23. 2. 1989.

Jura Stublić & Film - Zemlja sreće [^] [~]

Jugoton - LSY 63322
Datum rezanja vinila: 23.02.1989


1. Dobre vibracije (4:03)

(Stublić)
2. Para (3:58)
(Stublić)
3. Uhvati vjetar (3:53)
(Leitch/Miščević/Stublić)
4. Rob ljubavi (3:28)
(Stublić)
5. Ponekad poželim (4:22)
(Stublić)
6. Vlak do zemlje sreće (3:50)
(Stublić)

7. Imam samo gitaru (4:08)
(Stublić/Stublić/Ristovski)
8. Nosit ću tvoju sliku (3:11)

(Stublić)
9. Doći ću ti u snovima (3:59)
(Stublić/Stublić/Ristovski)
10. Ljubav je zakon (3:47)
(Stublić/Stublić/Ristovski)

Jurislav Stublić - vokal, akustična gitara, usna harmonika
Dario Kumerle - bas, električna gitara, akustična gitara, vokal
Bojan Goričan - klavijature, vokal
Davor Vidiš - bubnjevi, udaraljke, vokal
Demi Kožić - električna gitara, akustična gitara, vokal

Evo gdje smo napravili ovu ploču:
Studio "SIM" OKC & "JM Sound Studio" - Zagreb. Ovdje je snimljena i miksana glavna materijala.
Snimao i miksao: Dragan ing. Čaćinović

Digital "LR Midi" studio - Košutnjak, Beograd - Lazo Ristovski je svirao klavijature i programirao PPG.

Studio M2 i M3 - RTV Skopje. Vlatko Stefanovski je svirao električne i akustične gitare.

Zvjezdani gosti::
Lazo Ristovski - klavijature
Vlatko Stefanovski - gitare
Massimo Savić - prateći vokal, gitara
Jurica Pađen - prateći vokal
Branko Bogunović - gitare
Davor Rodik - metal pedal steel guitar
Klapa "Bonaca"
"Trio Mortales": Mladen Juričić, Hrvoje Marjanović, Zlatan Živković - glavni prateći vokal
Stanko Juzbašić - emulator II i III
Marin Margitić - saksofoni

Sve pjesme napisao Jurislav Stublić, osim "Uhvati vjetar" - Leitch-Mišćević-Stublić.

Producent: Jurislav Stublić
Izvršni producent: Marijan Crnarić

Design i ilustracija: Igor Kordej
Photo: Mario Krištofić

Hvala svima

Muzički urednik: Vojno Kundić
Glavni i odgovorni urednik: Siniša Škarica



Dobre vibracije

Kad bih bio radio antena
slao bih valove s’ vrha Sljemena

Na sve strane ove zemlje
ludi ritam neka krene
Neka struje melodije
za ljubav generacije (zaljubljene nacije)
dobre vibracije

Kad bih bio ‘Studio B’
slao bih samo dobre vibracije

Neka struje melodije, nada generacije
dobre vibracije


Para

Imam slavu i paru
ali mi ne pomaže
Kod ove lude, lude male
koja me zavede

Para je jako važna
možeš kupiti sve
(kad imaš para)
Možeš kupiti crni BMW (kolor TV)
ali ljubav ne

Sanjam da imam gliser
sa ugrađenim stereom
pa da te provozam morem
i začaram muzikom

Trazit’ ću tvoje usne
dobit’ ću, osmjehe
pa možeš kupiti stereo, gliser
ali ljubav ne

Podjelit’ ću sve moje pare
idem u prosjake
Moja draga ne voli novce
voli prazne džepove


Uhvati vjetar

Šesnast ljeta je imala, da sjećam se
i oči plave kao dan
Al' jednog dana je otišla, u nepovrat
da nekom drugom otme san

Uhvati vjetar
i pitaj dal' poznaje nju

Godine lete i nestaju, u nepovrat
a prošlost tiho krije sve
Al' ljubav prva uvijek ostaje, k'o sjećanje
na davno izgubljene sne

Dal znaš za ljubav što prolazi i nestaje
k’o vedar topli, ljetni dan
Dal’ znaš za tugu nastaje i mori te
kad posle sreće budeš sam


Rob ljubavi

Na jednom jadranskom otoku
sreo sam mladu djevojku
srce mi je slomila
razbila ga na dijela dva

Jedan dio kuca za nju
a drugi kuca samo za nju
S’ otoka ne mogu pobjeći
postao sam rob ljubavi

Ja sam rob, rob ljubavi
zarobila me djevojka sa otoka

Cijeli dan kiši u Zagrebu
čuješ li pjesmu na radiju?
Ona je samo za tebe
moj nježni bijeli ljiljane
Pjesma je samo za tebe
moj smeđooki anđele

Na otok ću se vratiti
jer ja sam rob naše ljubavi


Ponekad poželim

Ponekad poželim da pobjegnem
od tebe zauvjek
Ponekad poželim nemoguće
to znam

Ponekad sanjam neku drugu
daleku zemlju (ženu kraj sebe)
Ponekad sanjam nemoguće
to znam
Ponekad poželim malo sreće i za sebe
da mi se bar jednom život osmijehne
Sanjam da laž nije jača od istine
hajdemo ispod duge da se snovi ostvare


Vlak do zemlje sreće

Ima jedan vlak, koji vozi do zemlje sreće
ispred tvoje kuće mu je stanica
Svakog dana zastane, na barem dvije sekunde
i da ti znak i zove te: "Huuu-huuuuu"

Vlak do zemlje sreće, to sam ja za tebe
nikog drugog nema da te odvede
Kad staneš nogom na ulice grada, na zlatne pločnike
kad staneš nogom na ulice grada
uskoči mala, uzjaši me

Ne mogu više da čekam putnike koji zakasne
u mome redu vožnje još su mnoge stanice
zato daj probudi se, dosadno je čekanje
i budi spremna kad čuješ znak: "Huuu-huuuuu"


Imam samo gitaru

Imam samo gitaru, imam samo gitaru
i lovim u žice, djevojčice
Ja nemam lijepo lice, imam samo gitaru
i pjesmu za tebe, djevojčice

Pogledaj gore, na nebu zvijezde
one su tamo, samo za nas
Imam samo gitaru
i lovim u žice, djevojčice

Ja nemam lijepo lice, imam samo gitaru
i čet'ri smješne riječi: "laj, laj, laj, laj"


Nosit ću tvoju sliku

Ne pitaj ne zašto želim
imat’ tvoju sliku
ne bi mi vjerovala čak i kad bi znala
koliko te ljubim

Dobio sam od majke
sliku majke Božije
u zlatnom medaljonu

Dečki su se napili
pa mi sliku razbili
u tuči koju nisam htio

Evo sada odlazim
da te ne zaboravim
poljupci mi nisu dosta
daj mi još i svoju sliku
bit’ ćeš moja gospa

Nosit’ ću tvoju sliku
na lančiću oko vrata
u medaljonu od starog zlata
da me čuva od svih bura koje život donosi
kad u nekom gradu budem sam
da ti sliku pogledam

Još tri riječi da kažem na rastanku:
‘’Nosit’ ću tvoju sliku!’’


Doći ću ti u snovima

Jedina, ponoć odzvanja
jesi li zaspala, na ruci dragoga
Znaš li, tu sam ja, provodim noć bez sna
ispod tvoga prozora, kraj tvojih uzdaha

Hajde, sklopi oči
nestani u san
Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan

Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan
Past’ ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan

Doći ću ti u snovima
da ti ukradem poljupce
Neka vrijeme samo leti
još uvijek volim te...

A onda, jutro je
tiho budiš se
pogledaš čovjeka
što spava kraj tebe

Onda zaplačeš
jer to nisam ja
koga si voljela
prekasno jedina

Ali ne plači
čekaj do večeri
kad zvijezde na nebu zasjaju
ćemo se ljubiti


Ljubav je zakon

Sva kola slijede ceste
kao brodovi valove
a ja slijedim moje srce
njegovo glasno lupanje

Bog ima deset zapovjedi
a država zakone
priznajem samo jedan zakon
moju ljubav za tebe

Za tebe bih opljačkao banku
sve bezvrijedne dinare
pa neka me uhvate i slome
kad volim bezakonje

Ljubav je zakon, koji priznajem
ljubav je zakon, jedini
Ljubav je zakon, najjači od svih
ljubav je zakon, koji pobjeđuje

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma