8. 2. 1990.

Atomsko sklonište - Criminal Tango

RTV Ljubljana - LD 1873
1990


1. JOHNNY II
2. COCAINE BABY
3. LJUBAVNA MAŠINA
4. ŽAR PTICA
5. TEŠKO JE BITI ANĐEO
6. TAJNA
7. NE RAČUNAJ NA MENE
8. KINESKI BICIKL
9. NIKAD VIŠE

(Bruno Langer)


BRUNO LANGER - bas, vokal
RANKO SVORCAN - gitara
NIKOLA DURAKOVIĆ - bubnjevi
PAUL BILANDŽIĆ - klavijature, vokal

Pjesma TAJNA je posvećena Sergiu Blažiću - Đoseru (1951 - 1987)

Produkcija - BRUNO LANGER i DRAGAN ČAČINOVIĆ
Ton majstor - BRACO RADOVIĆ
Snimatelj - DAVORIN HERAKOVIĆ
Remix - DRAGAN ČAČINOVIĆ

Omot - TONE STOJKO

Snimljeno u Arena sound studiju, Pula, veljače 1990.



JOHNNY II

Kad se Johnny vratio iz Indije,
Nije sreo stare frikove.
Jedino dragu je prepoznao
po žutoj haljini na cvjetove.

Točno u ponoć uz'o je gitaru
i pjev'o pjesmu iz 60-ih.
Na rešou kuha čaj od bilja,
A spiker priča uvijek istu stvar.

Afganistanac u svemiru,
Javljaju Rusi na radiju.

Johnny pada u vibraciju
I otvara vrata svoga sna.
Rajski otok gleda svoj,
A spiker priča uvijek istu stvar

Afganistanac u svemiru,
Javljaju Rusi na radiju.


COCAINE BABY

Vjetar udara u obalu
I ruši borove djetinjstva.
Morske ptice su pobjegle,
A ti se skrivaš ispod valova.

Ti ploviš kroz maglu ove jeseni,
Tražiš obalu od zlata i sedefa.
Ljeto odlazi vatrenim kolima,
Sa konjima smrti i grivama od straha.

Cocaine baby, gdje si sad.
Tvoja su mora bez obala.


LJUBAVNA MAŠINA


Smrad laži noćas se širi
Niz tvoju ulicu malu.
Suze teku niz moje lice,
Opet od mene praviš budalu.

Zašto kažeš "volim te",
Kad ti više ništa ne vjerujem.
Budi bar jednom bez šminke,
Ljubavna mašina za paru.

Ako me ikad ponovo sretneš,
Nemoj bježati od mene.
Ja te neću sigurno vidjet',
Zauvijek si prozirna za mene.


ŽAR PTICA

Vidio sam noćas žar pticu,
Na sred svijetlog trga kako spava.
Prišao sam joj tiho, posve blizu,
Htio sam je ulovit tebi za ljubav.

Al' ona nikako nije htjela
Da je predam tebi na dar.

Ušao sam u rajsku šumu,
Vidio sam ovcu od suhog zlata.
I dok je ona mirno pasla travu,
Htio sam je ulovit tebi za ljubav.

Al' ona nikako nije htjela
Da je predam tebi na dar.
Uvijek samo tebi sve sam davao,
Ali nisam znao da si tako nevjerna.

Ušao sam u tvoj omiljeni bar,
Jedni drugima čitaju crnu  sudbinu.
Cvjetne vijence plela je stara ciganka,
Htio sam joj ukrast' crvenu ružu.

Al' ona nikako nije htjela
Da je predam tebi na dar.


TEŠKO JE BITI ANĐEO

Auto vozim 5 na sat,
Ulice su prazne.
Ludi ritam bubnjeva
Odzvanja tvojim ušima.

Kosa tvoja plamena
Pada mi na koljena.
Dodir tvojih usana
Ubija.

Teško je biti anđeo
Kad si u mojim rukama.

Auto vozim 5 na sat,
Gledam grad se budi.
Pratim tvoje korake,
Ludi ritam ljubavi.

Kosa tvoja plamena
Pada mi na koljena.
Dodir tvojih usana
Ubija.

   
TAJNA

Visoko na nebu skrivaš se.
Sjaje tvoje oči među zvijezdama.
U istini tajne tražim te,
U izvoru svjetla rađaš se.

Tajno, tajno...

Anđeli pjevaju cijelu noć,
Sjećam se zime tvojih nadanja.
Dok slušam pjesmu tvojih lutanja,
U zvjezdanoj noći rađaš se.

Tajno, tajno...


NE RAČUNAJ NA MENE

Došao sam da ti kažem da lažeš.
Nemoj tražit riječi, jer ja te ne čujem.
Srce mi kuca 120 puta u minuti,
Zaboravi mi ime, i telefona broj
Zauvijek.

Dosta mi je tvojih riječi i obećanja,
O, kako sam bio blesav i naivan.
Bila si sav moj svijet sve do juče,
Al' došlo je vrijeme kad moram
Da ti kažem:

Ne računaj na mene,
Ne računaj na mene.

Došao sam da ti kažem da lažeš.
Nemoj tražit' riječi, jer ja te ne čujem.
Želio sam da zauvijek budemo slobodni,
Al' tvoje laži teški su okovi.


KINESKI BICIKL

Hej, tu smo rođeni ti i ja,
Jedinstvena zemlja, čarolija.
Crveni barjak nebom se vije,
Sretna smo braća, vino se pije.

Točno u 7 sirene nas zovu,
Stvaramo raj na Zemlji za sitnu lovu.
Pred nama stoji život, stoji cijeli vijek,
70 nam je godina tek.

Da nam je bicikl iz Kine,
Pa da svako krene s njime
Kud on želi.
Da nam je bicikl iz Kine,
Makar se i na njemu gine,
Ne daj Bože.

Hej, generacija smo sretnika,
Vežu nas mostovi od čelika.
Pjevajmo braćo, svi u jedan glas:
Nitko neće razdvojiti nas.


NIKAD VIŠE

Našao sam tvoju sliku
U starom albumu;
Ispod prašine bijelog cvijeta
Ubranog davno,
Jedne subote u maju.

O kako mi nedostaješ.

Prošlo je puno dana
Od one tužne zime.
Sjećaš li se zadnjeg putovanja:
Gasilo se sunce u moru čežnje,
Vjetar je odnosi naše misli.

A ti i ja,
Bili smo dvije ptice,
Zarobljeni u kavezu
Godinama,
I nikad više.

Kako bih volio
Da te ponovo sretnem,
A da ne ostanem bez daha.
Kako bih želio
Da si ponovo ovdje,
Daleko od tvojeg sivog grada.

Jer ti i ja,
Bili smo dvije ptice,
Zarobljeni u kavezu
Godinama,
I nikad više.

Bila je to pjesma za dame u lijevom uglu.
Želimo Vam svima laku noć.
Vidimo se sutra, opet, na ovom istom mjestu.
Dođite, laka Vam noć.



sadržaj preuzet sa:
atomskoskloniste.homeip.net

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma