17. 2. 1987.

Rokeri s Moravu - Singlovi [^]

Miloica
Stojadinka
Turio Ljubiša pivo da se ladi
Raste korov oko plota
Milka
Milojko
Čorbas pasulj volem
Bosiljka
Živ ti ja
Rokersko kolo
Kod Đoku u disko
Bol boluje Žikina kobila

Ruška peruška
Želje, čestitke i pozdravi
Dunavski vihor
Slobodankino kolo
Drma, drma plovak
Disko rokeri
Tango Šojić
Tesna koža

 

Beograd Disk SBK 0362
1977
Miloica

Nemo da si taki tato
nemo da si taka mamo
ne grdite svog jedinca
svog mezimca

Naš mali Miloica
nemiran ki čigra
mlogo vole, mlogo vole
s prasci da se sigra

Op, cvrc, grok
šumadijski rok
od đuskanje Miloicu
strefio je šok

Nemo da ste taki roditelji
ne grešajte dušu
pa zar niki ne mož da shvati
da vi dete pati

Ti se nano bakćeš
s pernatu živinu
a ne posvećuješ pažnju
svom jedinom sinu


Stojadinka

Stojadinka ovce šiša
pripomaže ju Radiša
ovce strižu, u džak vune meću
janjci bleju, makaze zvekeću
zvec, zvec

Stojka, na teb mislim
i danju i noću
kad god imam, imam, imam
vreme za samoću

Dok radim po štalu
bockaju komarci
a tebe kad čujem, čujem
spopadnu me džmarci

Kaki si Radiša
noge ti se tresu
praziluk ti viri, viri
iz najlonsku kesu

Takav si mi smešan
oči ti se beču
i mlogo mi ličiš, ličiš
na pokojnog teču


Beograd Disk – SBK 0404
1977
Turio Ljubiša pivo da se ladi

Onomad Ljubiša
kosio livadu
pa prilego da odmori
u debelom ladu

Dok potok žubori
i cvrkuću ptice
svrnula Darinka
da sumije lice

I taman se nagla
vode da zavati
kad li joj se zabezeknut
pogled sunovrati

Turio Ljubiša
pivo da se ladi
pa zaboravio flašu
da izvadi


Raste korov oko plota

Raste korov oko plota
jedna mi se miso mota
na srcu mi teški kamen
jer me mori čežnje plamen

Zarezujem plajvajz
da ti čitko pišem
ki pupoljak uz tarabu
bez sunce uzdišem

Staklići su sitni
a zovu ih srča
zbog teb pijem vino
iz zemljanog vrča

Kad se vratim iz tuđinu
s privremeneg rada
ja ću biti mladoženja
a ti moja mlada

Radisave, ajd narani krave
čekaj da progunem kupus

Kuj će da iseče korov, a?


Beograd Disk – SBK 0408
1978
Milka

Milka jednu falinku
iz detinjstvo nosi
ovaj joj se moral
s lični moral kosi

U Kukljin je znaju
zbog nju će izginu
kad dođe na plaži
sasvim bez aljinu

Milka nosi čarapu
od svilenu bubu
a na lebac maže
majonez iz tubu

Milka nosi čarapu
od svilenu bubu
zato je svi volu
zato je svi ljubu

Ponekad mi cedi
dušu na cediljku
al ja ipak mlogo
mlogo volem Milku


Milojko

Dok na nebo
čavke nisko lete
naš Milojko
sam čarape plete, plete, joj!

Slaninicu
i mlad lukac vole
kad ih spazi
ne mož da odole, da odole, joj!

Milojko, Milojko
s opanci si šik, idi
svi te volu kad na sliki
prikažeš svoj lik

U Milojka
opanak ki čamac
al za Milku
to je pravi mamac, mamac, joj!

Cveće bere
i napasa koze
i sve gleda
u suknjice rozle, rozle, rozle, joj!


Beograd Disk – SBK 0440
1978
Čorbas pasulj volem

Da prepostavimo
ova će pesma da bidne čuvena
jer s filozofski konac šivena
dete, jel tako? Tako.

U nedelju gozbu priredili
i na njojzi svašta pripremili
pa me nudu s pilećinu
ćurećinu, goveđinu
a men od ta fina jela večera presela

Čorbas pasulj volem
sa rebarca suva
Stamena ga kuva
da te Bog sačuva

Aj, čići, opančići
sa dva prsta kaiščići

Tu nedelju će upamtim dobro
jer na nju sam zelen bostan obro
od paprike i čkembići
mlade rotkve i prasići
želudac me zaboleo, život mi preseo

Sad se lečim s bikarbonu sodu
s aspirini i kiselu vodu
kuvaju mi ki detetu
strogo živim na dijetu
a pasulj mi ne da mira, sve me provocira


Bosiljka

Dok zrikavci zriču
i goveda riču
ja šetam uz prugu
gacam po kaljugu

Kukuruzi berem
na šljivu se verem
sve ću je oberem
zbog Bosiljku

Bosiljka, Bosiljka
što idete bosa
stan bre malo
zar ne vidiš da je pala rosa

Kad je vido s obranicu
lepu ki na sliku
sapleto se o strnjiku
ispusti motiku


Beograd Disk – SBK 0444
1978
Živ ti ja

Na livadu kosu travu
Rokeri s Moravu
na livadu travu kosu
i lepo se nosu

Živ ti ja, živ mi ti
Živ ti ja, živ mi ti, eee
svud se čuju Rokeri
ispevali pesme na naučnu bazu
s gramofoni više ne silazu

Sitan pesak, voda vlažna
u Rokeri pesma snažna
odjekuje pesma njina
od Lapovo do Vrčina

Svoje zlatne ploče slažu
u kredenac na stalažu
svud ih zovu, svi ih tražu
da su glavni za njih kažu


Rokersko kolo

Daklem, Rokeri s Moravu ve pozdravljaju sve totalno
i pozivlju ve u Rokersko kolo
prijatelje, počinji

jen, dva, tri

I u kolo neki red mora da se zna
Jer tako? Tako
Pa dabome da je tako

Joj rokerče
razvuči tud onako

Ajde frulaš, mora i ti da se istakinješ
Dete, jel tako? Tako

Armonike, ajd sad vi D-dur
ćirilica, malo pisano
ma nemo

E, sad, prijatelje
ajd sad onako
lečke, polako, polako, polako
onako tiho
za srce, za dušu i ostali organi


Beograd Disk – SBK 0474
1978
Kod Đoku u disko

Groznica me faća uvek u subotu
otkad radi ona disko kod Đoku Travoltu
zubi mi zvokoću, a uši klokoću
ne znam kako da odolem, kad đipanje volem

Sve sam pare spljisko kod Đoku u disko
prodo sam i njivu i poslednju šljivu
celu noć se bakćem u disko kod Đoku
kad ću bre već jednom da naranim stoku

Stevka i Radojka ščepale Stanojka
za rokersku kosu gustu, pa ne da ga pustu
Mlogo si bre zevzek, praznu slamu mlatiš
propašće ti domaćinstvo, nikako da shvatiš

Sve si pare spljisko kod Đoku u disko
prodo si i njivu i poslednju šljivu
celu noć se bakćeš u disko kod Đoku
kad će bre već jednom da naraniš stoku


Bol boluje Žikina kobila

Bol boluje Žikina kobila
kad se seti da je mlada bila
na njivu se išlo s konji lično
nije bilo kombajni i slično

Gazda Žika sad kobilu seca
po vašari da je gledu deca
tuga joj se sve meša sa radost
kad se seti pašnjaci iz mladost

Dok kokoške po dvorište kljuju
stara kola u ćošak samuju
iz štalu se rzanje ne čuje
jer u štalu sad traktor stanuje

Bol boluje Žikina kobila
bol boluje, nikem ne kazuje
po sokaci bez volju se skita
zašto pati niki je ne pita


Beograd Disk – SBK 0488
1979
Ruška peruška

Šuška, šuška
prespektivna Ruška

Radenkova Ruška
laka ki peruška
kad zaigra kolo
kuj je ne bi volo

Po selo se šuška
će otidne Ruška
na TV da bidne glavna
u ceo svet slavna

Probila se Ruška
na našu ekstradu
za njojzinu svetsku slavu
menadžeri radu

U narodne mase
pretisak će skoči
kad Ruška pogleda
s urokljive oči

Šuška, šuška
probila se Ruška

U ovu nedelju
na vikend je došla
i u svoj mercedes
pored Stojka prošla

Kad je Stojko vide
uživo po danu
skombrlja se s basamaci
pade u krečanu

Šuška, šuška
pročula se Ruška

Šuška, šuška


Želje, čestitke i pozdravi

Želje, čestitke i pozdravi
uz disko kolo

Evribadi

Komšiji Svetozaru Krstiću, njegove komšije:
Milisav, Radisav, Stanislav, Predislav, Ninoslav i Miroslav
čestitau lako položen vozački ispit iz deveti put
i kupovinu Varburg karavan Tourist

Ajde bre bubnjar,
dekocentriši se i zategni tu papuču

Familija Milenković iz Novu Galeniku
pozdravlja medecinsko osoblje iz Dom zdravlja s Novi Beograd
a posebno doktora Ljubišu i medecinsku sestru Snežanu
te im želu prijatno dežurstvo

Majka Rajka pozdravlja sina Milivoja
da se vrne kući

Baba Stanika i deda Radisav
želu srećno stupanje u brak unuki Zvezdani i zetu Tiki
a njinom sinu Veselku želu srećan drugi rođendan

Malem Džeraldu Milisavljeviću
srećan prvi rođendan častitau majka Melanija,
otac Ljubislav, sestra Francoav, sestrić Staniša,
tetka Sinđa iz Mičigen, teča Radovan iz Klatičevo,
ondak ujka Milivoje, ujna Mladomirka iz Brzu Palanku,
stric dipl. ing. arh. Krstivoje Leponogić iz Beograd, Petlovo brdo
i strina mu Razumenka Razomunda, pa ondak
baba Velimirka i deda Momčilo, prababa Milunka, pradeda Gvozden
i ostala mlogobrojna familija
Beograd Disk – LPD 0007
1979


Dunavski vihor

kolo


Slobodankino kolo





Jugoton – LSY 61666
1982

Drma, drma plovak

Drma, drma
drma, drma plovak

Kad me žena iznervira
i od decu nemam mira
kad mi ventil esplodira
pecanje me rekreira

Više nego Mona Lizu
volem kad mi ribe grizu
kad je leto, kad je zima
na Moravu ribe ima

Blinkeri i mamci
visu nam iz čamci
na udice čeku gliste
kad će ribe da i' sliste

Svi udice povadismo
pa na ribu navalismo
moravske se ribe štrecu
jerbo oće da ih pecu


Disko rokeri

Disko disko
disko disko rokeri

Groznica me vaća uvek u subotu
otkad radi ona disko kod Đoku Travoltu
zubi mi cvokoću, a uši klokoću
ne znam kako da odolem, kad đipanje volem

Sve sam pare spljisko kod Djoku u disko
prodo sam i njivu i poslednju šljivu
celu noć se bakćem u disko kod Đoku
kad će bre već jednom da narani stoku

Šuška, šuška
prespektivna Ruška

Probila se Ruška
na našu ekstradu
za njojzinu svetsku slavu
menadžeri radu

U narodne mase
pretisak će skoči
kad Ruška pogleda
s urokljive oči

Udao sam taštu u Bajinu Baštu
otkad mi je prazna kuća, dišem s puna pluća
svi od reda častim, a imam i za šta
ki što rđa jede gvojzde
glockala me tašta

Muzika, bidite veseli
i nemo neki da bidne namrgođen
slučajno, možda

Dakle, Milka nosi čarapu od svilenu bubu
zato je svi volu, zato je svi ljubu
Ponekad mi cedi dušu na cediljku
al ja ipak mlogo, mlogo volem Milku

Milka nosi čarapu od svilenu bubu
a na lebac maže majonez iz tubu

Dok na nebo
čavke nisko lete
naš Milojko
sam čarape plete, plete, plete, joj!

Milojko, Milojko
s opanci si šik, idi
svi te volu kad na sliki
prikažeš svoj lik

Čorbas pasulj volem
sa rebarca suva
Stamena ga kuva
da te Bog sačuva

Aj, čići, opančići
sa dva prsta kaiščići

Jesen stiže, dunje kise
ću se ženim, oće mi se

Drma, drma
drma, drma plovak

Kad me žena iznervira
i od decu nemam mira
kad mi ventil esplodira
pecanje me rekreira

Više nego Mona Lizu
volem kad mi ribe grizu
kad je leto, kad je zima
na Moravu ribe ima

Blinkeri i mamci
visu nam iz čamci
na udice čeku gliste
kad će ribe da i' sliste

Kad se vrnem iz Frankfurt na Majnu
S dizel mečku metalize sjajnu
Ću ispunim moju želju krajnu
Da ti turim od zlato kolajnu

Bosiljka, Bosiljka
što idete bosa
stan bre malo
zar ne vidiš da je pala rosa

Sad narodna nošnja ide
sa sve moljci pride

Turio Ljubiša pivo da se ladi
pa zaboravio flašu da izvadi
Evribadi

Naš mali Miloica
nemiran ki čigra
mlogo vole, mlogo vole
s prasci da se sigra

Op, cvrc, grok
šumadijski rok
od đuskanje Miloicu
strefio je šok

E, moj crni Životije
nemaš sreću, pa to ti je
moj crni Životije
nemaš sreću, pa to ti je, joj

Moj se pevac spanđo sa tvoju kokošku
ič ne premećuje živinu ostalu
Ajde bre komšike da o istem trošku
otpočnemo i mi avanturu malu

Na livadu kosu travu
Rokeri s Moravu
na livadu travu kosu
i lepo se nosu

Živ ti ja, živ mi ti
Živ ti ja, živ mi ti, eee
svud se čuju Rokeri
ispevali pesme na naučnu bazu
s gramofoni više ne silazu

Rsa

Bol boluje Žikina kobila
kad se seti da je mlada bila
na njivu se išlo s konji lično
nije bilo kombajni i slično

Gazda Žika sad kobilu seca
po vašari da je gledu deca
tuga joj se sve meša sa radost
kad se seti pašnjaci iz mladost

Seks na eks
i sa sirem gibanica
seks na eks
to je prava poslastica
ojs, ojs

Seks na eks
upražnjavam svakog dana
seks na eks
to mi je duševna 'rana
ojs, ojs

Stojadinka ovce šiša
pripomaže ju Radiša
ovce strižu, u džak vune meću
janjci bleju, makaze zvekeću
zvec, zvec

Krkenzi kikiriki evri dej
jes aj krk
žvakenzi uble gume evri najt
jes aj žvak
šljokenzi šljivo-viski naiskap
jes aj šljok
Glocenzi papričice eni tajm
jes aj gloc

Daklem, ovo je bila pesma za dijetalci
što su sa salo maksimalci
Jedeš malo, skidaš salo
meriš šta ti ostalo
Kuj s liniju muku muči, ovod može da nauči
iako evo
Krkenzi kikiriki evri dej
i evri najt...
i evri dej...
I ja tebi!


1987
Tango Šojić

Beli bubci i ražnjići (jes)
to je rana za mladići (jes)
opasno sam nežno biće
volem žene, volem piće
oću da se ovo zna (jes)

Život će ti brzo prođe (jes)
zato kresni sve sto dođe (jes)
čim je mufte ja ne prezam
samo da se dobro zezam
jer sam opak dasa ja (cepaj bre)

Tango Šojić (cepaj)
smiruje živci, spušća pritisak
kad si ljut i ozlojeđen
iznenađen i uvređen
kad pred oči ti se smrči
pa ti padne mrak

(jes)
Beli bubreg pa ražnjići (jes)
to je rana za mladići (jes)
opasno sam nežno biće
volem žene, volem piće
oću da se ovo zna (jes)

Icepasmo Tango Šojić


Tesna koža

Nemaš kuda, pa ne bežiš
stiskaš zube, samo režiš
sebi već na glavi čučiš stalno
nove igre težiš

Mnogi ti na žulju stoje
i samo zbog tog postoje
teško, teško je u rulji
svako, svako te nažulji

Tesna koža, koža tesna
masa je sve više svesna
tesna koža, koža tesna
nije čudo što je besna

A ti
samo ti karate snažan
a ti
živiš život lažan
a ti
pojedinac nije važan

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma