22. 3. 1990.

Oktobar 1864 - Crni ples

PGP RTB - 210900
1990


1. Crni ples (3:56)
2. Miris predgrađa (5:03)
3. Twilight (4:19)
4. Denis (3:06)
5. E7/9 (3:47)
6. Put (4:20)
7. Osećam za tebe (3:53)
8. ▲ (4:45)
9. Pat, Bill & Jesse (3:03)


produkcija: Theodore Yanni + Oktobar 1864
snimatelj: Theodore Yanni + Boba Stanišić
organizacija: Mirsad Kriještorac

Oktobar 1864:
Tanja Jovičević - vokal
Gora Tomanović - gitare
Dejan Abadić - klavijature
Ljuba Tomanović - bas
Ivan Zečević - bubnjevi
Branko Baćović - truba
Slobodan Andrić - sax
Vuk Dinić - trombon

takođe svirali i pevali:
Deže Molnar - tenor + alt sax + klarinet
Dragan Kozarić - trube
Anton Horvat - bariton sax
Milan Mladenović & Tanja - back vox
Blagoje Nedeljković - Pače - bubnjevi na 4
Tole - glas na 3
Ted Yanni - gitara solo na kraju 1
Vuk + Bale + Deki + Ted - udaraljke

muzika i aranžmani: Oktobar 1864
tekstovi: Oktobar 1864/osim 2+5 - EXT
aranžmani duvača: Aleksandar Dujin + Oktobar 1864
hvala: Bobi Stanišiću, Kristini, Milanu, Neši, Crnom, Pačetu, Zlaji, Tomi, Perici i Ceci, Tanji M., Nebojši, Marku, Ljevu, ...
album je pripremljen u studiju Pink, Zemun i snimljen u studiju RTV Titograd marta '90.
fotografije: Dragan Jojkić
omot: Zoran Janjetov

Recenzent: A. Pilipenko
Muzički urednik: Dragan Ilić
Direktor-glavni urednik: Stanko Terzić



Crni ples

Baci pogled bejbe preko ramena
stani ili kreni, nemaš vremena
navijam za tebe
tvoju igru igram ja

Samo reci sebi - mogu, moram
ne, ne misli da gubiš, imaš sve
neka igra krene
pusti sve i idi sam

Igraj crni ples
igraj protiv vremena
samo crni ples
tvoju igru igram ja

Igraj sporo bejbe, igraj hrabro
ne, ne misli da gubiš, uzmi sve
neka igra krene
pusti sve i idi sam


Miris predgrađa

Noć zove ljubav
svetla vode me
opet pratim senke
opet volim te

Igla pritiska ploču
i song je umoran
oči bojene vodom
i šminka sakriva trag

Oni ostave samo
miris predgrađa
noć je vodila ljubav
i trg je izgužvan

Kao korak
hladnog odjeka
pratiće te
miris predgrađa


Twilight

Ponekad znam da se poklapa vreme
i osećam samo da je pored mene
momenat da shvatim sve o čemu mislim
da saznam odgovor i sve je tada blizu

Zbunjuje me ritam raspadanja slika
pokušavam da pratim ukazanu nit
da osvetlim ideju produžene igre
i odvede me miris svetla ili zvuk

I uvek noć
u gradu suviše tihom za mene
noć
i grad suviše tih za mene

Prekinut krug, pukotina misli
napuknut kamen okolo mog uma
neuhvaćen tempo igara u glavi
slomljen vitraž i prekinut put


Denis

Nejasno jutro, izbrisan je san
možda Denis dođe, možda bude šaren dan
lutke u uglu kažu "dobar dan"
nema ga još uvek, sve je dosadno i znam

U hu hu... a-ha...
misli su mi stale, danas teško sećam se
u hu hu... a-ha...
želim sad da sanjam iste žute stripove

Uzalud priče, odavno ih znam
sklapam oči zauvek, ponekad progledam
ipak zvono, poznat pogled više nije kao pre
uzdišem još jednom, žurim kiša počinje

U hu hu... bežim, ostavljam
okrećem se zadnji put i ne zaboravljam
u hu hu... bežim, ostavljam
odlazim daleko, više ne zaboravljam


E7/9

Otvoriću put koji vodi u kraj
u kome govore sleng
igra je battle and sun
poželeću svet na uglu svetova zla
čudan šešir i glas - istočna obala

Otvoricu put koji me vodi do dna
tu gde je četvrti kraj
raj negde umire sam
poželecu jug i stvoriti vatru za kraj
skinut šešir i plač
sve kao redovna stvar

Put među stazama sna
nestajem zauvek, znam
put koji vodi me
dug prema kraju
put je bez povratka


Put

Bio je sam
sam po ceo dan
dečak koga znam
rastao je sam

I svaki dan
iste igre iz početka
i svaki novi dan
sve više dosadan

Jedne noći zaspao je
usnio je san
da je ušao u voz, krenuo u noć
a voz je prazan

Sad juri sam, on sanja san
želi noć da ga prati tu
sad ide sam. želi da mu san
traje dugo do kraja


Osećam za tebe

Znam, druge misli sad te vode
uz novi zvuk u novi grad
znam da si umoran od svega
i da ti nešto drugo treba

A tvoj osmeh ostaje u meni
sve tvoje želje dobro znam
osetićeš mnogo, mnogo jače
da sam ja kao pre s tobom zauvek tu

Znaj, osećam za tebe
ja verujem u tebe
a samo, samo znaj, osećam za tebe
jer zauvek ja biću s tobom tu

Čuvaj se...
čuvaj se...




Prelazimo preko neba, preko vetrova
dodirnimo mrko perje ljubavi i sna
iza nas su čista lica, vrata osmeha
osećamo miris zemlje ispod oblaka

Velika gužva
beži što pre
idemo brzo
vratimo se

Ponovo smo svi na nebu, sad je toplije
putujemo prema svetlu prave istine
ispred nas je, iza nas je drugi mlečni put
osećamo miris zemlje, zatvaramo krug


Pat, Bill & Jesse

instrumental

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma