22. 3. 1988.

Oktobar 1864 - Igra bojama

PGP RTB - 210226
1988


1. Sam (3:40)
2. Pratiš trag (4:15)
3. Senke 2 (5:00)
4. Čekam (4:08)
5. Želim te (4:32)
6. Prolazi dan (4:15)
7. Tvoj dah (3:20)
8. Ovde ili bilo gde (3:25)



Oktobar 1864:
Tanja Jovičević - vokal
Goran Tomanović - gitara
Željko Mitrović - bas
Dejan Abadić - klavijature
Ivan Zečević - bubnjevi
Marko Lalić - sax
Branko Baćović - truba
Vuk Dinić - trombon

Takođe svitali i pevali: Rex Ilusivii - emulator, Dragan Kozarčić - truba, Josip Kovač, Jr. - sax, Deše Labax - sax, Ted Yanni - gitara, Nera, Sanja Čičanović, Tanja, Milan Mladenović - back vox

Produkcija: Rex Ilusivii & Theodore Yanni
Snimatelj: Theodore Yanni
Asistent: Miroslav Cvetković
Organizacija: Mirsad Kriještorac

Muzika i aranžmani: Oktobar 1864, izuzev 5 - Dejan Abadić i Oktobar 1864
Tekstovi: Strahinja Knežević 4,6, Strahinja i Oktobar 1864 1,8, Marija Miljević 7, Oktobar 1864 2,3,5
Aranžmani duvača: Aleksandar Dujin, Rex Ilusivii & Oktobar 1864

Hvala: Baksi, Zokiju, Drakčetu, Stojčetu, Sanji, Milanu, Radetu, Miki, Ceci, Canetu i KST-u

Album je snimljen u studiju "O", feb/mart 88.

Fotografije grupe: Zorica Bajin-Đukanović
Dizajn i tretmani: Zoran Janjatov



Sam
Znam, tužan je mir
porušen most, hladne ruke bez dodira
taj ponor bez dna
humka od sna i izbrisan trag

Noć, priča za kraj
izgubljen sjaj u igri tame sa zvezdama
znam, sigurno znam
poslednju reč, poslednji znak

Milion godina ruši se svet
peščani grad, kiše spiraju laž
i moj osmeh je bol
nacrtan zid, ljubav, pesme i mir

Vreme koje juri
ukus promena te plaši
kreni sad u druge priče
drugo jutro i znaj

Sam, prokleto sam
boje se sive i dug ti je dan
sad si sam, prokleto sam
teški su sati, olovan san


Pratiš trag

Njegovo vreme stoji, dan je kao vek
njegovo srce sanja neki drugi svet
i srušeni snovi, leđa uvek uza zid
i dok mu pogled luta, ne znam da si s njim

I slepo hodas za njim
pratiš mu trag
ko senka hodaš hodaš za njim
gubis dah
ti slepo hodaš za njim
pratiš mu trag
ko senka hodaš hodas za njim
gubiš dah
pratis trag!

Njegovo vreme stoji, dan je kao vek
njegovo srce sanja neki drugi svet
hiljadu misli kao vetar lome ga
cveće zla je dao drugim ljudima

Hodaš za njim!
Hodaš za njim!


Senke 2

Pogrešan dan nestaje, tiho odlazi
ledena kiša dok spira moj umorni grad
...dok nestaje dan

Želim da se smejem tvojim očima pred san
pogledaj u noć, zvezda pada na moj dlan - loš znak
pokri me u snu svojim pričama i bajkama
neka me tvoj glas dodirne ko vetar blag kroz noć

Blede mi senke pomeraju zidove
kestenov list kao poklon na jastuku
...dok nestaje dan

Šareno nebo dok pokriva grad
beskrajna noć što dolazi sad
slušaj tišinu što nosi je noć
i oteraj strah šapatom kroz san


Čekam

Vreme nestaje
kao dah umoran od pevanja
svet se okreće
ritam je običan - noć i dan

Ovo je vreme ratova
vreme krupnih prevara
čuješ li? pucaju noćima
treba mi nova muzika
i svetlo svemira
vidiš li? ništa se ne menja

Čekam i sad kao nekada
s licem na prozoru
čuvam se od divljih vetrova
i senki u prolazu


Želim te

Znaš
za svaki strah u meni
znaš
da belo plaši me

I mrak
volim ga ponekad
dan
mrzim zaista

Iste slike mi se provlače kroz san
telefon zvoni, podseća na novi dan
svuda znaci da si sinoć bio tu
misli mračne, čemu sve kad
...želim te


Prolazi dan

Dan je dobro izmišljena igra bojama
iste stvari, druge oči, druga istina
budim se svakog jutra, uvek umorna
dobar zvuk i dobar ritam sam sanjala

A ulice i gradovi
i ljudi od betona su
dosadni kao filmovi
i bojim se

Prolazi dan
dan

Svaki pokret, novi dodir, teški koraci
ništa neće da se vrati i zaustavi
isti osmeh, isti pogled iz ogledala
bezbroj puta iste reči na usnama


Tvoj dah

Lagano vučeš udove sna
i kao zmija noć se uvija
mekani trag od tvog dodira
u noći me priziva

Tvoj dah osećam
loš dan zaboravljam

Bol na licu od kamena
za sedam teških godina
mekani trag od tvog dodira
u noći me priziva


Ovde ili bilo gde

Ovde ili bilo gde
sada ili bilo kad
nekad ili nikada
sama ili s nekim

Pružena mi ruka nije važna ovaj put
istine i laži, prazne suze ili smeh

Povedi me da kao u snu
osetim mir i da znam kad noć
ostavi trag na mojim usnama
povedi me bilo gde

Sunčan ili kišan dan
nije važan za moj san
crno ili belo
otimaš il daješ

Нема коментара:

Постави коментар

SLOVO PO SLOVO

[*] premijerno na netu
[^] prethodno samo neki od tekstova na netu
[~] takođe i na omotu albuma