18. 2. 1979.

Rokeri s Moravu - Rocker's corporation [^]

Jugoton – LSY 61473
1979


1. Drma, drma plovak
2. Armonika dugmetara
3. U večernju školu *
4. Želje, čestitke i pozdravi
5. Bol boluje Žikina kobila
6. Bluz dibiduz
7. Butik kod baba Staku
8. U ljubavnu lađu našu *
9. Ruška
10. Kod Đoku u disko



Za Rokeri s Moravu svi hitsovi izmišljava V.B.Užučanin - u pipl poznat ki Boris Bizetić
* tekst Panta Radivojević

Rokeri što pevu: Zvonko Milenković, Bane Anđelović, Branko Janković i Boris Bizetić

Muzikanti što sviru: Branko Guščević, Branimir Kosar, Velibor Bogdanović, Perica Simonović i Slobodan Ristić

Ton magistar: Aca Radojčić
Fotoslika: Dragan Milovanović

Instrumenti na snimanje dovezla tehnička ekipa u sastav: Dragan Pavlović, Miloš Martić i Zdravko Zeljug

Urednik: M. Gavrilović
Glavni i odgovorni urednik: Dubravko Majnarić



Drma, drma plovak

Drma, drma
drma, drma plovak

Kad me žena iznervira
i od decu nemam mira
kad mi ventil esplodira
pecanje me rekreira

Više nego Mona Lizu
volem kad mi ribe grizu
kad je leto, kad je zima
na Moravu ribe ima

Blinkeri i mamci
visu nam iz čamci
na udice čeku gliste
kad će ribe da i' sliste

Svi udice povadismo
pa na ribu navalismo
moravske se ribe štrecu
jerbo oće da ih pecu

- Ja bi vi preperučio da pecamo na cigaru
- E, pazi samo na fitilj da se ne ukvasi
- E, nemo neki slučajno možda da mi puši u ovem čamcu
- Izvinte, se skida neki na sledeću?
- Svetozare, nemo me šošoljiš bre, će izgubimo parnicu
- Ne talasaj sinko
- A bre, ovo nešto curi, ovlažio sam do kolena
- E, Ćoro! Ribe mi izlizale glistu, jel mogu da se poslužim sa tvojega crvića?
- Može, Sisoje, al se plašim da će ostanemo totalno bez ribu
- Ne talasaj sinko
- Kuj je reko da će da plati
- Jao nemo, mnogo mi se ovde ljulja bre, muka me vata
- Dete, da platim
- Šta smo imali, da vidimo
- Imali smo od imperativa votku "Kanzačok"
- 6 iljade
- Muljani medžkani pasulj
- 3 iljade i 550 grama
- Teleće dokolenice
- Nešto ljuto?
- I češalj belog luka
- Osam famfarone
- Ondak glavno jelo: mutke zgrljokne, preklapice u sos od zglajznice
- Dečki, nemojte frfljati
- I od pića smo imali kilo belo "Skanadarlija"
- Posle će idemo kod "Dve bele butine"
- Bušan, bre, čamac!
- Butni prst da ne potone
- Jedan, dva, tri, ćetiri


Armonika dugmetara

Armonika dugmetara
donela mi mlogo para
al sad je momenat
menjam instrumenat

Pop, pank, rok mi je u dušu
narodnjaci mene gušu
armoniku sviram
i s nju se nerviram

Celi svet naopačke
neka se prevrne
al u selo niki živi
ne mož da me vrne

Pijem samo Džoni Džoker
jer s rakiju nisam roker
sad živim u gradu
zbog gitarlijadu

Kuj se s armoniku bavi
načisto će ga zgrbavi
gitara mi znači
jer se ne razvlači


U večernju školu

Kad se sinoć vrća
iz večernju školu
Svetozar i Lenka
u sokače stoju

Pa se grlu, pa se ljubu
poljupci ne broju
pa se grlu, pa se volu
poljupci ne broju

U večernju školu
ljubav đaci muči
sad je vreme da se volu
kuj će bre da uči

Sa ocene svoje
grdnu muku muču
sa časovi bežu
i do vezu zdravlju

Slabo slušu, slabo uču
oće da ponavlju

- Pa nemo bre da si taki, da lečka da prepišem bre
- Ma ću ti dam, a nije mi je ni meni tačno
- Će mi šapućeš leba ti
- Ću ti šapućem, al nemam pola da pretpostavimo stvar
- Nemo se bockaš sa šestar, znaš, ću te tužim nastavniku
- Ajde bre tetkice dzvoni bre


Želje, čestitke i pozdravi

Želje, čestitke i pozdravi
uz disko kolo

Evribadi

Komšiji Svetozaru Krstiću, njegove komšije:
Milisav, Radisav, Stanislav, Predislav, Ninoslav i Miroslav
čestitau lako položen vozački ispit iz deveti put
i kupovinu Varburg karavan Tourist

Ajde bre bubnjar,
dekocentriši se i zategni tu papuču

Familija Milenković iz Novu Galeniku
pozdravlja medecinsko osoblje iz Dom zdravlja s Novi Beograd
a posebno doktora Ljubišu i medecinsku sestru Snežanu
te im želu prijatno dežurstvo

Majka Rajka pozdravlja sina Milivoja
da se vrne kući

Baba Stanika i deda Radisav
želu srećno stupanje u brak unuki Zvezdani i zetu Tiki
a njinom sinu Veselku želu srećan drugi rođendan

Malem Džeraldu Milisavljeviću
srećan prvi rođendan častitau majka Melanija,
otac Ljubislav, sestra Francoav, sestrić Staniša,
tetka Sinđa iz Mičigen, teča Radovan iz Klatičevo,
ondak ujka Milivoje, ujna Mladomirka iz Brzu Palanku,
stric dipl. ing. arh. Krstivoje Leponogić iz Beograd, Petlovo brdo
i strina mu Razumenka Razomunda, pa ondak
baba Velimirka i deda Momčilo, prababa Milunka, pradeda Gvozden
i ostala mlogobrojna familija


Bol boluje Žikina kobila

Bol boluje Žikina kobila
kad se seti da je mlada bila
na njivu se išlo s konji lično
nije bilo kombajni i slično

Gazda Žika sad kobilu seca
po vašari da je gledu deca
tuga joj se sve meša sa radost
kad se seti pašnjaci iz mladost

Dok kokoške po dvorište kljuju
stara kola u ćošak samuju
iz štalu se rzanje ne čuje
jer u štalu sad traktor stanuje

Bol boluje Žikina kobila
bol boluje, nikem ne kazuje
po sokaci bez volju se skita
zašto pati niki je ne pita


Bluz dibiduz

Bluz dibiduz
sa tranzistor slušam
da zaspem ne mogu
al ću da pokušam

Bluz dibidus
tangira mi živci
što noćas ne spavam
će pronađem krivci

Pušim pikavci
slušam zrikavci
na prozor stojim
i zvezde brojim


Butik kod baba Staku

No, ona priča nema veze
sad će vi da čujete kod baba Staku u butik
ajd sad

Čim je baba Staka
butik otvorila
turistička vojska
selo preplavila

Gledu krave, svinje
i ptice u krošnje
Staka istakinje
u svoj butik nošnje

Opanci i jeleci
i šajkače i tkanice
preslice, obramice
i vezene maramice

Sad narodna nošnja ide
sa sve moljci pride

Eve baba Staka
i unuci njeni
obilazu đuture
sviju manekeni

Svi se uvajdili
jerbo pare curu
račun otvorili
u espozituru


U ljubavnu lađu našu

Da ti krijem više neću
nisam s tebe našo sreću
probali smo, al ne ide
sad kako ni bide

U ljubavnu lađu našu
desio se kvar
jer nije ni suđeno
da bidnemo par

S drugog probaj posle mene
možda će ti bolje krene
kad omaneš, kuj ga šije
prvina ti nije


Ruška

Šuška, šuška
prespektivna Ruška

Radenkova Ruška
laka ki peruška
kad zaigra kolo
kuj je ne bi volo

Po selo se šuška
će otidne Ruška
na TV da bidne glavna
u ceo svet slavna

Probila se Ruška
na našu ekstradu
za njojzinu svetsku slavu
menadžeri radu

U narodne mase
pretisak će skoči
kad Ruška pogleda
s urokljive oči

Šuška, šuška
probila se Ruška

U ovu nedelju
na vikend je došla
i u svoj mercedes
pored Stojka prošla

Kad je Stojko vide
uživo po danu
skombrlja se s basamaci
pade u krečanu

Šuška, šuška
pročula se Ruška

Šuška, šuška


Kod Đoku u disko

Evribadi

Groznica me vaća uvek u subotu
otkad radi ona disko kod Đoku Travoltu
zubi mi cvokoću, a uši klopoću
ne znam kako da odolem, kad đipanje volem

Sve sam pare spljisko kod Đoku u disko
prodo sam i njivu i poslednju šljivu
celu noć se bakćem u disko kod Đoku
kad će bre već jednom da naranim stoku

Ajd sad bre

Stevka i Radojka ščepale Stanojka
za rokersku kosu gustu, pa ne da ga pustu
Mlogo si bre zevzek, praznu slamu mlatiš
propašće ti domaćinstvo, nikako da shvatiš

Sve si pare spljisko kod Đoku u disko
prodo si i njivu i poslednju šljivu
celu noć se bakćeš u disko kod Đoku
kad će bre već jednom da naraniš stoku

Ajd sad još jedared

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma