30. 3. 2001.

Neverne bebe - Neverne bebe III - Južno od sreće [~]

Hi-Fi Centar CD 10249
2001


1. Ljubav (3:10)
2. Gotovo (3:55)
3. U beznađu (4:13)
4. Serbian Song (3:16)
5. Lica (5:12)
6. Balkan (3:34)
7. Dabogda lažem (4:44)
8. My Freedom (4:32)
9. Divlje svinje (4:09)
10. Kiša (3:05)

11. Jednom kad me ne bude (3:59)
12. Pravda (3:55)
13. Zemlja (3:56)
14. Good Bye (2:43)


Neverne bebe:
Gorica Ponjavić - vocal
Aleksandar Tasić - vocal
Goran Marinković - drums
Vladan Đurđević - bass
Saša Ranđelović - guitar, acc. guitar
Milan Đurđević - piano, keyboard, vocal

Snimano u studiju "Music Factory" u periodu novembar '99 - decembar 2000
Mix - "Music Factory" januar - februar 2001
Producent - Milan Đurđević
Koproducenti - Aleksandra Stojanović, Ivan Vlatković
Snimatelji - Aleksandra Stojanović, Zoran Šćekić
Mix - Ivan Vlatković
Inženjer zvuka - Ivan Vlatković
Design - Goran Ivanović - Goxi
Photo - Feđa Kiselički
Styling - Neverne bebe & "Prostor B"-Pančevo & "Grazia"-Valjevo
Driver - Dragan Dragić
Muzika - Milan Đurđević
Tekst - Milan Đurđević
Aranžmani - Milan Đurđević & Neverne bebe

Posvećeno Anji i vremenu iza nas...
Lična posveta Milan

Onima koji više nisu sa nama - neka im je veliko nebo kao mir večni na putu Božijem Budi i Bosi - Neverne bebe
Posebna posveta

Glavni i odgovorni urednici: Nenad Raičević, Nenad Čajić
Muzički urednik: Vicko Milatović

Gosti na albumu:
Ksenija Kuljača / vokali / 4-6-14
Dragan Ivanović / bas / 1-3-5-6-8
Jaško Hartl / udaraljke / 1-2-3-6-7-8-9-14
Saška Klenkovska / violina / 4-8
Aleksandra Kurilić / viola / 4-8
Dejan Božić / violončelo / 4-8
Slobodan Trkulja / klarinet, gajde, kaval / 4-8
Aleksandra Stojanović / prateći vokal / 8
Đorđe David / prateći vokal / 2
Ivica Lauš / prateći vokal / 2
Hor: (Ana, Ivana, Irena, Dubravka, Sandra, Nataša, Ivica, Predrag, Vladimir i Zdravka) / 5-8
Puno vas vole Neverne bebe



Uz veliku pomoć Božiju, koračamo po ovom svetu, čisti...

Part I
Ono što nismo, živimo...


Ljubav
Gorica Ponjavić - vokal

Kao vetar na licu kao kristalne kapi
kao umorni dani kao ljubav i strah
hoću da operem ruke da te prokleto nađem
tamo gde su ti misli gde se kriješ od sebe

Pričaj nekakve priče pričaj opet o sebi
kaži gde nam je vreme da l' se sećaš početka
gde su ulice sreće koje vode nas negde
gde smo živeli nekad gde smo živeli nešto

Dok ljudi nekud žure dok zvoni telefon
sa rukama od bola dodirni me i kaži gde je
ljubav

Kao prsti na koži kao voda u ruci
tvoje staklene reči lome ponos u nama
kao zidovi straha koji ostaju tamo
gde smo živeli nekad gde smo živeli nešto

Dok ljudi nekud žure...


Gotovo
Milan Đurđević - vokal

Prljave ruke - poslednji dodir
ničije reči - ručak na stolu
vetar u tebi - vetar u meni kaže gotovo

Daleko od mora - daleko od straha
na usnama tražim - put do slobode
govorim tiho - govorim sebi da je gotovo

Mi imamo svoj svet
mi hodamo kroz grad
mi dižemo svoj glas
mi nemamo nikog - osim sebe

Bili smo ljudi - bili smo neko
sa igrama teškim - sa igrama našim
kako da odem - kako da kažem da je gotovo

Mi imamo svoj svet...

Asfalt se gasi - ja bežim u noć i kažem gotovo
vetar na nebu - vetar u meni kaže gotovo

Mi imamo svoj svet...


U beznađu
Aleksandar Tasić - vokal

Kraj - to je jutro što jednom će morati
strah - to su oči što govore odlazim
kad zatvorim sve prozore - u beznađu

Bog - nekom dobro a nekom drugačije
sam - na ovoj zemlji od stakla i požude...
mi gorimo u plamenu - ljubavi
mi ne znamo da hodamo

U beznađu sve smo polomili
hodnici slobode nestali
u beznađu sve što smo imali
prazno je sve...

Znam - neke su reke za uvek otplovile
sam - na ovom svetu ja hodam sve sporije
mi gorimo...


Part II
... a ono što jesmo, krijemo...



Serbian Song

instrumental


Lica
Gorica Ponjavić - vokal

Lice straha, u ogledalu vidim kraj
i trčim niz polje u kome više nema vremena

I da li vidiš dalje od svoga oka šta je istina
što sve u meni gori i goreće dok budem ovde
sa vama i njima - vidim kraj... Ja vidim kraj...

Gde smo... kaži gde smo pogrešili
i zašto nam je suđen kraj
zemljo o šta smo se ogrešili
i nema više vremena...

Da li vidiš dalje od svoga oka šta je istina
što sve u meni gori i goreće dok budem ovde
sa vama i njima

Kaži gde je ljubav - pokaži mi lice da ti vidim lice
ja vidim kraj...

Na putu ka Bogu
između zavisti i mržnje
između ponosa i straha
između ljubavi i bola
između tebe i mene
ne postoji više ništa...


Balkan
Milan Đurđević i Gorica Ponjavić - vokali

Svetlost u zoru širi krila
posvuda tvoje, ma gde bila
greh ko staklo dušu slama
bole oči puca glava

Upali sveće neka dođu
sve što mislim nemam kome
budu sreće, onda prođu
i kom ću Bogu kad me slome

Gde god krenem put me vodi
na ovaj Balkan južno od sreće
da nađem te i da te rodim
zar tako malo, a malo me nece

Upali sveće neka dođu
sve što mislim nemam kome
za sve dane koji prođu
za čiju sreću kad me slome

Gde god krenem...


Dabogda lažem
Milan Đurđević - vokal

Ovo je pesma za koju reči ne postoje
i kojem bogu sada izgovaraš ime i plačeš za dvoje
ne zaboravi reči i nekog ko je umro s nama
i budi zadnja slika zbog koje se sve što nosim slama
dabogda lažem

Jaka kao stena
još malo godina će
i da l` još plačeš da zaboraviš
na svakom krstu nosim
po jednu ranu više
i ne vidim dom gde ću da ostarim
dabogda lažem

U slavu bogu poljubi decu za nas dvoje
i kreni tamo negde gde niko ne zna ime moje
dabogda lažem

Jaka kao stena...

Dabogda lažem
i nek me nema


My Freedom

instrumental


Part III
... a sve ono što se zove život -ne znamo



Divlje svinje
LIVE Novi Sad
avgust 2000
Aleksandar Tasić - vokal


Kuda idu divlje svinje reci mi da znam
ko su sve te žene fine koje nose ovaj grad
pomisli na boga kako stoji između nas
ceo svet u boji kiše, vlažne ulice i strast
u svakom slovu ime, u svakom imenu je dete

Sve što imam je u meni, hoću to da znaš
kada jednom sve to prođe i kad ne bude nas
na putu prema svemu uvek za oko ispred
volim te kao ljubav, kao pesmu koja nestaje
volim te kao onda, kao zemlju što te odnese

Probaj, zatvori oči nek se pale
govori o strahu, o ljudima što fale
kroz prozor sve do sreće uvek sam za oko ispred
volim te kao ljubav, kao pesmu koja nestaje
volim te kao onda, kao zemlju što te odnese


Kiša
Milan Đurđević - vokal

Sve godine koje imam, menjam ih za noć na zemlji
gde god krenem vidim samo, crno-beli svet oko sebe
napisaću knjigu, napustiću grad u kome
ostaju stranci i niko ko mi znači

Volim ga, volim nju, volim sve osim tebe
ti nosiš kišu
ovaj grad-volim ga, ali dalje ću bez tebe
ne znam gde i s kim ću

Gde su ulice naše stvarnosti
srećne godine bez svih bolesti
napisaću knjigu, napustiću grad u kome
ostaju stranci i niko ko mi znači

Volim ga, volim nju, volim sve osim tebe
ti nosiš kišu
ovaj grad-volim ga, ali dalje ću bez tebe
ne znam gde i s kim ću

Ja hoću da se menjam, ja hoću sve da menjam
ima li vremena


Jednom kad me ne bude
Milan Đurđević i Gorica Ponjavić - vokali

Svet moj kao velika pustinja po kojoj hodaš bez bola...
jednom kad me ne bude, kad neki dani me odvuku beskraju
jednom kad poludim...

Tu si... čuvaj nesreću kao staklo po kome hodaš...
ljubi sve što ostanu... samo za njih budi velika

I kad me ostave... jednom kad zaborave mi ime
onda će nestati strah...
tada ću Gospodu da se pomolim za ljubav ko reka ko more

Onda... ne znam, možda ću - da te dam za nekog ko samo liči...
ćuti eksplodiraću za sve te reči između nas...

Svet moj, ide dođavola... ovo je ljubav...

Ćuti... čuvaj nesreću za sve te reči izmedju nas...


Pravda
Saša Ranđelović - vokal

U goloj vodi ja zamišljam tebe kako hodaš po kiši
i ne znaš svoje ime

Tvoje velike ruke tvoja mračna odela tvoje pravedne misli
ti sanjaš svoj strah

Tebe uče da ne znaš tebe uče da stradaš ti si rođen da ćutiš
i ne smeš da voliš

U gradu od stakla prvo polomiš ruke onda izgubiš decu
ti živiš svoj kraj

A gde je tu pravda za tebe i mene

Ja gledam u oči prepoznajem nemir sve gazim pred sobom
i ne znam za glad

Ne osecam dodir govorim o sebi jer život je sutra
a danas je mrak

Kradu mi dane ne umem da brojim ja ne smem da volim
ja udišem strah

A gde je tu pravda za tebe i mene
Olovo nam daj ....


Zemlja
Milan Đurđević - vokal

Ovo je pesma za koju reči ne postoje
i kojem Bogu sada izgovaraš ime i plačeš za dvoje
ne zaboravi reči i nekog ko je umro s nama
i budi zadnja slika zbog koje se sve što nosim slama

Da Bog da lažem

Strast, smeh, laž, bol,
to je zemlja po kojoj hodamo
strah, bes, krv i znoj
za koji život da se rodimo

U slavu Bogu poljubi decu za nas dvoje
i kreni tamo negde gde niko ne zna ime moje

Da Bog da lažem

Strast, smeh, laž, bol...


Good Bye

instrumental


Good Bye - jednom u vremenu, teškom ali stvarnom
Good Bye - ljudima, rečima i događajima pređašnjim
Good Bye - nekim ljubavima, velikim i nemogućim
Good Bye - mostovima, građenim, pređenim a onda srušenim
Good Bye - velikim očekivanjima i ulogama našim životnim
Good Bye - i Tebi koji si napravio to što jesam
a ostavio sve ono što ja nikad stići ne mogu...
Budimiru od Milana

ZAHVALJUJEMO SE: Gospodu Bogu na svemu iza i ispred nas... Anji - na inspiraciji i ljubavi u vremenu katastrofičnom i za jedno i za drugo... Mariji, Jeleni i Anji - na velikoj podršci i ljubavi - i mladoj gospođici Sanji na postojanju... Draganu Dragiću - čoveku velikom kao ovih 1000 koncerata iza nas, kao i hiljadama kilometara ispred nas... Dragoljubu Đorđeviću Badži na razumevanju i prijateljstvu... Šćeki i posebno Aleksandri na velikom vremenu i savetima... Velikom prijatelju ovog benda, Zlaju Živkoviću, na ogromnom požrtvovanju i veri u nas... Divnom čoveku Branku Putiću - i frizerskom salonu "Prostor B"... Muzici što nas je spasla velikog mentalnog i individualnog siromaštva... Porodici Kiselički, Feđi i Danici posebno... Kseniji Kuljači na emotivnom doživljaju muzike... Našim prijateljima Cveletu i Dobriju... Kreativnom umetniku Draganu Ivanoviću, Jošku, Kseniji i svim onim ljudima koji su zaslužni da sve zvuči ovako... Zorici i butiku "Grazia" iz Valjeva... Feđi i Goranu na umetničkom senzibilitetu i trudu... Našim životnim apstrakcijama, bez kojih bi sve bilo mnogo drugačije... Zauvek, roditeljima, na svemu... Velikoj publici - zbok koje ćemo i dalje postojati... I svim onim ljudima koje puno volimo - Mocu Baničeviću, Vladi Vukoju, Peđi Đokoviću, Ivanu Vlatkoviću i njihovim porodicama... Zatim Oliški, Neli, Radiši i kafeu "Gipsy", momcima iz kombija - Raji i Darku, klubu "Oh! Cinema" na nezaboravnim noćima nedeljnim... Studiu "Andrej i Tasa" na tehničkoj pomoći, Džindžeru, Bati, Krletu, Stenliju, Peđi, Miši Frenkiju, Miti (live), Žanu i Žanu (održavanje gitara), Vučku, velikoj ekipi III'K - Đura i svima koji nisu ovde, a treba da budu. Vole ih sve N. B.

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma