22. 2. 1989.

Rokeri s Moravu - Tajna večera [^]

Jugodisk – LPD-0510
1989


1. Prolog
2. Joj, nemoj Mile ništa politički
3. Kafana
4. Sve što guske pokakiše
5. Leblebija
6. RTV Moravski Plićak
7. Tajna večera
8. Bluz dibiduz
9. Vruće pivo - ladna supa
10. Đe oženi ženu milicajca
11. Fantič
12. EPP kolo



autor: Boris Bizetić

pevaju: Zvonko Milenković i Boris Bizetić

sviraju: Saša Sarić, Željko Mitrović, Goran Janjić, Darije Vuleta i Boris Bizetić
ton-majstor: Aca Radojičić
fotografija: Zoran Kuzmanović
idejno rešenje omota: Boris Bizetić

direktor, urednik programa: Ž. Jovanović
recenzent: S. Vuković



Prolog



Joj, nemoj Mile ništa politički

Ja ću da vi pevam lično
pratite me ćirilično
jel važi? Važi!
Da počmem? Počinji!

Ringe ringe raja
znaš pošto su jaja
na moj poso vlada
obustava rada

Joj, nemoj Mile ništa politički
joj, jer ćeš opet dobiti po leđa
pevaj nešto što nikog ne vređa
joj, nemoj Mile ništa politički

Ooo, ruk!

Jel dobro? Dobro je!
Da nastavim? Nastavi!
Uredu, ću da nastavim, al nemoj neki posle da me uvati za vrebalnog delikta!

Ide miš po polici
narod viče na ulici
a organi paze
da cveće ne gaze

Jel vi pasuje? Pasuje!
Da ga produžim? Produžuj!
Ću da ga produžim, al nemoj neki da prizivlje javneg tužioca

Pliva patka preko Save
gleda da je ne udave
preko vode bega
dosta ju je svega

Jel lepo? Lepo je!
Oćete još? Ma, nećemo!
Kako bre nećete?
Ima još ono:
ide maca oko tebe,
pazi kuj će te zaj...
Ćut, ćut, ćut!


Kafana

Kafana, kafana, kafana!

Obožavam apoteke i biblioteke
bakalnice, berbernice pa i diskoteke
jedino je mesto koje nema mana
a mene je lepše od rođenog stana
Kafana, kafana, kafana!

Kafana, kafana, kafana
umesto TV ekrana

Kuj ne trebi dnevnu politiku
taj ne voli svoju republiku
kuj ne pije neka se ubije
kuj ne cuga strefila ga šuga

Lepe su mi taksistkinje i vulkanizerke
bolničarke, kondukterke kao i frizerke
a lepša od svi’ je kuvarica Cana
što mi kuva crevca skoro svakog dana
Kafana, kafana, kafana!

Klekovača, lozovača, mastika, vinjaci,
šljivovica, špricerica, roze i crnjaci,
viski, votka, stono belo, francuski konjaci,
i to nije ponuda sva

Kafana, kafana, kafana
to vi je duševna ’rana!


Sve što guske pokakiše

Izvršila si dušo
personalne promene u mojemu organizmu
di mi je bilo du.. pozadina,
tu mi je sad glava
i obrnuto

Da izvineš, ispevo sam ti ovu tužnu pesmu protiv tebe,
a ona počinje na sledećem načinu:

Susr'o sam te na krštenje
kad si kuma bila
krasila te svetlo bela
pakistanska svila

Dala si mi neki znaci
trepćala sa oči
ko je mogo ljubavničko
srce da zakoči

Sve što guske pokakiše
nek jesenje speru kiše
od kad si me ostavila
ni apetit nemam više

Violinu mo'u stružem
sa gudalo tvrdo
s'vatio sam za tri dana
prođe svako čudo

Jao
majstor Aco, uključi mi mikroskop
da dosnimim ovi drzgz katastrofu

Mislio sam imaš s mene
nameru poštenu
ja kurajber 'tedo tebe
da uzmem za ženu

Zezn'o sam se u procenu
ti si namiguša
uništila si mi dušu
ko Gordanu suša

Violinu mo'u stružem
sa gudalo tvrdo
s'vatio sam za tri dana
prođe svetsko čudo
s'vatio sam dušo
da mora da remaraulizov.. levarizujemo našu ljubav


Leblebija

Otkad radim u Gradsku čistoću
danju spavam a polivam noću
što bi rekli, svakome je frka
kad ja prskam iz mojega šmrka

Leblebija, dal’ se švalerišeš
Leblebija, il’ prašinu brišeš
s usisaćem da li usisavaš
jesi s nekog il’ pošteno spavaš

Sija suza u mom tužnom oku
dokle čistim s tratoara štroku
držim crevo, u duši se žderem
s kim si, dušo, dok ulice perem


RTV Moravski Plićak

Tri, četiri
Radio televizija "Moravski plićak"
Želje, čestitke, pozdravi, EPP, mali oglasi nema jerbo je u naš studio Lepi Sisoje sponzor
Poštovani ljubimci EPP-a i reklama, eve vi ga Sisojev džinglov:
Kad ja pevam, uši bride i još svašta radim pride.
Svadbari, rođendandžije i ispraćatelji, sad će da čujete šta sve ovaj inkriminisani Sisoje nudi i predlaže na nadmoravskoj visini od 17 metara, to jest, sa četvrtog sprata našeg radio-TV centra Izvol'te!
Pevam na svadbe, preuzimam mladoženjine bračne obaveze prve bračne noći, podbadam starog svata u slabinu da ne hrče za trpezom, obezbeđujem sitan kovan novac za kuma da se ne obruka kad dečica nagrnu – izgore ti, kume, kesa
Joj, i osim toga?
Nakrc'o sam pun tavan čuveneg ruzmarina iz Prčnja, koji lično okačinjem.
Aaa, za svekrvu?
Tešim svekrvu i brišem joj suze radosnice, kontrolišem bakšiš i uveseljavam svatovi iz vazdušnu pušku.
Fantastično! Šta još, Sisoje?
Pevam ispraćaj u vojsku, uterujem lovu od gosti i odma ih turam na regrutovu štednu knjižicu "Ljubljanske banke".
A, ako se pogodite?
Putujem s njega do kasarnu, i pevam dežurnem oficiru na kapiju, tj. na uvo.
To je lepo. I još?
Pevam na rođendani. Sem toga, duvam u svećice umesto odrtaveli slavljenici, preventivno je'm torte margarinuše, i roštilj od mleveno meso, sem ovčetinu da, ne daj Bože, neki kašnije ne ispovrće oči.
Ondak?
Igram masne fote sa gosti.
I sa gošće
Istovaram kese đubretuše u komšijsko dvorište. Kuj pošalje unapred podatke o slavljeniku, mogu da mu sročim zdravicu kao na pr.: "Nek je srećan, Gaćešiću, sretan i nek' živi još stotinu leta".
Jao, lepa pesma
Mogu da vi bidnem interpretator na slave, preslave, krštenja i pokrštavanja, a predlažem i svoje učešće na sledeće manefestacije:
Koje su, a to su?
Ispraćaji na porođaji i sačekivanje ispred porodilišta
A ako ispadne muško?
Pa, šta? Duplo košta.
A šta ima još?
Mogu vi izmišljam imena za ribice, papagaji, pokinezeri i sinajske mačke; specijalno na konjske trke dekoncentrišem konja favorita uoči starta
A šta je sa autsajderem?
E, njemu pevušim na uvo polku "Moj očka ima konjička dva..."
Dobro, dobro, dobro! Ako je za vajdu, ovo vi je dosta. Dragi slušaoci, ponude mož' da pošaljete na njegovu, to jest, na Sisojetevu adresu: Tozovčevo sokače 3205. Zafaljujemo sponzoru na gostovanje.
E, leba ti, prekrati mi neki paradajz. Ogladneo sam.
Nema problema, Sisoje. Sve može jerbo ovo je
Radio televizija "Moravski plićak"!


Tajna večera

Na tajnu večeru omiljena lica

Na tajnu večeru pristigoše gosti
kuj će pored koga da razmesti kosti
jao, kakvi gosti, Bože me oprosti!

U brata Albanca pun tanjir prebranca,
u brata Slovenca teleća kolenca,
u brata Bosanca tepsija ribanca,
u brata Hrvata hrvatsko-srpska salata

Na tajnu večeru omiljena lica
kadrovi strukture sa raznih sednica
na tajnu večeru zdravica je prava
svi iskreno žele da komšiji crk-crk-crk-crk-crkne krava

Neki će da pije, neki će da mezne
ali svaki gleda da komšiju zezne
jao, kako svaki vole da komšiju zezne!

Ispred Srbijanca sarma sa rebarca
ispred Makedonca tetovac iz lonca
ispred Vojvođanca činija rezanca
ispred Crnogorca špikovana ovca


Bluz dibiduz

Bluz dibiduz
sa tranzistor slušam
da zaspem ne mogu
al’ ću da pokušam

Bluz dibidus (jes moj Mile)
tangira mi dživci (jes moj Mile)
što noćas ne spavam (jes moj Mile)
će pronađem krivci

Pušim pikavci
slušam zrikavci
pod prozor stojim
i zvezde brojim


Vruće pivo - ladna supa

Živana da prepremiš supu paligušu
jerbo mora da okrepim dušu

Ostavila žena supu da obložim creva
mene nešto kočo mrzi kuj će je podgreva
pa je sipnem nako ladnu ko velim šta mogu
kad s ovako slojani dušu šaljem Bogu

Vruće pivo, ladna supa
kuj da živi od mangupa
leti toplo, zimi ladno
kako god okreneš, gadno
joj živote joj
koji ti je moj

Nemoj ženo da ti bidne krivo
što sve pare istroši na pivo

Kako bi mi nešto ladno na gušu zaleglo
pa otvorim jedno pivo a ono užeglo
trčim brzo u zadrugu možda će m' izvade
a kad tamo nemu struju pa pivo ne lade


Đe oženi ženu milicajca

O, ljubav je čudo jadan

Đe me snadje ta sudbina glupa,
oženi’ se s radnicom iz SUP-a,
ljepotica kak’e niđe nema
al’ ne pegla i kuću ne sprema!

Sa pendrekom đe si pošla, mače,
uniformu šetaš kraj Morače.
našoj đeci dopala je majka
u patrolu stroga milicajka.

Đe oženi’ ženu milicajca
što za ručak isprži mi jajca,
što mi kuva samo u neđelju,
pištolj drži u bračnu postelju.

E, Bogo mi, ovo si slagao
e, čočo a od koija si ti

Šta li se u tvoju dušu krije
za šporetom kad ti ljepše nije?
kad ja svoje bračno pravo ’oću
ti odlaziš na dežurstvo noću.


Fantič

Dol na ravnem polju
stoji stoji en beli grad
to nije sonce nadljubljansko
već to je novi Beograd

Po savi plove čamci
i pivo na svaki splav
moj fantič pridi k meni
posadju bušna triglav

Ja mam žiro računček
Ljubljansko banko ga držim
ja ga s teboj delim
od sva tri srca ja želim

Moj fantič pridi k meni
jer tu te čeka život zdrav
moj zmajčeku zeleni
s menoj provedi život sav

Moj fantič pridi k meni
jer nikog nema mi doma
i sa mnoj se oženi
znaj, veran ću ti biti ja

Ja samo tebe ljubim
slovensko učim dan i noć
sad toplo hiti k meni
inače ja ću tebi doć

Pridi moja ljubljena detuca
ratemam u sak dam
lastnoročni potpis
Sulejman Hadžimehmed Omer Pašić
zvani Suljo


EPP kolo

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma