23. 2. 1990.

Rokeri s Moravu - Srbija se umirit ne može [^]

Jugodisk – LPD-0556
1990


1. Srbija se umirit ne može
2. Ševa
3. Šta te peca resa
4. U Kladovo na centralu
5. Navuko sam grdan
6. Džudža devojka
7. Penzija mi mala
8. Ujs, bre
9. Što si me prebila
10. Mika iz Trstenika
11. Ko što reče Mihalj Kertes
12. Praćka kolo



Pesme sprčko i produkcionisao pa ondak i remiksovao pa zatim izmislio kaki će omot da bidne, živa legenda - Boris Bizetić

Pevanje izvršili: Zvonimir Milenković-Sisoje i Boris Bizetić-Stojko

Na ove ploče, svoje su odsvirali: Željko Mitrović, Dragan Tašković i onaj što je već dvaput pominjan - B. B. Stojko
Specijlan zafalnost pripada Dragoslavi Genčić jerbo je pripomogla u pesmu "U Kladovo na centralu"

Ton majstorisao u PINK STUDIO gazda Željko Mitrović
Fotoslike maestralno opalio Đani Gol
VD DIREKTOR: Šakota Milimir
RECENZENT: V. Đukić
Grafički opremio: Boris Bizetić



Srbija se umirit ne može

Daklem,
Srbija se umirit’ ne može
dok se braća politički glože

Ljuljaj, snajka!

Tan-tan-tan-tan-tandrčak, tandrčak, tandrčak

Ajd sad

Svirac svirca sa gudalo firca (nemo’ da lažeš!)
Žika Miću bije po maliću (ujs, bre!)
žena muža s oklagiju delje
to je opšte (šta?) narodno veselje

Srbija se umirit’ ne može
dok se braća politički glože
stric na tetku, svekrva na snaju
baš je lepo u mom zavičaju

Motka tvrda, a čvoruga meka,
najveća je naša briga, briga za čoveka

Ajde, strina, natoči nam vina.
ajde, tetka, sipaj ispočetka!

Ujka ujnu zaključ’o u kujnu (u, mamicu mu...)
baba dedu dovodi u redu (ako, i treba!)
nema bližeg od roda svojega
svi ste vi moj do mojega

Motka tvrda, a močuga meka,
najveća je naša briga, briga za čoveka


Ševa

Ševa poso dobro zna
taki poso znam i ja

Volem čaplju, volem droplju
kad ih vidim u konoplju
al najviše cenim patku
kljun koristi ki alatku

Najbolje mi prija ševa
u cik zore kad zapeva
ševa može da zaludi
naj pokvareniji ljudi
ševa može da zaludi
i najozbiljniji ljudi

Volem pticu lastavicu
buljinu i prepelicu
čvorci rode i pingvini
obožavljem jer su fini


Šta te peca resa

Dal ću na odmor u Šibenik, il ću na Moravu
šta te peca resa, šta te peca resa
dal je važna kapa na glavu il pamet u glavu
šta te peca resa, šta te peca resa
šta te peca peca peca peca peca resa

Šta bre, šta me peca resa
prazan stomak, prazna kesa
jedno me učili dugo
sad ispade nešto drugo
šta bre, šta me peca resa

Kako, šta me peca resa
prazan stomak, prazna kesa
jedno me učili dugo
sad ispade nešto drugo
kako, šta me peca resa

Dal će leba vi ova država da se rasparčava
šta te peca resa, šta te peca resa
gde će da ni bidne granica, Drina i Nišava
šta te peca resa, šta te peca resa
šta te peca peca peca peca peca resa

Dal ću da ustajem na ovu himnu što još važi
šta te peca resa, šta te peca resa
zašto majku mu džvizde na njojze, aj sad ti mi kaži
šta te peca resa, šta te peca resa
šta te peca peca peca peca peca resa


U Kladovo na centralu *

Hajde najke dej mej tarje,
jo ku ćinje tu ku minje,
mej hej

U Kladovo na centralu
voleo sam vlajnu malu
ljubismo se do u kasno
dok vodostaj nije splasno

Ajde najke dej mej tarje,
ajd ku minje akuma an valje,
ajde akuma najke

Prljav Dunav turbine pokreće
moj Milenko sve ciči od sreće
kako ljubi pamet mi pomera
ih, Milenko i ti ga pretera

Kad je čujem mu, mucam
kad je vidim hik, štucam
ženiću je da je stalno ljubim

Ajde marš odavde nu vorbja
apsolutno bez veze me knd ac spun

Majstori što prave struju
svi joj redom dobacuju
na voltažu im utiče
kad prošeta u suknjiče

Mej najke tu jes mult bezobrazan,
s nu mej vorbjesc asa,
aj aozit tu knd cam spus

Prljav Dunav turbine pokreće
moj Milenko sve ciči od sreće
kako ljubi pamet mi pomera
ih, Milenko i ti ga pretera

Kad je čujem mu, mucam
kad je vidim hik, štucam
ženiću je da je stalno ljubim

Duamnje cej jesc tu bezobrazan,
pa cam spus nam, numej vrejeu s mjerg ku cinje,
auz me uomulje

Načuo sam da me vara
s nekoga iz Temišvara
zar ti ja na tak'u ličim
nemoj da te sad opičim

Auz tu me knd ac spun mej,
ajde baš kad ti lepo kažem

Prljav Dunav turbine pokreće
moj Milenko sve ciči od sreće
kako ljubi pamet mi pomera
ih, Milenko i ti ga pretera

Kad je čujem mu, mucam
kad je vidim hik, štucam
ženiću je da je stalno ljubim

Auu Milenko mej auz tu,
pa asta kum jes tu bezobrazan
nu se mej vjadje pi lumja sta,
ho duamnje Milenko me numej
vrjeu s mej vorbjesk ku cinje,
ce more mars bre odavde ce jes tu bezobrazan


Navuko sam grdan

Čini mi se 'ladno piće me satrlo
pa na kraju riknulo grlo
neki mi bakcili spopadnuli pevku
stisla mi se guša pa gutam na cevku

Navuk'o sam grdan znojavu anginu
pa ležim u krevet s belu posteljinu
eve sad me doktor ambalantno leči
'oće bolest da mi spreči

Doktor mi pročit'o njinu analizu
u koju se kaže - ne prilazi blizu
jer pićuge 'ladne i špricer sa sodu
učiniše da me s inekcije bodu

Joj kad bi sestro nas dvoje prilegli
ki kiseli krastavci u turšijskoj tegli
tad bi valjda prest'o krajnik da me stiska
ajd' spašavaj sestro medecinska

Navuk'o sam grdan znojavu anginu
pa ležim u krevet u praznu posteljinu
eve sad me doktor ambalantno leči
'oće bolest da mi spreči


Džudža devojka

Pozdravljam sve spličanke, beogradžanke i titogradžanke
e nemoj mi nji dira jado

Ima jedan konkuras jači
devojkama mlogo znači
i ja ću se tu prijavim
da se na TV proslavim

Svakem od nas sunce grane
manekenka kad postane
i ja bi se tu ušušk’o
al’ se brinem što sam muško

Džudža devojka, dobro plaćen pos’o
’ajmo Radenka, Snežana i Roso
najbolju džudžu žiri odabraće
kad se redom skinemo u gaće

Džudža devojka, dobro plaćen pos’o
’ajmo Radenka, Snežana i Roso
najbolju džudžu žiri odabraće
kad se redom poskidamo u gaće

čujte... čujte...
džudža djevojka, to je dobro plaćena djevojka, što značu cjenjena
nekoliko puta
ja sam kušala, a vi, kaj čekate

Bog mi dao u životu
pare, pamet i lepotu
al’ je jedno pogrešio
što sam muškobanjas’ bio

Gore čupav, dole gusan
e baš sam ti ja baksuzan
pa preklinjem oca Stojka
zašto nisam ja devojka

Slušaj ba, ja sam položila za džudža djevojku. Isplatilo mi se i pozlatilo

Padaj silo i nepravdo, ja sam član žirija Avdo
u gaće, u gaće, u gaće
ajde skin'te se još malko da vas pemilis hajko
u gaće, u gaće, u gaće, u gaće, u gaće


Penzija mi mala

Penzija mi mala
mala i još kasni
baš me briga, baš me briga
koji će mi krasni

Kad mi poštar penziju donese
svi iz moje porodice ’oće da me bese!
joj, poštare, di su resto pare
šta da jedem ako kupim kafu i cigare?

Stig’o mi na vrata
pismeni podatak
da ću primam, da ću primam
bednički dodatak

Penzija mi mala
manja ne mož’ biti
moja baba samo može
s nju da se zakiti

Eh, što neće jadne
da nas strefi sreća
da nam Sloba, da nam Sloba
penziju poveća


Ujs, bre

U-ha, u-ha-ha, u-ha, ujs, bre!

Mene moja nana neprekidno kara
zašto u novčanik nikad nemam para
ne karaj me, nano, ne karaj me, bre
znaš da u životu pare nisu sve

Mene moja nana neprekidno grdi
zašto mi na kola moj auspuf smrdi
ne karaj me, nano, ne karaj me više
auspuf ću sredim, pa će da miriše

Mene moja nana stalno opominje
što ja gubim vreme s volovi i svinje
nemo’ džvanjkaš, nano, zašto te to čudi
znaš da je sa stoku lakše nego s ljudi


Što si me prebila

Što si me prebila
srećna ne bila
ko će da svati
što me umlati

Hasan Hasan Hasan ...

Bili smo u braku
tačno dvajestčetri sati
kad mi zveknu šljagu
i zube razklati

Ja sa tebe nisam bio grub
dabogda ti isp'o zlatan zub

Pobego pod kauč
da spavam u tami
a kad zora svanu
ja otido mami

Sad ću moju ljubav
odma' da saranim
fizički se biješ
ja ne znam da se branim


Mika iz Trstenika

Ajd pomeri, aj salomi
kuku mene, živo živo

Meni samo ženske utiču na živci
ki na našu Vladu svi alternativci
šokira me kako s kukovi premeću
mora da se žalim Republičkem veću

Ja sam Mika
iz Trstenika
samo, samo žene
uzbuđuju mene

Ajmo brže, sevaj kumo
mrd'i baba, svaka čast

Ja za politiku ne dajem ni banku
neću da se petljam ni sa jednu stranku
nek se drugi svađu, to nije za mene
jedan život imam, trošim ga na žene

Šta se čeka, ripaj dete
priđi tamo, gledaj vamo

Mene više znače noge moje drage
nego sve odreda demokratske snage
s politiku nek se neki drugi ači
a Mika će gleda šta mož’ da zakači


Ko što reče Mihalj Kertes

K’o što reče Mihalj Kertes
najbolji je srpski pekmez

Najslađi se pekmez kuva
ako je od šipka
domaćica meša šerpu
domaćin je štipka

K’o što reče Mihalj Kertes
najluđi je srpski kermes

Kada Srbin slavi slavu
svadbu il’ krštenje
kuj god dođe mož’ da pije
i da jê pečenje

K’o što Mihalj Kertes reče
od Srbije ništa nema preče

U Srbiju svi su isti
k’o prsti na nozi,
narodi i narodnosti
trpe se u slozi


Praćka kolo

E, bismo na neke svadbe i pismo neki ladni sokevi
pa sve ispromukivasmo bre

Prać-prać-praćka
sa lastiš dugaćka
kolo najnovije
mene najmilije

Jeli bre, šta košta da se ja reklamišem s vama
e, ne košta ništa, al bi mogo da uđeš s jedan šporet smederevac, dva levopanka piroćanca broj 48, s japanski traktor karakuši motegeri honda LCS 58/15 + 2 na kub, turbo dizel benzinac

Dajte kolo praćku
nije za ćoveka
mraćna diskoteka
za dušu seljačku
dajte kolo praćku

E, kako ste vi, da izvinete
nemo da mi personiraš, zar ne vidiš da sam sam bre

Alo kelner, imaš pivo?
imam
jel ti ladno
ladno mi je
obuči kaput i daj mi jedan vinjak

Alo jel to milicija?
jes bre
o'de Živorat portir iz četrnaestoga oktombra
rekni prijatelje
o'de nešto šuška kod nas
pa šta
more, mož neki da bidne u zablude, pa da postavi dinomet, da otidemo svi u vazduku
pa, šta preduzimate bre
repertirao sam pištolj, pa ću da ubivam lično

Ne žalim da platim
nešto da privatim
i kad zadnje dadnem
neću da propadnem

Je li portir, i šta oćeš ti sad od nas?
pa kako bre šta oću, turim ve bre ... na klupu


* hvala Suzi za tekst na vlaškom

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma