7. 3. 1979.

Generacija 5 - Svemu dođe kraj

PGP RTB - SF 52 793
Datum rezanja vinila: 7.03.1979


Svemu dođe kraj - "Opatija 79"

(Dragan Ilić)
Noćni mir
(Dragan Ilić)

Produkcija gramofonskih ploča Radio - televizije Beograd, Beograd, Makedonska 21
Dizajn Ivan Ćulum
Recenzent: Đorđe Debač
Glavni i odgovorni urednik: Stanko Terzić



Svemu dođe kraj

Ljubav je kada ti ne smeta ništa
kad ne nosim mašnu i stil imam svoj
meni je dosta, drugoga nađi
ja ipak nisam tvoj broj

Kada te zovem nisi kod kuće
kažu s drugaricom fiziku spremaš
nedeljom ideš kod tetke na ručak
za mene vremena nemaš

Daj mi, daj, istinu mi daj
istinu mi daj, nisi kao pre
znaj da, znaj, svemu dođe kraj
svemu dođe kraj, ostaviću sve


Noćni mir

Mi smo tu sad zajedno
u noćima kroz svetlosti grada
lutamo, ne znamo kud
a čini nam se da je uzalud

Sretni smo tako zajedno
opija nas tišina grada
ko nekada istim putem
mi krećemo, al ne znamo kud ni gde

Sad smo sami mi, tišina nas spaja
tu smo ja i ti i noć bez kraja
život tvoj i moj u jedan se slio
svet je iza nas nešto skrio

1 коментар:

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma