13. 2. 1990.

Yu grupa - Tragovi [^] [~]

PGP RTB - 210862
Datum rezanja vinila: 13.02.1990


1. Kome se raduješ (3:12)

(D. Jelić-N. Čuturilo)
2. Samo ponekad (2:59)
(D. Jelić/B. Kostić-D. Jelić)
3. Posle snegova nema tragova (3:20)
(B. Kostić-B. Telalović)
4. Santa leda (3:55)
(D. Jelić-N. Čuturilo)
5. Otkad nemam te (3:30)
(D. Jelić-N. Čuturilo)
6. Sviram (4:18)
(D. Jelić/B. Kostić-N. Čuturilo)
7. Tamni kapci (4:24)
(D. Jelić/B. Kostić-N. Čuturilo)
8. Grad snova (4:14)
(B. Kostić-B. Telalović)
9. Bluz na tri, četri (3:58)
(D. Jelić/B. Kostić)

Aranžmani: D. Jelić/B. Kostić

YU GRUPA su: Dragi i Žika Jelić, Bata Kostić i Raša Đelmaš
Realizaciji ploče pomogli:
Saša Lokner - klavijature
Pera Joe - usna harmonika
Slobodan Petrović - udaraljke
Producent: Saša Habić
Snimatelj: Zoran Vukčević
Foto: grupna fotografija YU GRUPE - Ratko Radetić
Dizajn: Zorica-Oki Lakić
Recenzent: Aleksandar Pilipenko
Muzički urednik: Dragoljub Ilić
Direktor i urednik programa: Stanko Terzić



KOME SE RADUJEŠ

Daj još jednu da me razbije
bol na prevaru da napijem
pa da te zaboravim
zauvek dok se ne probudiš

Čije ruke noćas miluje
kosa što na tuđem krilu je
Ko mi krade najdraže, ko sa tobom caruje
ko mi noćas kraj tebe, nož u srce daruje

Kome se raduješ
ko zmija uvijaš
s' kim me sahranjuješ
jedini san mi ubijaš


SAMO PONEKAD

Od kako si otišla
zora više nije svanula
Od kako si otišla
nije svanula

Od kako si nestala
kiša više nije prestala
Od kako si nestala
nije prestala

Samo ponekad, po noći (ko vampir) ću doći
i leći ću u tvoj san
i nikada nećeš znati
nećeš znati šta osećam

Od kako si otišla
sve je hladna voda odnela
Od kako si otišla
sve je odnela


POSLE SNEGOVA NEMA TRAGOVA

Kako da ti oprostim, kako, jedina
kako da zaboravim sedam godina
Više nema vremena da me posetiš
više nema načina da me osetiš

Hej, posle snegova, nema tragova

Ti si slatka ko šećer
ti si gorka ko čemer
ti si svetlost i tama
al' ipak volim te, još uvek volim te

Devet crnih leptira, noćas putuje
s' tvojom željom poslednjom da se rukuje
Bojom trulih višanja sa tvojih usana
svake noći pišem ti, knjigu sećanja


SANTA LEDA

Uzalud, uzalud koža ti je vrela
hladan zid kao nož, deli naša tela
Uzalud, uzalud pusti me na miru
jer u mom srcu je kao u Sibiru

U meni stanuje santa leda
tu ljubav nije ni podstanar
srce koje sanja na dlanu da se preda
u meni davno je mrtva stvar

Ne vidim, ne čujem, nije mi do priče
zalud je požuda što u tebi viče
Uzalud ceo trud, pusti me na miru
jer u mom srcu je kao u Sibiru


OTKAD NEMAM TE

Od kad nemam te
boja pepela caruje svud
krijem pogled, žurim uzalud

Ko bez grane list
klizi tramvaj niz bulevar siv
kao vodom nošen, nisam živ

Ne voliš me, noć kazna je
jer drago sve, nestalo je
Noć što razbija mi glas
san što putuje bez nas


SVIRAM

Sanjaš da sam tvrd ko stena
pogledom da rušim sve
i da svet je deo plena
kraj mene

Htela bi da smirim reku
koja je nabujala
med i mleko svud da teku
a znaš li da

Moji su prsti tek kap u moru
moj glas je vapaj galeba
ja samo sanjam tonove čiste
jer ništa drugo mi ne treba

Htela bi da smirim reku
koja je nabujala
ali kada suze teku
samo znam da, sviram...


TAMNI KAPCI

Tamni kapci, teški, olovni
umor preti da ih obori
ali san ne dolazi
još sam budan, još postojiš ti

Ajde, lepo beži iz mog sna
kog si davno, davno ukrala
ništa nije ostalo, živaca je koštalo
Vrati sne da spavam, pusti me

Ti uzimaš sve
i kad ništa ne ostane
Ti pojaviš se
s' tobom san da mi nestane


GRAD SNOVA

Bistro nebo, iznad nas
topla, mirna noć
Ljudi, svetlost, reklame
žagor, nervoza i znoj

Sreća čeka nas
staze vode u noć
Mesto, negde je prazno
samo za ovu noć
Deo nekog sna

Ja volim snažno, ovaj blještav grad
u njemu gradim kule sna
i uvek nađem, malo sreće

Ja volim snažno, ovaj blještav grad
u njemu gradim kule sna
tu imam te, pod svetlima
u snu što ima nas sve.


BLUZ NA TRI, ČETRI

/instrumental/



hvala tarafleks

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma