dvije kvarne stoperke
8. Dođi Maro, bubo čičina
9. Stojna mome ubavo
10. Brišem suze s rolnu toalet papira



sokalni volisti: Zvonko Milenković i Boris Bizetić, prvaci na 350 metara leđno sa prepone u prazan bazen
hitevi sastavio Boris Bizetić, a pomagali mu i njegova lična zakonska žena Magdalena
sa sviranje i čangrljanje se bakćali: Željko Mitrović, Goran Janjić, Darije Vuleta, Dragan Tašković, Aca Vejnović, Bora Dugić, Nikola Stefanov i Zoran Bahunec
sve zajedno nasnimljeno na studioznu traku u Zemunski Pink-studio gde je tonadžija Željko Mitrović a remiksažu zbrčkao B. Bizetić
foto-slike Zoran Kuzmanović
nadležan urednik je B. Mitrović



Skoči riba pusta pa kitu u usta

Skobalji i protviči jem bez viljušku

Od veliku ribu uvek ima veća
maloj ribi velika je golema nesreća

Skoči riba, skoči riba pusta,
pa kitu u usta, pa kitu u usta
veća riba jede ribu manju
i noću i danju, i noću i danju

Somovi i mrene gutam žmurećki

I u ribljem svetu svud nepravda vlada
slabiji od jačeg mora da nastrada

ako je u stanju

Babuške i deonice satirem na angro

I ja držim štuku što vole da glođe
svaku sitnu ribu koja joj nadođe


Rada Lambada

A sad Rada Lambada, to!

Rada Lambada, Rada Lambada
kuj god sa nju igra živčano nastrada
od Radu Lambadu i njojzinog stasa
ispovrćem oči ki registar kasa

Suknjiče joj kratko nano ki bela salfeta
šta se to izrodi more od oneg deteta
još kad mrdne i kad vrcne s donjim delem tela
ko da će se prepolovi, ima struk ki pčela

Kad se strefi na igranke u naš Dom kulture
popadamo sa balkoni ki kupus u bure
otkad odvrte lambadu onomad na doček
niki više neće čačak, užičko i čoček


Ženo moja iz prvoga braka

Volela si ljutu da secaš iz flašu
i sa takim gestem sruši ljubav našu
pa si jela ’lukac, satirala čvarci
kad te se opsetim, podiđu me džmarci

Džanum, ženo moja iz prvoga braka
more, posle tebe dobra mi je svaka
aman, sudiju sam tri put blagosilj’o
što me je od tebe jadnog ratosilj’o

Ti si bila žena samo na papiru
iskop’o sam ovu ratničku sikiru
pošto sam se s tebe zavađao žučno
sad ću te uštirkam i to svojeručno

E, pošto smo se razvalili bračno
ako treba, nema potrebe da se viđamo više
ženo moja


Obožavam da se bakćem sa žene

Povratnik sam, druže, sa kapital mali
ulepšavam svaku kojoj nešto fali
razvio sam biznis za telo i lice
od mene izlaze same lepotice

Obožavam da se bakćem sa žene
a i one rado dolaze kod mene
izmasiram ručno onu koja pati
em je izgnječim, em mi plati...
...i još pride kupi moji preperati!

Nosevi skraćujem, silikoni turam,
calulit i strije u saune gnjuram
u mojem salonu žene ujdurišem
zatezujem lice, noge depilišem


Turšo, Turšija

Turšija te zovu, to je lepo ime
kad te vido da bilduješ, s nogu sobali me
na ruke brazletne, na noge mišići
plašim te se ali ipak ja ti moram prići

Turšo, Turšija
mozak si mi popila
grli, ljubi sve do zore
šampione, majstore

Moja je adresa suturen pa levo
naiđi mi oko moje, moje slepo crevo
bez tebe sam Turšo ko leba bez kvasac
jasam kao hepo kocka, ti si vatrogasac

Ukrala si moje srce iz rebara
da li da potražim pomoć kod veterinara
mora da te turim i u ovu strofu
pado u ljubavni zanos ko šljiva u kofu


Pomozi Bože

Pomozi Bože, pomozi Bože

Svako jutro kako se probudim
čitam štampu, oću da izludim
protnem glavu sa prozora moga
prekrstim se, pa zamolim Boga

Pomozi Bože, pomozi Bože
da se narod i partije slože
da nam zemlju neki ne pocepa
da nam dinar u junu ne krepa

Pomozi Bože, pomozi Bože
da se više budale ne množe
da nam zemlju neki ne pocepa
da ostane republika lepa

Ljudi moji, je li to moguće
kopaju nam temelj ispod kuće
niki nikog upošte ne čuje
jedan zida, drugi razgrađuje

Rešio sam da se ne sekiram
zašto da se besplatno nerviram
ženske merkam što god mogu bliže
to jedino moral mi nadiže


Dvije kvarne stoperke

Slušaj

Ispričaću vam šta sam sve pregurao
kada ljetos u Jajcu sam furao
preko zadruge sam lovu skupio
ne bil’ novo ljetnje perje kupio

Matorci mi Renola ustupili
tek što su ga preko veze kupili
kod Foče me dvije pić... ribe stopirale
začas su me, bolan, isfrustrirale

Što baš ja da budem sreće te
da primim dvije kvarne stoperke

Svašta!
Jašta!

Čim su sjele počeše da pitaju
otkad se to sami momci skitaju
jedna reče: „Nagazi k’o furija,
volim bježat’ kad me juri murija.“

Ružnija mi hašiš nabacivala
o spolnom životu raspitivala
ona ljepša ništa nije lajala
samo me je rukama odvajala

Poče da mi liže sljepoočnicu
jedva s nogom ja pronađo’ kočnicu
reče: „Jesu l’ sjedišta na rušenje?“
Kvarne su k’o Zabranjeno pušenje

Na pumpi sam zastao da tankiram
i da se uzgred u bufetu šankiram
tu sam malo svoju frku smirio
al’ sam kasno napolje provirio

Kad na parking najzad sam izašao
u Renolu njih dv’je nisam našao
očekivanja se moja srušiše
odoše al’ gume mi izbušiše


Dođi Maro, bubo čičina

Neki vole bumbari, a neki zunzaru
ja najbolje obožavam samo moju Maru
svaki ima nešto sa čega se ’fali
a ja vabim Maru na moj pištolj mali

Dođi, dođi Maro,
dođi, bubo čičina,
pa da vidiš kako gađa
rezervni vojničina

Neki vole udate, neki razvedene
ja sam Maru kaparis’o da pripadne mene
svaki ima nešto sa čega se diči
moj je dika lep k’o slika, primakni se čiči

Kada ja izvadim svojeg revolvera
moja paljba svakoj curi stra’ u koske stera
ja sam iza kuću postavio metu
sve što prođe i protrči obaram u letu


Stojna mome ubavo

Stojna mome ubavo
ti mlada nevesto
Stojna mome ubavo
tuha ti je mesto

Poj malo mome
lele zlatna gušo
zašto mori ne dovaćaš, dušo

Ja sam srbijanac
ti si makedonka
gde ke najdeš ovakoga momka

Stojna mome ubavo
Stojna belo grlo
Stojna mome ubavo
ja s te sakam vrlo

Stojna mome ubavo
tri godini stana
kako solzi ronim
živeam po kafana


Brišem suze s rolnu toalet papira

Imala je kosu naravno na glavu
prirasla mi duši k’o na palcu flaster
vid’o sam je kratko na tečinu slavu
pamtim njeni oči, plavi k’o flomaster

Za kafanskim stolem dok muzika svira
brišem suze s rolnu toalet papira
suze brišem, rolnu odmotavam
’oću pijan pod stolem da spavam

Njeno nisko čelo razbukti mi strasti
kroz sakov mi odma’ ispa karta lična
žvaćkala je koru s papriku i masti
to je stvarno bila slika pojetična

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma